6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Playio Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я чекав з 28 травня на отримання грошей від PLAYIO CASINO, які я виграв, вони сказали, що 3 робочі дні, це вже минуло, і вони не кажуть, коли вони збираються заплатити, вони просто кажуть, що прострочення платежів, по-перше, казино, яке не платить вчасно, є чистим пірсом. Хтось тут знає, чи це казино правильно платить? бо я його не знаю. вдячний
Hi, I've been waiting since 5/28 to receive money from PLAYIO CASINO that I won, they said 3 business days, it's already passed and they don't say when they're going to pay, they just say they're late in payments, firstly, a casino that doesn't pay on time is pure pierced. Does anyone here know if this casino pays correctly? because I don't know him. grateful
ola, estou esperando desde dia 28/5 para receber dinheiro no PLAYIO CASSINO que ganhei, falaram 3 dias úteis, já passou e não dizem quando vão pagar, só falam que estão atrasados nos pagamentos,primeiro que cassino que não paga na hora é pura furada. alguém aqui sabe se esse cassino paga direitinho? pq não conheço ele. grato
Привіт, згідно з нашим оглядом, це казино ще досить свіже, і ми чомусь не маємо достатньо інформації про нього.
У будь-якому випадку, єдине, що вам сказали в казино, це те, що вони мають затримку з надсиланням грошей? Чи потрібно було перевіряти тут чи це було непотрібно?
Я хотів би додати, що казино мають 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо вони цього не зроблять, ви можете подати скаргу до нас.
Тож наберіться терпіння, і якщо ви почуєте щось нове, дайте мені знати, і якщо вони вас проігнорують, я перейду до кроку, який я описав.
Hello, according to our review this casino is still quite fresh and we somehow don't have enough information about it.
Anyway, the only thing the casino told you is that they have a delay in sending money ? Did you need to verify here or was that not necessary ?
I would add that casinos have 14 days to pay a player and if they don't, you can lodge a complaint with us.
So try to be patient and if you hear something new let me know and if they ignore you then I would proceed to the step I described.
Вони досі не заплатили з 28 числа, коли я розмістив замовлення, сказали 3 робочі дні, минуло 6, вони сказали мені в понеділок, що вони запізнилися з платежами і що вони вибачаються, а сьогодні вони сказали мені, що зараз тільки понеділок щоб відновити платежі, години роботи банку, понеділок Минуло 14 днів, дайте мені знати тут.
They still haven't paid since the 28th that I placed the order, they said 3 business days, it's been 6, they told me on Monday that they are late in payments and that they apologize and today they told me that now it's only Monday to resume payments banking hours, Monday It's been 14 days, let me know here.
ainda não pagaram desde dia 28 que fiz pedido, falaram 3 dias úteis, já passou 6, me falaram na segunda-feira que estão com pagamentos atrasados e que pedem desculpas e hj me falaram que agora só segunda feira para retomar pagamentos horário bancário, segunda fazem 14 dias, aviso aqui.
Наберіться трохи терпіння та зачекайте до понеділка, будь ласка. Сподіваюся, вони зроблять, як сказали. Дайте нам знати, і ми будемо готові допомогти.
Try to be a bit patient and wait till monday, please. Hopefully, they will do as they said. Let us know then, and we will be ready to help.
у суботу, 8-го, вони попросили мене надати моє посвідчення особи, я вже надіслав його раніше, тому що я граю лише в казино після перевірки, тому я вже надіслав його раніше, сьогодні вони сказали, що це займе ще 3 робочі дні, тому що вони лише тепер отримали документ, вони чекали 14 днів, щоб запитати документ? і я маю роздруківку, що мій обліковий запис уже було перевірено до запиту на зняття коштів.
on Saturday the 8th they asked me for my ID, I had already sent it before because I only play in casinos after the verification was ok, so I had already sent it before, today they said it would take another 3 working days because they only now got the document, they waited 14 days to request the document? and I have a printout that my account was already verified before the withdrawal request.
no sábado dia 8 me pediram a identidade, eu já tinha mandado antes pq só jogo em cassino após a vericaçao estar ok, então eu ja tinha mandado antes, hj falaram que vai demorar mais 3 dias úteis pq só agora pegaram o documento, esperaram 14 dias para pedir o documento? e tenho print que minha conta já estava verificada antes do pedido de saque.
Я б запропонував подати скаргу тут. Якщо ви бачите, що це нікуди не приведе, і вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, перейдіть за цим посиланням . Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили.
I would suggest a complaint here. If you see that it is going nowhere and you need the help of our complaint team, please follow this link. Let us know how you have decided, please.
Доброго ранку, я отримав гроші через 15 днів, дякую за допомогу
Good morning, I received the money now, after 15 days, thank you for your help
bom dia, recebi o dinheiro agora, após 15 dias obrigado pela ajuda
Гей, яка чудова новина! Щиро вітаю! Я радий, що нарешті вийшло. Варто було чекати, чи не так? Ви збираєтеся залишитися там чи переїхати кудись в інше місце після цього досвіду? До речі, якщо вам цікаво, будь ласка, напишіть відгук про всю ситуацію. Ніколи не знаєш, це може бути дуже корисним для інших. Ось посилання 👈.
Hey, what great news! Congratulations! I am glad that it finally worked out. It was worth waiting for, right? Are you going to stay there or move somewhere else now after this experience? Speaking of which, if you are interested, please write a review about the whole situation. You never know, it could be really helpful to others. Here's the link 👈.
Тож це означає, що це, ймовірно, не казино для вас. Але, можливо, одного разу це стане краще, і виведення буде відбуватися швидше.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, тобі вдасться в іншому місці. Не соромтеся писати, якщо у вас є більше новин. 😉
So that means this probably isn't the casino for you. But maybe one day it will get better and the withdrawals will be faster.
Anyway, I hope you'll do well somewhere else. Feel free to write if you have more news. 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.