ГоловнаФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення

1 тиждень тому від pauetboni
|
519 переглядів 10 відповідей |
|
1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Platincasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 тиждень тому

У мене серйозна проблема з казино Platin.

Перш за все, я повинен сказати, що я граю в кількох онлайн-казино, і те, що я маю з цим, зі мною ніколи не траплялося.

Здійснюючи незавершене виведення з них 950 євро, я зробив це 25 числа (сьогодні 28 число), статус очікується.

Я кілька разів зв’язувався з ними через чат і електронну пошту, щоб пояснити, чому платіж все ще очікує на розгляд. Їхні відповіді були різними.

Вони завжди казали мені, що оплата з їхнього боку затверджена (але все ще очікує). Вони сказали мені з минулих вихідних, що у них виникли проблеми з системою їхнього платіжного постачальника, після того, як 25 числа було свято (але минуло два робочі дні), що платіж може бути відкладено до 3 січня 2025 року (коли я попросив зняти 25 грудня).

Служба чату дуже обмежена: коли ви висловлюєте свою стурбованість, вони дають вам відповідь на кшталт «наберіться терпіння», а потім закривають чат. Це траплялося зі мною приблизно 6 або 8 разів, однаково.

Я дійсно починаю думати, що мене ошукали, і повторюю, нічого подібного зі мною в Іспанії ніколи не траплялося.

У мене є скріншоти, крім чатів, але є електронні листи.

Я сподіваюся, що ви можете мені допомогти, щоб я не закінчив тим, що я сказав, що мене вперше в житті обманули в казино (і з ліцензією, що є найсерйознішим). Якщо це не буде вирішено, я вживу всіх необхідних заходів і подам скарги, якщо це необхідно, щоб відкликати їхню ліцензію в Іспанії.

Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
pauetboni
6 дн. тому

Чи вирішено цю ситуацію?

Сподіваюся, нашій команді не потрібно буде втручатися. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Привіт, я хотів зняти платину, хотів змінити банківський рахунок, але вони відмовилися, навіть надіславши свідоцтво про право власності, вимагали картку, якої я не маю роками. Я намагаюся зв’язатися з ними, щоб дізнатися, як це можна вирішити, оскільки на моєму ігровому рахунку є 400 євро. Який мій сюрприз? Вони назавжди заблокували мій обліковий запис. Я не можу увійти!!!!! Вони зберегли мої 400 євро, я надіслав їм електронні листи, але вони не подають ознак життя, я збираюся повідомити про них, вони шахраї.

Автоматичний переклад.
Horus22
5 дн. тому

привіт

Чи можу я дізнатися, якою була остання відповідь щодо проблеми чи можливого закриття облікового запису перед закриттям вашого облікового запису? Можливо, якщо ми спробуємо зрозуміти природу проблеми, ми зможемо дати поради чи допомогу.

Хоча я схильний уникати поспішних суджень, я вважаю, що ви повинні подати скаргу в цьому випадку. І якщо я дозволю додати примітку, як тільки ви це зробите, переконайтеся, що ви правильно відповіли на цю скаргу, щоб забезпечити прогрес процесу. 🙏

Чи згодні ви з цією думкою? Ви готові скаржитися?

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Привіт, мені не відповідають. Я тисячу разів пояснював їм, що дані, які вони в мене запитують, занадто старі, як ми це могли зробити, а вони мені взагалі нічого не кажуть. Рахунок закрито, і вони залишили мої 400 євро.

Автоматичний переклад.
Horus22
5 дн. тому

Я бачу. Чи можете ви також відповісти на решту мого попереднього допису?

Чи можу я дізнатися, якою була остання відповідь щодо проблеми чи можливого закриття облікового запису перед закриттям вашого облікового запису? Можливо, якщо ми спробуємо зрозуміти природу проблеми, ми зможемо дати поради чи допомогу.

Хоча я намагаюся уникати поспішних суджень, я вважаю, що ви повинні подати скаргу в цьому випадку . І якщо я дозволю додати примітку, як тільки ви це зробите, переконайтеся, що ви правильно відповіли на цю скаргу, щоб забезпечити прогрес процесу. 🙏

Чи згодні ви з цією ідеєю? Ви готові скаржитися?


Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Radka
5 дн. тому

Останнє, що я почув від них, це те, що вони попросили мене надати документи про 2 картки, яких я не мав роками, і я більше не маю рахунку в цих банках. Я сказав їм про це, щоб знайти рішення. Вони ніколи, ніколи мені не відповідали. Мені перестали відповідати і закрили мій акаунт. Ви порадите мені повідомити про це в поліцію?

Автоматичний переклад.
Horus22
5 дн. тому

О, це був останній раз — дякую.

Я вважаю, що поділитися цим із поліцією було б дуже цікавим досвідом; не соромтеся спробувати. Я повинен визнати, що я хотів би почути історію. Але я маю для тебе щось набагато краще.

Ви помітили частину про скаргу, будь ласка? Ось, власне, і все.

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

Привіт Ромі. Перш за все, велике спасибі за вашу роботу. У такі часи відчуття підтримки безцінне.

Новина полягає в тому, що нарешті через 7 днів мені вдалося вивести гроші. Я досі не можу в це повірити!! Я впевнений, що більше не буду грати в цьому казино і нікому не рекомендую це робити. Я не пробачу їм того поганого часу, який вони змусили мене пережити.

Після 6 електронних листів (останній без відповіді) і приблизно 10 розмов у чаті мені вдалося зібрати.

Найгірше те, як вони ставляться до вас, як у чаті, так і електронною поштою. Вони дають вам половинчасті пояснення, без жодного сенсу в тому, що вони говорять, а коли ви з ними сперечаєтеся, вони закривають чат.

Серйозно, найгірший, на якому я коли-небудь грав (у мене обліковий запис 7), я знаю, про що говорю. Ніколи знову PLATIN CASINO, і велике спасибі Гуру Казино за підтримку з самого початку.


Автоматичний переклад.
pauetboni
4 дн. тому

Я дуже радий за вас і дякую за це оновлення.

Ваша думка дійсно зрозуміла, і, звісно, ​​ніхто не хотів би пережити подібний досвід.

Сподіваюся, ви уникнете такого лікування в майбутньому.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого