8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Playing.io Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Там сказано, що вони приймають гравців з Нью-Йорка, але коли я прибув туди, там сказано...
«Вибачте! Схоже, ви намагаєтеся отримати доступ до playing.io із зони обмеженого доступу!
Через вимоги щодо ліцензії на гру ми не можемо надавати послуги гравцям у вашому регіоні! Зв'яжіться поштою: support@playing.io за подальшу допомогу!»
Я надіслав їм електронний лист, щоб підтвердити.
It says they accept players from NY, but when I arrive there it says...
"Sorry! It looks like you're trying to access playing.io from a restricted area!
Due to game license requirements, we are unable to provide services to players in your area! Contact via mail: support@playing.io for further assistance!"
I emailed them to confirm.
Привіт і дякую, що поділилися!
Щойно ви отримаєте відповідь, я перешлю її відповідно. 🙏
Hello, and thanks for sharing!
Once you have a response, I'll forward it accordingly. 🙏
Я зареєструвався на цьому сайті 2 місяці тому і програв загалом 12 000 trx, зняв 6000 trx, вчора я зробив депозит 900 trx і виграв 5500 trx на слотах і ставках на спорт, але вони вкрали всі мої виграші та залишили лише суму останній депозит! Я вимагаю повернення мого виграшу
I registered on this site 2 months ago and lost a total of 12,000 trx, withdrew 6,000 trx, yesterday I made a deposit of 900 trx and won 5,500 trx on slots and sports betting, but they stole all my winnings and left only the amount of the last deposit! I demand the return of my winnings
Можливо, ви отримали якесь пояснення від казино? Чи пробували ви зв’язатися з ними з цього приводу? Будь ласка, надайте нам докладнішу інформацію про цю проблему, щоб ми могли поглянути, як ми можемо вам допомогти. Чекатимемо на вашу відповідь.
Did you get any explanation from the casino for doing so, perhaps? Have you tried to contact them about it? Please give us more details about this issue, so we can have a look at how we could help you. We'll wait for your reply.
Отже, ви не можете увійти у свій обліковий запис, чи не так? Пояснення взагалі немає?
Якщо ви вважаєте, що ми можемо вам допомогти, надішліть скаргу тут , і наша команда зробить усе можливе, щоб вирішити проблему. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.
So you cannot log in to your account, right? There is no explanation at all?
If you feel that we could help you out, please file a complaint here, and our team will do their best to get the issue solved. Please let us know if you need any assistance.
сьогодні я використав щоденний бонус у розмірі 0,75$ і виграв близько 60$
потім спробував забрати його та отримав відмову
Служба підтримки сказала мені, що я порушив правила бонусів і зробив незаконну ставку, тому всі мої виграші були вираховані
але я нічого не порушив
тому я дозволив їм це вказати
але вони не відповіли
ВАМ, ХЛОПЦІ, СЛІД УНИКНУТИ ТУТ
today i used daily bonus of 0.75$ and won about 60$
then tried to withdraw it and got rejected
support told me i violated bonus rules and made an illegal bet so all i won was deducted
but i didnt violate anything
so i tole them to specify it
but they didnt answer
YOU GUYS SHOULD AVOID HERE
Що саме означає «незаконні ставки»? Ви знаєте, що? Я дуже сподіваюся, що це не має нічого спільного зі ставками на спорт.
Я також сподіваюся на більш детальне пояснення, оскільки я можу судити, що казино зазвичай мовчать, коли підозрюють шахрайство.
Чи згадували хоча б якийсь термін, який ви мали порушити?
What exactly does "illegal bets" mean? Do you know that? I really hope it has nothing to do with sports betting though.
I would also expect a more detailed explanation, as far as I can tell casinos usually tend to be silent when they suspect a fraud.
Did they at least mention a certain term you were supposed to violate?
сьогодні я грав лише в автомати та живі ігри
вони не вказали, що насправді означає незаконна ставка
вони сказали, що система автоматично відхиляє моє зняття через порушення
і вони не відповідають, вони знають, що саме це було
i played only slots and live games today
they didnt specify what illegal bet actually means
they said system was automatically rejecting my withdrawal due to violation
and they dont answer they know what exactly it was
Я повинен сказати, що це стає смішним. Казино повинно знати, як і яке правило ви порушили, інакше навряд чи буде несправедливо торкатися вашого балансу.
Чи можете ви поділитися відповіддю? Хотілося б побачити це на власні очі.
Насправді я дуже шокований.
I have to say this is getting ridiculous. The casino must know how and which rule you violated, otherwise it's hardly unfair to touch your balance.
Do you think you can share the response, please? I would love to see it with my own eyes.
I'm quite shocked actually.
Шановна команда гуру казино, цей сайт абсолютно не виплачує виграшів і завжди шахрайство, вам слід видалити це казино з рекомендацій, інакше багато людей втратять свої виграші
Dear casino guru team, this site absolutely does not pay winnings and always scams, you should remove this casino from the recommendations, otherwise a lot of people will lose their winnings
повністю згоден
завершене шахрайство та відсутність офіційної відповіді про відмову у моєму виведенні
треба занести це в чорні списки
totally agreed
completed fraud and no official reply about rejection of my withdrawal
gotta throw this into blacklists
і вони не надсилають мені офіційну заяву про відмову у відкликанні
просто «це автоматично відхилено системою» в чаті підтримки
яка ліцензія сертифікувала це казино?? неймовірна афера
and they don’t send me official statement about withdrawal rejection
just "it’s automatically rejected by the system" in support livechat
what kind of license did certified this casino?? unbelievable scambag
На жаль, як я тепер бачу, все це вважається конфіденційним вкладенням, і інші не побачать цього у вашій скарзі, я сподівався, що ви можете використовувати свої власні слова тут, на форумі.
Sadly, as I see now, it is all considered a sensitive attachment and others won't see that in your complaint, I was hoping you could use your own words here on the forum.
Шановна команда гуру казино, цей сайт абсолютно не виплачує виграшів і завжди шахрайство, вам слід видалити це казино з рекомендацій, інакше багато людей втратять свої виграші
Dear casino guru team, this site absolutely does not pay winnings and always scams, you should remove this casino from the recommendations, otherwise a lot of people will lose their winnings
Звичайно, я розумію, що цей тимчасовий стан, коли ми чекаємо, поки скарги будуть вирішені чи невирішені, виглядає дещо дивним, але доки безсумнівно не доведено, що казино грає нечесно, індекс безпеки не зміниться.
«Якщо скарга виправдана, і ми не можемо її вирішити, вона закривається та класифікується як «невирішена». Це трапляється, коли казино або не відповідає нам, або відмовляється робити те, що ми вважаємо справедливим у цій конкретній ситуації. . Ви не отримаєте бажаного результату, але скарга буде збережена в нашій системі, казино отримає нижчу оцінку від нас, а наш огляд казино попередить інших гравців про те, що сталося щоб покращити свій рейтинг у майбутньому, він буде змушений розглянути скаргу, тож є шанс, що ваша скарга буде вирішена пізніше».
Оскільки казино не має ідеального індексу безпеки, це не рекомендується, він лише говорить про «вище середнього», який може бути змінений на основі поточних скарг. Ми це охопили, просто потрібні справжні докази. Отже, якщо вам відомо про проблеми в цьому казино з іншими гравцями, надішліть їх сюди, щоб поскаржитися.
Of course, I understand that this temporary state when we wait for complaints to get resolved or unresolved feels a bit odd, but until undoubtedly proven that the casino is not playing it fairly, the safety index won't change.
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Since the casino does not have a perfect Safety Index, it is not recommended, it just says "above the average", which may be changed based on the ongoing complaints. We have that covered, just need real proof. So, if you are aware of any other players experiencing issues in this casino, please send them here to complain.
вони кажуть, що я порушив правила, які я не можу вказати, а вони не вказали.
я не робив протилежних ставок, не порушував ліміт ставок, не грав у обмежені ігри.
офіційної відповіді від них немає.
лише служба підтримки клієнтів в реальному часі сказала, що її автоматично відхилено через порушення, і вони нічого не можуть змінити.
немає записаної історії відрахування всього мого балансу.
ніби вони хочуть приховати, що вони це зробили.
they say i violated rules which i can’t specify and they didn’t specify.
i did no opposite betting nor bet limit violations, no playing of ristricted games.
no official reply from them.
only customer live support said its automatically rejected due to violations and nothing can be changed by them.
no recorded history of deduction of all my balance.
as if they want to hide that they did this.
Я перестав грати в онлайн-казино, оскільки зняття грошей на будь-якому сайті відхиляється без будь-яких причин, які так часто вказуються
марна трата часу та грошей
i stopped playing online casino itself since withdrawals at any site gets rejected without any reasons provided so frequently
waste of time and money
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.