ФорумКазиноPlaygrand не виплачує гроші

Playgrand не виплачує гроші

1 рік тому від Kyliecancer25
|
1748 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я майже місяць чекав на виведення коштів на свій рахунок Skrill. Коли я зв’язався з ними в чаті, вони сказали, що кошти вивільнено, і я повинен побачити платіж через 2-3 дні.

Я ніколи не отримував цього, і Skrill зазвичай працює миттєво, і вони не отримували жодних платежів від них. Я отримав номер транзакції від казино про те, що було знято, хоча це не так. Мені здається, що вони поклали кошти на чийсь обліковий запис Skrill, але я не можу бути впевненим.

Коли я спілкуюся з ними в прямому ефірі (щодня), я отримую одну й ту саму відповідь – це було розслідування та надіслано до відповідного відділу, і я отримаю електронний лист, коли вони отримають для мене відповідь.

Вони зможуть побачити, де знаходяться кошти, оскільки саме вони обробили моє зняття, і, очевидно, вони не були для мене, це не моя проблема.

Вони надіслали мені квитанцію про зняття транзакції, у якій є мої гроші на депозит, але випадковий електронний лист, куди вони внесли кошти. Цей електронний лист не був моїм, обліковий запис Skrill не був моїм.

Я відчуваю, що вони повинні віддати мені мої гроші, які я виграв, і вирішити проблему, оскільки це, очевидно, їхні речі, а не мої.

Автоматичний переклад.
Kyliecancer25
1 рік тому

Я отримав подібну скаргу щодо цієї платформи від іншого користувача. Подібні проблеми, як у вас, якщо ви не заперечуєте, ви могли б пояснити свою ситуацію більш детально, я обов’язково допоможу вам все вирішити. Це те, що я роблю, надішліть мені повідомлення

Chelseamathers852 на gmail com

Автоматичний переклад.
Kyliecancer25
1 рік тому

Привіт, мені шкода чути, що у вас проблеми з казино. Відповідно до того, що ви описали, для мене це незвичайна ситуація, оскільки казино повідомило вам, що вони надіслали вам гроші, але вони не надійшли на ваш рахунок. Можливо, сталася якась помилка чи непорозуміння, про що, я сподіваюся, казино повідомить вас після розслідування. Ви коли-небудь знімали гроші в цьому казино? Якщо так, чи були у вас коли-небудь подібні проблеми?

У будь-якому випадку, я вважаю, що місяць — це багато, і я б рекомендував вам подати скаргу, яка може бути корисною в цьому випадку. Я думаю, що казино має досить високий індекс безпеки і може спробувати вирішити вашу ситуацію.

Проте, якщо гроші надійдуть на ваш рахунок або якщо ви дізнаєтеся будь-яку нову інформацію, повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.