ГоловнаФорумКазиноPlayWise365 Casino - загальне обговорення

PlayWise365 Casino - загальне обговорення

1 рік тому від mdkaifking6
|
1 543 переглядів 15 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити PlayWise365 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Чи справжній цей сайт, як я вірю, але я не бачив жодних підтверджень оплати від будь-кого з цих веб-сайтів, зв’яжіться зі мною @playwise365

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи справжній цей сайт, як я вірю, але я не бачив жодних підтверджень оплати від будь-кого з цих веб-сайтів, зв’яжіться зі мною @playwise365

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, з того, що ви пишете, я відчуваю, що у вас проблеми з виведенням грошей у казино. Це так ?

Як довго триває ваша ситуація, або як довго ви не можете вийти? Розкажіть нам більше, щоб ми спробували вам допомогти.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт ,


Я деякий час користуюся playwise 365, зазвичай я вношу гроші за допомогою банківського переказу, але цього разу я вирішив скористатися їхнім варіантом оплати криптовалютою

file

(Це був рахунок-фактура, створений ними для оплати)


Загальна сума рахунку = 234,29 доларів (19 500 рупій)

Загальна сума надісланого = 237,29 доларів (19 749,50 рупій)


Рахунок-фактура застряг у підтвердженні на 24 години, після чого закінчився, але BTC залишив мій гаманець і був переведений на їхній гаманець


Це TXN транзакції:- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee


У свою чергу вони перевели таку ж суму на інший гаманець, який можна побачити в блокчейні


Я намагався зв’язатися з ними через їхню службу підтримки в чаті, VIP-менеджер WhatsApp і навіть електронну пошту


Їм залишається сказати лише одне: транзакція не вдалася, і вони не отримали гроші.


Зрозуміло, що мають, і я зараз безпорадний.


Вони лише просять мене почекати і кажуть, що повернуть гроші, коли їх отримають.


Хтось тут має поради щодо того, що можна зробити?


Автоматичний переклад.
harshbasur
1 рік тому

Привіт, я перемістив вашу позицію під казино, про яке ви говорите. Ви потрапили в жалюгідну ситуацію, і це, звичайно, неприємно, коли служба підтримки дає ту саму відповідь знову і знову. Але якщо казино не отримало гроші, їм також доведеться почекати. Як довго ця ситуація триває? Якщо це не зникне, і ви не отримаєте свої гроші, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Минув уже тиждень, їхні агенти дзвонять мені щодня і запитують, чому я більше не граю, я не знаю, як вони не можуть відстежити транзакцію біткойнів, дані доступні для всіх.


Коли я наполягав на них у цьому питанні, їхній агент надіслав мені голосову нотатку на хінді, у якій говорилося, що їхня компанія має мільйонний оборот і вони не зацікавлені в крадіжці мого мізерного депозиту.


Чи можу я щось зробити, чи я повинен забути суму та піти далі?

Автоматичний переклад.
harshbasur
1 рік тому

привіт

Вам дзвонять агенти? Це справді дуже невдалий спосіб дій.

Як вони відреагують на ваш депозит, коли ви повідомите їм причину? Напевно, це незручно. 🙁

Я б сказав, що тиждень — це досить багато часу для відстеження звичайної транзакції біткойн, тож у чому проблема?

Вибачте за тупе запитання; Я впевнений, що ви перевірили блокчейн, чи не так? Що ви знайшли?

У будь-якому випадку, я думаю, що настав час дізнатися більше про безкоштовну функцію подання скарг, яку ми пропонуємо гравцям у подібних ситуаціях. Цей посібник містить чудову інформацію , тому я хотів би, щоб ви його переглянули.

Дайте мені знати, якщо ви зацікавлені в поданні, добре?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Playwise365 не схвалює моє зняття коштів уже більше 12 годин… Після неодноразової взаємодії зі службою підтримки вони кажуть, що це буде зроблено найближчим часом… Жалюгідна послуга платформи казино Playwise 365… Я рекомендую нікому не грати на їхню… Вони просто кажуть, що продовжуйте терпіння...досить

Автоматичний переклад.
sanjeevgogoi
10 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати вас, чи є у вас якісь оновлення від казино? Ви пройшли повну верифікацію в цьому казино?

Я запитую, тому що в онлайн-казино досить часто процес виведення коштів може тривати трохи довше, особливо якщо гравці вперше виводять кошти, і їм потрібно спочатку підтвердити його. Тож, я можу сказати, інколи підозріти може бути справді непотрібним. 🤷‍♀️ Будь ласка, надсилайте будь-які оновлення від казино, чекаю вашої відповіді.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Процес зняття та зняття не надсилають сьогодні все. Більшість завершено 8 днів

Автоматичний переклад.
kapiljain557
3 міс. тому

Нам дійсно знадобляться додаткові відомості щодо цієї проблеми, про яку ви написали.

Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи були у вас якісь успішні зняття там раніше, чи це ваш перший?

Чи служба підтримки надала вам інформацію щодо цієї затримки?

Будь ласка, дайте відповідь нам, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Цей сайт перевірив мій перший ідентифікатор казино для виведення коштів. Підтверджено, що зняття коштів очікувалося з 12.09.24 по 15.09.24, потім ми скасували його та здійснили нове зняття, яке мало тривати більше 3 днів, але ми не отримали його playwise365

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій ідентифікатор підтвердити ідентифікатор електронної пошти та номер телефону моє перше зняття коштів на цьому сайті

Автоматичний переклад.
kapiljain557
3 міс. тому

Отже, ви чекаєте на зняття вже 3 дні, чи не так?

Гадаю, це не так уже й погано, і, як пояснила Крістіна у вашій скарзі , ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, перш ніж ми втрутимося.

Давайте почекаємо ще кілька днів, і, сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони не зарахували моє зняття досі.… Минуло 24 години.… Їх максимальний термін становить 24 години… огидно Playwise365

Автоматичний переклад.
sanjeevgogoi79
1 місяць тому

Привіт, я не думаю, що чекати день – це щось, що було б чимось у казино. Є казино, де ви можете чекати виведення коштів набагато довше, і я додам, що може бути багато інших речей, які можуть уповільнити виведення коштів.

Але перш за все, ви грали з бонусом? Чи потрібно було надавати казино якісь документи чи ні?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого