Привіт, мені також було б цікаво дізнатися, що станеться з вашими документами, якщо казино перевірятиме їх протягом тижня. Той факт, що вони не списують вас, не додасть мені довіри, тому я розумію вашу позицію.
З іншого боку, я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання як про зняття коштів, так і про KYC, і якщо вони цього не зроблять, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти. Я припускаю, що якщо казино їх перевіряє, вони ще не зробили всього, і тому вони нічого вам не надіслали. Тож постарайтеся бути терплячими, і ми побачимо, чи вони відповідуть вам і що вони скажуть.
Думаєте, ви впораєтеся?
Hi, I would also be quite interested to know what happens to your documents if the casino checks them for a week. The fact that they don't write you off wouldn't give me any more credibility so I understand your position.
On the other hand, I would like to add that we give casinos 14 days to resolve both withdrawals and KYC and if they don't, you can contact us and we will try to help. I assume that if the casino is checking them, they haven't done the whole thing yet and that's why they haven't mailed you anything. So try to be a little patient and we'll see if they get back to you and what they say.
Think you can handle it?