ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Sgoretzki
|
29238 переглядів 177 відповідей |
|
1 2 3...9
Andersonbiazin
1 рік тому

Привіт! Я бачу, що ви ще не подали скаргу тут, на нашому веб-сайті. Там можна описати ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи по розгляду скарг подбають про вас. Скарга – це просто найкращий спосіб підійти до неї, оскільки вона дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її. Я сподіваюся, що мої колеги зможуть допомогти вам у вашій справі. Удачі.

Автоматичний переклад.
Andersonbiazin
1 рік тому

На жаль, я припускаю, що тоді ви не пройшли перевірку. Будь ласка, казино пояснило, що стоїть за цією дією? Було б справедливо повідомити гравцям, чого слід уникати наступного разу.

Ваша скарга зараз очікує на розгляд, тому я не можу дізнатися більше.

Сподіваюся, незабаром ми дізнаємося більше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шахрайство Playzilla,

https://youtube.com/shorts/naMAW97HYpE?feature=share

Ігрові автомати Playzilla. Може блокувати виграші, змінювати.

Playzilla збирається подати до суду в суді Кюрасао за шахрайство при обтяжуючих обставинах.

У мене є сотні доказів.

Вони не хотіли відшкодовувати мені... наслідки будуть серйозними.





Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я щойно дізнався, що сайт Playzilla є партнером сайту Rabona, а на Rabona я вже зробив опитування, тобто вони мають доступ до даних гравців або на Rabona я швидко пройшов перевірку і зробив свій висновок

У Playzilla, де моє зняття було більшим, вони поставили всі можливі перепони, щоб я не отримав зняття, кілька разів запитували ті самі документи, і після більш ніж 20 днів перевірки вони забанили мій обліковий запис і скасували всі мої виграші, стверджуючи, що умови 9.1. Я вже кілька разів читав ці умови, і я не відповідаю жодній з умов, які вони висувають у статті 9.1.

Вони справді злі і потребують притягнення до суду.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Скарга надіслана

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно дізнався, що сайт Playzilla є партнером сайту Rabona, а на Rabona я вже зробив опитування, тобто вони мають доступ до даних гравців або на Rabona я швидко пройшов перевірку і зробив свій висновок

У Playzilla, де моє зняття було більшим, вони поставили всі можливі перепони, щоб я не отримав зняття, кілька разів запитували ті самі документи, і після більш ніж 20 днів перевірки вони забанили мій обліковий запис і скасували всі мої виграші, стверджуючи, що умови 9.1. Я вже кілька разів читав ці умови, і я не відповідаю жодній з умов, які вони висувають у статті 9.1.

Вони справді злі і потребують притягнення до суду.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

ми побачимо, що принесе нам скарга . Не можу це зараз коментувати, оскільки ще нічого не пояснено чи доведено, тому я зачекаю, поки скарга розвинеться далі.

У будь-якому разі, що означає правило 9.1. каже будь ласка?

Я знайшов це в скарзі, але я не можу зрозуміти:

"Умови використання сайту 9.1 закони, стверджують, що я не можу вкладати гроші в азартні ігри, що я повинен дозволити собі програти гроші і не зобов'язуватися можливих прибутків на сайті."

Автоматичний переклад.
Gianpy
1 рік тому

Ну, тоді подайте до суду на казино. Якщо у вас є всі ці докази, суд є найкращим місцем для їх оцінки на вищому рівні. 👍

Тільки не питайте членів нашої групи розгляду скарг, чи працюють вони в казино – це дуже недоречно, натомість надішліть друковані скріни, як вас просили. 😉




Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я думаю, що є помилка перекладу, я сказав, що він працює в казино, щоб він знав, як там все працює. Таким чином, він повинен знати, що казино погані, інакше навіщо були б усі ці скарги?

Я вже надіслав десятки скріншотів і відео, де демонструю те, що я сказав. Цього має бути достатньо, правда? На відео видно, що вони заблокували (тому вони контролюють слоти, а ви не можете) мій слот, але він працює на всіх інших акаунтах.

Автоматичний переклад.
Gianpy
1 рік тому

Привіт, дякую, так, мабуть, це була помилка перекладу. Подивимося, як розвиватиметься ця справа. Будь ласка, зачекайте подальших інструкцій Ніка. Це, мабуть, максимум, що ви зараз можете зробити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Playzilla не платить. Тікайте з цього казино. Я вже 30 днів намагаюся зняти з них гроші і нічого. Єдине, чого не вистачало, це запитати документи у моїх дітей: купа дурниць. Якщо ви хочете програти гроші, йдіть до цього казино: гарантовано.

filefile

Я надсилаю роздруківку над запитом (03.12.2022 та 05.12.2022) і надсилаю всю необхідну документацію 09.12.2022). Я кілька разів зв’язувався з ними через чат, і вони завжди виправдовувалися: відсутність документів. Нарешті, не ризикуйте, шукайте інші казино, які платять.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Andersonbiazin
1 рік тому

У мене теж були проблеми. Вони не платять. Забути.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я абсолютно з вами не згоден: це просто фігня тих, хто хоче виграти час, щоб заплатити (або не заплатити). Якщо я зроблю пікс (переказ) зі свого банківського рахунку на своє ім’я туди та надішлю фотографію свого посвідчення особи та своє селфі з тим самим посвідченням особи, цього достатньо для оплати. Решта фігня, бо заплатять на той же рахунок, що прислали....

Автоматичний переклад.
Andersonbiazin
1 рік тому

Я теж скаржився...

Автоматичний переклад.
oag16
1 рік тому

Ну, друже, вони справді зробили все, щоб не платити, я зробив свій запит на зняття коштів тим самим методом депозиту Pix, надішліть усе, що вони просили мене, наприклад фотографію RG, CPF, підтвердження місця проживання, виписку з банківського рахунку та навіть після 20 днів перевірки вони забанили мій обліковий запис і скасували всі мої прибутки на суму 4000 бразильських реалів.

Автоматичний переклад.
oag16
1 рік тому

Вибачте, але я не знаю, на який пост ви відповіли. Те, що ви написали, звучить цілком нормально, тож чому така розбіжність? Я не сказав інакше 🤔

Іноді у випадку великих виграшів можуть відбуватися додаткові перевірки, але я вважаю, що це не так.

Тож удачі зі скаргою 🤞


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому
Автоматичний переклад.
Gianpy
1 рік тому

Привіт,

якщо можна, було б добре написати короткий заголовок, який би містив принаймні короткий огляд вмісту за посиланням, щоб інші могли вирішити, чи хочуть вони натискати на нього. 😉


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

якщо можна, було б добре написати короткий заголовок, який би містив принаймні короткий огляд вмісту за посиланням, щоб інші могли вирішити, чи хочуть вони натискати на нього. 😉


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, як я сказав Ніку, я хочу, щоб вони повернули мені всі депозити, тому я припиню публікувати відео в усіх соціальних мережах, відкличу скаргу, подану в поліцію в Нідерландах та Італії.

Інакше я ніколи не зупинюся, мені більше нічого робити. Я весь час хочу зіпсувати їх репутацію, тому що ми дуже добре знаємо, що вони шахрайське казино.

Відео добре демонструє, що вони мають можливість блокувати виграші на окремих рахунках, маніпулюючи слотами.

Повторюю, якщо повернуть усі депозити, ми його тут закриємо, інакше вони побачать, що навіть мураха може перемогти осу, вони неправильно недооцінюють інтернет і можливості соціальних мереж.

Повторюю, відео та скріншоти доводять, що вони брешуть і обманюють.

Повне відшкодування депозитів, або я ніколи не зупинюся, їм байдуже, але все одно продовжують бруднити їх усіх, оскільки playzilla також rabona, а інші супутникові казино – усі шахраї.


Автоматичний переклад.
Gianpy
1 рік тому

Я лише просив вас надати опис посилань, які ви публікуєте тут на форумі:

file

Чесно кажучи, я не коментуватиму вашу скаргу, доки її не закриють. просто майте на увазі, що це не тема скарг, це форум. 🙂

Усі гравці можуть вільно переглядати вашу скаргу тут , однак, щоб висловити власну думку.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Добре, дякую.

Вибачте, на жаль, ви повинні нас зрозуміти, ми приходимо сюди не тому, що хочемо заважати, а тому, що нас обдурили. Отже, ви розумієте наш настрій.

Особисто я б не витрачав час, якби був не правий, і playzilla, яка мовчить в електронних листах, неправильна, оскільки це шахрайство.

Автоматичний переклад.
1 2 3...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого