Привіт. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино і чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів?
Я бачив вашу скаргу , де ви писали, що причиною відмови у виведенні коштів було те, що ви не відповідали вимогам, як сказало казино. Можливо, ви отримали повне пояснення?
Крім того, будь ласка, повідомляйте Вероніці про свою скаргу, коли зможете; їй потрібна додаткова інформація, щоб вона могла продовжити дослідження цієї проблеми.
Hello there. May I ask if your account is fully verified at this casino and if you have had any successful withdrawals there before?
I have seen your complaint where you wrote that the reason for rejecting the withdrawal was because you did not meet the requirements, as the casino said. Did you now get the full explanation of it, perhaps?
Also, please update Veronika on your complaint whenever you can; she needs some additional information, so she can move forward with the investigation of this issue.
Автоматичний переклад.