ГоловнаФорумКазиноPlayUZU Casino - загальне обговорення

PlayUZU Casino - загальне обговорення

 від Cesarkid
|
4 010 переглядів 18 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити PlayUZU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

У когось були проблеми з перевіркою tc, за допомогою якого вони внесли депозит? Я використовую цифрову картку, яку надає мені мій банк, і вони просять у мене фотографію передньої частини, якої не існує, і я не знаю, як це зробити

Автоматичний переклад.
Cesarkid

Привіт,

я розумію, що ви використовували віртуальну картку лише для оплати в Інтернеті? Будьте готові, що якщо ви спробуєте створити PrintScreen з усіма видимими даними картки, це просто не спрацює на мобільному телефоні.

Що ж, повідомте про це казино.

Я впевнений, що якщо ви заходите на веб-сайти інтернет-банкінгу (без мобільного додатку), ви зможете зробити принт-скрін або принаймні побачити віртуальну картку – у мене це спрацювало.

Дайте мені знати, якщо вам це вдалося.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, вони прийняли це, але тепер вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, де відображено внесену мною заставу. За кілька днів буде дата мого суду, і застава буде виплачена, я сподіваюся, що після цього проблем не виникне що я виграв достатньо

Автоматичний переклад.
Cesarkid

Гаразд, такий документ є цілком нормальним явищем, тож якщо ви його надасте, перевірка має бути завершена. Це правильно?


Автоматичний переклад.
Radka

Передбачається, але оскільки в мене дуже великий приз, я дещо хвилююся, що вони не створять перешкод, це казино не має обмежувати призи, тому я повідомлю вам, що станеться

Автоматичний переклад.
Cesarkid

Привіт,

якщо ви виграєте великий, іноді казино починає з подальших перевірок безпеки. Просто спробуйте співпрацювати та інформуйте нас про свій прогрес. Я хочу переконатися, що все добре. 🤞

Автоматичний переклад.

Скільки часу потрібно на оплату? У мене вже є верифікований рахунок, і вони мені не заплатили, коли я заробив 50 тисяч. Вони вимагали від мене завищених вимог, і я надіслав їх їм, але я не пам’ятаю, скільки часу я знаю лише, що їм це знадобилося, чому я сказав, що не збираюся дати їм задоволення перевернути когось. Ви знаєте, як довго вони не маю на увазі оцінку

Автоматичний переклад.
luisilloang19

Привіт, дякую за такий складний опис.

Проблема додаткової перевірки полягає в тому, що процес і його результати важко оцінити. Мені здається, що казино впевнене, що це потрібно зробити, але такий процес потребує певного часу. Тому казино має намагатися інформувати вас, принаймні час від часу. Відверто кажучи, оскільки ми не знайомі з усіма деталями та мотивацією казино, ми не можемо повідомити вам точну дату.

Має сенс не скасовувати зняття коштів, якщо ви не знаєте більше про можливі складні проблеми, а я сподіваюся, що їх не буде.

Як довго ви чекали, щоб це закінчилося, я можу запитати?

Автоматичний переклад.
  • Учора, 6 жовтня 2024 року, я зробив депозит у розмірі 100 млн. євро через Oxxo на playuzu.mx, але нічого не відображено (я залишаю зображення квитанції) filefile Я намагаюся зв’язатися зі службою підтримки, але мені не відповідають. Цілий день я намагався знайти вирішення цієї проблеми, і, чесно кажучи, я вже у відчаї. Хтось знає, що я можу зробити?
Автоматичний переклад.
joseaguiar932

Привіт, це досить складна ситуація і ще неприємніше, коли ти не отримуєш відповіді.

Так ви пробували написати провайдеру чи все добре? Ви зв’язувалися з казино через чат чи також надіслали електронний лист? Я б спробував ще раз з ними, і якщо вони вам не дадуть відповіді, то подавайте скаргу.

Як ви думаєте, ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.

У когось були проблеми з нарахуванням заробітку чи бонусів?

Майже 2 місяці я розмовляв зі службою підтримки про деякі призи, які не зараховуються, і кожна відповідь однакова, незважаючи на наявність скріншотів. Найприкріше те, що в кожній відповіді вони також змінюють мого радника.



Автоматичний переклад.
mijodgs182

Привіт, чи означає це, що коли ви граєте в гру та виграєте, це не додається на ваш баланс, чи це інша проблема? Що стосується бонусів, чи маєте ви на них право? Що казино говорить про це?

Розкажіть мені трохи більше, і, можливо, разом ми зможемо зрозуміти, чому це може бути так.

Автоматичний переклад.

Привіт Яро, це так.

Бонуси – це бонуси, які ви отримуєте, виконуючи умови, оскільки деякі вимагають від вас зіграти 50,00 мексиканських песо в ігри бінго, а інші – це бонуси, які ви також отримуєте, коли робите депозити.

В останньому випадку зробіть депозит у розмірі 300,00 мексиканських песо, щоб отримати 30 безкоштовних обертань вартістю по 2,00 мексиканських песо за кожен.

Що при грі в перших обертаннях я отримав прибуток бл. 138,00 млн доларів США

Але після завершення раунду безкоштовних обертань я закриваю гру та перевіряю свій баланс.

І я помітив, що виграші від спінів не зараховувалися, що було дивно.

Я звернувся в службу підтримки, і мені сказали, що постачальник ігор вказав, що виграшів немає...

А іноді це справа удачі... Я це знаю.

Але якщо серйозно, то були здобутки.

Інша справа, що нелогічно, що ти не виграєш ні цента за 30 спінів... Я тобі вірю, за 3, 5, навіть 10 обертань. Але в 30?


Дратує те, що працівники служби підтримки ігнорують мою проблему, оскільки кожна відповідь надходить від іншого консультанта, здається, що вони просто копіюють і вставляють повідомлення від попереднього консультанта.




Автоматичний переклад.
mijodgs182

Звичайно, тоді я мав рацію. Ну, чи є у вас історія ігрового процесу у вашому профілі, де ви можете побачити, що ви дійсно нічого не виграли в жодному спіні? Це може допомогти.

Автоматичний переклад.

Так, насправді я відкрив скаргу, я не знаю, чи ви можете це побачити в моєму профілі.

Там я додав усі деталі file

Автоматичний переклад.
mijodgs182

На жаль, як я бачу у вашому профілі, наша команда не подала жодної скарги.🤷‍♀️

Можливо, ви відчували якісь труднощі?🤔

Автоматичний переклад.

Я вже помітив, здається, що не відправляли, я надіслав багато скріншотів,

Автоматичний переклад.
mijodgs182

Просто надішліть новий і повідомте нам, чи все гаразд.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого