ФорумКазиноPlayio Casino - загальне обговорення

Playio Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від joannis
|
850 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Playio Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Привіт, я чекав з 28 травня на отримання грошей від PLAYIO CASINO, які я виграв, вони сказали, що 3 робочі дні, це вже минуло, і вони не кажуть, коли вони збираються заплатити, вони просто кажуть, що прострочення платежів, по-перше, казино, яке не платить вчасно, є чистим пірсом. Хтось тут знає, чи це казино правильно платить? бо я його не знаю. вдячний

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
joannis
3 міс. тому

Привіт, згідно з нашим оглядом, це казино ще досить свіже, і ми чомусь не маємо достатньо інформації про нього.

У будь-якому випадку, єдине, що вам сказали в казино, це те, що вони мають затримку з надсиланням грошей? Чи потрібно було перевіряти тут чи це було непотрібно?

Я хотів би додати, що казино мають 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо вони цього не зроблять, ви можете подати скаргу до нас.

Тож наберіться терпіння, і якщо ви почуєте щось нове, дайте мені знати, і якщо вони вас проігнорують, я перейду до кроку, який я описав.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вони досі не заплатили з 28 числа, коли я розмістив замовлення, сказали 3 робочі дні, минуло 6, вони сказали мені в понеділок, що вони запізнилися з платежами і що вони вибачаються, а сьогодні вони сказали мені, що зараз тільки понеділок щоб відновити платежі, години роботи банку, понеділок Минуло 14 днів, дайте мені знати тут.

Автоматичний переклад.
joannis
3 міс. тому

Наберіться трохи терпіння та зачекайте до понеділка, будь ласка. Сподіваюся, вони зроблять, як сказали. Дайте нам знати, і ми будемо готові допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

у суботу, 8-го, вони попросили мене надати моє посвідчення особи, я вже надіслав його раніше, тому що я граю лише в казино після перевірки, тому я вже надіслав його раніше, сьогодні вони сказали, що це займе ще 3 робочі дні, тому що вони лише тепер отримали документ, вони чекали 14 днів, щоб запитати документ? і я маю роздруківку, що мій обліковий запис уже було перевірено до запиту на зняття коштів. file

Автоматичний переклад.
joannis
3 міс. тому

Я б запропонував подати скаргу тут. Якщо ви бачите, що це нікуди не приведе, і вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг, перейдіть за цим посиланням . Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Доброго ранку, я отримав гроші через 15 днів, дякую за допомогу


Автоматичний переклад.
joannis
3 міс. тому

Гей, яка чудова новина! Щиро вітаю! Я радий, що нарешті вийшло. Варто було чекати, чи не так? Ви збираєтеся залишитися там чи переїхати кудись в інше місце після цього досвіду? До речі, якщо вам цікаво, будь ласка, напишіть відгук про всю ситуацію. Ніколи не знаєш, це може бути дуже корисним для інших. Ось посилання 👈.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені сподобався будинок, але я не граю в будинках, які не платять миттєво, шкода

Автоматичний переклад.
joannis
3 міс. тому

Тож це означає, що це, ймовірно, не казино для вас. Але, можливо, одного разу це стане краще, і виведення буде відбуватися швидше.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, тобі вдасться в іншому місці. Не соромтеся писати, якщо у вас є більше новин. 😉

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого