ФорумКазиноPlayZax Casino - загальне обговорення

PlayZax Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Natav
|
11076 переглядів 59 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити PlayZax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

ОНОВЛЕННЯ 25.10.2022

Зараз у чаті вони поставили мене на утримання і більше не відповідають, зняття все ще очікує на додачу до балансу близько 1100,00 євро!

Tic Tac Toe BV більше не зареєстрована в Торгово-промисловій палаті Кюрасао з 18 жовтня 2021 року:


Комерційний реєстр Кюрасао

Витяг з комерційного реєстру

Реєстраційний номер: 150724 (0)

Дата: 25 жовтня 2022 р. Час: 8:43:40


Реєстрація припинена з 18 жовтня 2021 року

---

Друге зняття 1500,00 євро очікується на 11 жовтня 2022 року. Перше зняття меншої суми відбулося через 4 дні після запиту без проблем (вони надсилають електронний лист протягом максимум 72 годин). Я спілкуюся з ними майже щодня, відповідаючи, що вони засмучені затримкою, але на сьогоднішній день платіж ще не здійснено, незважаючи на те, що ми повідомили мене, що вони зробили б те саме в той же день.

Показувати менше


не платити у встановлені терміни (максимум 3 дні)


допомоги станом на 25.10.2022 більше не відповідає

Автоматичний переклад.
Natav
2 р. тому

Привіт,

дякую за це оновлення, хоча я не знайшов нічого раніше опублікованого з вашого боку.

Ми намагалися перевірити та перевірити цю ліцензію, але нам це не вдалося. З цієї причини ми не можемо бути впевнені, що казино справді має таку ліцензію, тому, здається, наша інформація є досить точною.

Щоб узагальнити все краще, будь ласка, як довго ви чекаєте на зняття коштів і чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Дозвольте мені сказати, що це казино заробило погану репутацію, тому я припускаю, що вам слід заздалегідь перевірити наступне казино, яке ви хочете відвідати, щоб уникнути проблем. Просто скористайтеся інструментом пошуку казино у верхній частині сторінки та перегляньте хороші казино 😉.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це другий раз, який я роблю, коли мене попросили внести 20,00 євро, щоб зняти 400,00 євро з доступних 1290,00 євро. Для другого зняття вони запропонували мені внести принаймні 100,00 євро, щоб мати можливість зняти все. На цьому етапі, щоб пропустити правило 20-кратного депозиту, я вніс 185,00 євро на загальну суму 205,00 євро. У їхніх умовах правило 20-кратного депозиту втрачає силу, коли загальна сума історичних депозитів перевищує 200,00 євро. Потім я продовжив грати після другого депозиту, знову виграв і перестав чекати виплати першого зняття. Сьогодні в чаті вони повідомили мені, що я можу зняти лише 400,00 євро із запитаних 1500,00 євро і що мені доведеться внести ще 20,00 євро, а потім зняти ще 400,00 євро !!! За допомогою цього методу вони намагаються змусити вас зіграти виграні гроші кілька разів, сподіваючись програти все. Я відповів, що більше не скасовуватиму податок і повідомлю про це Комісії з онлайн-ігор на Кюрасао, якщо вони не сплатять запитану суму до завтра.


filefile

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це другий раз, який я роблю, коли мене попросили внести 20,00 євро, щоб зняти 400,00 євро з доступних 1290,00 євро. Для другого зняття вони запропонували мені внести принаймні 100,00 євро, щоб мати можливість зняти все. На цьому етапі, щоб пропустити правило 20-кратного депозиту, я вніс 185,00 євро на загальну суму 205,00 євро. У їхніх умовах правило 20-кратного депозиту втрачає силу, коли загальна сума історичних депозитів перевищує 200,00 євро. Потім я продовжив грати після другого депозиту, знову виграв і перестав чекати виплати першого зняття. Сьогодні в чаті вони повідомили мені, що я можу зняти лише 400,00 євро із запитаних 1500,00 євро і що мені доведеться внести ще 20,00 євро, а потім зняти ще 400,00 євро !!! За допомогою цього методу вони намагаються змусити вас зіграти виграні гроші кілька разів, сподіваючись програти все. Я відповів, що більше не скасовуватиму податок і повідомлю про це Комісії з онлайн-ігор на Кюрасао, якщо вони не сплатять запитану суму до завтра.


filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefile

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні я знову зв’язався зі службою підтримки в чаті та знайшов певного VIP-менеджера Крістіана (який керує файлом для мене це певний Сільвіо). Учора я натомість спілкувався безпосередньо в чаті з референтом практики (СІльвіо), який заспокоїв мене, сказавши, що він би знову зв’язався з фінансовим відділом, щоб дізнатися , чи зможу я зняти свої гроші (1 500,00 євро разом 2 588,72 євро) з ігровий рахунок , повідомляючи мені, що я можу лише зняти ще 400,00 євро, внести ще 20,00 євро, а потім зняти ще 400,00 і так далі до безкінечності.... У їхніх умовах цього правила не існує, і написано, що я можу знімати 1500,00 євро щотижня без будь-яких обмежень, оскільки загальна сума депозитів перевищує суму в 200,00 євро (тому правило щодо зняття коштів: депозит х 20 максимальних розмірів, які можна зняти, більше не застосовується). На цьому етапі я юридично попередив їх здійснити платіж того ж дня, інакше я зв’яжуся з компетентними органами на місці. Тим часом я також подав скаргу на ваш сайт.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Natav
2 р. тому

Привіт,

Я думаю, що було б краще залишити вашу скаргу далі або, можливо, попросити казино приєднатися до неї. Давайте поговоримо про те, що буде далі, оскільки казино не входить до числа найкращих, і ми попереджаємо, що:

«Несправедливе правило максимального виграшу на основі загальної суми депозитів. У цьому казино діє несправедливе правило, яке обмежує, скільки гравці можуть виграти залежно від загальної суми депозиту (навіть під час гри без бонусу). Якщо ви вносите лише невелику суму, ваш потенціал виграші будуть обмежені ».

Я вважаю, що вам слід уважніше вибирати казино, не соромтеся читати огляди казино тут, на Casino Guru, щоб заздалегідь підготуватися.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радка, несправедливе правило записано в наступному пункті їхніх умов:

7.7. Якщо довічні депозити гравця не перевищують або дорівнюють 200 євро, його максимальна сума зняття становить 20 (X) загальну суму його довічних депозитів за вирахуванням будь-яких комісій. Наприклад, гравець, чий загальний депозит протягом усього життя становить 20 євро, має право зняти максимум 20 x 20 = 400 євро.

file

Якщо загальна сума депозиту становить 205,00 євро, це правило не має застосовуватися.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Natav
2 р. тому

Привіт і дякую тобі за це.

Ще одна причина знайти казино, яке не застосовує ці правила настільки навмисно, чи не так? Я припускаю, що казино може згадати деякі комісії, які знижують ваш довічний депозит до сонця нижче 200 євро, що вони вам сказали?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Без комісії, я зробив 3 депозити на загальну суму 205,00 євро. Щоб мати можливість зняти перший виграш у розмірі прибл. 1300,00 євро. VIP-менеджер Сільвіо сказав мені в чаті, що мені достатньо внести другий раз принаймні 100,00 євро (я навіть вніс 95 + 90 = 185,00 євро). Комісії стягуються відповідно до їхніх умов і умов, крім 4-х вилучень, необхідних протягом місяця. Цього місяця я подав 3 запити на зняття коштів, лише одне з яких схвалено, одне скасовано на вищу суму, а інше очікує на розгляд уже майже місяць. Тим часом обліковий запис гри було призупинено для внутрішньої перевірки після надсилання сповіщення про платіж, а мої гроші незаконно утримано! Якщо я закрию свій рахунок, вони повинні виплатити мені повну суму на рахунку, інакше я повідомлю про них місцевій комісії з регулювання онлайн-ігор. Якщо я не помиляюся, вони працюють (можливо) з єдиною державною ліцензією, виданою Gaming Curacao, саме n. 8048 / JAZ2021-065, який, однак, я ніде не можу знайти, і на сайті немає навіть публічного сертифіката. Якщо я подаю скаргу в GC, вони майже напевно її не приймуть, тому я шукаю асоціацію онлайн-гравців, яка може втрутитися безпосередньо проти цього шахрайського казино, і в крайньому випадку я можу зв’язатися з місцевим міністром (фінансів або юстиції). ). Я точно не зупиняюся на цьому!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Natav
2 р. тому

У цьому випадку я б чекав, поки скарга розвинеться, щодо ліцензії, не знаю, куди вам звернутися: «Ми намагалися перевірити та перевірити цю ліцензію, але нам не вдалося цього зробити. З цієї причини ми не можемо переконайтеся, що казино справді має цю ліцензію».

Казино вже заслужило погану репутацію, і я також знайшов одну скаргу на чесні азартні ігри - ну, не найкраще місце для гри. І все-таки, якщо ліцензія зараз така незрозуміла, я б дав Ніку більше часу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ЧЕРЕЗ БІЛЬШЕ МІСЯЦЯ ПІСЛЯ того, як КАЗИНО, НАВІТЬ ВОНО ДАЛО МЕНІ ПРАВО (ДИВ. ВІДКРИТУ СКАРГУ), НЕ ОБРОБИЛО ЗНЯТТЯ 1500,00 ЄВРО ТА ЗАКРИЛО МІЙ ІГРОВИЙ РАХУНОК З ІНШИМИ ГРОШАМИ, ВИГРАНИМИ В МЕЖІ ЗАКОННО. Я ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ЇМ ВИПЛАТИТИ ПОВНУ СУМУ (НАНЯТИ ЗБИТКИ), ІНАКШЕ Я ЗВЕРНУСЯ ДО ФОНДУ SBGOK ВІЛЛЕМСТАДУ (КЮРАКАО), А ТАКОЖ ПОВІДОМУ ВСІ МІСЦЕВІ ОРГАНИ. МЕНІ ДЗВОНІТЬ З КАЗИНО INTENSE, ДЕ Я НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАВ ІГРОВОГО ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ, ЯВНО ВОНИ КЕРУЮТЬ PLAYZAX, НАВСПІХ ТОМУ, ЩО ПУБЛІКУЄТЬСЯ НА ЇХ САЙТІ!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Привіт,

у казино ще є деякий час, щоб надати докази на підтримку заяви про те, що ви створили кілька облікових записів.

Будь ласка, наберіться терпіння 🙏

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино буде важко довести те, чого не існує, оскільки нижчепідписаний відкрив лише один рахунок, і після зняття було б божевіллям відкривати інші, як вони стверджують. Крім того, IP-адреса, яку я використовую як ПУБЛІЧНА (BASIC DYNAMIC), могла бути використана після моєї реєстрації іншими клієнтами телефонного провайдера! Твердження про те, що інші використовували мою IP-адресу, здається мені очевидним, оскільки IP-адреса є публічною та орендованою за своєю природою! У будь-якому випадку, у скарзі вони повідомили, що виплатять виграш, але допомога пізніше електронною поштою сказала прямо протилежне!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Це саме причина, чому нам потрібно, щоб казино показало щось більш релевантне, якщо ми хочемо погодитися з цим. Зазвичай ми не беремо ту саму IP як доказ, цього просто недостатньо.

Наразі я б сказав, що нам краще почекати подальшого розвитку.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Playzax управляється Sterinvest SE (Чеська Республіка), ця фінансова компанія також керує Casino Intense, хоча публічно не розголошується. Tic Tac Toe BV вже кілька років не працює, мабуть, вона була зареєстрована у вищезазначеній компанії, але не була врегульована згідно із законом. Обидва казино не виплачують виграші, тому я буду змушений зв’язатися з Фондом жертв онлайн-ігор у Віллемстаді, а також повідомити прем’єр-міністру, Міністерству фінансів і юстиції Кюрасао про те, що сталося.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Привіт,

досить багато інформації. На жаль, ми не змогли перевірити ліцензію, це означає, що якщо казино не має ліцензії від органів влади Кюрасао, нікого це, мабуть, не хвилює, і мені було б дуже цікаво, якби ви взагалі отримали будь-яку відповідь. 🙁

«З нашої точки зору, наступним кроком для вас буде зв’язатися з Управлінням ігор Кюрасао ( complaints@curacao-egaming.com ). Будь ласка, дайте мені знати, як вони відповіли ( tomas@casino.guru ). Мені шкода, що я не зміг бути більш корисним у цій нагоді».

Вибачте, але якщо казино не зможе співпрацювати, ми не зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Радка! Я повідомлю про казино уряду Нідерландів і Кюрасао, оскільки воно незаконно утримує мої гроші та працює під підставними компаніями, такими як Tic Tac Toe BV. Безумовно, я не зупинюся на цьому і зв’яжуся з уповноваженим міністром Кюрасао та, якщо буде доцільно, також з урядом Нідерландів, від якого залежить Кюрасао, щоб пролити світло на це питання. Тим часом Sterinvet SE більше не платить за Playzax Casino та Casino Intense, і це красномовно говорить про це шахрайське управління!

Автоматичний переклад.
Natav
1 рік тому

Привіт, вибачте, тому що ми не знаємо цих «підставних компаній», у нас немає про це жодної інформації. Я хотів би побажати успіху, і давайте подивимося, чи хтось буде говорити з вами, будь ласка, повідомте нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію. Дякую

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого