ФорумКазиноPlaying.io Casino - загальне обговорення

Playing.io Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від rboyce212
|
3074 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Playing.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Там сказано, що вони приймають гравців з Нью-Йорка, але коли я прибув туди, там сказано...


«Вибачте! Схоже, ви намагаєтеся отримати доступ до playing.io із зони обмеженого доступу!

Через вимоги щодо ліцензії на гру ми не можемо надавати послуги гравцям у вашому регіоні! Зв'яжіться поштою: support@playing.io за подальшу допомогу!»


Я надіслав їм електронний лист, щоб підтвердити.

Змінено Radka 8 міс. тому
Причина: Додано посилання на CG
Автоматичний переклад.
rboyce212
8 міс. тому

Привіт і дякую, що поділилися!

Щойно ви отримаєте відповідь, я перешлю її відповідно. 🙏

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я зареєструвався на цьому сайті 2 місяці тому і програв загалом 12 000 trx, зняв 6000 trx, вчора я зробив депозит 900 trx і виграв 5500 trx на слотах і ставках на спорт, але вони вкрали всі мої виграші та залишили лише суму останній депозит! Я вимагаю повернення мого виграшу



Автоматичний переклад.
ilya9982
6 міс. тому

Можливо, ви отримали якесь пояснення від казино? Чи пробували ви зв’язатися з ними з цього приводу? Будь ласка, надайте нам докладнішу інформацію про цю проблему, щоб ми могли поглянути, як ми можемо вам допомогти. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я написав скаргу в їх чат про крадіжку мого виграшу, вони мене заблокували і не відповідають

Автоматичний переклад.
ilya9982
6 міс. тому

Отже, ви не можете увійти у свій обліковий запис, чи не так? Пояснення взагалі немає?

Якщо ви вважаєте, що ми можемо вам допомогти, надішліть скаргу тут , і наша команда зробить усе можливе, щоб вирішити проблему. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

сьогодні я використав щоденний бонус у розмірі 0,75$ і виграв близько 60$

потім спробував забрати його та отримав відмову

Служба підтримки сказала мені, що я порушив правила бонусів і зробив незаконну ставку, тому всі мої виграші були вираховані

але я нічого не порушив

тому я дозволив їм це вказати

але вони не відповіли


ВАМ, ХЛОПЦІ, СЛІД УНИКНУТИ ТУТ

Автоматичний переклад.
avirex
6 міс. тому

Що саме означає «незаконні ставки»? Ви знаєте, що? Я дуже сподіваюся, що це не має нічого спільного зі ставками на спорт.

Я також сподіваюся на більш детальне пояснення, оскільки я можу судити, що казино зазвичай мовчать, коли підозрюють шахрайство.

Чи згадували хоча б якийсь термін, який ви мали порушити?

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

сьогодні я грав лише в автомати та живі ігри

вони не вказали, що насправді означає незаконна ставка


вони сказали, що система автоматично відхиляє моє зняття через порушення

і вони не відповідають, вони знають, що саме це було

Автоматичний переклад.
avirex
6 міс. тому

Я повинен сказати, що це стає смішним. Казино повинно знати, як і яке правило ви порушили, інакше навряд чи буде несправедливо торкатися вашого балансу.

Чи можете ви поділитися відповіддю? Хотілося б побачити це на власні очі.

Насправді я дуже шокований.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

я надав це в ланцюжку скарг

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Шановна команда гуру казино, цей сайт абсолютно не виплачує виграшів і завжди шахрайство, вам слід видалити це казино з рекомендацій, інакше багато людей втратять свої виграші

Автоматичний переклад.
ilya9982
6 міс. тому

повністю згоден

завершене шахрайство та відсутність офіційної відповіді про відмову у моєму виведенні


треба занести це в чорні списки

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

і вони не надсилають мені офіційну заяву про відмову у відкликанні


просто «це автоматично відхилено системою» в чаті підтримки


яка ліцензія сертифікувала це казино?? неймовірна афера

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

УНИКАЙТЕ


УНИКАЙТЕ


якщо ви не хочете скинути свої гроші та час тут


УНИКАЙТЕ


УНИКАЙТЕ

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

я надав це в ланцюжку скарг

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

На жаль, як я тепер бачу, все це вважається конфіденційним вкладенням, і інші не побачать цього у вашій скарзі, я сподівався, що ви можете використовувати свої власні слова тут, на форумі.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Шановна команда гуру казино, цей сайт абсолютно не виплачує виграшів і завжди шахрайство, вам слід видалити це казино з рекомендацій, інакше багато людей втратять свої виграші

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Звичайно, я розумію, що цей тимчасовий стан, коли ми чекаємо, поки скарги будуть вирішені чи невирішені, виглядає дещо дивним, але доки безсумнівно не доведено, що казино грає нечесно, індекс безпеки не зміниться.

«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скарга буде збережена в нашій системі, казино отримає нижчу оцінку від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».

Оскільки казино не має ідеального індексу безпеки, це не рекомендується, він лише говорить про «вище середнього», який може бути змінений на основі поточних скарг. Ми це охопили, просто потрібні справжні докази. Отже, якщо вам відомо про проблеми в цьому казино з іншими гравцями, надішліть їх сюди, щоб поскаржитися.


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

вони кажуть, що я порушив правила, які я не можу вказати, а вони не вказали.

я не робив протилежних ставок, не порушував ліміт ставок, не грав у обмежені ігри.


офіційної відповіді від них немає.

лише служба підтримки клієнтів в реальному часі сказала, що її автоматично відхилено через порушення, і вони нічого не можуть змінити.

немає записаної історії відрахування всього мого балансу.


ніби вони хочуть приховати, що вони це зробили.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я перестав грати в онлайн-казино, оскільки зняття грошей на будь-якому сайті відхиляється без будь-яких причин, які так часто вказуються

марна трата часу та грошей

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого