3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити PLAYDASH Casino MY, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, хотів би пояснити деякі зміни моєї платформи.
Дякуємо та чекаємо на вашу відповідь.
Hello, would like to clarify on some adjustments about my platform.
Thank you and Looking forward on your reply.
Для зручності наших гравців ми пропонуємо широкий вибір популярних депозитних каналів, що гарантує безперебійну та безпроблемну роботу. Будь ласка, зверніться до прикріпленого зображення, щоб переглянути доступні методи депозиту PLAYDASH у регіонах MY та SG.
дякую.
Методи депозиту в Малайзії
Методи депозиту в Сінгапурі
For the convenience of our players, we offer a broad selection of popular deposit channels, ensuring a seamless and hassle-free experience. Please refer to the attached image for an overview of PLAYDASH's available deposit methods in both the MY and SG regions.
Thank You.
Malaysia Deposit Methods
Singapore Deposit Methods
Привіт, хотів би пояснити деякі зміни моєї платформи.
Дякуємо та чекаємо на вашу відповідь.
Hello, would like to clarify on some adjustments about my platform.
Thank you and Looking forward on your reply.
Привіт! Ласкаво просимо на форум.
Я пропоную крок за кроком, тому дотримуйтесь інструкцій:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
а саме:
2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.
Будь ласка, також додайте контактну інформацію, яку ви хотіли б надати іншим нашим командам, щоб вони могли створити пряме посилання для зв’язку з вищезгаданою електронною поштою.
Будь ласка, прочитайте всі інші пункти, оскільки вони в першу чергу призначені для того, щоб допомогти вам залишатися на цьому форумі.
Hey there! Welcome to the forum.
I suggest we take it step by step, so please follow the guidelines:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Namely:
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Please also include a contact you would like to give to our other teams so they can create a direct communication link to the aforementioned email.
Please read all of the other points, as they are primarily intended to help you stick with this forum.
Привіт, я повернув всю інформацію на
Будь ласка, дійте відповідно.
дякую
Hi, I have reverted all information to community@casino.guru
Please act accordingly.
Thanks.
Привіт PLAYDASHOfficial!
Дякую за це. Ми надіслали вам електронний лист із підтвердженням, і все налаштовано, щоб ви могли робити внески на нашому форумі.
Ми з нетерпінням чекаємо на вашу думку.
Hello PLAYDASHOfficial,
Thank you for doing so. We have send you the confirmation email and everything is set up for you now to contribute to our forum.
We're looking forward to hearing from you.
Привіт, я хотів би виділити кілька речей
дякую
Hi there are few things I would like to highlight
Thank you.
Привіт! Щоб уникнути затримок або непорозумінь, зв’яжіться з командою обробки даних, як я пропонував у електронному листі.
Наш огляд відображає той факт, що ваше казино приймає гравців з інших країн. Тоді вам дійсно не потрібно це повторювати. Наш веб-сайт надає точний вміст залежно від країни, з якої походить гравець. Ви можете спробувати це, змінивши позначку країни-представника у верхній вкладці праворуч.
Однак про решту потрібно повідомити відповідній команді. Ми не можемо зробити це за вас тут, на форумі. 🙂
дякую
Hello, just to avoid delays or missunderstandings, please contact the Data Team as I suggested in the email.
data@casino.guru
Our review reflects the fact that your casino accepts players from countries. You really do not need to repeat that, then. Our website provides accurate content based on the country the player comes from. You are welcome to try that by switching the flag-representative countries in the top tab on the right side.
The rest, however, needs to be communicated with the proper Team. We can't do that for you here on the forum. 🙂
Thank you.
Електронна пошта надіслана. Будь ласка, пришвидшіть відповідно.
Email sent. Please expedite accordingly.
Команда даних обов’язково до цього добереться. дякую!
The Data Team will surely get to it. Thank you!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.