2 р. тому
Тут ви можете обговорити PlayUZU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У когось були проблеми з перевіркою tc, за допомогою якого вони внесли депозит? Я використовую цифрову картку, яку надає мені мій банк, і вони просять у мене фотографію передньої частини, якої не існує, і я не знаю, як це зробити
Has anyone had problems verifying the tc with which they deposited? I use the digital card that my bank provides me and they ask me for a photograph of the front, which does not exist and I do not know how to do it
Alguien ha tenido problemas para verificar la tc con la que depositaron? Yo use la tarjeta digital que me proporciona mi banco y me piden una fotografía del anverso, cosa que no existe y no se como hacerle
Привіт,
я розумію, що ви використовували віртуальну картку лише для оплати в Інтернеті? Будьте готові, що якщо ви спробуєте створити PrintScreen з усіма видимими даними картки, це просто не спрацює на мобільному телефоні.
Що ж, повідомте про це казино.
Я впевнений, що якщо ви заходите на веб-сайти інтернет-банкінгу (без мобільного додатку), ви зможете зробити принт-скрін або принаймні побачити віртуальну картку – у мене це спрацювало.
Дайте мені знати, якщо вам це вдалося.
Hello,
do I understand that you used a virtual card for paying on the internet only? Be prepared that if you try to make a PrintScreen with all visible card details, it just does not work on the mobile phone.
Well, inform the casino about that.
I'm sure that if you access internet banking websites (no mobile app), you will be able to make a print screen, or at least see the virtual card - it worked for me.
Let me know if you managed that.
Так, вони прийняли це, але тепер вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, де відображено внесену мною заставу. За кілька днів буде дата мого суду, і застава буде виплачена, я сподіваюся, що після цього проблем не виникне що я виграв достатньо
Yes, they accepted it, but now they asked me for a bank account statement where the deposit I made is reflected, in a few days it will be my court date and the deposit will come out, I hope there will be no problem after that that I have won enough
Si me la aceptaron, pero ahora me pidieron un estado de cuenta de banco donde se vea reflejado el deposito que les hice, hasta en unos días es mi fecha de corte y ya saldrá el deposito, espero que no haya ningún problema después de eso ya que he ganado bastante
Гаразд, такий документ є цілком нормальним явищем, тож якщо ви його надасте, перевірка має бути завершена. Це правильно?
Ok, such a document is perfectly normal so if you provide it, the verification should be over, is this correct, please?
Передбачається, але оскільки в мене дуже великий приз, я дещо хвилююся, що вони не створять перешкод, це казино не має обмежувати призи, тому я повідомлю вам, що станеться
It is supposed to, but since I have a very large prize, I am somewhat worried that they will not put obstacles, this casino is not supposed to limit the prizes, so I will be letting you know what happens
Se supone, pero como tengo un premio muy grande, estoy algo preocupado de que ne pongan trabas, se supone que este casino no te limita los premios, así que les estaré avisando que pasa
Привіт,
якщо ви виграєте великий, іноді казино починає з подальших перевірок безпеки. Просто спробуйте співпрацювати та інформуйте нас про свій прогрес. Я хочу переконатися, що все добре. 🤞
Hello,
if you win big, sometimes the casino starts with further security checks. Just try to cooperate and inform us about your progress. I want to make sure that all is ok. 🤞
Скільки часу потрібно на оплату? У мене вже є верифікований рахунок, і вони мені не заплатили, коли я заробив 50 тисяч. Вони вимагали від мене завищених вимог, і я надіслав їх їм, але я не пам’ятаю, скільки часу я знаю лише, що їм це знадобилося, чому я сказав, що не збираюся дати їм задоволення перевернути когось. Ви знаєте, як довго вони не маю на увазі оцінку
How long does it take to pay? I already have a verified account and they haven't paid me once I earned 50 thousand. They asked me for exaggerated requirements and I sent them to them but I don't remember how long I only know that it took them why I said I'm not going to give them the pleasure of reversing the wool someone You know how long they don't mean an estimate
Cuánto tardan en pagar ya tengo cuaenta verificada y no me han pagado una ves gane 50 mil me pidieron requisitos exagerados y se los mandé pero no recuerdo cuánto tiempo solo sé que tardaron por qué dije no les voy a dar el gusto de revertir la lana alguien sabe cuánto tiempo ellos no quieren decir un estimado
Привіт, дякую за такий складний опис.
Проблема додаткової перевірки полягає в тому, що процес і його результати важко оцінити. Мені здається, що казино впевнене, що це потрібно зробити, але такий процес потребує певного часу. Тому казино має намагатися інформувати вас, принаймні час від часу. Відверто кажучи, оскільки ми не знайомі з усіма деталями та мотивацією казино, ми не можемо повідомити вам точну дату.
Має сенс не скасовувати зняття коштів, якщо ви не знаєте більше про можливі складні проблеми, а я сподіваюся, що їх не буде.
Як довго ви чекали, щоб це закінчилося, я можу запитати?
Hello, thank you for such a complex description.
The problem with additional verification is that the process and its results are hard to estimate. To me, it seems the casino is certain it needs to be done, but a process like this requires some time. As a result, the casino should try to inform you, at least occasionally. Frankly, since we are not familiar with all the details and the casino's motivation, there is no chance to tell you the exact date.
It makes sense not to cancel withdrawals unless you know more about possible issues tough, and I hope there will be none.
How long have you been waiting for this to end, may I ask?
Привіт, це досить складна ситуація і ще неприємніше, коли ти не отримуєш відповіді.
Так ви пробували написати провайдеру чи все добре? Ви зв’язувалися з казино через чат чи також надіслали електронний лист? Я б спробував ще раз з ними, і якщо вони вам не дадуть відповіді, то подавайте скаргу.
Як ви думаєте, ви можете це зробити?
Hi, this is quite a difficult situation and it's even more unpleasant when you don't get an answer.
So did you try to write to the provider to see if everything went well? Did you contact the casino via live chat or did you also send an email? I would try again with them and if they don't answer you, then file a complaint.
Do you think you can do it?
У когось були проблеми з нарахуванням заробітку чи бонусів?
Майже 2 місяці я розмовляв зі службою підтримки про деякі призи, які не зараховуються, і кожна відповідь однакова, незважаючи на наявність скріншотів. Найприкріше те, що в кожній відповіді вони також змінюють мого радника.
Has anyone had any issues with the crediting of earnings or bonuses?
For almost 2 months I have been talking to support about some prizes that are not credited and each response is the same despite having screenshots. The most annoying thing is that in each response they also change my advisor.
Alguien ah tenido problemas con la acreditación de ganacias o bonos?
Desde hace casi 2 meses tengo hablando con soporte por unos premios que no se acreditan y cada respuesta es l misma a pesar de tener capturas de pantalla lo más molesto es que en cada respuesta también me cambian de asesor.
Привіт, чи означає це, що коли ви граєте в гру та виграєте, це не додається на ваш баланс, чи це інша проблема? Що стосується бонусів, чи маєте ви на них право? Що казино говорить про це?
Розкажіть мені трохи більше, і, можливо, разом ми зможемо зрозуміти, чому це може бути так.
Hi, so does that mean that when you play the game and win, it is not added to your balance or is there another problem? As for the bonuses, are you entitled to them? What does the casino tell you about the whole thing?
Tell me a bit more and maybe together we can figure out why this might be the case.
Привіт Яро, це так.
Бонуси – це бонуси, які ви отримуєте, виконуючи умови, оскільки деякі вимагають від вас зіграти 50,00 мексиканських песо в ігри бінго, а інші – це бонуси, які ви також отримуєте, коли робите депозити.
В останньому випадку зробіть депозит у розмірі 300,00 мексиканських песо, щоб отримати 30 безкоштовних обертань вартістю по 2,00 мексиканських песо за кожен.
Що при грі в перших обертаннях я отримав прибуток бл. 138,00 млн доларів США
Але після завершення раунду безкоштовних обертань я закриваю гру та перевіряю свій баланс.
І я помітив, що виграші від спінів не зараховувалися, що було дивно.
Я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що постачальник ігор вказав, що виграшів немає...
А іноді це справа удачі... Я це знаю.
Але якщо серйозно, то були здобутки.
Інша справа, що нелогічно, що ти не виграєш ні цента за 30 спінів... Я тобі вірю, за 3, 5, навіть 10 обертань. Але в 30?
Дратує те, що працівники служби підтримки ігнорують мою проблему, оскільки кожна відповідь надходить від іншого консультанта, здається, що вони просто копіюють і вставляють повідомлення від попереднього консультанта.
Hi Jaro, that's right.
Bonuses are those you earn by fulfilling the conditions, as some require you to play $50.00 MXN in bingo games, while others are also those you get when you make deposits.
In the latter, make a deposit of $300.00 MXN to earn 30 free spins worth $2.00 MXN each.
Which when playing in the first spins I got a profit of approx. $138.00 mxn
But after the free spins round is over I close the game and check my balance.
And I noticed that the winnings from the spins were not credited, which was strange.
I contacted support and they told me that the game provider indicated that there were no winnings...
And sometimes it's a matter of luck... I know that.
But seriously there were gains.
Another thing is that it is illogical that you don't win a cent in 30 spins... I believe you, in 3, 5, even 10 spins. But in 30?
The annoying thing is that the support people are ignoring my problem because each response is from a different advisor, it seems that they just copy and paste the message from the previous advisor.
Hola Jaro, así es.
Los bonos son los gane cumpliendo las condiciones ya que algunos requieren que jugara $50.00 MXN en los juegos de bingo, otros también que obtienes al realizar depositos.
En este último realice un depósito de $300.00 MXN para ganar 30 giros gratis con valor de $2.00 mxn cada uno.
Los cuales al jugar en los primeros giros obtuve una ganancia aprox. de $138.00 mxn
Pero al terminar la ronda de giros gratis cierro el juego y verifico mi saldo..
Y me percató que no se abono la ganacia de los giros lo cual fue extraño.
Me comunico con soporte y ellos me dicen que el proveedor de el juego indica que no hubo ganancias...
Y que a veces es cuestión de suerte... Eso lo se.
Pero en serio si hubo ganancias.
Otra es ilógico que de 30 giros no se gane ni un centavo.. te la creo que en 3, 5, hasta 10 giros. Pero de 30?
Lo molesto es que los de soporte se están rolando mi problema porque cada respuesta es un asesor diferente, parece que solo copian y pegan el mensaje del anterior asesor.
Звичайно, тоді я мав рацію. Ну, чи є у вас історія ігрового процесу у вашому профілі, де ви можете побачити, що ви дійсно нічого не виграли в жодному спіні? Це може допомогти.
Sure enough, I was right then. Well, do you have some gameplay history in your profile, where you could see that you really didn't win anything in any spin? That might help.
Так, насправді я відкрив скаргу, я не знаю, чи ви можете це побачити в моєму профілі.
Там я додав усі деталі
Yes, in fact I opened a complaint, I don't know if you can see it on my profile.
There I added all the details
Si, de hecho abrí una queja, no se si la puedas ver en mi perfil.
Ahí agregue todos los detalles
На жаль, як я бачу у вашому профілі, наша команда не подала жодної скарги.🤷♀️
Можливо, ви відчували якісь труднощі?🤔
Unfortunately, as I can see in your profile, there is no complaint submitted here with our team.🤷♀️
Did you experience some difficulties, perhaps?🤔
Просто надішліть новий і повідомте нам, чи все гаразд.
Just submit a new one, and let us know if everything is ok.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.