1 рік тому
Тут ви можете обговорити PlayPix Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Понад 15 днів я намагався зняти свої гроші зі свого рахунку PLAYPIX, І ЦЕ НЕМОЖЛИВО, я кілька разів просив допомоги, і вони лише кажуть мені почекати 72 години, минуло більше часу, і нічого , я надіслав необхідні документи, мій обліковий запис підтверджено зеленим, але вони продовжують відхиляти мої зняття. ЦЯ СТОРІНКА ВИГЛЯДАЄ ЯК ШАХРАЙСТВО, БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ
For more than 15 days I have been trying to withdraw my money from my PLAYPIX account, AND IT CAN'T BE POSSIBLE, I have asked on several occasions for help and they only tell me to wait 72 hours, more time has passed and nothing, I sent required documents, My account is green verified, but they keep rejecting my withdrawals. THIS PAGE LOOKS LIKE A SCAM, A FRAUD, BE CAREFUL
Durante más de 15 días he intentando retirar mi dinero de mi cuenta de PLAYPIX, Y NO SE PUEDE, he pedido en varias ocasiones que me ayuden y solo me dicen que espere 72 horas, ya ha pasado más tiempo y nada, envié documentos requeridos, mi cuenta está en verde verificada, pero siguen rechazando mis retiros. PARECE UNA ESTAFA, UN FRAUDE ESA PÁGINA TENER CUIDADOOOOOOOO
Будь ласка, які причини цих відмов вони назвали? Звучить справді дивно!
What reasons did they state for those rejections, please? Sounds really weird!
Будь ласка, допоможіть мені зняти мої гроші 🙁 Я вже багато витратив і хочу зняти те небагато, що в мене залишилося 🙁
Please help me withdraw my money 🙁 I already spent a lot and I want to withdraw the little I have left 🙁
Por favor ayúdenme a retirar mi dinero 🙁 ya gaste mucho y quiero retirar lo poco que me queda 🙁
Привіт, у чому проблема, коли ви не можете вивести гроші з казино? Ви вже підтвердили свій обліковий запис? Скільки часу ви не можете зняти?
Буду чекати відповіді.
Hello, what's your problem when you can't withdraw your money from the casino? Have you verified your account yet? How long has it been that you can't withdraw?
I will wait for a response.
Привіт! Я не впевнений, чи зможу відповісти на це запитання, оскільки я не граю в казино. Але завжди краще трохи дослідити казино, перш ніж туди поїхати. Я також намагався це перевірити, але ми поки не маємо багато інформації від гравців про це казино, наприклад, у формі відгуків користувачів або скарг.
Однак ви збираєтеся грати тут чи ви вже грали там і чекаєте на відкликання, і тому ви запитуєте?
Hi, I'm not sure if I can answer this question since I don't play in casinos. But it's always best to do some research on a casino before you go there. I have tried to check it out as well, but we don't have much from players about this casino yet, for example in the form of user reviews or complaints.
However, are you going to play here or have you already played there and are waiting for your withdrawal and that's why you are asking ?
Скажіть, будь ласка, конкретніше? Яро докладає всіх зусиль, щоб охопити всі аспекти вашого запитання, але, безсумнівно, йому знадобиться трішки співпраці 😉.
Я спробую це з певним рівнем простоти:
Це якось теоретичне питання? Треба сказати, що знадобляться надійні поради від колег-гравців з тієї ж країни. 🤷♀️
Would you be more specific, please? Jaro's trying hard to cover all aspects of your question, yet surely he could use a bit of cooperation 😉.
I'll try that with a certain level of simplicity:
Is this somehow a theoretical question? I must say that reliable advice would be needed from fellow players from the same country. 🤷♀️
Привіт, я користувався playpix протягом тривалого часу, і у мене ніколи не було проблем із виведенням коштів або проходженням KYC, але, оскільки це почалося в цьому місяці грудні, виникло багато проблем щодо виведення коштів, якщо ваш обліковий запис обмежений, вони блокують виведення коштів і використовують умови сайту, щоб не платити гроші. Бувають випадки, коли люди, у яких з рахунку вкрали більше 40 тисяч, і коли вони запитували в чаті, що станеться із захопленими грошима, чат просто давав найжалюгідніше виправдання, яке я коли-небудь бачив у чаті казино, яке було «Ваш гроші не повертатимуться та будуть передані на благодійність" оцініть це казино краще, оскільки воно більше не заслуговує довіри.
Hello, I used playpix for a long time and I never had any problems withdrawing or doing KYC, but since it started this month of December it has been presenting a lot of problems regarding withdrawals, if your account is limited they block the withdrawal and use the site's terms so as not to pay the money. There are cases of people with more than 40k stolen from their account and when they asked the chat what was going to happen with the money trapped, the chat simply gave the most pathetic excuse I've ever seen a casino chat give which was "Your money will not be returned and will be donated to charity" please rate this casino better as it is no longer trustworthy.
Olá usei a playpix durante muito tempo e nunca tive problemas para sacar e nem fazer KYC porem desde que começou esse mês de dezembro ela vem apresentando muitos problemas em relação ao saque, se sua conta é limitada eles bloqueiam o saque e usam os termos do site para não pagarem o dinheiro. Há casos de pessoas com mais de 40k roubados na conta e quando perguntou ao chat o que ia acontecer com o dinheiro preso o chat simplesmente deu a desculpa mais patética que já vi um chat de cassino dar que foi "O seu dinheiro não será devolvido e será doado para caridade" por favor avaliem melhor esse cassino pois ele não é mais confiável.
Привіт! Прочитавши це, я б рекомендував вам негайно подати скаргу, тому що якщо казино вказує вам причину не виплатити вам гроші та пожертвувати їх на благодійність, то це точно неправильно.
Ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням , і я твердо вірю, що команда зможе вам допомогти.
Ви в ?
Hi, after reading this I would recommend you to file a complaint straight away because if the casino gives you a reason for not paying you money and donating it to charity, then it's definitely not right.
You can file a complaint here on this link and I firmly believe that the team will be able to help you.
Are you in ?
Привіт!
Чому ви думаєте, що казино намагається перешкодити вам зняти гроші?
Можливо, для вас є розумне пояснення чи, можливо, якась підтримка, але я б сказав, що нам потрібне належне пояснення всієї ситуації.
Хочете відповісти на кілька запитань?
Ви повністю перевірені?
Будь ласка, що останнє ви обговорювали з казино? І, нарешті, чи знаєте ви про якісь звинувачення проти вас, як-от порушення деяких правил казино тощо?
Hi!
What makes you think the casino is trying to prevent you from withdrawing?
Maybe there is a reasonable explanation or perhaps some sort of support for you, but I'd say we need a proper explanation of the whole situation.
Care to answer a few questions?
Are you fully verified?
What was the last thing you discussed with the casino, please? And finally, are you aware of any accusation against you, like breaching some casino rules, and so on?
Це ігрове зображення і чи потрібно підтверджувати обліковий запис, щоб зняти кошти?
Is it play pix and does the account need to be verified to make the withdrawal?
Es play pix y es necesario que la cuenta esté verificada para hacer el retiro?
Привіт, чи можу я дізнатися, яке це казино, тому що я не знайшов нічого схожого на те, що ви написали. Чи зв'язувалися ви з казино, коли повинні отримати гроші? У вас є підтверджений обліковий запис?
Ми даємо казино 14 днів, щоб врегулювати зняття коштів, і ви тільки починаєте, тому я б не хвилювався відразу.
Дай мені знати.
Hello, could I please know what casino it is because I haven't found anything like what you wrote. Have you contacted the casino when you should get the money ? Do you have a verified account ?
We give casinos 14 days to settle withdrawals and you're just starting out, so I wouldn't worry right away.
Let me know.
Дякую, я перемістив ваші дописи під казино, про яке ви говорите. Що стосується самої верифікації, більшість казино роблять це під час першого зняття коштів, але це не завжди правило. Коли казино просить це, ви повинні успішно пройти його, щоб мати можливість зняти гроші, тому я запитав. Якщо казино нічого не сказало про перевірку, то, ймовірно, вони ще не проситимуть вас це зробити.
Однак, якщо ви запитаєте службу підтримки про своє зняття, вони скажуть вам, чому ви не можете зняти кошти?
Thanks, I've moved your posts under the casino you're talking about. As for the verification itself, most casinos do it on first withdrawal, but it's not always the rule. When a casino asks for it, you have to pass it successfully to be able to withdraw, that's why I asked. If the casino hasn't said anything about verification, then they probably won't ask you to do it yet.
However, if you ask the support about your withdrawal, will they tell you why you are not able to withdraw ?
У ньому сказано, що опцію зняття активовано, але коли я лише підтверджую свої документи, що посвідчують особу, але я вже знімаю без перевірки, я просто чекаю, поки гроші надійдуть на мій банківський рахунок
It says that the withdrawal option is enabled but when I only verify my identity documentation but I am already withdrawing without verification now I am just waiting for the money to arrive in my bank account
Dice que se habilita la opción de retiro pero cuando solo verifique mi documentación de identidad pero ya estoy retirando sin la verificación ahora solo estoy esperando ah que llegue el dinero a mi cuenta bancaria
Я бачу, тому, схоже, у цьому випадку буде потрібна перевірка. Але давайте подивимося, чи виконає цю вимогу казино. Що б не сталося, повідомте нас у скарзі, а також тут. 😉
I see, so it looks like verification will be necessary in this case. But let's see if the casino comes up with this requirement. Whatever happens, let us know in the complaint and also here. 😉
У мене є запитання, вибачте: 04.04.2024 я зняв гроші на суму 190 bs, що еквівалентно приблизно 27 доларам.
Проблема в тому, що минуло багато часу, і я знаю, що мені доведеться чекати до 14 днів. Але я хотів би знати, що станеться, якщо через 14 днів вони все ще не дадуть мені мої гроші.
Де я міг вибачитися?
I have a question, sorry: on 4/4/2024 I made a money withdrawal of 190 bs, equivalent to about 27 dollars.
The problem is that it's been a long time and I know I have to wait up to 14 days. But I would like to know what happens if after 14 days they still don't give me my money.
Where could I apologize?
Tengo una duda disculpe: el día 4/4/2024 realice una retirada de dinero de 190 bs equivalente a unos 27 dólares.
El problema es que ya paso mucho tiempo y se que debo esperar hasta 14 días. Pero quisiera saber que pasa si después de 14 días aun no me entregan mi dinero.
Donde podría reclamar disculpe.
Привіт!
Я хотів би сказати, що я вражений, що ви знайомі з правилом 14 повних днів, якого дотримується команда розгляду скарг.
Це дуже незвично, тож я вважаю, що ви заслуговуєте на великий 👍 великий палець вгору! 🙂
Проте мені шкода, що ваш вихід затримується. Ну, щоб відповісти на ваше запитання:
Найзручнішим варіантом розвитку подій було б, щоб казино тим часом виплачувало гроші.
На жаль, все можливо, тому, якщо казино не зможе виплатити суму, обробник скарг, тобто фахівець зі скарг, який займається вашою скаргою, зробить усе можливе, щоб зв’язатися з представником казино, щоб дослідити проблему. Коли проблема стає ясною та очевидною, він зосереджується на її розв’язанні.
Будемо сподіватися, що скарга не знадобиться. Бачу, часу стає мало, але стривай!
Буду тут, щоб отримати будь-які ваші новини.
Hi there!
I would like to say that I'm astonished you are familiar with the 14 full days rule the Complaint Team adhere to.
This is very unusual, so I think you deserve a big 👍 thumbs up! 🙂
Though, I'm sorry your withdrawal is delayed. Well, to respond to your question:
The most convenient development would be that the casino pays the money in the meantime.
Alas, all is possible, so, in case the casino fails to pay out the amount, the complaint handler, meaning the complaint specialist caring for your complaint will do his best to get in touch with the casino representative in order to investigate the problem. Once the issue is clear and obvious, he focuses on the solution.
Let's just hope the complaint won't be necessary. I see the time is getting short, but hold on!
Will be here for any news you have.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.