1 рік тому
Тут ви можете обговорити Players Club VIP Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагаюся вивести свої гроші з цього казино, але мені дуже важко. Немає живого чату, і вони не відповідають на мої електронні листи.
Будь-яка допомога буде дуже вдячна.
I am trying to withdraw my money from this casino but am having a really hard time. There is no live chat and they are not replying to my e-mails.
Any help would be really really appreciated.
Привіт bigbones,
Я не буду тобі брехати. Це казино має абсолютно жахливий рейтинг . Один з найгірших на нашому сайті. Казино працює без ліцензії, тому єдине, що я можу вам порадити, це подати скаргу на нашому сайті . Я також додаю пояснення всього процесу подання скарги . У майбутньому я також можу порекомендувати вам вибирати казино з кращим рейтингом... хороші казино мають рейтинг 6,5 або вище на нашому веб-сайті . Казино з кращим рейтингом частіше намагаються вирішити скарги, ніж казино з низьким рейтингом. Я тримаю кулаки, щоб тобі якось вдалося отримати свої гроші. 🤞🍀
Hello bigbones,
I will not lie to you. This casino has an absolutely terrible rating. One of the worst on our site. The casino operates without a license, so the only thing I can advise you is to make a complaint on our website. I am also attaching an explanation of the entire complaint process. In the future, I can also recommend you to choose casinos with a better rating... good casinos have a rating 6.5 or more on our website. Casinos with better rating are more likely try to solve complaints than those with low ratings. I'll keep my fingers crossed that you somehow manage to get your money. 🤞🍀
привіт Як довго у вашому випадку?
Поясніть, чи принаймні спілкується казино з вами? Як щодо KYC? Готово, я сподіваюся.
Hey there. How long in your case?
Care to explain whether the casino communicates with you at least? How about the KYC? Done, I hope.
Комусь вдалося зняти гроші з клубу гравців vip, я багато разів надсилав їм електронні листи, але відповіді немає, я надіслав усі необхідні документи для перевірки, але не підтверджено, у мене є кошти, які я хотів би зняти, вони більш ніж задоволені щоб взяти ваші депозити, але коли ви хочете отримати свій виграш, це інша історія, це лише 400 фунтів стерлінгів, але все одно він був у моєму банку, завжди вносив без отримання бонусів, тому це не проблема щодо ставок
Has anyone managed to do a withdrawl from players club vip, I have emailed them many times yet no answer, I have sent all necessary documents for verification but not been verified, I have funds which I would like to withdraw, they are more than happy to take your deposits but when you want to take out your winnings it's another story, it's only £400 but still rather it was in my bank, always deposited without taking bonuses so its not an issue about wagering
Привіт,
Перегляньте цю тему та перегляньте огляд казино ... Що б ви сказали? 🙁
Зовсім не найкращий вибір.
Якщо ви боретеся більше 14 днів поспіль, я рекомендую вам прочитати цю статтю про центр скарг .
Можливо, варто спробувати. Однак майте на увазі, що такі казино не дуже дбають про скарги.
Hello there,
Check this thread, and browse the casino review... What would you say? 🙁
Not the best choice at all.
If you struggle more than 14 days in a row, I recommend you to read this article about the complaint center.
Might be worth the try. Though keep in mind such casinos do not care much about complaints.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.