2 р. тому
Тут ви можете обговорити PlayZax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
ОНОВЛЕННЯ 25.10.2022
Зараз у чаті вони поставили мене на утримання і більше не відповідають, зняття все ще очікує на додачу до балансу близько 1100,00 євро!
Tic Tac Toe BV більше не зареєстрована в Торгово-промисловій палаті Кюрасао з 18 жовтня 2021 року:
Комерційний реєстр Кюрасао
Витяг з комерційного реєстру
Реєстраційний номер: 150724 (0)
Дата: 25 жовтня 2022 р. Час: 8:43:40
Реєстрація припинена з 18 жовтня 2021 року
---
Друге зняття 1500,00 євро очікується на 11 жовтня 2022 року. Перше зняття меншої суми відбулося через 4 дні після запиту без проблем (вони надсилають електронний лист протягом максимум 72 годин). Я спілкуюся з ними майже щодня, відповідаючи, що вони засмучені затримкою, але на сьогоднішній день платіж ще не здійснено, незважаючи на те, що ми повідомили мене, що вони зробили б те саме в той же день.
Показувати менше
не платити у встановлені терміни (максимум 3 дні)
допомоги станом на 25.10.2022 більше не відповідає
UPDATE ON 25/10/2022
In chat now they put me on hold and no longer answer, the withdrawal is still pending in addition to the balance of about € 1,100.00!
Tic Tac Toe BV is no longer registered at the Curacao Chamber of Commerce since October 18, 2021:
Curaçao Commercial Register
Excerpt from the Commercial Register
Registration number: 150724 (0)
Date: October 25, 2022 Time: 8:43:40 AM
The registration is discontinued as of October 18, 2021
---
Second withdrawal of € 1,500.00 pending from 11 October 2022. The first withdrawal of a lower amount took place in 4 days from the request without any problem (they send an email within a maximum of 72 hours). I contact them almost daily, replying that they are mortified by the delay but to date the payment has not yet been made, despite the fact that we have informed me that they would have done the same on the same day.
Show less
do not pay within the established times (3 days maximum)
assistance as of 10/25/2022 no longer responds
AGGIORNAMENTO AL 25/10/2022
In chat adesso mi mettono in attesa e non rispondono piú, il prelievo é ancora in sospeso oltre al saldo di circa euro 1.100,00!
Alla Camera di Commercio di Curacao la Tic Tac Toe BV risulta non piú registrata dal 18 ottobre 2021:
Curaçao Commercial Register
Excerpt from the Commercial Register
Registration number: 150724 (0)
Date: October 25, 2022 Time: 8:43:40 AM
The registration is discontinued as of October 18, 2021
---
Secondo prelievo di euro 1.500,00 in sospeso dall'11 di ottobre 2022. Il primo prelievo di importo inferiore é avvenuto in 4 giorni dalla richiesta senza alcun problema (loro inviano ua email con tempistica di massimo 72 ore). Li contatto quasi quotidianamente rispondendomi che sono mortificati del ritardo ma ad oggi il pagamento acora non é stato effettuato nonnostante mi abbiamo comunicato che avrebbero provveduto in giornata allo stesso.
Mostra meno
non pagano nei tempi stabiliti (3 giorni massimo)
l'assistenza al 25/10/2022 non risponde piú
Привіт,
дякую за це оновлення, хоча я не знайшов нічого раніше опублікованого з вашого боку.
Ми намагалися перевірити та перевірити цю ліцензію, але нам це не вдалося. З цієї причини ми не можемо бути впевнені, що казино справді має таку ліцензію, тому, здається, наша інформація є досить точною.
Щоб узагальнити все краще, будь ласка, як довго ви чекаєте на зняття коштів і чи ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Дозвольте мені сказати, що це казино заробило погану репутацію, тому я припускаю, що вам слід заздалегідь перевірити наступне казино, яке ви хочете відвідати, щоб уникнути проблем. Просто скористайтеся інструментом пошуку казино у верхній частині сторінки та перегляньте хороші казино 😉.
Hello,
thank you for this update though I did not find anything previously posted from your side.
We tried to check and verify this license, but we were unable to do so. For this reason, we cannot be certain that the casino actually has this license - so it seems, that our info is quite accurate.
Just to summarize things better, how long are you waiting for the withdrawal, and has your account been fully verified, please?
Allow me to say that the casino earned a bad reputation so I presume that you should check the next casino you like to visit in advance to avoid any problems. Just use the casino finder at the top of the page and browse good casinos 😉.
Це другий раз, який я роблю, коли мене попросили внести 20,00 євро, щоб зняти 400,00 євро з доступних 1290,00 євро. Для другого зняття вони запропонували мені внести принаймні 100,00 євро, щоб мати можливість зняти все. На цьому етапі, щоб пропустити правило 20-кратного депозиту, я вніс 185,00 євро на загальну суму 205,00 євро. У їхніх умовах правило 20-кратного депозиту втрачає силу, коли загальна сума історичних депозитів перевищує 200,00 євро. Потім я продовжив грати після другого депозиту, знову виграв і перестав чекати виплати першого зняття. Сьогодні в чаті вони повідомили мені, що я можу зняти лише 400,00 євро із запитаних 1500,00 євро і що мені доведеться внести ще 20,00 євро, а потім зняти ще 400,00 євро !!! За допомогою цього методу вони намагаються змусити вас зіграти виграні гроші кілька разів, сподіваючись програти все. Я відповів, що більше не скасовуватиму податок і повідомлю про це Комісії з онлайн-ігор на Кюрасао, якщо вони не сплатять запитану суму до завтра.
It is the second withdrawal I make, the first they asked me to deposit € 20.00 in order to withdraw € 400.00 of € 1,290.00 available. For the second withdrawal they suggested that I deposit at least € 100.00 to be able to withdraw everything. At this point, to skip the 20 x deposit rule, I deposited 185.00 euros for a total of 205.00 euros. In their terms and conditions the 20 x deposit rule lapses when the total of historical deposits exceeds € 200.00. I then continued to play after the second deposit, winning again and stopped waiting for the payment of the first withdrawal. Today in chat they informed me that I could only withdraw € 400.00 of the € 1,500.00 requested and that I would have to deposit another € 20.00 and then withdraw another € 400.00 !!! With this method they try to make you play the won money several times in the hope of losing everything. I replied that I will no longer cancel the levy and will report this fact to the Online Gaming Commission in Curacao if they do not pay the requested sum by tomorrow.
E' il secondo prelievo che faccio, il primo mi hanno chiesto di depositare euro 20,00 per poter prelevare euro 400,00 di euro 1.290,00 disponibili. Per il secondo prelievo mi hanno suggerito di depositare almeno euro 100,00 per poter prelevare tutto. A questo punto per saltare la regola del deposito x 20 ho depositato ben euro 185,00 per un totale di euro 205,00. Nei loro termini e condizioni la regola del deposito x 20 decade nel momento in cui il totale dei depositi storici è superiore ad euro 200,00. Ho continuato a giocare quindi dopo il secondo deposito vincendo ancora e mi sono fermata in attesa del pagamento del primo prelievo. Oggi in chat mi hanno informato che potevo prelevare solo altri 400,00 euro dei 1.500,00 richiesti e che avrei dovuto depositare altri euro 20,00 per poi prelevare altri euro 400,00!!! Con tale metodo cercano di farti giocare più volte i soldi vinti nella speranza di perdere tutto. Ho risposto che non annullerò più il prelievo e denuncerò tale fatto alla Commissione dl gioco on line in Curacao se non provvederanno entro domani al pagamento della somma richiesta.
Це другий раз, який я роблю, коли мене попросили внести 20,00 євро, щоб зняти 400,00 євро з доступних 1290,00 євро. Для другого зняття вони запропонували мені внести принаймні 100,00 євро, щоб мати можливість зняти все. На цьому етапі, щоб пропустити правило 20-кратного депозиту, я вніс 185,00 євро на загальну суму 205,00 євро. У їхніх умовах правило 20-кратного депозиту втрачає силу, коли загальна сума історичних депозитів перевищує 200,00 євро. Потім я продовжив грати після другого депозиту, знову виграв і перестав чекати виплати першого зняття. Сьогодні в чаті вони повідомили мені, що я можу зняти лише 400,00 євро із запитаних 1500,00 євро і що мені доведеться внести ще 20,00 євро, а потім зняти ще 400,00 євро !!! За допомогою цього методу вони намагаються змусити вас зіграти виграні гроші кілька разів, сподіваючись програти все. Я відповів, що більше не скасовуватиму податок і повідомлю про це Комісії з онлайн-ігор на Кюрасао, якщо вони не сплатять запитану суму до завтра.
It is the second withdrawal I make, the first they asked me to deposit € 20.00 in order to withdraw € 400.00 of € 1,290.00 available. For the second withdrawal they suggested that I deposit at least € 100.00 to be able to withdraw everything. At this point, to skip the 20 x deposit rule, I deposited 185.00 euros for a total of 205.00 euros. In their terms and conditions the 20 x deposit rule lapses when the total of historical deposits exceeds € 200.00. I then continued to play after the second deposit, winning again and stopped waiting for the payment of the first withdrawal. Today in chat they informed me that I could only withdraw € 400.00 of the € 1,500.00 requested and that I would have to deposit another € 20.00 and then withdraw another € 400.00 !!! With this method they try to make you play the won money several times in the hope of losing everything. I replied that I will no longer cancel the levy and will report this fact to the Online Gaming Commission in Curacao if they do not pay the requested sum by tomorrow.
E' il secondo prelievo che faccio, il primo mi hanno chiesto di depositare euro 20,00 per poter prelevare euro 400,00 di euro 1.290,00 disponibili. Per il secondo prelievo mi hanno suggerito di depositare almeno euro 100,00 per poter prelevare tutto. A questo punto per saltare la regola del deposito x 20 ho depositato ben euro 185,00 per un totale di euro 205,00. Nei loro termini e condizioni la regola del deposito x 20 decade nel momento in cui il totale dei depositi storici è superiore ad euro 200,00. Ho continuato a giocare quindi dopo il secondo deposito vincendo ancora e mi sono fermata in attesa del pagamento del primo prelievo. Oggi in chat mi hanno informato che potevo prelevare solo altri 400,00 euro dei 1.500,00 richiesti e che avrei dovuto depositare altri euro 20,00 per poi prelevare altri euro 400,00!!! Con tale metodo cercano di farti giocare più volte i soldi vinti nella speranza di perdere tutto. Ho risposto che non annullerò più il prelievo e denuncerò tale fatto alla Commissione dl gioco on line in Curacao se non provvederanno entro domani al pagamento della somma richiesta.
Сьогодні я знову зв’язався зі службою підтримки в чаті та знайшов певного VIP-менеджера Крістіана (який керує файлом для мене це певний Сільвіо). Учора я натомість спілкувався безпосередньо в чаті з референтом практики (СІльвіо), який заспокоїв мене, сказавши, що він би знову зв’язався з фінансовим відділом, щоб дізнатися , чи зможу я зняти свої гроші (1 500,00 євро разом 2 588,72 євро) з ігровий рахунок , повідомляючи мені, що я можу лише зняти ще 400,00 євро, внести ще 20,00 євро, а потім зняти ще 400,00 і так далі до безкінечності.... У їхніх умовах цього правила не існує, і написано, що я можу знімати 1500,00 євро щотижня без будь-яких обмежень, оскільки загальна сума депозитів перевищує суму в 200,00 євро (тому правило щодо зняття коштів: депозит х 20 максимальних розмірів, які можна зняти, більше не застосовується). На цьому етапі я юридично попередив їх здійснити платіж того ж дня, інакше я зв’яжуся з компетентними органами на місці. Тим часом я також подав скаргу на ваш сайт.
I contacted the Chat Support again today and found a certain Christian Vip Manager (who manages the file for me is a certain Silvio). Yesterday I had instead spoken directly in chat with the referent of the practice (SIlvio) who had reassured me by telling me that he would have contacted the Financial Department again to find out if I could withdraw my money (€ 1,500.00 total € 2,588.72) from the gaming account , informing me that I could only withdraw another 400.00 euros, deposit another 20.00 euros and then withdraw another 400.00 and so on ad infinitum .... In their terms and conditions this rule does not exist and it is written that I can withdraw € 1,500.00 weekly without any restrictions as the total of deposits exceeds the sum of € 200.00 (therefore the rule on withdrawals: deposit x 20 maximum withdrawable, must no longer be applied). At this point I have legally warned them to make the payment on the same day otherwise I will contact the competent authorities of the place. In the meantime, I have also filed a complaint on your site.
Ho contattato nuovamente oggi l'Assistenza in chat trovando un certo Christian Vip Manager (chi mi gestisce la pratica invece è un certo Silvio). Ieri avevo invece parlato direttamente in chat con il referente della pratica (SIlvio) che mi aveva rassicurato dicendomi che avrebbe nuovamente contattato il Dipartimento Finanziario per sapere se potevo prelevare i miei soldi ( euro 1.500,00 di totali euro 2.588,72 ) dal conto gioco, comunicandomi che avrei potuto prelevare solamente altri euro 400,00, depositare atri euro 20,00 per poi prelevare altri 400,00 e così all'infinito.... Nei loro termini e condizioni questa regola non esiste e vi è scritto che posso prelevare settimanalmente euro 1.500,00 senza alcun vincolo in quanto il totale dei depositi supera la somma di euro 200,00 (pertanto la regola sui prelievi: deposito x 20 massimo prelevabile, non deve essere più applicata). A questo punto li ho diffidati legalmente ad effettuare il pagamento in giornata altrimenti mi rivolgerò alle Autorità Competenti del luogo. Nel frattempo ho aperto anche un reclamo sul vostro sito.
Привіт,
Я думаю, що було б краще залишити вашу скаргу далі або, можливо, попросити казино приєднатися до неї. Давайте поговоримо про те, що буде далі, оскільки казино не входить до числа найкращих, і ми попереджаємо, що:
«Несправедливе правило максимального виграшу на основі загальної суми депозитів. У цьому казино діє несправедливе правило, яке обмежує, скільки гравці можуть виграти залежно від загальної суми депозиту (навіть під час гри без бонусу). Якщо ви вносите лише невелику суму, ваш потенціал виграші будуть обмежені ».
Я вважаю, що вам слід уважніше вибирати казино, не соромтеся читати огляди казино тут, на Casino Guru, щоб заздалегідь підготуватися.
Hello,
I think it would be better to let your complaint advance further or maybe ask the casino to join it. Let's what comes next, because the casino is not among th best ones and we warn that:
"Unfair maximum win rule based on the total amount of depositsThis casino has an unfair rule, which restricts how much players can win based on their total deposited amount (even when playing without a bonus). If you only deposit a small amount, your potential winnings will be restricted."
I guess you should pick up the casinos more carefully, feel free to read casino reviews here on Casino Guru to be well prapred in advance.
Привіт, Радка, несправедливе правило записано в наступному пункті їхніх умов:
7.7. Якщо довічні депозити гравця не перевищують або дорівнюють 200 євро, його максимальна сума зняття становить 20 (X) загальну суму його довічних депозитів за вирахуванням будь-яких комісій. Наприклад, гравець, чий загальний депозит протягом усього життя становить 20 євро, має право зняти максимум 20 x 20 = 400 євро.
Якщо загальна сума депозиту становить 205,00 євро, це правило не має застосовуватися.
Hi Radka, the unfair rule is written in the following point of their terms and conditions:
7.7. Should the lifetime deposits of a player be less than, or equal to € 200, their maximum withdrawal amount is 20 (X) times the total amount of their lifetime deposits, minus any fees. For example, a player whose total lifetime deposits are € 20 is only entitled to withdraw a maximum of 20 x 20 = € 400.
Having deposited a total of € 205.00 this rule must not be applied.
Ciao Radka, la regola ingiusta è scritta nel seguente punto dei loro termini e condizioni:
7.7. Should the lifetime deposits of a player be less than, or equal to €200, their maximum withdrawal amount is 20 (X) times the total amount of their lifetime deposits, minus any fees. For example, a player whose total lifetime deposits are €20 is only entitled to withdraw a maximum of 20 x 20 = €400.
Avendo depositato in totale euro 205,00 tale regola non deve essere applicata.
Привіт і дякую тобі за це.
Ще одна причина знайти казино, яке не застосовує ці правила настільки навмисно, чи не так? Я припускаю, що казино може згадати деякі комісії, які знижують ваш довічний депозит до сонця нижче 200 євро, що вони вам сказали?
Hi and thank you for that.
More reason to find a casino that does not apply such rules so deliberately, right? I guess that the Casino can mention some fees that lower your lifetime deposit to the sun under €200, what did they tell you?
Без комісії, я зробив 3 депозити на загальну суму 205,00 євро. Щоб мати можливість зняти перший виграш у розмірі прибл. 1300,00 євро. VIP-менеджер Сільвіо сказав мені в чаті, що мені достатньо внести другий раз принаймні 100,00 євро (я навіть вніс 95 + 90 = 185,00 євро). Комісії стягуються відповідно до їхніх умов і умов, крім 4-х вилучень, необхідних протягом місяця. Цього місяця я подав 3 запити на зняття коштів, лише одне з яких схвалено, одне скасовано на вищу суму, а інше очікує на розгляд уже майже місяць. Тим часом обліковий запис гри було призупинено для внутрішньої перевірки після надсилання сповіщення про платіж, а мої гроші незаконно утримано! Якщо я закрию свій рахунок, вони повинні виплатити мені повну суму на рахунку, інакше я повідомлю про них місцевій комісії з регулювання онлайн-ігор. Якщо я не помиляюся, вони працюють (можливо) з єдиною державною ліцензією, виданою Gaming Curacao, саме n. 8048 / JAZ2021-065, який, однак, я ніде не можу знайти, і на сайті немає навіть публічного сертифіката. Якщо я подаю скаргу в GC, вони майже напевно її не приймуть, тому я шукаю асоціацію онлайн-гравців, яка може втрутитися безпосередньо проти цього шахрайського казино, і в крайньому випадку я можу зв’язатися з місцевим міністром (фінансів або юстиції). ). Я точно не зупиняюся на цьому!
No commission applied, I made 3 deposits for a total of € 205.00. To be able to withdraw the first winnings of approx. 1,300.00 euros. I was told in chat by the VIP manager Silvio that it was enough for me to deposit a second time at least € 100.00 (I even deposited 95 + 90 = € 185.00). Fees are applied according to their T & Cs beyond the 4 withdrawals required in the month. I have requested 3 withdrawals this month of which only one approved, one canceled for a higher amount and the other pending for almost a month now. In the meantime, the game account was suspended for their internal verification after sending a payment notice and my money was illegally withheld! If I close my account, they must pay me the full amount in the account, otherwise I will report them to the local online gaming regulatory commission. If I am not mistaken they operate (perhaps) with a single government license issued by Gaming Curacao, exactly the n. 8048 / JAZ2021-065 which, however, I cannot find anywhere and there is not even the public certificate on the site. If I open a complaint with the GC they almost certainly do not accept it so I am looking for an online players association that can intervene directly against this scam casino and as a last resort I could get in touch with some local minister (finance or justice). I'm certainly not stopping here!
Nessuna commissione applicata, ho effettuato 3 depositi per totali euro 205,00. Per poter prelevare la prima vincita di euro 1.300,00 ca. mi era stato detto in chat dal VIP manager Silvio che bastava che depositassi una seconda volta almeno euro 100,00 (ho depositato addirittura 95 + 90 = euro 185,00). Le commissioni vengono applicate secondo i loro T&C oltre i 4 prelievi richiesti nel mese. Io di prelievi ne ho richiesti 3 in questo mese di cui solo uno approvato, uno cancellato di importo superiore e l'altro in attesa da oramai quasi un mese. Nel frattempo il conto gioco è stato sospeso per una loro verifica interna dopo aver inviato una diffida di pagamento ed i mie soldi sono stati trattenuti illecitamente! Se chiudo il conto devono saldarmi l'intero importo presente nel conto altrimenti li denuncio presso la Commissione Regolatoria del gioco on line del posto. Se non erro loro operano (forse) con una sola licenza governativa emessa dalla Gaming Curacao, esattamente la n. 8048/JAZ2021-065 che però non trovo da nessuna parte e non è presente nemmeno il certificato pubblico sul sito. Se apro un reclamo presso la GC quasi sicuramente non lo accettano quindi sto cercando un'Associazione dei giocatori on line che possa intervenire direttamente contro questo casinò truffaldino e come ultima spiaggia potrei mettermi in contatto con qualche Ministro del posto (finanze o giustizia). Di sicuro non mi fermo qui!
У цьому випадку я б чекав, поки скарга розвинеться, щодо ліцензії, не знаю, куди вам звернутися: «Ми намагалися перевірити та перевірити цю ліцензію, але нам не вдалося цього зробити. З цієї причини ми не можемо переконайтеся, що казино справді має цю ліцензію».
Казино вже заслужило погану репутацію, і я також знайшов одну скаргу на чесні азартні ігри - ну, не найкраще місце для гри. І все-таки, якщо ліцензія зараз така незрозуміла, я б дав Ніку більше часу.
In this case, I would wait for the complaint to develop further, regarding the license, not sure where you should turn to: "We tried to check and verify this license, but we were unable to do so. For this reason, we cannot be certain that the casino actually has this license."
The casino has earned a bad reputation already and I also find one complaint against fair gambling - well, not the best place to play. Still, if the license is so unclear now, I would give Nick more time.
ЧЕРЕЗ БІЛЬШЕ МІСЯЦЯ ПІСЛЯ того, як КАЗИНО, НАВІТЬ ВОНО ДАЛО МЕНІ ПРАВО (ДИВ. ВІДКРИТУ СКАРГУ), НЕ ОБРОБИЛО ЗНЯТТЯ 1500,00 ЄВРО ТА ЗАКРИЛО МІЙ ІГРОВИЙ РАХУНОК З ІНШИМИ ГРОШАМИ, ВИГРАНИМИ В МЕЖІ ЗАКОННО. Я ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ЇМ ВИПЛАТИТИ ПОВНУ СУМУ (НАНЯТИ ЗБИТКИ), ІНАКШЕ Я ЗВЕРНУСЯ ДО ФОНДУ SBGOK ВІЛЛЕМСТАДУ (КЮРАКАО), А ТАКОЖ ПОВІДОМУ ВСІ МІСЦЕВІ ОРГАНИ. МЕНІ ДЗВОНІТЬ З КАЗИНО INTENSE, ДЕ Я НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАВ ІГРОВОГО ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ, ЯВНО ВОНИ КЕРУЮТЬ PLAYZAX, НАВСПІХ ТОМУ, ЩО ПУБЛІКУЄТЬСЯ НА ЇХ САЙТІ!
MORE THAN A MONTH AFTER THE CASINO, EVEN THOUGH IT HAS GIVEN ME RIGHT (SEE OPEN COMPLAINT), HAS NOT PROCESSED THE WITHDRAWAL OF EURO 1,500.00 AND CLOSED MY GAMING ACCOUNT WITH OTHER MONEY LEGALLY WON INSIDE. I WAIVED THEM TO PAY THE FULL AMOUNT (PUT IN DAMAGE) OTHERWISE I WILL APPLY TO THE SBGOK FOUNDATION OF WILLEMSTAD (CURACAO) AS WELL AS ALERT ALL THE LOCAL AUTHORITIES. I RECEIVE CALLS FROM INTENSE CASINOS WHERE I HAVE NEVER OPENED A GAMING ACCOUNT, CLEARLY PLAYZAX IS MANAGED BY THEM, CONTRARY TO WHAT IS PUBLISHED ON THEIR SITE!
A DISTANZA DI OLTRE UN MESE IL CASINO', NONOSTANTE MI ABBIA DATO RAGIONE (VEDASI RECLAMO APERTO), NON HA ELABORATO IL PRELIEVO DI EURO 1.500,00 E MI HA CHIUSO IL CONTO GIOCO CON DENTRO ALTRI SOLDI VINTI LECITAMENTE. LI HO DIFFIDATI A PAGARE L'INTERO IMPORTO (MESSA IN MORA) ALTRIMENTI MI RIVOLGERO' ALLA FONDAZIONE SBGOK DI WILLEMSTAD (CURACAO) OLTRE CHE AD ALLERTARE TUTTE LE AUTORITA' DEL LUOGO. RICEVO CHIAMATE DA CASINO INTENSE DOVE NON HO MAI APERTO UN CONTO GIOCO, EVIDENTEMENTE PLAYZAX E' GESTITO DA LORO AL CONTRARIO DI QUANTO PUBBLICATO SUL LORO SITO!
Привіт,
у казино ще є деякий час, щоб надати докази на підтримку заяви про те, що ви створили кілька облікових записів.
Будь ласка, наберіться терпіння 🙏
Hello,
the casino still has some time left to present shreds of evidence to support the statement about you creating multiple accounts.
Please, try to be patient 🙏
Казино буде важко довести те, чого не існує, оскільки нижчепідписаний відкрив лише один рахунок, і після зняття було б божевіллям відкривати інші, як вони стверджують. Крім того, IP-адреса, яку я використовую як ПУБЛІЧНА (BASIC DYNAMIC), могла бути використана після моєї реєстрації іншими клієнтами телефонного провайдера! Твердження про те, що інші використовували мою IP-адресу, здається мені очевидним, оскільки IP-адреса є публічною та орендованою за своєю природою! У будь-якому випадку, у скарзі вони повідомили, що виплатять виграш, але допомога пізніше електронною поштою сказала прямо протилежне!!
It will be difficult for the casino to prove something that does not exist as the undersigned has opened only one account and after the withdrawal made it would have been insane to open others as they claim. Furthermore, the IP I use being PUBLIC (BASIC DYNAMIC) could have been used after my registration by other customers of the telephone provider! The statement that others have used my IP seems obvious to me as the IP is public and leased by nature! In any case, they communicated in the complaint that they would pay the winnings, but the assistance later via email said exactly the opposite!!
Sarà difficile che il casinò provi un qualcosa che non esiste in quanto la sottoscritta ha aperto un solo account e dopo il prelievo effettuato sarebbe stato demenziale aprirne altri come loro affermano. Inoltre l'IP che utilizzo essendo PUBBLICO (DINAMICO DI BASE) potrebbe essere stato utilizzato successivamente alla mia registrazione da altri clienti del gestore di telefonia! L'affermazione che altri abbiano utilizzato il mio IP mi sembra ovvia essendo per natura l'IP pubblico e concesso in affitto! Comunquesia loro hanno comunicato nel reclamo che avrebbero pagato la vincita, l'assistenza invece successivamente tramile email ha detto esattamente il contrario!!
Це саме причина, чому нам потрібно, щоб казино показало щось більш релевантне, якщо ми хочемо погодитися з цим. Зазвичай ми не беремо ту саму IP як доказ, цього просто недостатньо.
Наразі я б сказав, що нам краще почекати подальшого розвитку.
This is exactly the reason why we need the casino to show something more relevant if we are to agree on that point. Normally, we do not take just the same IP as proof, it's simply not enough.
For now, I'd say we should best wait for further development.
Playzax управляється Sterinvest SE (Чеська Республіка), ця фінансова компанія також керує Casino Intense, хоча публічно не розголошується. Tic Tac Toe BV вже кілька років не працює, мабуть, вона була зареєстрована у вищезазначеній компанії, але не була врегульована згідно із законом. Обидва казино не виплачують виграші, тому я буду змушений зв’язатися з Фондом жертв онлайн-ігор у Віллемстаді, а також повідомити прем’єр-міністру, Міністерству фінансів і юстиції Кюрасао про те, що сталося.
Playzax is managed by Sterinvest SE (Czech Republic), this financial company also manages Casino Intense although not publicly disclosed. Tic Tac Toe BV has not been operating for several years now, evidently it has been incorporated into the aforementioned company but has not been regularized according to the law. Both casinos do not pay winnings and therefore I will be forced to contact the Online Gaming Victims Foundation in Willemstad as well as inform the Prime Minister, Ministry of Finance and Justice of Curacao what happened.
Playzax è gestito da Sterinvest SE (Repubblica Ceca), tale finanziaria gestisce anche Casino Intense anche se non dichiarato pubblicamente. La Tic Tac Toe BV non opera oramai da diversi anni, evidentemente è stata inglobata nella suddetta società ma non è stata regolarizzata a norma di legge. Entrambi i casinò non pagano le vincite e pertanto sarò costretta a contattare la Fondazione delle Vittime del gioco on line presente a Willemstad oltre che comunicare al Primo Ministro, Ministero delle Finanze e Giustizia di Curacao quanto accaduto.
Привіт,
досить багато інформації. На жаль, ми не змогли перевірити ліцензію, це означає, що якщо казино не має ліцензії від органів влади Кюрасао, нікого це, мабуть, не хвилює, і мені було б дуже цікаво, якби ви взагалі отримали будь-яку відповідь. 🙁
«З нашої точки зору, наступним кроком для вас буде зв’язатися з Управлінням ігор Кюрасао ( complaints@curacao-egaming.com ). Будь ласка, дайте мені знати, як вони відповіли ( tomas@casino.guru ). Мені шкода, що я не зміг бути більш корисним у цій нагоді».
Вибачте, але якщо казино не зможе співпрацювати, ми не зможемо допомогти.
Hello,
quite a bunch of information. Sadly, we could not validate the license, this means that if the casino is not licensed by the Curacao authority, no one will probably care and I would be very interested if you receive any reply at all. 🙁
"From our point of view, the next step for you would be to contact the Curacao Gaming Authority itself (complaints@curacao-egaming.com). Please let me know how they responded (tomas@casino.guru). I am sorry I could not be of more help on this occasion."
I'm sorry, but if the casino fails to cooperate, we can't help.
Привіт, Радка! Я повідомлю про казино уряду Нідерландів і Кюрасао, оскільки воно незаконно утримує мої гроші та працює під підставними компаніями, такими як Tic Tac Toe BV. Безумовно, я не зупинюся на цьому і зв’яжуся з уповноваженим міністром Кюрасао та, якщо буде доцільно, також з урядом Нідерландів, від якого залежить Кюрасао, щоб пролити світло на це питання. Тим часом Sterinvet SE більше не платить за Playzax Casino та Casino Intense, і це красномовно говорить про це шахрайське управління!
Hi Radka, The casino will be reported by me to the Government of the Netherlands and Curacao as it is illegally withholding my money and operates under shell companies such as Tic Tac Toe BV. Certainly I will not stop here and will contact the Minister Plenipotentiary of Curacao and if appropriate also the Government of the Netherlands under which Curacao depends to shed light on the matter. In the meantime, Sterinvet SE no longer pays for Playzax Casino and Casino Intense and this speaks volumes about this fraudulent management!
Ciao Radka, il casinò sarà denunciato dalla sottoscritta presso il Governo dei Paesi Bassi e Curacao in quanto sta trattenendo illecitamente i miei soldi ed opera sotto società fantasma quale la Tic Tac Toe BV. Di sicuro non mi fermo qui e contatterò il Ministro plenipotenzairio di Curacao e se opportuno anche il Governo dei Paesi Bassi sotto il quale Curacao dipende affinchè facciano luce sulla questione. Nel frattempo la Sterinvet SE non effettua più i pagamenti per Playzax Casino e Casino Intense e questo la dice lunga su tale gestione truffaldina!
Привіт, вибачте, тому що ми не знаємо цих «підставних компаній», у нас немає про це жодної інформації. Я хотів би побажати успіху, і давайте подивимося, чи хтось буде говорити з вами, будь ласка, повідомте нам, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію. Дякую
Hi, I am sorry, because we don't know those "shell companies", we don't have any information about it. I would say good luck and let's see if someone will be talking to you, please inform us if you get any new information. Thank you
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.