1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Platincasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене серйозна проблема з казино Platin.
Перш за все, я повинен сказати, що я граю в кількох онлайн-казино, і те, що я маю з цим, зі мною ніколи не траплялося.
Здійснюючи незавершене виведення з них 950 євро, я зробив це 25 числа (сьогодні 28 число), статус очікується.
Я кілька разів зв’язувався з ними через чат і електронну пошту, щоб пояснити, чому платіж все ще очікує на розгляд. Їхні відповіді були різними.
Вони завжди казали мені, що оплата з їхнього боку затверджена (але все ще очікує). Вони сказали мені з минулих вихідних, що у них виникли проблеми з системою їхнього платіжного постачальника, після того, як 25 числа було свято (але минуло два робочі дні), що платіж може бути відкладено до 3 січня 2025 року (коли я попросив зняти 25 грудня).
Служба чату дуже обмежена: коли ви висловлюєте свою стурбованість, вони дають вам відповідь на кшталт «наберіться терпіння», а потім закривають чат. Це траплялося зі мною приблизно 6 або 8 разів, однаково.
Я дійсно починаю думати, що мене ошукали, і повторюю, нічого подібного зі мною в Іспанії ніколи не траплялося.
У мене є скріншоти, крім чатів, але є електронні листи.
Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, щоб я не закінчив тим, що я сказав, що мене вперше в житті обманули в казино (і з ліцензією, що є найсерйознішим). Якщо це не буде вирішено, я вживу всіх необхідних заходів і подам скарги, якщо це необхідно, щоб відкликати їхню ліцензію в Іспанії.
Дуже дякую.
I have a major problem with platin casino.
First of all, I have to say that I play with several online casinos and what I have with this one has never happened to me.
When making the pending withdrawal with them of €950, I did it on the 25th (today is the 28th), the status is pending.
I have contacted them several times via chat and email to tell them why the payment is still pending. Their responses have been varied.
They have always told me that the payment on their part is approved (but is still pending). They have told me since last weekend they had problems with their payment provider's system, after it was a holiday on the 25th (but two business days have passed), that the payment may be delayed until January 3, 2025 (when I asked to withdraw on December 25).
The chat service is very limited, in that when you express your concern, they give you a response like, "be patient" and then close the chat. This has happened to me about 6 or 8 times, all the same.
I'm really starting to think I've been scammed, and I repeat, something like this has never happened to me in Spain.
I have screenshots except for the chats, but I do have the emails.
I hope that you can help me from here so that I do not end up with what I said, that I have been scammed for the first time in my life in a casino (and with a license, which is the most serious thing). If this is not resolved, I will take whatever steps I need to, and file complaints where appropriate, all to have their license revoked in Spain.
Thank you so much.
Tengo un problema importante con platin casino.
Antes de nada decir que juego con varios casinos web y jamás me ha ocurrido lo que me pasa con este.
A la hora de hacer la retirada que tengo pendiente con ellos 950€, la hice el dia 25, (hoy estamos a 28 ), el estado es pendiente.
He contactado varias veces con ellos por chat y por correo, para decirles que porque sigue pendiente el pago. Sus respuestas han sido varias.
Siempre me han dicho que el pago por su parte esta aprobado ( pero sigue pendiente ). Me han dicho desde que el fin de semana anterior tuvieron problemas con el sistema de su proveedor de pagos, luego que si era festivo el dia 25, ( pero han pasado dos laborales ), que el pago puede demorarse una hasta el dia 3 de enero de 2025 ( cuando pedí retirar el 25 de diciembre ).
El servicio de chat es muy limitado, en cuanto a que al exponerles mi preocupación, te dan una respuesta del tipo, " tenga paciencia " y luego te cierran el chat. Esto me ha pasado unas 6 u 8 veces, todas igual.
De veras empiezo a pensar que me han estafado, y repito, nunca en España me había pasado algo así.
Tengo captura de pantalla menos de los chats, pero si tengo los correos.
Espero que desde aquí me puedan ayudar para no constatar lo que dije, que me han estafado por primera vez en mi vida en un casino ( y con licencia, que eso es lo más grabe ). Si esto no se arregla, haré cuantas gestiones deba, y quejas dónde procedan, todo para que les quiten la licencia en España.
Muchas gracias.
Чи вирішено цю ситуацію?
Сподіваюся, нашій команді не потрібно буде втручатися. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення.
Has this situation been resolved by now?
I hope that our team won't need to intervene. Let us know, please if you have any updates.
Привіт, я хотів зняти платину, хотів змінити банківський рахунок, але вони відмовилися, навіть надіславши свідоцтво про право власності, вимагали картку, якої я не маю роками. Я намагаюся зв’язатися з ними, щоб дізнатися, як це можна вирішити, оскільки на моєму ігровому рахунку є 400 євро. Який мій сюрприз? Вони назавжди заблокували мій обліковий запис. Я не можу увійти!!!!! Вони зберегли мої 400 євро, я надіслав їм електронні листи, але вони не подають ознак життя, я збираюся повідомити про них, вони шахраї.
Hello, I wanted to make a withdrawal in platinum, I wanted to change the bank account, which they refused to do, even sending the certificate of ownership, they asked me for a card that I haven't had for years. I'm trying to get in touch with them to see how it can be solved because I have €400 in my game account. What's my surprise? They've permanently blocked my account. I can't log in!!!!! They've kept €400 of mine, I've sent them emails and they've given no sign of life, I'm going to report them, they're scammers.
Buenas, he querido hacer una retirada en platin, quise cambiar la cuenta bancaria lo cual me denegaron mandando hasta el certificado de titularidad, me han pedido tarjeta que hace años q no tengo. Me intento poner en contacto con ellos para ver como se puede solucionar porque tengo 400€ en mi cuenta de juego. Cual es mi sorpresa? Me han bloqueado de manera permanente mi cuenta. No puedo entrar!!!!! Se han quedado con 400€ mios, les mandl correos y no dan señales de vida,pienso ir a denunciarlos son unos estafadores.
привіт
Чи можу я дізнатися, якою була остання відповідь щодо проблеми чи можливого закриття облікового запису перед закриттям вашого облікового запису? Можливо, якщо ми спробуємо зрозуміти природу проблеми, ми зможемо дати поради чи допомогу.
Хоча я схильний уникати поспішних суджень, я вважаю, що ви повинні подати скаргу в цьому випадку. І якщо я дозволю додати примітку, як тільки ви це зробите, переконайтеся, що ви правильно відповіли на цю скаргу, щоб забезпечити прогрес процесу. 🙏
Чи згодні ви з цією думкою? Ви готові скаржитися?
Hi there.
May I know what was the precise last response regarding the issue or possible account closure before your account got closed, please? Perhaps if we try to understand the nature of the issue, we may come up with tips or help.
Although I tend to avoid hasty judgments, I believe you should file the complaint in this instance. And if I may add a note, once you do so, make sure to respond to that complaint properly to ensure the process will progress. 🙏
Do you agree with that idea? Are you ready to complain?
Привіт, мені не відповідають. Я тисячу разів пояснював їм, що дані, які вони в мене запитують, занадто старі, як ми це могли зробити, а вони мені взагалі нічого не кажуть. Рахунок закрито, і вони залишили мої 400 євро.
Hi, they don't answer me. I have explained to them a thousand times that the data they are asking me for is too old, how could we do it, and they don't tell me anything at all. Account closed and they have kept my 400 euros.
Buenas, no me contestan. Les he explicado mil veces que los datos que me piden son demasiado antiguos. Que como lo podíamos hacer, y no me dicen absolutamente nada. Cuenta cerrada y se han quedado con mis 400 euros.
Я бачу. Чи можете ви також відповісти на решту мого попереднього допису?
Чи можу я дізнатися, якою була остання відповідь щодо проблеми чи можливого закриття облікового запису перед закриттям вашого облікового запису? Можливо, якщо ми спробуємо зрозуміти природу проблеми, ми зможемо дати поради чи допомогу.
Хоча я намагаюся уникати поспішних суджень, я вважаю, що ви повинні подати скаргу в цьому випадку . І якщо я дозволю додати примітку, як тільки ви це зробите, переконайтеся, що ви правильно відповіли на цю скаргу, щоб забезпечити прогрес процесу. 🙏
Чи згодні ви з цією ідеєю? Ви готові скаржитися?
Дуже дякую.
I see. Can you kindly also respond to the rest of my previous post?
May I know what was the precise last response regarding the issue or possible account closure before your account got closed, please? Perhaps if we try to understand the nature of the issue, we may come up with tips or help.
Although I tend to avoid hasty judgments, I believe you should file the complaint in this instance. And if I may add a note, once you do so, make sure to respond to that complaint properly to ensure the process will progress. 🙏
Do you agree with that idea? Are you ready to complain?
Thank you very much.
Останнє, що я почув від них, це те, що вони попросили мене надати документи про 2 картки, яких я не мав роками, і я більше не маю рахунку в цих банках. Я сказав їм про це, щоб знайти рішення. Вони ніколи, ніколи мені не відповідали. Мені перестали відповідати і закрили мій акаунт. Ви порадите мені повідомити про це в поліцію?
The last thing I heard from them is that they asked me for documentation about 2 cards that I haven't had for years and I no longer have an account with those banks. I told them about it to find a solution. They have never, ever answered me. They have stopped answering me and have closed my account. Do you advise me to report it to the police?
Lo último que se de ellos es que me pidieron documentación sobre 2 tarjetas que hace años que no tengo y no tengo ya cuenta en esos bancos. Se lo comenté para buscar una solución. Nunca jamas me ha. Contestado. Me han dejado de contestar y me han cerrado la cuenta. Me aconsejas denunciar a la policía?
О, це був останній раз — дякую.
Я вважаю, що поділитися цим із поліцією було б дуже цікавим досвідом; не соромтеся спробувати. Я повинен визнати, що я хотів би почути історію. Але я маю для тебе щось набагато краще.
Ви помітили частину про скаргу, будь ласка? Ось, власне, і все.
Oh, that was the last time—thank you.
I believe sharing this with the police would be a very interesting experience; feel free to try. I have to admit I would love to hear the story. But I have something much better for you.
Did you notice the part about the complaint, please? That's it, actually.
Привіт Ромі. Перш за все, велике спасибі за вашу роботу. У такі часи відчуття підтримки безцінне.
Новина полягає в тому, що нарешті через 7 днів мені вдалося вивести гроші. Я досі не можу в це повірити!! Я впевнений, що більше не буду грати в цьому казино і нікому не рекомендую це робити. Я не пробачу їм того поганого часу, який вони змусили мене пережити.
Після 6 електронних листів (останній без відповіді) і приблизно 10 розмов у чаті мені вдалося зібрати.
Найгірше те, як вони ставляться до вас, як у чаті, так і електронною поштою. Вони дають вам половинчасті пояснення, без жодного сенсу в тому, що вони говорять, а коли ви з ними сперечаєтеся, вони закривають чат.
Серйозно, найгірший, на якому я коли-небудь грав (у мене обліковий запис 7), я знаю, про що говорю. Ніколи знову PLATIN CASINO, і велике спасибі Гуру Казино за підтримку з самого початку.
Hi Romi. First of all, thank you very much for your work. In times like these, feeling supported is priceless.
The news is that finally, after 7 days, I have managed to cash out. I still can't believe it!! I am clear that I will not play at this casino again nor recommend anyone to do so. I will not forgive them for the bad time they have made me go through.
After 6 emails (the last one without a response), and about 10 chat conversations, I have managed to collect.
The worst thing of all is the way they treat you, both by chat and by email. They give you half-baked explanations, without any sense in what they say, and when you argue with them, they close the chat.
Seriously, the worst one I've ever played at (I have an account at 7), I know what I'm talking about. Never again PLATIN CASINO, and thank you very much Casino Guru for your support from the very beginning.
Hola Romi. Ante todo muchas gracias por vuestra lavor. En momentos como estos sentirte acompañado no tiene precio.
La novedad es que porfin, y tras 7 dias he conseguido cobrar. Aún no me lo creo!! Tengo claro que en este casino no vuelvo a jugar ni recomiendo a nadie que lo haga. Lo mal que me lo han hecho pasar no se lo perdono.
Tras 6 email ( el último sin respuesta ), y unas 10 conversaciones de chat, he logrado cobrar.
Lo peor de todo es el trato que te dan, tanto por chat como por email. Te dan unas explicaciones totalmente a medias, sin tener ningún sentido lo que dicen, y cuando se lo rebates te cierran el chat.
De verdad, el peor en el que jugado ( tengo cuenta en 7 ), sé de lo que hablo. Nunca más PLATIN CASINO, y muchas gracias Casino Guru por vuestro apoyo desde el primer momento.
Я дуже радий за вас і дякую за це оновлення.
Ваша думка дійсно зрозуміла, і, звісно, ніхто не хотів би пережити подібний досвід.
Сподіваюся, ви уникнете такого лікування в майбутньому.
I am really glad for you, and thank you for this update.
Your point is really understandable, and of course, no one would like to go through this kind of experience.
I hope you will avoid such treatment in the future.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.