ФорумКазиноPlayoro Casino - загальне обговорення

Playoro Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від bartry
|
3544 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

ВОНИ ЗРОБИЛИ ВСЕ, МОЄ МОЖЛИВО, АЛЕ ПОВТОРЮЮ, ЇХНЯ ВОЛЯ НЕ ПОВЕРТАТИ МЕНІ КОШТИ ЯСНА.

Автоматичний переклад.
massimorns
7 міс. тому

Немає потреби бути скептичним, і ви подали скаргу, щоб попросити нас спробувати допомогти, тому надішліть Петронелі те, що вона від вас просить, і ми побачимо, що можна зробити. Незважаючи на складну ситуацію, нічого не можна втрачати.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Дуже безвідповідально давати казино такий високий індекс безпеки, коли Playoro явно ігнорує запити про закриття облікових записів або навіть дзвінки з пропозицією бонусів. Просто ВАУ

Автоматичний переклад.
mtm119
4 міс. тому

Я вважаю, що ви говорите з власного досвіду, як я бачу у вашій скарзі . Вероніка насправді пояснила, як це зазвичай працює в онлайн-казино. Вони повинні сприймати це дуже серйозно, якщо гравець просить закрити обліковий запис через залежність від азартних ігор. Якщо ви просто хочете закрити рахунок, тому що вам не сподобалися ігри або просто погано почувалися в казино, зазвичай кажуть: «Ну, просто не грай тут більше».

Ви знаєте, що я маю на увазі і в чому різниця?

Сподіваюся, у вашому випадку все складеться так, як ви того бажаєте, і тоді, можливо, ви зможете зіграти в якомусь більш зручному для вас казино. Можливо, у вас є підказка?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Playoro не відповідає на такі листи та не блокує обліковий запис. Ось чому я кажу, що це насправді кримінальний акт, коли ви надаєте такий високий індекс безпеки сайту, як цей, навіть якщо вони, очевидно, не мають жодних заходів захисту гравців - але casinoguru також живе з цих казино... 🙂

Автоматичний переклад.
mtm119
4 міс. тому

Мені дуже шкода, якщо казино не попросило діяти, коли ви подали запит на закриття свого облікового запису через залежність від азартних ігор.

Чи можу я запитати, чи надіслали ви документи Вероніці, які вона просила у вашій скарзі ? Якщо ні, зробіть це якомога швидше, щоб продовжити розгляд вашої справи.

Ми дуже серйозно ставимося до захисту гравців, і всі казино, які не поважають своїх гравців з проблемами азартних ігор і подають нам скарги, отримують чорні бали, що призводить до зниження індексу безпеки.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Жахлива програма, ви ніколи не виграєте, а початкові бонуси вирішують, як їх споживати, уникайте абсолютно

Автоматичний переклад.
garreffaantonio5
1 місяць тому

Привіт,

Чи можете ви допомогти мені зрозуміти частину про бонуси, будь ласка? Цікаво, що пішло не так.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

ДУЖЕ ПОГАНЕ КАЗИНО KAPEC У НИХ ВЗАГАЛІ НЕ ВЗЯЛИ ЛІЦЕНЗІЮ НІКОЛИ НЕ ГРАЙТЕ В ЦЕ СМОНЮЧЕ І ЖАЛЬ КАЗИНО KRAPNIEKIV

Автоматичний переклад.
templiers
3 тиж. тому

привіт

Я сподіваюся, що ви погодитеся на подальшу розмову, тому що, наприклад, на основі нашого останнього дослідження це казино, здається, має ліцензію на Кюрасао, але ви, здається, стурбовані цим та іншими питаннями, про які я також хотів би поговорити про далі, якщо вас це згодно.

Цікаво, що з тобою насправді сталося. Скажіть, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого