10 міс. тому
Тут ви можете обговорити PlayMoola Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гей, я поклав сюди гроші, а на рахунку нічого немає. Ви також не можете спілкуватися в чаті
Hey, I deposited money here and there's nothing in the account. You can't talk to the live chat either
hey hab hier geld einbezahlt und nix auf dem konto mit dem live chat kann man auch nicht reden
Привіт, це означає, що ваш депозит не надійшов до казино? Чи пробували ви запитати платіжну компанію, чи ваші гроші пішли з вашого рахунку без будь-яких проблем? Іноді це може бути не провина казино, що у вас немає грошей на вашому ігровому рахунку. Чи пробували ви зв’язатися з казино електронною поштою, коли вони не відповідають у чаті?
Hello, does this mean that your deposit has not arrived at the casino ? Have you tried asking the payment provider if your money left your account without any problems or anything ? Sometimes it may not be the casino's fault that you don't have money in your gaming account. Have you tried contacting the casino by email when they don't respond in live chat ?
Привіт, я спілкувався в чаті. Я зв’яжусь, коли гроші будуть у казино. Почекаю максимум 1 день
Hey, I talked to live chat. I'll get in touch when the money is in the casino. I'll wait at most 1 day
hey hab mit live chat geredet ich melde mich wenn das geld auf dem casino ist warte noch allerhöchstens 1 tag
Ну, спробуйте запитати, де ви можете дізнатися, що відбувається з вашим депозитом, звичайно, якщо у вас буде нова інформація, ми будемо тут.
У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали для внесення депозиту?
Well, try to inquire where you can to know what's going on with your deposit, of course, if you have any new information, we'll be here.
Anyway, what payment method did you use to deposit ?
Через 5 годин мій депозит Skrill було додано до мого балансу
Особливо після того, як я повідомив у службу підтримки, що в casinoguru була подана 1 скарга
After 5 houres ,my skrill deposit was add to my balance
special i after tell to support that 1 complaint was made in casinoguru
Привіт! Я радий, що тим часом вашу проблему вирішено. Однак слід зазначити, що якщо така ситуація виникає, це може бути не провина казино. Завжди звертайтеся до постачальника платежів і переконайтеся, що з вашим платежем все гаразд.
У будь-якому разі все пройшло добре, і ваш депозит зараховано. Якщо у вас є досвід і ви хочете поділитися тим, як ви грали в цьому казино, або сказати щось загалом, не соромтеся це зробити.
Насолоджуйтесь. 🤗☘️
Hello, I'm glad your problem has been solved in the meantime. However, it must be pointed out that if such a situation arises, it may not be the casino's fault. You should always contact the payment provider and make sure that everything was fine with your payment.
Anyway, everything turned out fine and your deposit was credited. If you have any experience and would like to share how you played at this casino or say something in general, feel free to do so.
Enjoy. 🤗☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.