2 р. тому
Тут ви можете обговорити PlayUZU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У когось були проблеми з перевіркою tc, за допомогою якого вони внесли депозит? Я використовую цифрову картку, яку надає мені мій банк, і вони просять у мене фотографію передньої частини, якої не існує, і я не знаю, як це зробити
Has anyone had problems verifying the tc with which they deposited? I use the digital card that my bank provides me and they ask me for a photograph of the front, which does not exist and I do not know how to do it
Alguien ha tenido problemas para verificar la tc con la que depositaron? Yo use la tarjeta digital que me proporciona mi banco y me piden una fotografía del anverso, cosa que no existe y no se como hacerle
Привіт,
я розумію, що ви використовували віртуальну картку лише для оплати в Інтернеті? Будьте готові, що якщо ви спробуєте створити PrintScreen з усіма видимими даними картки, це просто не спрацює на мобільному телефоні.
Що ж, повідомте про це казино.
Я впевнений, що якщо ви заходите на веб-сайти інтернет-банкінгу (без мобільного додатку), ви зможете зробити принт-скрін або принаймні побачити віртуальну картку – у мене це спрацювало.
Дайте мені знати, якщо вам це вдалося.
Hello,
do I understand that you used a virtual card for paying on the internet only? Be prepared that if you try to make a PrintScreen with all visible card details, it just does not work on the mobile phone.
Well, inform the casino about that.
I'm sure that if you access internet banking websites (no mobile app), you will be able to make a print screen, or at least see the virtual card - it worked for me.
Let me know if you managed that.
Так, вони прийняли це, але тепер вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, де відображено внесену мною заставу. За кілька днів буде дата мого суду, і застава буде виплачена, я сподіваюся, що після цього проблем не виникне що я виграв достатньо
Yes, they accepted it, but now they asked me for a bank account statement where the deposit I made is reflected, in a few days it will be my court date and the deposit will come out, I hope there will be no problem after that that I have won enough
Si me la aceptaron, pero ahora me pidieron un estado de cuenta de banco donde se vea reflejado el deposito que les hice, hasta en unos días es mi fecha de corte y ya saldrá el deposito, espero que no haya ningún problema después de eso ya que he ganado bastante
Гаразд, такий документ є цілком нормальним явищем, тож якщо ви його надасте, перевірка має бути завершена. Це правильно?
Ok, such a document is perfectly normal so if you provide it, the verification should be over, is this correct, please?
Передбачається, але оскільки в мене дуже великий приз, я дещо хвилююся, що вони не створять перешкод, це казино не має обмежувати призи, тому я повідомлю вам, що станеться
It is supposed to, but since I have a very large prize, I am somewhat worried that they will not put obstacles, this casino is not supposed to limit the prizes, so I will be letting you know what happens
Se supone, pero como tengo un premio muy grande, estoy algo preocupado de que ne pongan trabas, se supone que este casino no te limita los premios, así que les estaré avisando que pasa
Привіт,
якщо ви виграєте великий, іноді казино починає з подальших перевірок безпеки. Просто спробуйте співпрацювати та інформуйте нас про свій прогрес. Я хочу переконатися, що все добре. 🤞
Hello,
if you win big, sometimes the casino starts with further security checks. Just try to cooperate and inform us about your progress. I want to make sure that all is ok. 🤞
Скільки часу потрібно на оплату? У мене вже є верифікований рахунок, і вони мені не заплатили, коли я заробив 50 тисяч. Вони вимагали від мене завищених вимог, і я надіслав їх їм, але я не пам’ятаю, скільки часу я знаю лише, що їм це знадобилося, чому я сказав, що не збираюся дати їм задоволення перевернути когось. Ви знаєте, як довго вони не маю на увазі оцінку
How long does it take to pay? I already have a verified account and they haven't paid me once I earned 50 thousand. They asked me for exaggerated requirements and I sent them to them but I don't remember how long I only know that it took them why I said I'm not going to give them the pleasure of reversing the wool someone You know how long they don't mean an estimate
Cuánto tardan en pagar ya tengo cuaenta verificada y no me han pagado una ves gane 50 mil me pidieron requisitos exagerados y se los mandé pero no recuerdo cuánto tiempo solo sé que tardaron por qué dije no les voy a dar el gusto de revertir la lana alguien sabe cuánto tiempo ellos no quieren decir un estimado
Привіт, дякую за такий складний опис.
Проблема додаткової перевірки полягає в тому, що процес і його результати важко оцінити. Мені здається, що казино впевнене, що це потрібно зробити, але такий процес потребує певного часу. Тому казино має намагатися інформувати вас, принаймні час від часу. Відверто кажучи, оскільки ми не знайомі з усіма деталями та мотивацією казино, ми не можемо повідомити вам точну дату.
Має сенс не скасовувати зняття коштів, якщо ви не знаєте більше про можливі складні проблеми, а я сподіваюся, що їх не буде.
Як довго ви чекали, щоб це закінчилося, я можу запитати?
Hello, thank you for such a complex description.
The problem with additional verification is that the process and its results are hard to estimate. To me, it seems the casino is certain it needs to be done, but a process like this requires some time. As a result, the casino should try to inform you, at least occasionally. Frankly, since we are not familiar with all the details and the casino's motivation, there is no chance to tell you the exact date.
It makes sense not to cancel withdrawals unless you know more about possible issues tough, and I hope there will be none.
How long have you been waiting for this to end, may I ask?
Привіт, це досить складна ситуація і ще неприємніше, коли ти не отримуєш відповіді.
Так ви пробували написати провайдеру чи все добре? Ви зв’язувалися з казино через чат чи також надіслали електронний лист? Я б спробував ще раз з ними, і якщо вони вам не дадуть відповіді, то подавайте скаргу.
Як ви думаєте, ви можете це зробити?
Hi, this is quite a difficult situation and it's even more unpleasant when you don't get an answer.
So did you try to write to the provider to see if everything went well? Did you contact the casino via live chat or did you also send an email? I would try again with them and if they don't answer you, then file a complaint.
Do you think you can do it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.