3 р. тому
Тут ви можете обговорити Play Fortuna Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Всім добре. Зверніть увагу, що бонус не діє в Португалії.
Good to all. Please note that the bonus is not valid in Portugal.
boas a todos.atençao que o bonus nao é valido em Portugal.
Привіт pikos26.
Дякую за розуміння. Я дослідив це питання, і ви праві. Бонус без депозиту недоступний для гравців Португалії, оскільки безкоштовна спінова гра заблокована для цієї конкретної країни.
Hello pikos26.
Thank you for your insight. I have investigated the matter, and you are right. The no deposit bonus is not available for Portugal players, because the free spin game is locked for this specific country.
Надобраніч. Це казино не ліцензоване в Португалії і не містить інформацію про країни, які вони вважають «забороненими» на самому сайті. Я втратив понад 100 000 євро за 2/3 місяці і написав директору, пояснивши, що не маю жодного правового захисту щодо претензій, захисту гравців та здійснених платежів. Вони відмовилися від будь-якої допомоги і продовжують вказувати, що приймають гравців з Португалії і що все добре!!! Напевно, мені доведеться повідомити про випадок португальській владі, щоб спробувати повернути всі депозити. Я не вважаю, що це нормально, коли вони діють повністю незаконно. Сума, яку я втратила, гігантська, і я не отримав жодного повернення. Ви можете допомогти?
Good night. This casino is not licensed in Portugal and omits information on countries that they consider "prohibited" on the site itself. I lost over €100,000 in 2/3 months and wrote to the Director, explaining that I didn't have any kind of legal protection over claims, player protection and payments made. They refused any kind of help and continue to indicate that they accept players from Portugal and that everything is fine!!! I will probably have to report the case to the Portuguese authorities to try to recover all the deposits. I don't think it's normal for them to be operating in complete illegality. The amount I lost is gigantic and I didn't get any return. Can you help?
Boa noite. Este casino não está licenciado em Portugal e omite a informação de países que consideram "proibidos" no próprio site. Perdi mais de €100.000 em 2/3 meses e escrevi ao Diretor, explicando que não tinha qualquer tipo de proteção legal sobre reclamações, proteção de jogador e pagamentos efetuados. Recusaram qualquer tipo de ajuda e continuam a indicar que aceitam jogadores de Portugal e que está tudo bem!!! Provavelmente vou ter que denunciar o caso às entidades portuguesas para tentar reaver todos os depósitos. Não acho normal estarem a operar em completa ilegalidade. O valor que perdi é gigantesco e não tive qualquer retorno. Podem ajudar?
Здравствуйте,
ми надаємо інформацію, що це казино не приймає гравців з Португалії:
Чи заповнювали ви будь-яку реєстраційну форму, використовуючи Португалію як країну нашого проживання, будь ласка?
Hello,
we provide the information that this casino does not accept players for Portugal:
Did you fill up any registration form using Portugal as our country of residence, please?
Привіт Радка. Очевидно, я заповнив свою повну адресу, і вони навіть попросили мій документ, що посвідчує особу, який я негайно надіслав.
Hello Radka. Obviously, I filled in my complete address and they even asked for my identification document, which I promptly sent.
Olá Radka. É evidente que preenchi com morada completa e inclusive pediram meu documento de identificação que eu prontamente enviei.
Зверніть увагу на нещодавнє оновлення Умов на сайті PlayFortuna, яке забороняє підрахунок карток, прирівнюючи цю розумову діяльність до «незаконної діяльності в азартних іграх» відповідно до пункту 16.5 Умов. Сподіваюся, це знайде відображення на вашому сайті, оскільки це несправедливо!!!
16.5. Play Fortuna залишає за собою право повністю або частково призупинити обліковий запис гравця та/або повністю або частково зняти кошти з ігрового рахунку гравця у випадку, якщо ми та/або наші афілійовані особи та/або інші постачальники послуг мають будь-які сумніви щодо гравця, пов’язані з незаконні азартні ігри (включаючи, але не обмежуючись, підрахунок карт «Wonging», «Perfect Pair», підрахунок карт Dragon Tiger «Suit Tie» або будь-які інші методи підрахунку карт).
Please be infromed on recent T&C update at PlayFortuna site, forbidding card counting equalizing this mental activity to "illegal gambling activities" in accordance to clause 16.5 of T&C. Hope this will find reflection on your site as this is not fair!!!
16.5. Play Fortuna reserves the right to fully or partially suspend a Player's account and/or fully or partially withdraw funds from a Player's gaming account in the event that we and/or our affiliates and/or other service providers have any concerns regarding the Player related to illegal gambling activities (including, but not limited to, "Wonging", "Perfect Pair" card counting, Dragon Tiger "Suit Tie" card counting or any other card counting methods).
Привіт,
Ми в Casino Guru вважаємо, що коли справа доходить до підрахунку карт, гравці повинні мати ті ж умови, що й у наземних казино.
Ми не визнаємо підрахунок карт як законну причину для виправдання анулювання будь-яких виграшів. Однак казино може заблокувати такий рахунок.
Я переслав цю інформацію нашій групі даних, дякую за повідомлення 👍.
Hello,
we in Casino Guru believe that when it comes to card counting, players should face the same terms and conditions as they would in land-based casinos.
We do not acknowledge card counting as a legal reason to justify voiding any winnings. The casino may, however, block such an account.
I forwarded this information to our Data Team, thank you for notice 👍.
Хм, це дивно...
Що, на думку казино, ви робите неправильно? 🙁
Якщо ви не заперечуєте, що я запитую.
Hmm, that's weird...
What the casino thinks you're doing wrongly? 🙁
If you don't mind me asking.
Я думаю, сьогодні ви вибрали день, щоб похвалити деякі казино. Щодо цього конкретного, вам уже вдалося виграти та зняти тут?
Що стосується безкоштовних обертань для депозиту, скільки ви зазвичай отримуєте? Чи залежить це від того, скільки ви внесли, чи це той самий пакет безкоштовних обертань для будь-якого депозиту? 🙂
I guess today you picked a day to praise some casinos. As for this particular one, have you managed to win and withdraw here yet ?
As for free spins for deposit, how many do you usually get ? Does it depend on how much you deposit or is it still the same package of free spins for any deposit ? 🙂
Я просто трохи збентежений. Очевидно, у мене було кілька бездепозитних безкоштовних обертань у цьому казино на Eastern Emeralds від quickspin. Коли я пішов і шукав гру, було сказано, що мій регіон заблоковано для гри, що мені здалося дивним, оскільки я часто граю в ігри Quickspin. Я навіть перевірив, чи не було раптово заблоковано мій регіон у кількох інших казино, поки я чекав на відповідь служби підтримки, але я зміг відкрити та грати в ігри без проблем. Коли служба підтримки відповіла, вони сказали лише, що іноді постачальники блокують регіони, і вони не можуть повторно випустити безкоштовні обертання в іншій грі. І мені сказали, що, можливо, я повинен звернутися до служби підтримки провайдера, оскільки вони не були представниками провайдерів, коли я запитав, чому мій регіон заблоковано лише в цьому казино. Крім того, що це не дуже корисно, це не відповіло на моє запитання. Чи певні провайдери заблоковані лише в певних казино? Просто я ніколи раніше не стикався з таким і можу грати в ігри quickspin буквально в кожному іншому казино, але я вважаю, що це можливо
I'm just a little confused. I apparently had some no deposit free spins at this casino on Eastern emeralds by quickspin. When I went and searched for the game, it said my region was blocked from playing which I found odd as I play quickspin games frequently. I even checked to see if my region was suddenly blocked at a couple other casinos while I waited for support to respond, but I was able to open and play the games without issues. When support replied all they said is that sometimes providers block regions and they weren't able to reissue the free spins on a different game. And I was told that maybe I should ask the provider's support as they were not the providers representatives, when I Asked why it was only at this casino that my region was blocked. So besides being not very helpful, it didn't answer my question. Are certain providers blocked only at certain casinos? I've just never encountered that before and am able to play quickspin games at literally every other casino, but I suppose it's possible
Привіт, я теж ще не чув про такий випадок, якщо чесно. Отже, ви пробували писати в службу підтримки постачальника ігор? Вони відповіли чи сказали щось?
Спочатку я подумав, що саме казино може заблокувати провайдера через країну, але малоймовірно, що це буде так, як ви описуєте. Очевидно, було б справді найкраще запитати, як це.
Крім того, що стосується безкоштовних обертань, казино не придумало альтернативи?
Hello, I haven't heard of such a case yet either, if I'm honest. So have you tried writing to the game provider's support ? Did they reply or say anything ?
I thought first that the casino itself might block the provider because of the country, but it doesn't seem very likely that this would be the case as you describe it. Obviously it would really be best to ask how it is.
Also, as far as free spins are concerned, did the casino not come up with an alternative ?
Я насправді не зв’язувався зі службою підтримки провайдера, це здалося мені дещо дріб’язковим (можливо, не зовсім правильне слово), оскільки безкоштовних обертань було небагато. Хоча мені цікаво... було б добре знати для довідок у майбутньому, тому, можливо, я зв’яжуся з ними.
А щодо обертів, які зараховуються в іншій грі, це негативно. Знову те, з чим я стикався не часто, якщо взагалі траплявся.
I didn't actually contact the provider's support, it felt somewhat petty (perhaps not quite the right word) since it wasn't a lot of free spins. Though I am curious.... it'd be good to know for future reference, so maybe I will contact them.
And in regards to the spins being credited on a different game, that's a negative. Again, something I haven't encountered often, if ever.
Дякую за скріншот. Було б гарною ідеєю запитати, чи ігри від цього конкретного постачальника ігор заборонені в цьому конкретному казино для гравців з вашої країни, оскільки ви скажете, що можете грати в них в інших казино без будь-яких проблем. Це була б велика рідкість, але, можливо, ми б знову дізналися щось нове. Тому, якщо ви надішлете їм електронний лист, не соромтеся повідомити мені, що ви дізналися, тому що мені буде дуже цікаво.
Що стосується безкоштовних обертань, то я не заперечую, гадаю, ви зможете вимагати трохи для іншої гри, у яку можете грати, якщо залишитеся в цьому казино.
Thanks for the screenshot. It might be a good idea to ask if games from this particular game provider are banned in this particular casino for players from your country, since you say you can play them in other casinos without any problems. It would be quite a rarity, but maybe we would learn something new again. So if you send them an email, feel free to let me know what you learned because I would be quite interested.
As for the free spins, I don't mind, I guess you'll be able to claim some for another game you can play, assuming you stay with this casino.
Я все ще не розумію, що в казино zplayfortyna вони насправді вимагають кілька депозитів
I still don’t understand that with the zplayfortyna casino they actually ask for multiple deposits
Я так и не понял што с казино zplayfortyna оно настоясчэе они запрашивают несколько депозитов
Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Я не зовсім розумію, що ви маєте на увазі.
Спробуйте написати більше про цей свій досвід.
Could you be more specific, please? I do not completely understand what you mean.
Try to write more about this experience of yours.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.