ФорумКазиноPlayoro Casino - загальне обговорення

Playoro Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від bartry
|
3526 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Playoro Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Я попереджаю вас про це казино, бонуси не працюють, служба підтримки не знає, чому бонус не було додано, вони кажуть, що цим займається технічний відділ, я запитав, коли проблема буде вирішена, вони відповів, що через кілька днів я не рекомендую це казино

Автоматичний переклад.
bartry
9 міс. тому

Я б сказав, що технічні проблеми, на жаль, сьогодні досить поширені. Хоча я згоден, що коли щось подібне трапляється, служба підтримки має бути готова полегшити «біль» клієнтів.

Як щодо того, щоб дати їм ще кілька днів, а потім спробувати ще раз? Можливо, ви будете позитивно здивовані, а можливо, ні.

Особисто я не думаю, що короткочасні несподівані збої в роботі казино визначають загальну якість казино. 🤷‍♂️

Але я ціную вашу думку і дякую за ваш досвід.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось уже знімав кошти з цього казино і чи виникали якісь проблеми? Я подав запит на зняття коштів два дні тому, але нічого не отримав.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Якщо ви внесете тут бонус, вам дозволено грати лише з 1 постачальником. нічого для мене.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хтось уже знімав кошти з цього казино і чи виникали якісь проблеми? Я подав запит на зняття коштів два дні тому, але нічого не отримав.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я думаю, що ще не час панікувати, два дні цілком нормально. Ми даємо казино 14 днів, щоб зробити свій вибір, тому ви тільки починаєте. Чи пробували ви написати в чат або службу підтримки, щоб дізнатися, як відбувається ваше виведення коштів? Ви грали з бонусом чи ні?

У будь-якому випадку, дозвольте мені поставити вам ще одне базове запитання, а саме, чи є у вас підтверджений рахунок казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Якщо ви внесете тут бонус, вам дозволено грати лише з 1 постачальником. нічого для мене.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це досить незвичайне обмеження, точніше я з ним не часто стикався. Зазвичай мова йде про певні ігри, які обмежені, але це, мабуть, виняток.

Невже вам не вдалося виграти з цим бонусом у підсумку?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт Яро,

Я ніколи не граю з бонусом, і мій обліковий запис підтверджено. Сьогодні вранці я говорив у чаті, і мені сказали, що це буде оброблено завтра. я запитав це минулої п’ятниці, і вони сказали, що це займе два робочі дні, але я не повідомлю вам, як це буде завтра.

Автоматичний переклад.
delc22
8 міс. тому

Дякуємо, що це буде корисно, коли ви надсилатимете нам оновлення. Я думав, що вихідні не припадають на цей час, тож я сподіваюся, що якщо в чаті вам сказали, що ви повинні отримати їх до завтра, це станеться.

Я вірю, що ти повернешся з гарними новинами. 🙂🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сьогодні вранці я отримав кошти на рахунок Neteller, тому вони вірні своєму слову. Це зайняло кілька днів, але врешті-решт вдалося.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я попереджаю вас про це казино, бонуси не працюють, служба підтримки не знає, чому бонус не було додано, вони кажуть, що цим займається технічний відділ, я запитав, коли проблема буде вирішена, вони відповів, що через кілька днів я не рекомендую це казино

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,

Я хотів би попросити вас не редагувати свою стару публікацію, щоб додати оновлення, натомість напишіть нову, щоб ми всі мали шанс не відставати від прогресу.

Якби я не отримав електронний лист із повідомленням про зміни, особисто я б цього не помітив. Оскільки такі листи отримують лише адміністратори, решта учасників форуму про це не дізнаються.

Ми цінуємо ваше розуміння. 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сьогодні вранці я отримав кошти на рахунок Neteller, тому вони вірні своєму слову. Це зайняло кілька днів, але врешті-решт вдалося.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я б сказав, що це чудова новина. 🎉🎉☘️🤗

Я думаю пару днів це не погано і вітаю.

У будь-якому випадку, чи збираєтеся ви залишитися в цьому казино, коли вже знаєте, скільки часу займає найважливіший процес для гравців – виведення коштів?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

так, я теж це думав.

Я нічого не міг виграти. Мій депозит виявився порожнім.


Автоматичний переклад.
franztheuerw
8 міс. тому

О, це дуже погано. Можливо, я б більше не брав такий бонус, тому що хотів би грати в ігри, які мені підходять, звичайно, якби вони не були обмежені.

У будь-якому випадку, ви пробували це казино без бонусу? 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не знаю, як закрити свій рахунок у цьому казино? Починаючи з 29.2 я безуспішно намагався закрити свій обліковий запис через серйозні проблеми з грою, щоразу, коли вони пропонують бонус або просто не закривають мій обліковий запис. Вони також дзвонять вечорами, щоб запропонувати бонус. Це завдало мені великих збитків. Незрозуміло, я подав скаргу, але це займає час, і це створює додаткові втрати.. чому вони мають такий високий рейтинг..

Автоматичний переклад.
Anonymized609
8 міс. тому

Вибачте за проблему, яка виникла у цьому казино. Я бачив вашу скаргу з нашою командою, і сподіваюся, що вони зможуть вам допомогти. Ви зберегли оригінальний електронний лист, надісланий казино, у якому ви просите їх закрити ваш обліковий запис через проблеми з азартними іграми? Завжди добре зберігати електронні листи або навіть кілька скріншотів, щоб їх можна було використовувати, коли вам знадобляться якісь докази.

Коли мова заходить про індекс безпеки казино, ми беремо до уваги багато факторів, серед яких розмір казино, скарги гравців, відрахування за обмежувальні чи нечесні дії, додані бали за позитивні якості, а також пов’язані казино. Тому всі члени нашої команди обробки даних завжди переглядають величезну кількість інформації про кожне казино, і тільки після встановлення індексу безпеки.

Звичайно, казино не повинно пропонувати жодних бонусів і намагатися заманити вас грати, коли вони дізнаються про проблеми з азартними іграми. Я справді сподіваюся, що наша група розгляду скарг зможе вирішити цю проблему. Будь ласка, будь сильним і намагайся не піддаватися на пропозиції, які вони тобі намагаються нав’язати.🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

УВАГА НА ЕТАПІ ДЕПОЗИТУ СУМИ НЕ ЗАРАХУВУЮТЬСЯ І НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ. НЕ ГРАЙТЕ НА ЦЬОМУ САЙТІ. ВІДПОВІДАЮТЬ ІДИ В ЧАТ І КАЖУТЬ, ЩО ПРОТЯГОМ 5 ДНІВ ПОВЕРНУТЬ СУМИ, АЛЕ МИНУЛО 35 ДНІВ І БЛИЗЬКО 15 ЧАТІВ І НІЧОГО НЕ ДАЮТЬ. ЯКЩО ВИ ПЕРЕМОГАЄТЕ, ПОТРІБНО БІЛЬШЕ ПІД 15 ДНІВ НА АКРЕДИТАЦІЮ ТА ПІСЛЯ НЕЗЛІЧЬКИХ НАГАДУВАНЬ. ДУЖЕ ПОГАНО, ЩОБ НЕ СКАЗАТИ, СОНЦЕ

Автоматичний переклад.
massimorns
7 міс. тому

Можливо, ви перевіряли це питання у свого платіжного оператора? Іноді така проблема або затримка насправді не на боці казино.🤷‍♀️ Спробуйте дізнатися щось про платежі в них і повідомте нам, будь ласка.

Також, якщо можливо, оновіть свою скаргу , де Петронела чекає на вашу відповідь.🙏

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я справді кілька разів телефонував до банку, але нічого не відбувалося. Я хотів би зазначити, що це відбувається лише з конопляною касою, і я також повідомляв про це

Автоматичний переклад.
massimorns
7 міс. тому

Добре, зрозуміло, дякую. Тож тепер нам потрібно почекати та подивитися, що з’ясує наша група розгляду скарг. Ви надіслали їм інформацію, яку запитувала Петронела? Обов’язково зробіть це, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого