ФорумКазиноPlatincasino - загальне обговорення

Platincasino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від gil399
|
13348 переглядів 102 відповідей |
|
1...3 4 56
3 міс. тому

Привіт усім, чи є тут інші люди, які мають серйозні проблеми з PlatinCasino? Я вже зробив кілька вилучень, і вони не обробляються. Але мій обліковий запис повністю підтверджено... служба обслуговування клієнтів не відповідає тижнями, а чат також не працює кілька тижнів... чи є тут люди, які проходять через те саме?


найкращі побажання

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, Яро,


Так, звичайно! Я почекаю і побачу. Тим часом вони зв’язалися, але не у відповідь на оригінальний електронний лист із запитом на зміну адреси (я вже надіслав їм два окремі електронні листи, оскільки переїхав... але ми побачимо, чи вони дадуть відповідь цього разу). Я продовжуватиму це й тримати вас у курсі!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Будемо чекати оновлень. Звичайно, дайте нам знати. 😉

До речі, як би ви оцінили спілкування з підтримкою?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт усім, чи є тут інші люди, які мають серйозні проблеми з PlatinCasino? Я вже зробив кілька вилучень, і вони не обробляються. Але мій обліковий запис повністю підтверджено... служба обслуговування клієнтів не відповідає тижнями, а чат також не працює кілька тижнів... чи є тут люди, які проходять через те саме?


найкращі побажання

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Сподіваємось, тут, в офіційній темі казино, ви зможете зібрати деяку інформацію щодо проблеми, яка у вас виникла, а тим часом наша команда спробує зв’язатися з представником Platin щодо вашої скарги .

Можливо, ви отримали для нас якісь оновлення чи ситуація все та ж?


Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Все так само, і я вже тиждень чекаю від вас відповіді щодо скарги.


З повагою

Автоматичний переклад.
plxJoel
3 міс. тому

Вам точно не потрібно турбуватися про те, що ви його не отримаєте. Просто скарг дуже багато, і наша команда намагається якнайшвидше відповісти всім, але іноді це не зовсім можливо. Але тиждень – це саме той час, за який вони повинні це зробити. Тож ви точно отримаєте це незабаром.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене на ньому майже 16 000 євро... Я отримував менші платежі, але коли я хотів зняти великі суми 4000 і 1700, мене послали на документи, і раптом мій рахунок було деактивовано без попередження... Я написав про це в службу підтримки і не отримав жодної відповіді протягом 72 годин, і я абсолютно не знаю і відчуваю себе обдуреним, тому що я VIP-платиновий учасник

Автоматичний переклад.
kozo90
3 міс. тому

Так, я бачив вашу скаргу.. це дуже дратує... це було щодо облікового запису вашої дружини, так?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

так точно...я не знаю чому? Мені ніхто не сказав чому саме...

Мені просто потрібно було завантажити поточну виписку з банківського рахунку... Я це зробив

Через 3 дні її посвідчення особи, і я сказав, що не розумію, чому я повинен завантажити все зараз, але, звичайно, я зроблю це, лише якщо є ще щось, що потрібно завантажити, тоді, будь ласка, скажіть мені зараз...

Я просто не зовсім зрозумів це, тому що я вже отримав 300 євро на рахунок моєї дружини від Platincasino

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Думаєш, я все одно отримаю свої гроші? Я міг збожеволіти всередині, тому що я вже заплатив дуже багато, я завжди помічав, що в понеділок, коли приходив 10% кешбек... Я платив тисячі євро щотижня

Автоматичний переклад.
kozo90
3 міс. тому

Я не професіонал, але ви можете спробувати, але я думаю, що казино буде проти. На жаль, ви порушили положення та умови, здійснивши виплату на рахунок, який вам не належить. Думаю, вони не придивлялися, коли відправляли 300 євро на рахунок вашої дружини.


Звичайно, я сподіваюся на те, що ви все ще отримуєте свої платежі... і я вас дуже добре розумію.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Але вони вимагають виписку з банківського рахунку моєї дружини, а потім її посвідчення особи. Я відкрито говорив про свої наміри до трансферу... Те, що трансфер відбувся, не моя вина... чи не так? Не заплатити мені через це 15 700 євро – це ганьба для мене, тим більше, що їм пощастило, оскільки я тим часом втратив понад 20 000.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
kozo90
3 міс. тому

Ми повинні почекати і подивитися, що станеться. Сподіваюся, команда Casino Guru може допомогти нам обом у наших справах... У будь-якому випадку, бажаю вам удачі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за співчуття та вітання

Автоматичний переклад.
kozo90
3 міс. тому

Скільки був ваш останній депозит?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дуже дякую від щирого серця ❤️🍀💪🏻

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Насправді це була лише картка Paysafecard на 25 євро, але за останні кілька тижнів я також втрачав кілька тисяч євро на тиждень. У понеділок я вже отримав кешбек у розмірі 250 євро

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я навіть зберіг його, і він висить над моїм ПК 😅

Автоматичний переклад.
kozo90
3 міс. тому

Бля... тому що я знаю, що якщо ви порушуєте умови, вам повертають ваш останній депозит 🫤

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого