ГоловнаФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Sgoretzki
|
44 675 переглядів 217 відповідей |
|
1...9 10 11
asgarth1

Привіт! Думаю, якби це тривало так довго, на вашому місці я б подав скаргу за цим посиланням, і наша команда спробує вам допомогти.

У казино можуть виникнути технічні проблеми, але я не думаю, що це повинно тривати так довго. Добре, що ти не засипав їх весь час повідомленнями, а намагався розумно ставитися до грошей.

Отже, ви зі скаргою?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я хотів би подати офіційну скаргу.

Автоматичний переклад.
asgarth1

Привіт,

Дозвольте мені допомогти вам прямим посиланням - скористайтеся цим, будь ласка . 👈

Якщо у вас є думки, запитання чи інші проблеми, ми тут. добре?

Автоматичний переклад.

Чи дійсно казино має ліцензію? Я запитав, але вони ухилилися від запитання та сказали, що цю інформацію не можна надіслати через чат. Коли я запитав електронною поштою, відповіді не було.

Автоматичний переклад.
Lance

Так, казино має діючу ліцензію. Чи з Кюрасао, чи з Мальти. Ви також можете погуглити, і ви знайдете всю інформацію про це. Казино не має німецької ліцензії, але це не означає, що вони шахраї.

Автоматичний переклад.

На їхньому сайті нічого про це немає. Вони також не вказані в Rabidi NV. На Мальті я так не думаю. І чому вони не дають вам жодної інформації, коли ви запитуєте?

Автоматичний переклад.

Вони належать Рабіді. Компанія зареєстрована в Каракау і має там ліцензію на азартні ігри.

Автоматичний переклад.

Чи дійсно казино має ліцензію? Я запитав, але вони ухилилися від запитання та сказали, що цю інформацію не можна надіслати через чат. Коли я запитав електронною поштою, відповіді не було.

Автоматичний переклад.

привіт Якщо ви бажаєте, ви можете знайти всю відповідну інформацію тут, в огляді казино .

Можна запитати, чи ти там граєш? Можливо, у вас виникають якісь проблеми, з якими ми можемо допомогти?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, у мене є запитання. Сьогодні вранці я здійснив зняття коштів на Playzilla, і воно було схвалено, але воно все ще не надійшло на мою картку. Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.
Romi

Мій обліковий запис було повторно відкрито без моєї згоди, хоча я закрив його у 2023 році через мою проблемну ігрову поведінку. На жаль, потім у мене знову стався рецидив. Мені підтвердили, що обліковий запис було повторно відкрито через помилку казино, і що казино робить усе, щоб сприяти відповідальній грі. Тому я хотів подати скаргу на дії казино до відповідного органу. Але навіть через 4 тижні я все ще чекаю відповіді на питання, хто видав ліцензію. У сьогоднішньому чаті мені навіть сказали, що адміністрація не надасть мені цю інформацію. Чому ця інформація приховується?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, у мене є запитання. Сьогодні вранці я здійснив зняття коштів на Playzilla, і воно було схвалено, але воно все ще не надійшло на мою картку. Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.

Привіт, я не знаю точного часу, але якщо ви не отримали його вчора, я б очікував його на початку наступного тижня. Я не впевнений, чи це казино обробляє зняття грошей у вихідні, але зазвичай це не так. Тому, якщо ви нічого не отримаєте протягом наступних кількох днів, не соромтеся зв’язатися, і ми спробуємо це розглянути.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

На практиці вчора вранці о 9.50 він був оброблений і завершений, зазвичай він приходив відразу, але я говорю про 7 місяців тому, цього разу я нічого не отримав, служба підтримки каже чекати, що протягом 72 годин я повинен знайти їх в обліковому записі

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис було повторно відкрито без моєї згоди, хоча я закрив його у 2023 році через мою проблемну ігрову поведінку. На жаль, потім у мене знову стався рецидив. Мені підтвердили, що обліковий запис було повторно відкрито через помилку казино, і що казино робить усе, щоб сприяти відповідальній грі. Тому я хотів подати скаргу на дії казино до відповідного органу. Але навіть через 4 тижні я все ще чекаю відповіді на питання, хто видав ліцензію. У сьогоднішньому чаті мені навіть сказали, що адміністрація не надасть мені цю інформацію. Чому ця інформація приховується?

Автоматичний переклад.

Мені дуже шкода через цей досвід, який вам довелося пройти.

Чи правильно я розумію, що ви внесли гроші в це казино після того, як вони, як кажуть, помилково відкрили ваш рахунок?

Звідки ви дізналися, що рахунок відкритий, якщо не заперечуєте?

Зауважте, що наша команда з розгляду скарг зможе втрутитися у ваш випадок, якщо ви подасте скаргу тут. Мені просто потрібно знати більше деталей щодо всього цього, особливо якщо є якась сума, яку ви вклали в казино, тому я чекаю вашої відповіді і, сподіваюся, ми допоможемо.


Автоматичний переклад.

Я також хотів би прокоментувати це: мій обліковий запис було знову відкрито, незважаючи на самовиключення. Я не продовжував грати на "Playzilla", але не вважаю таку поведінку букмекера правильною. Донедавна я міг сказати про Playzilla тільки хороші слова, але тепер ні.

Автоматичний переклад.

На практиці вчора вранці о 9.50 він був оброблений і завершений, зазвичай він приходив відразу, але я говорю про 7 місяців тому, цього разу я нічого не отримав, служба підтримки каже чекати, що протягом 72 годин я повинен знайти їх в обліковому записі

Автоматичний переклад.

Це були вихідні, тому це може затримати вихід. Будь ласка, який спосіб оплати ви використали? Спробуйте витримати, і я вірю, що гроші прийдуть до вас.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт,

Я отримав електронний лист від Playzilla про те, що мій обліковий запис повторно відкрито. На жаль, у мене стався рецидив, я поклав туди гроші й усе втратив. Потім я написав Playzilla, щоб запитати, чому обліковий запис було повторно відкрито, і вони підтвердили, що це була помилка з боку казино. Казино не захотіло брати відповідальність за помилку, натомість вони просто написали мені, що вони дуже серйозно ставляться до своєї відповідальності за відповідальну гру, і надіслали мені посилання з інформацією про залежність від азартних ігор. Але якби до цього ставилися так серйозно, то такого б не сталося. Приблизно через 2 тижні обліковий запис знову закрили. За словами казино, це було неможливо в чаті, а лише електронною поштою, і це зайняло близько 2 тижнів. Тож вони прийняли або прагнули до мене

міг заплатити навіть більше.


Автоматичний переклад.

Я також хотів би прокоментувати це: мій обліковий запис було знову відкрито, незважаючи на самовиключення. Я не продовжував грати на "Playzilla", але не вважаю таку поведінку букмекера правильною. Донедавна я міг сказати про Playzilla тільки хороші слова, але тепер ні.

Автоматичний переклад.

З боку казино це зовсім несправедливо робити, і я радий за вас, що ви залишаєтеся сильним.

Іноді корисно попросити друга або когось, кому ви довіряєте, змінити пароль до вашого облікового запису й не повідомляти вам, щоб ви не змогли ввійти.

Що ви скажете про цю ідею?

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я отримав електронний лист від Playzilla про те, що мій обліковий запис повторно відкрито. На жаль, у мене стався рецидив, я поклав туди гроші й усе втратив. Потім я написав Playzilla, щоб запитати, чому обліковий запис було повторно відкрито, і вони підтвердили, що це була помилка з боку казино. Казино не захотіло брати відповідальність за помилку, натомість вони просто написали мені, що вони дуже серйозно ставляться до своєї відповідальності за відповідальну гру, і надіслали мені посилання з інформацією про залежність від азартних ігор. Але якби до цього ставилися так серйозно, то такого б не сталося. Приблизно через 2 тижні обліковий запис знову закрили. За словами казино, це було неможливо в чаті, а лише електронною поштою, і це зайняло близько 2 тижнів. Тож вони прийняли або прагнули до мене

міг заплатити навіть більше.


Автоматичний переклад.

Мені дуже прикро через цю ситуацію. Це ніколи не повинно відбуватися в жодному казино, і казино, безумовно, має нести повну відповідальність за це.

Ми спробуємо допомогти вам повернути ваші гроші, тому, будь ласка, надішліть скаргу тут і детально поясніть усе, щоб наша команда могла втрутитися.

Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога, і повідомте нам про всю ситуацію.

Автоматичний переклад.

Привіт, мої зняття з казино тривають уже більше двох тижнів. Я вже тричі писав у чат у різні дні і завжди отримував відповідь, що це було направлено у відповідний відділ і виплата буде оброблена найближчим часом.

Сьогодні вони сказали мені, що у них загальні технічні проблеми з виплатами, тож справа не лише у мене. Хтось може це підтвердити? Інакше я не знаю, що ще я можу зробити, щоб отримати свої гроші, і я хвилююся, що їх взагалі не виплатять.

Автоматичний переклад.
finnintendent

Якщо минуло стільки часу, а казино насправді не пояснює ситуацію, я пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла краще розібратися в ситуації.

Ось посилання , де ви можете це зробити, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино і чи було у вас раніше зняття коштів?

Змінено
Автоматичний переклад.
1...9 10 11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого