1 рік тому
Тут ви можете обговорити PlayWise365 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи справжній цей сайт, як я вірю, але я не бачив жодних підтверджень оплати від будь-кого з цих веб-сайтів, зв’яжіться зі мною @playwise365
Is this site is real,how i trust ,still i did not see any payment proofs from anyone from this websites,s contact me @playwise365
Привіт, з того, що ви пишете, я відчуваю, що у вас проблеми з виведенням грошей у казино. Це так ?
Як довго триває ваша ситуація, або як довго ви не можете вийти? Розкажіть нам більше, щоб ми спробували вам допомогти.
Hi, from what you write I have a feeling that you have a problem with withdrawing money in the casino. Is that right ?
How long has your situation been going on, alternatively how long have you been unable to withdraw ? Tell us more so we can try to help you.
Привіт ,
Я деякий час користуюся playwise 365, зазвичай я вношу гроші за допомогою банківського переказу, але цього разу я вирішив скористатися їхнім варіантом оплати криптовалютою
(Це був рахунок-фактура, створений ними для оплати)
Загальна сума рахунку = 234,29 доларів (19 500 рупій)
Загальна сума надісланого = 237,29 доларів (19 749,50 рупій)
Рахунок-фактура застряг у підтвердженні на 24 години, після чого закінчився, але BTC залишив мій гаманець і був переведений на їхній гаманець
Це TXN транзакції:- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee
У свою чергу вони перевели таку ж суму на інший гаманець, який можна побачити в блокчейні
Я намагався зв’язатися з ними через їхню службу підтримки в чаті, VIP-менеджер WhatsApp і навіть електронну пошту
Їм залишається сказати лише одне: транзакція не вдалася, і вони не отримали гроші.
Зрозуміло, що мають, і я зараз безпорадний.
Вони лише просять мене почекати і кажуть, що повернуть гроші, коли їх отримають.
Хтось тут має поради щодо того, що можна зробити?
Hello ,
I have been using playwise 365 for a while now , I usually deposit money using bank transfer but this time I decided to use their crypto payment option
(This was the invoice that was generated by them for the payment)
Total invoice amount was = 234.29 dollars (19,500 rs)
Total amount sent was = 237.29 dollars (19,749.50 rs)
The invoice was stuck in confirmation for 24 hours after which it expired but the BTC left my wallet and got transferred to their wallet
This is the transaction TXN :- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee
They inturn transferred the same amount to another wallet which can be seen on the blockchain
I have been trying to contact them through their chat support , VIP whatsapp manager and even email
They only have 1 thing to say , the transaction has failed and they did not receive the money.
It is clear that they have and I am helpless right now.
They only ask me to wait and say that they will return my money when they receive it .
Does anyone out here have any tips on what can be done ?
Привіт, я перемістив вашу позицію під казино, про яке ви говорите. Ви потрапили в жалюгідну ситуацію, і це, звичайно, неприємно, коли служба підтримки дає ту саму відповідь знову і знову. Але якщо казино не отримало гроші, їм також доведеться почекати. Як довго ця ситуація триває? Якщо це не зникне, і ви не отримаєте свої гроші, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.
Hello, I've moved your pos under the casino you're talking about. You've put yourself in a regrretable situation and it's certainly not pleasant when support gives the same answer over and over again. But if the casino hasn't received the money, then they have to wait as well. How long has this situation been going on ? If it persists and you don't get your money back, please let us know and we will try to help you.
Минув уже тиждень, їхні агенти дзвонять мені щодня і запитують, чому я більше не граю, я не знаю, як вони не можуть відстежити транзакцію біткойнів, дані доступні для всіх.
Коли я наполягав на них у цьому питанні, їхній агент надіслав мені голосову нотатку на хінді, у якій говорилося, що їхня компанія має мільйонний оборот і вони не зацікавлені в крадіжці мого мізерного депозиту.
Чи можу я щось зробити, чи я повинен забути суму та піти далі?
It's been a week now , their agents keep calling me everyday asking me why I'm not playing anymore , I don't know how they cannot track a bitcoin transaction , the data is available for everyone to see .
When I pressed them on the matter , their agent sent me a voice note in hindi saying that their company has a turnover of millions and they're not interested in stealing my minuscule deposit amount.
Is there anything I can do or should I forget the amount and move on?
привіт
Вам дзвонять агенти? Це справді дуже невдалий спосіб дій.
Як вони відреагують на ваш депозит, коли ви повідомите їм причину? Напевно, це незручно. 🙁
Я б сказав, що тиждень — це досить багато часу для відстеження звичайної транзакції біткойн, тож у чому проблема?
Вибачте за тупе запитання; Я впевнений, що ви перевірили блокчейн, чи не так? Що ви знайшли?
У будь-якому випадку, я думаю, що настав час дізнатися більше про безкоштовну функцію подання скарг, яку ми пропонуємо гравцям у подібних ситуаціях. Цей посібник містить чудову інформацію , тому я хотів би, щоб ви його переглянули.
Дайте мені знати, якщо ви зацікавлені в поданні, добре?
Hi there.
The agents are actually calling you? This is indeed a very unfortunate course of action.
How do they respond to your deposit issue when you tell them the reason? It must feel awkward. 🙁
I'd say a week is actually quite some time to track an ordinary Bitcoin transaction, so what seems to be the issue, I wonder?
Forgive me a dumb question; I'm sure you've checked the blockchain, right? What have you found?
In any case, I think the time has come to learn more about the free complaint feature we offer to players in similar situations. This guide provides a great heads-up, so I'd like you to browse it.
Let me know if you are interested in submitting one, ok?
Playwise365 не схвалює моє зняття коштів уже більше 12 годин… Після неодноразової взаємодії зі службою підтримки вони кажуть, що це буде зроблено найближчим часом… Жалюгідна послуга платформи казино Playwise 365… Я рекомендую нікому не грати на їхню… Вони просто кажуть, що продовжуйте терпіння...досить
Playwise365 not approved my withdrawal for more than 12 hours now…After repeated interaction with their customer support they are saying it will be done soon…Pathetic service of Playwise 365 casino platform…I recommend that no one should play their…They are just saying keep patience…Enough
Привіт. Чи можу я запитати вас, чи є у вас якісь оновлення від казино? Ви пройшли повну верифікацію в цьому казино?
Я запитую, тому що в онлайн-казино досить часто процес виведення коштів може тривати трохи довше, особливо якщо гравці вперше виводять кошти, і їм потрібно спочатку підтвердити його. Тож, я можу сказати, інколи підозріти може бути справді непотрібним. 🤷♀️ Будь ласка, надсилайте будь-які оновлення від казино, чекаю вашої відповіді.
Hello there. May I ask you if you have any updates from the casino? Have you been fully verified in this casino?
I am asking, because it is quite common in online casinos that the withdrawal process might take a bit longer, especially if it is the players first withdrawal and they need to verify him first. So sometimes it could be really unnecessary to get suspicious, I might say. 🤷♀️ Please come back with any updates from the casino, will wait for your response.
Нам дійсно знадобляться додаткові відомості щодо цієї проблеми, про яку ви написали.
Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Чи були у вас якісь успішні зняття там раніше, чи це ваш перший?
Чи служба підтримки надала вам інформацію щодо цієї затримки?
Будь ласка, дайте відповідь нам, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
We will really need some more details regarding this issue you posted about.
Is your account fully verified at this casino? Did you have any successful withdrawals there before, or is this your first one?
Did the support give you any information regarding this delay?
Please reply to us so we can try to help you out.
Цей сайт перевірив мій перший ідентифікатор казино для виведення коштів. Підтверджено, що зняття коштів очікувалося з 12.09.24 по 15.09.24, потім ми скасували його та здійснили нове зняття, яке мало тривати більше 3 днів, але ми не отримали його playwise365
This site pee my 1st withdrawal casino id verified the withdrawal was pending from 12/09/24 to 15/09/24 then we cancelled it and did a new withdrawal which would have been 3 days plus but we did not get it playwise365
This site pee my 1st withdrawal casino id verify hai withdrawal 12/09/24 se 15/09/24 tak pending tha phir hum ne cancel karke re withdrawal Kiya jo 3 din plus hogya hum ko nhi mila aa playwise365
Отже, ви чекаєте на зняття вже 3 дні, чи не так?
Гадаю, це не так уже й погано, і, як пояснила Крістіна у вашій скарзі , ми зазвичай даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, перш ніж ми втрутимося.
Давайте почекаємо ще кілька днів, і, сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які новини.
So you are waiting for your withdrawal for 3 days now, right?
Well, it is not that bad, I believe, and as Kristina explained it in your complaint, we usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene.
Let's wait a few more days, and hopefully you will receive the money soon. Keep us updated about any news, please.
Привіт, я не думаю, що чекати день – це щось, що було б чимось у казино. Є казино, де ви можете чекати виведення коштів набагато довше, і я додам, що може бути багато інших речей, які можуть уповільнити виведення коштів.
Але перш за все, ви грали з бонусом? Чи потрібно було надавати казино якісь документи чи ні?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello, I don't think waiting a day is something that would be much in a casino. There are casinos where you could wait much longer for your withdrawal and I will add that there can be many other things that can slow down the withdrawals.
But first of all, did you play with any bonus? Did you need to provide the casino with any documents or not?
Let me know please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.