9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Playoro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я попереджаю вас про це казино, бонуси не працюють, служба підтримки не знає, чому бонус не було додано, вони кажуть, що цим займається технічний відділ, я запитав, коли проблема буде вирішена, вони відповів, що через кілька днів я не рекомендую це казино
I warn you about this casino, the bonuses don't work,the customer service doesn't know why the bonus wasn't added,they say the technical department is taking care of it,I asked when the problem will be solved,they replied that in a few days,I don't recommend this casino
Я б сказав, що технічні проблеми, на жаль, сьогодні досить поширені. Хоча я згоден, що коли щось подібне трапляється, служба підтримки має бути готова полегшити «біль» клієнтів.
Як щодо того, щоб дати їм ще кілька днів, а потім спробувати ще раз? Можливо, ви будете позитивно здивовані, а можливо, ні.
Особисто я не думаю, що короткочасні несподівані збої в роботі казино визначають загальну якість казино. 🤷♂️
Але я ціную вашу думку і дякую за ваш досвід.
I'd say technical issues are, sadly, pretty common these days. Though I agree that when something like this happens, support should be ready to ease the customers' "pain".
How about giving them those few more days, then trying that again? Maybe you'll be positively surprised, and maybe you won't.
Personally, I don't think short-term unexpected outages dictate the overall casino quality. 🤷♂️
But I appreciate your opinion and thank you for your experiences.
Хтось уже знімав кошти з цього казино і чи виникали якісь проблеми? Я подав запит на зняття коштів два дні тому, але нічого не отримав.
Has anyone withdrawn from this casino yet and has there been any issues , i requested withdrawal two days ago but havent heard anything back..
Якщо ви внесете тут бонус, вам дозволено грати лише з 1 постачальником. нічого для мене.
If you deposit here with a bonus, you are only allowed to play with 1 provider. nothing for me.
wenn man hier mit bonus einzahlt, darf man nur 1 anbieter spielen. nichts für mich.
Хтось уже знімав кошти з цього казино і чи виникали якісь проблеми? Я подав запит на зняття коштів два дні тому, але нічого не отримав.
Has anyone withdrawn from this casino yet and has there been any issues , i requested withdrawal two days ago but havent heard anything back..
Привіт, я думаю, що ще не час панікувати, два дні цілком нормально. Ми даємо казино 14 днів, щоб зробити свій вибір, тому ви тільки починаєте. Чи пробували ви написати в чат або службу підтримки, щоб дізнатися, як відбувається ваше виведення коштів? Ви грали з бонусом чи ні?
У будь-якому випадку, дозвольте мені поставити вам ще одне базове запитання, а саме, чи є у вас підтверджений рахунок казино?
Hi, I don't think it's time to panic yet, two days is perfectly fine. We give casinos 14 days to make their selections, so you're just getting started. Have you tried to write to live chat or support to see how your withdrawal is going ? Did you play with the bonus or not ?
Anyway, let me ask you one more basic question and that is, do you have a verified casino account ?
Це досить незвичайне обмеження, точніше я з ним не часто стикався. Зазвичай мова йде про певні ігри, які обмежені, але це, мабуть, виняток.
Невже вам не вдалося виграти з цим бонусом у підсумку?
This is quite an unusual restriction, or rather I have not encountered it many times. Usually it's about some specific games that are restricted but this is probably an exception.
Didn't you manage to win with this bonus in the end ?
Привіт Яро,
Я ніколи не граю з бонусом, і мій обліковий запис підтверджено. Сьогодні вранці я говорив у чаті, і мені сказали, що це буде оброблено завтра. я запитав це минулої п’ятниці, і вони сказали, що це займе два робочі дні, але я не повідомлю вам, як це буде завтра.
Hi Jaro,
I never play with bonus and my account is verified. I spoke to live chat this morning and they told me it will be processed tomorrow. i requested it last friday and they say it takes two business days but ill let you know how it goes tommorow.
Дякуємо, що це буде корисно, коли ви надсилатимете нам оновлення. Я думав, що вихідні не припадають на цей час, тож я сподіваюся, що якщо в чаті вам сказали, що ви повинні отримати їх до завтра, це станеться.
Я вірю, що ти повернешся з гарними новинами. 🙂🤞
Thank you for sure it will be useful when you give us an update. I was thinking that the weekend doesn't fall within that time, so I'm hoping that if live chat told you that you should have them by tomorrow, it will happen.
I trust that you will come back with good news. 🙂🤞
Я попереджаю вас про це казино, бонуси не працюють, служба підтримки не знає, чому бонус не було додано, вони кажуть, що цим займається технічний відділ, я запитав, коли проблема буде вирішена, вони відповів, що через кілька днів я не рекомендую це казино
I warn you about this casino, the bonuses don't work,the customer service doesn't know why the bonus wasn't added,they say the technical department is taking care of it,I asked when the problem will be solved,they replied that in a few days,I don't recommend this casino
Привіт,
Я хотів би попросити вас не редагувати свою стару публікацію, щоб додати оновлення, натомість напишіть нову, щоб ми всі мали шанс не відставати від прогресу.
Якби я не отримав електронний лист із повідомленням про зміни, особисто я б цього не помітив. Оскільки такі листи отримують лише адміністратори, решта учасників форуму про це не дізнаються.
Ми цінуємо ваше розуміння. 🙏
Hello,
I'd like to ask you not to edit your older post to add an update, feel free to write a new one instead, so we all have a chance to keep up with the progress.
If I had not received an email informing me of the change, I personally would not have noticed it. Since only admins get such emails, the rest of the forum wouldn't know.
We appreciate your understanding. 🙏
Я б сказав, що це чудова новина. 🎉🎉☘️🤗
Я думаю пару днів це не погано і вітаю.
У будь-якому випадку, чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино, коли вже знаєте, скільки часу займає найважливіший процес для гравців – виведення коштів?
Now that's great news I'd say. 🎉🎉☘️🤗
I think a couple of days is not a bad thing and congratulations.
Anyway, are you going to stay with this casino when you already know how long the most important process for the players, the withdrawal, takes ?
так, я теж це думав.
Я нічого не міг виграти. Мій депозит виявився порожнім.
yes, I thought that too.
I couldn't win anything. My deposit came up empty.
ja das habe ich mir auch gedacht.
gewinnen konnte ich rein gar nichts. meine einzahlung ist leer runtergelaufen.
О, це дуже погано. Можливо, я б більше не брав такий бонус, тому що хотів би грати в ігри, які мені підходять, звичайно, якби вони не були обмежені.
У будь-якому випадку, ви пробували це казино без бонусу? 🙂
Oh, that's too bad. I probably wouldn't take a bonus like that again because I would like to play on games that are good for me, of course if they weren't restricted.
Anyway, did you try this casino without the bonus ? 🙂
Я не знаю, як закрити свій рахунок у цьому казино? Починаючи з 29.2 я безуспішно намагався закрити свій обліковий запис через серйозні проблеми з грою, щоразу, коли вони пропонують бонус або просто не закривають мій обліковий запис. Вони також дзвонять вечорами, щоб запропонувати бонус. Це завдало мені великих збитків. Незрозуміло, я подав скаргу, але це займає час, і це створює додаткові втрати.. чому вони мають такий високий рейтинг..
I don't know how to close my account at this casino? Since 29.2, I have tried to close my account more than 8 times due to responsible problem gambling without success, every time they offer a bonus or just don't close my account. They also call in the evenings to offer a bonus. This has produced great losses for me. Unfathomable, I filed a complaint but it takes time and this only produces additional losses.. why do they have such a high rating..
Entiedä miten saan suljettua tilini tällä kasinolla? Olen 29.2 jälkeen yli 8kertaa yrittänyt sulkea tiliäni vastuullisen ongelmapelaamisen takia tuloksetta, joka kerta he tarjoavat bonusta tai eivät vaan sulje tiliäni. He myös soittelevat iltaisin tarjotakseen bonusta. Tämä on tuottanut suuret menetykset minulle. Käsittämätöntä, tein valituksen mutta siinä kestää ja tämä tuottaa vaan lisätappiota.. miksi heillä on noin korkea arvostelu..
Вибачте за проблему, яка виникла у цьому казино. Я бачив вашу скаргу з нашою командою, і сподіваюся, що вони зможуть вам допомогти. Ви зберегли оригінальний електронний лист, надісланий казино, у якому ви просите їх закрити ваш обліковий запис через проблеми з азартними іграми? Завжди добре зберігати електронні листи або навіть кілька скріншотів, щоб їх можна було використовувати, коли вам знадобляться якісь докази.
Коли мова заходить про індекс безпеки казино, ми беремо до уваги багато факторів, серед яких розмір казино, скарги гравців, відрахування за обмежувальні чи нечесні дії, додані бали за позитивні якості, а також пов’язані казино. Тому всі члени нашої команди обробки даних завжди переглядають величезну кількість інформації про кожне казино, і тільки після встановлення індексу безпеки.
Звичайно, казино не повинно пропонувати жодних бонусів і намагатися заманити вас грати, коли вони дізнаються про проблеми з азартними іграми. Я справді сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе вирішити цю проблему. Будь ласка, будь сильним і намагайся не піддаватися на пропозиції, які вони тобі намагаються нав’язати.🙏
I'm sorry about the issue you are experiencing with this casino. I have seen your complaint here with our team, and hope they will be able to help you out. Did you keep the original email sent to the casino, where you ask them to close your account due to the gambling problems? It is always good to keep the emails, or even some screenshots, so they can be use whenever you'll need some proof.
When it comes to the safety index of a casino, we take into consideration many factors, which includes size of the casino, player complaints, deductions for restrictive or unfair practices, points added for positive qualities and also related casinos. So all the members of our data team always go thru a huge amount of information about each casino, and only after the safety index is set.
Of course the casino should not offer any bonuses and try to lure you to play, whenever they know about the gambling problems. I really hope our complaint team will be able to sort this issue out. Please stay strong and try not to fall for the offers they try to push on you.🙏
УВАГА НА ЕТАПІ ДЕПОЗИТУ СУМИ НЕ ЗАРАХУВУЮТЬСЯ І НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ. НЕ ГРАЙТЕ НА ЦЬОМУ САЙТІ. ВІДПОВІДАЮТЬ ІДИ В ЧАТ І КАЖУТЬ, ЩО ПРОТЯГОМ 5 ДНІВ ПОВЕРНУТЬ СУМИ, АЛЕ МИНУЛО 35 ДНІВ І БЛИЗЬКО 15 ЧАТІВ І НІЧОГО НЕ ДАЮТЬ. ЯКЩО ВИ ПЕРЕМОГАЄТЕ, ПОТРІБНО БІЛЬШЕ ПІД 15 ДНІВ НА АКРЕДИТАЦІЮ ТА ПІСЛЯ НЕЗЛІЧЬКИХ НАГАДУВАНЬ. ДУЖЕ ПОГАНО, ЩОБ НЕ СКАЗАТИ, СОНЦЕ
ATTENTION DURING THE DEPOSIT PHASE, THE SUMES ARE NOT CREDITED OR RETURNED. DO NOT PLAY ON THIS SITE. THEY ANSWER GO CHAT AND SAY THAT WITHIN 5 DAYS THEY WILL RETURN THE AMOUNTS, BUT 35 DAYS HAVE PASSED AND ABOUT 15 CHATS AND THEY DON'T GIVE ANYTHING. WHEN YOU WIN, IT TAKES MORE THAN 15 DAYS TO BE ACCREDITED AND AFTER COUNTLESS REMINDERS. VERY BAD NOT TO SAY SUN
ATTENZIONE IN FASE DI DEPOSITO, LE SOMME NON VENGONO ACCREDITATE E NEMMENO RESTITUITE.NON GIOCATE SU QUESTO SITO. RISPONDONO VA CHAT E DICONO CHE ENTRO 5 GIORNI RESTITUISCONO LE SOMME, MA SONO PASSATI 35 GIORNI E CIRCA 15 CHAT E NON EROGANO NIENTE. QUANDO VINCETE, CI METTONO PIU' DI 15 GIORNI PER ACCREDIATE E DOPO INNUMEREVOLI SOLLECITI. MOLTO PESSIMI PER NON DIRE SOLE
Можливо, ви перевіряли це питання у свого платіжного оператора? Іноді така проблема або затримка насправді не на боці казино.🤷♀️ Спробуйте дізнатися щось про платежі в них і повідомте нам, будь ласка.
Також, якщо можливо, оновіть свою скаргу , де Петронела чекає на вашу відповідь.🙏
Have you checked with your payment provider regarding this issue, perhaps? Sometimes this kind of issue, or delay is not on the casinos side, actually.🤷♀️ Try to find out something about the payments with them and let us know, please.
Also whenever possible, please, update your complaint, where Petronela is waiting for your reply.🙏
Я справді кілька разів телефонував до банку, але нічого не відбувалося. Я хотів би зазначити, що це відбувається лише з конопляною касою, і я також повідомляв про це
I actually made multiple calls to the bank, but nothing happened. I would like to point out that this only happens with the hempy cash box and I have also communicated it
in realta' ho fatto piu' chiamate all'istituto bancario , ma niente da fare. faccio presente che solo con l'incassatore canapay succede questo e l'ho pure comunicato
Добре, зрозуміло, дякую. Тож тепер нам потрібно почекати та подивитися, що з’ясує наша група розгляду скарг. Ви надіслали їм інформацію, яку запитувала Петронела? Обов’язково зробіть це, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи.
Ok, understand, thank you. So now we need to wait and see what our complaint team will find out. Have you send them the information Petronela asked for? Please make sure to do that, so she can move forward with your case.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.