ФорумКазиноPlayPix Casino - загальне обговорення

PlayPix Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від ricardomarceloborja
|
1670 переглядів 23 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити PlayPix Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Понад 15 днів я намагався зняти свої гроші зі свого рахунку PLAYPIX, І ЦЕ НЕМОЖЛИВО, я кілька разів просив допомоги, і вони лише кажуть мені почекати 72 години, минуло більше часу, і нічого , я надіслав необхідні документи, мій обліковий запис підтверджено зеленим, але вони продовжують відхиляти мої зняття. ЦЯ СТОРІНКА ВИГЛЯДАЄ ЯК ШАХРАЙСТВО, БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ

Автоматичний переклад.
ricardomarceloborja
7 міс. тому

Будь ласка, які причини цих відмов вони назвали? Звучить справді дивно!

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, допоможіть мені зняти мої гроші 🙁 Я вже багато витратив і хочу зняти те небагато, що в мене залишилося 🙁

Автоматичний переклад.
javier10
5 міс. тому

Привіт, у чому проблема, коли ви не можете вивести гроші з казино? Ви вже підтвердили свій обліковий запис? Скільки часу ви не можете зняти?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи надійний Playpix при виведенні грошей?


Автоматичний переклад.
mogollon1556
5 міс. тому

Привіт! Я не впевнений, чи зможу відповісти на це запитання, оскільки я не граю в казино. Але завжди краще трохи дослідити казино, перш ніж туди поїхати. Я також намагався це перевірити, але ми поки не маємо багато інформації від гравців про це казино, наприклад, у формі відгуків користувачів або скарг.

Однак ви збираєтеся грати тут чи ви вже грали там і чекаєте на відкликання, і тому ви запитуєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я буду грати

Автоматичний переклад.
mogollon1556
5 міс. тому

Скажіть, будь ласка, конкретніше? Яро докладає всіх зусиль, щоб охопити всі аспекти вашого запитання, але, безсумнівно, йому знадобиться трішки співпраці 😉.

Я спробую це з певним рівнем простоти:

Це якось теоретичне питання? Треба сказати, що знадобляться надійні поради від колег-гравців з тієї ж країни. 🤷‍♀️



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я користувався playpix протягом тривалого часу, і у мене ніколи не було проблем із виведенням коштів або проходженням KYC, але, оскільки це почалося в цьому місяці грудні, виникло багато проблем щодо виведення коштів, якщо ваш обліковий запис обмежений, вони блокують виведення коштів і використовують умови сайту, щоб не платити гроші. Бувають випадки, коли люди, у яких з рахунку вкрали більше 40 тисяч, і коли вони запитували в чаті, що станеться із захопленими грошима, чат просто давав найжалюгідніше виправдання, яке я коли-небудь бачив у чаті казино, яке було «Ваш гроші не повертатимуться та будуть передані на благодійність" оцініть це казино краще, оскільки воно більше не заслуговує довіри. filefilefile

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Mschmitz1
4 міс. тому

Привіт! Прочитавши це, я б рекомендував вам негайно подати скаргу, тому що якщо казино вказує вам причину не виплатити вам гроші та пожертвувати їх на благодійність, то це точно неправильно.

Ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням , і я твердо вірю, що команда зможе вам допомогти.

Ви в ?

Автоматичний переклад.
bruno1007l
3 міс. тому

Привіт!

Чому ви думаєте, що казино намагається перешкодити вам зняти гроші?

Можливо, для вас є розумне пояснення чи, можливо, якась підтримка, але я б сказав, що нам потрібне належне пояснення всієї ситуації.

Хочете відповісти на кілька запитань?

Ви повністю перевірені?

Будь ласка, що останнє ви обговорювали з казино? І, нарешті, чи знаєте ви про якісь звинувачення проти вас, як-от порушення деяких правил казино тощо?


Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Це ігрове зображення і чи потрібно підтверджувати обліковий запис, щоб зняти кошти?


Автоматичний переклад.
leonelsanchez2606
3 тиж. тому

Привіт, чи можу я дізнатися, яке це казино, тому що я не знайшов нічого схожого на те, що ви написали. Чи зв'язувалися ви з казино, коли повинні отримати гроші? У вас є підтверджений обліковий запис?

Ми даємо казино 14 днів, щоб врегулювати зняття коштів, і ви тільки починаєте, тому я б не хвилювався відразу.

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чи це нормально, коли виведення коштів, яке я зробив у Play Piz, займає більше двох днів?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це ігрове зображення і чи потрібно підтверджувати обліковий запис, щоб зняти кошти?


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дякую, я перемістив ваші дописи під казино, про яке ви говорите. Що стосується самої верифікації, більшість казино роблять це під час першого зняття коштів, але це не завжди правило. Коли казино просить це, ви повинні успішно пройти його, щоб мати можливість зняти гроші, тому я запитав. Якщо казино нічого не сказало про перевірку, то, ймовірно, вони ще не проситимуть вас це зробити.

Однак, якщо ви запитаєте службу підтримки про своє зняття, вони скажуть вам, чому ви не можете зняти кошти?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У ньому сказано, що опцію зняття активовано, але коли я лише підтверджую свої документи, що посвідчують особу, але я вже знімаю без перевірки, я просто чекаю, поки гроші надійдуть на мій банківський рахунок

file

Автоматичний переклад.
leonelsanchez2606
3 тиж. тому

Я бачу, тому, схоже, у цьому випадку буде потрібна перевірка. Але давайте подивимося, чи виконає цю вимогу казино. Що б не сталося, повідомте нас у скарзі, а також тут. 😉

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У мене є запитання, вибачте: 04.04.2024 я зняв гроші на суму 190 bs, що еквівалентно приблизно 27 доларам.

Проблема в тому, що минуло багато часу, і я знаю, що мені доведеться чекати до 14 днів. Але я хотів би знати, що станеться, якщо через 14 днів вони все ще не дадуть мені мої гроші.


Де я міг вибачитися?

Автоматичний переклад.
franzquispemora
2 тиж. тому

Привіт!

Я хотів би сказати, що я вражений, що ви знайомі з правилом 14 повних днів, якого дотримується команда розгляду скарг.

Це дуже незвично, тож я вважаю, що ви заслуговуєте на великий 👍 великий палець вгору! 🙂

Проте мені шкода, що ваш вихід затримується. Ну, щоб відповісти на ваше запитання:

Найзручнішим варіантом розвитку подій було б, щоб казино тим часом виплачувало гроші.

На жаль, все можливо, тому, якщо казино не зможе виплатити суму, обробник скарг, тобто фахівець зі скарг, який займається вашою скаргою, зробить усе можливе, щоб зв’язатися з представником казино, щоб дослідити проблему. Коли проблема стає ясною та очевидною, він зосереджується на її розв’язанні.

Будемо сподіватися, що скарга не знадобиться. Бачу, часу стає мало, але стривай!

Буду тут, щоб отримати будь-які ваші новини.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого