5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Plangames Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я заплатив ще 1500 євро раніше 🙂
Мені цікаво, чи цього разу це буде оброблено швидше
I paid out another 1500€ earlier 🙂
I'm curious if it will be processed faster this time
Ich habe vorhin nochmal 1500€ ausgezahlt 🙂
Bin gespannt ob es diesmal schneller bearbeitet wird
Привіт, я бачив, що ви також залишили відгук користувачів про це казино, якщо я це правильно зрозумів.
Давайте подивимося, чи ви вилучите кошти раніше, ніж ви очікуєте.
Чи є щось у цьому казино, що вам дійсно подобається? 😀
Hi, I saw that you also gave a user review for this casino, if I saw it correctly.
Let's see if you have a withdrawal sooner than you expect.
Is there anything about this casino that you really like? 😀
Так, правильно, я залишив відгук 🙂
Мені дуже подобається дизайн, багато ігор і хороший персонал підтримки
Yes, that's right, I gave a review 🙂
I really like the design, lots of games and nice support staff
Ja das stimmt, ich hab eine Bewertung abgegeben 🙂
Mir gefällt das Design sehr, viele Spiele und nette supportmitarbeiter
Швидке оновлення, цього разу гроші насправді надійшли раніше, запит на зняття було зроблено вчора близько 14:50, а сьогодні вони були оброблені о 12:27 та 12:38.
Quick update, the money actually came earlier this time, a withdrawal request was made yesterday at around 14:50 and today they were processed at 12:27 and 12:38.
Kurzes uptade, das Geld kam tatsächlich diesmal früher, gestern um circa 14:50 eine Auszahlungsanfrage gestellt und heute wurden die um 12:27 und um 12:38 bearbeitet.
🙌 Чудова новина! Це саме та інформація, яку ми всі хочемо почути! 🙂 Гарної вам неділі та інформуйте спільноту про ваші масштабні азартні заняття.
🙌 Amazing news! This is exactly the kind of information we all want to hear! 🙂 Have a great Sunday and keep the community aware of your extensive gambling endeavors.
Незважаючи на те, що ми не є, я думаю? 🙂 Вибачте, а в чому справа?
Despite we are not, I reckon? 🙂 I'm sorry, what the matter is supposed to be?
Шановний AleKing44,
Дякуємо за ваші позитивні коментарі про наш веб-сайт і обслуговування клієнтів! Ми також дуже раді, що цього разу ваше зняття було оброблено швидше. Якщо у вас виникнуть запитання або вам потрібна допомога, ми завжди готові допомогти.
Весело грати,
Казино Plangames
Dear AleKing44,
Thank you for your positive comments about our website and customer service! We are also very happy that your withdrawal was processed sooner this time. If you have any further questions or need any assistance, we are always available to help.
Have fun playing,
Plangames Casino
Lieber AleKing44,
vielen Dank, dass Sie sich so positiv über unsere Website und unseren Kundendienst geäußert haben! Wir freuen uns auch sehr, dass Ihre Auszahlung dieses Mal früher bearbeitet wurde. Wenn Sie weitere Fragen haben oder Hilfe benötigen, stehen wir Ihnen jederzeit zur Verfügung.
Viel Spaß beim Spielen,
Plangames Casino
Шановний Ayrtongutierrez70!
Дякуємо за коментар! Якщо у вас є думки чи досвід, якими ви хотіли б поділитися, повідомте нам!
Пориньте в азарт з кожною грою,
Казино Plangames
Dear Ayrtongutierrez70,
Thank you for your comment! If you have any thoughts or experiences you’d like to share, please let us know!
Dive into excitement with every game,
Plangames Casino
Я кілька разів грав у казино Plangames, і загалом це був пристойний досвід. Вибір ігор великий, різноманітні слоти та настільні ігри від відомих постачальників. Я також ціную те, що їхній веб-сайт є зручним і добре працює як на комп’ютері, так і на мобільному пристрої.
Однак я хотів би почути більше про досвід інших із зняттям коштів. Мій пройшов гладко, але я бачив змішані відгуки в Інтернеті про час виплат і підтримку клієнтів. Чи були у вас якісь проблеми з цим, чи у вас все йшло гладко?
I’ve played at Plangames Casino a few times, and overall, it’s been a decent experience. The game selection is solid, with a variety of slots and table games from well-known providers. I also appreciate that their website is user-friendly and works well on both desktop and mobile.
However, I’d love to hear more about others' experiences with withdrawals. Mine went smoothly, but I’ve seen mixed reviews online about payout times and customer support. Have you had any issues with that, or has everything been running smoothly for you?
привіт
Згідно з нашою системою, на даний момент опубліковано лише 4 відгуки користувачів. Цікаво, що лише один містить негативний відгук. Наразі я сподіваюся, що більше гравців зрештою натраплять на цю тему, щоб поділитися своїм досвідом.
Я вважаю, що завжди приємно знати, що ваші зняття коштів обробляються добре. Чи не могли б ви колись написати власний відгук? Ви можете зробити це будь-коли: https://casino.guru/casino-reviews#/reviews/guide 👈
Не треба поспішати.
Hi!
According to our system, only 4 user reviews have been published so far. Interestingly, only one contains negative feedback. For now, I hope more players come across this thread eventually to share their experiences.
I think it's always nice to know your withdrawals were handled well. Would you mind writing down your own user review some day? You can do it anytime you like: https://casino.guru/casino-reviews#/reviews/guide 👈
No need to hurry.
Шановний Озі,
Дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом! Ми раді, що ви задоволені нашою колекцією ігор і зручністю використання веб-сайту. Ми постійно поповнюємо нашу колекцію іграми від кращих постачальників, тому різноманітність буде тільки зростати.
Що стосується зняття коштів, ми прагнемо обробляти їх якомога швидше, і зазвичай вони виконуються без затримок. Однак швидкість зняття також залежить від вашої платіжної системи. Будьте впевнені, ми тут, щоб допомогти, якщо виникнуть будь-які проблеми.
Щасти вам у дорозі,
Казино Plangames
Dear Ozzyy,
Thank you for sharing your experience with us! We’re pleased that you’re satisfied with our games collection and website usability. We constantly expand our collection with games from the best providers, so the variety will only keep growing.
As for withdrawals, we strive to process them as quickly as possible at our end, and they’re usually completed without delays. However, the speed of withdrawals also depends on your payment system. Rest assured, we’re here to assist should any issues arise.
Best of luck on your journey,
Plangames Casino
Я був радий спробувати це казино, оскільки промо надійшло від іншого казино, яке я часто відвідував і якому довіряв. Я прочитав кілька відгуків і побачив, що більшість із них були позитивними, тому мені було дуже приємно зареєструватися. Я завжди запитую про найкращий спосіб використання бонусів, які включають грошовий бонус і безкоштовні обертання, оскільки є кілька з них, де не має значення, у якому порядку ви розігруєте бонуси, тоді як більшість пропонує зіграти грошовий бонус перед грою в безкоштовні обертання. Мені порадили, що було б вигідніше спочатку грати на гроші, що я і зробив. Це був чудовий досвід, оскільки їхній каталог слотів був чудовим, сайт був зручним для користувача та простим у навігації, а сайт не затримувався. Слоти, у які я грав, добре завантажувалися та грали гладко. На жаль, я не зміг нічого досягти з грошовим бонусом, але це все одно не є чимось нетиповим, і я очікував такого результату. Був переддень Різдва, і я сподівався на різдвяне диво та насолоджувався прядінням, тож це був чудовий час. Але коли я спробував грати у свої безкоштовні обертання, мій позитивний досвід поки що почав йти на спад. Мені вдалося активувати оберти, але коли я натискав гру, щоб грати, постійно отримував повідомлення про помилку «403 – Країна заблокована». Я спробував очистити дані веб-перегляду та знову ввійти, щоб перевірити, чи це проблема, але помилка все одно з’явилася. Під кодом помилки було багатослівне слово, яке вказувало, що якщо я вважаю, що це помилка, або я подорожую, я можу використовувати VPN для підключення. Тож я ще раз перевірив, щоб Канада не була обмежена, і вирішив звернутися до служби підтримки. Цей агент чату був доброзичливим і терплячим – намагався вирішити проблеми та навіть випустити різні ігри, але проблема залишилася. Мені потрібно було підготуватися до різдвяної вечері, тож мені потрібно було піти й звернутися до нього пізніше того ж дня. Наступний агент був не таким приємним і більше шукав недоліки, ніж вирішував їх. Вони фактично припинили допомагати мені та сказали, що вони нічого не можуть зробити, оскільки я використав бонус і відключився. Я знову підключився, сподіваючись знайти когось іншого, який знову був терплячим і розуміючим, хто спробував багато кроків для усунення несправностей, перш ніж повідомити мені, що їм потрібно буде передати справу техніку, оскільки ми спробували все. Мені повідомили стежити за своєю електронною поштою, оскільки я отримаю від них відповідь таким чином. Я чекав пару днів і перевіряв електронні листи, але нічого не отримав. Звернувся до служби підтримки, і йому довелося ще раз пояснювати ситуацію, надавати знімки екрана та безуспішно вирішувати проблеми. Мені сказали, що це знову передається на техніку та для перегляду електронної пошти. Знову не отримали відповіді та зв’язалися через тиждень. Виконував те саме усунення несправностей, і мені сказали те ж саме про те, щоб отримати відповідь або зв’язатися пізніше, оскільки я сказав, що мені здавалося, що прогресу немає. Сьогодні я пам’ятаю, що цю проблему так і не було вирішено, і перевірив свої електронні листи, щоб дізнатися, чи хтось звертався, але знайшов лише рекламні листи від них. Зв’язався зі службою підтримки, і перший агент чату попросив знімок екрана з помилкою, який мені знадобився час, щоб надати, оскільки цього разу я користувався телефоном і зрозумів, що не пробував оберти зі свого телефону. Згадав про це агенту та сказав, що скористаюся Chrome, очистю дані веб-перегляду та ввійду, щоб спробувати, але знав, що зв’язок буде відключено, і сподівався, що я їх знову отримаю. Я не отримав того самого агента, але цей останній агент все ще був дуже розуміючим і терплячим, але в кінцевому підсумку мені довелося сказати мені, що мою справу повинен переглянути хтось інший, оскільки мені потрібно було повторно випустити оберти, як це було тижнів, тому я більше не міг спробувати скористатися своїм телефоном і зробити те, що запропонував попередній агент, — використовувати Chrome, очистити кеш, очистити файли cookie та дані веб-перегляду, увійти в систему в режимі анонімного перегляду та перевірити, чи спрацювали оберти. Але саме тому я пишу цей огляд, оскільки я запитав останнього агента, чи існує система продажу квитків або відстеження проблем і яким був їхній процес ескалації, оскільки я сам агент чату і розумію, що це не в їхній компетенції. Я просто хотів знати, чи відбувається якийсь прогрес і приблизно скільки мені чекати, перш ніж звернутися знову, але інформації щодо цього було мало, і мені сказали звернутися пізніше. Сьогодні 18 січня, і цю проблему було озвучено та винесено на Різдво, і її ще потрібно вирішити. 100 обертань – це достатня кількість обертань, щоб розважити себе протягом достатнього часу та, можливо, щось виграти. Я сподіваюся, що це буде вирішено чи компенсовано найближчим часом, оскільки це гарантує позитивний відгук про це казино, оскільки навіть незважаючи на те, що ця проблема триває, це був позитивний досвід здебільшого, за винятком цього збою та його пріоритетного вирішення.
I was excited to try this casino as the promo came from another casino I frequented and trusted. I read some reviews and saw that most of them were positive so felt pretty good about signing up. I always inquire about which is the best way to utilize bonuses that include a cash bonus and free spins as there are a few of them where it doesn't matter which order you play the bonuses whereas most suggest you play the cash bonus before playing the free spins. I was advised it would be more beneficial to play the cash first which I did. That was a great experience as their catalog for slots was great, the site was user friendly and easy to navigate and the site did not lag. The slots I played loaded nicely and played smoothly. I wasn't able to get anywhere with the cash bonus unfortunately, but that's not untypical anyways and I kind of expected that outcome. It was Christmas Eve and I was hoping for a Christmas miracle and enjoy spinning so it was a great time. But when I tried playing my free spins my positive experience so far started to go downhill. I was able to activate the spins, but when clicking on the game to play kept getting an error message stating, "403 - Country Blocked." I tried clearing browsing data and log in again to see if that's what the issue was but still got the error. There was verbiage underneath the error code stating if I thought it was in error or traveling consider using a VPN to connect. So I double checked to confirm Canada wasn't restricted and decided to reach out to support. This chat agent was friendly and patient - attempted troubleshooting and even issuing different games but still same issue. I had to prep for Christmas dinner so I needed to go and reached out later on that day. The next agent wasn't as pleasant and was more fault finding than resolution based. They basically shut assisting me down and said there was nothing they could do as I've used up the bonus and disconnected. I connected again hoping to get someone else which I did who was again, patient and understanding who tried many troubleshooting steps before informing me they would need to forward the matter to tech as we had tried everything. I was informed to monitor my email as I would hear back from them that way. I waited a couple days and checked emails but didn't hear anything back. Reached out to support and had to explain the situation again, provide screenshots and did troubleshooting again with no luck. Was told it was being passed onto tech again and to watch email. Didn't hear back again and reached out a week later. Did the same troubleshooting and was told the same thing about hearing back from them or to reach out again later as I did express that it felt like there was no progress. Today I remembered this issue was never resolved and checked my emails to see if anyone had reached out but only found promotional emails from them. Reached out to support and the first chat agent asked for a screen shot of error - which I needed some time to provide as I was on my phone this time and realized that I didn't try the spins from my phone. Mentioned that to agent and said I'd use Chrome, clear the browsing data and log in to try but knew we'd be disconnected and hoped I would get them again. I didn't get the same agent but this last agent was still very understanding and patient, but ended up needing to tell me my matter would need to be reviewed by someone else as I needed the spins to be re-issued as it has been weeks so it was no longer available for me to try using my phone and doing what the previous agent had suggested - use Chrome, clear cache, cookies and browsing data, logging in using Incognito and seeing if the spins worked then. But that is why I am writing this review as I asked the last agent if there was a ticketing or tracking system for issues and what their escalation process was as I am a chat agent myself and understand that it is out of their hands. I just wanted to know if any progress was happening and approximately how long I should wait before reaching out again but there wasn't much information in regards to that given and was told to reach out again later. It's January 18th today and this issue was voiced and put out there on Christmas day needing to yet be resolved. 100 spins is a good amount of spins to entertain myself for a good amount of time and possibly win something. I hope to have this resolved or compensated soon as that would guarantee a positive review for this casino as even with this issue ongoing - it's been a positive experience for the most part with the exception of this glitch and its priority to be resolved.
Дякуємо, що описали свій досвід тут, на нашому форумі.
Як я бачу, у нас раніше тут був активний представник казино, тому, сподіваюся, ви зможете щось зробити, оскільки це справді триває надто довго.
Чи пробували ви зв'язатися зі службою підтримки казино по електронній пошті? Знаєте, це часто кращий спосіб вирішення проблем.
Можливо, спробуйте це також і повідомте нам, будь ласка, якщо у вас є якісь оновлення. Сподіваюся, незабаром вони зможуть це вирішити.
Thank you for describing your experience here on our forum.
As I can see, we had an active casino representative here before, so hopefully you'll be able to get something done because it is really way too long ongoing.
Have you tried to contact the support of the casino by email, though? It is often a better way to solve issues, you know.
Maybe try that as well and inform us, please, if you have any updates. I hope they will be able to solve it soon.
Шановна Perplexedenigma!
Дякуємо за детальний відгук. Ми щиро вдячні за ваше терпіння протягом цієї ситуації. Ми раді почути, що ви отримали загальний позитивний досвід роботи з нашими слотами та знайшли, що навігація на сайті проста.
Однак нам дуже шкода, що у вас виникли труднощі з безкоштовними обертаннями, і ми приносимо вибачення за спричинені незручності. Ми хотіли б розглянути це питання і, звичайно, вирішити його. Чи можете ви надати електронну адресу, зареєстровану у вашому профілі?
З повагою,
Казино Plangames
Dear Perplexedenigma,
Thank you for sharing your detailed feedback. We sincerely appreciate your patience throughout this situation. We're glad to hear you had an overall positive experience with our slots and found the site easy to navigate.
However, we are very sorry to hear that you encountered difficulties with the free spins, and we apologize for the inconvenience caused. We would like to look into this issue and, of course, resolve it. Could you please provide the email address registered in your profile?
Best regards,
Plangames Casino
Привіт! Минулого тижня я також вніс туди загальну суму 75 євро і в результаті виграв 250 євро, які я хотів зняти, щоб перевірити. Минуло 4 дні, а гроші все ще не на моєму рахунку. Згідно зі службою підтримки, гроші вже надіслані, буду тримати вас в курсі.
До речі, перевірка пройшла гладко та швидко.
Hi, I also deposited a total of 75 euros there last week and ended up winning 250 euros, which I wanted to withdraw to test it out. It's been 4 days now and the money is still not in my account. According to support, the money has already been sent out, I'll keep you updated.
By the way, verification went smoothly and quickly.
Moin, ich habe ebenfalls letzte Woche dort eingezahlt insgesamt 75 Euro und am Ende 250 Euro gewonnen, die ich mir zum Testen mal auszahlen wollte. Es sind nun 4 Tage um und das Geld ist immernoch nicht auf meinem Konto. Laut Support wurde das Geld bereits raus geschickt, ich halte euch auf dem laufenden.
im übrigens Verifizierung lief reibungslos und schnell.
Привіт! Мені буде цікаво дізнатися, які інші звіти ви отримаєте. За вашими словами, перевірка пройшла успішно, що, безумовно, позитивно.
Також були вихідні, і тоді казино зазвичай не обробляють зняття коштів.
Але чи бачите ви свій вихід як успішний десь у своєму профілі?
Hi, I'll be curious to see what other reports you'll have. Verification was successful according to you, which is certainly positive.
It was also the weekend and casinos usually don't process withdrawals then.
But do you see your withdrawal as successful somewhere in your profile?
Шановний Кінгеккріме,
Дякуємо, що звернулися до нас! Хочемо пояснити, що якщо немає перешкод для виведення коштів, ми намагаємося обробити його якомога швидше. Однак швидкість виведення також може залежати від вашого способу оплати. Наприклад, відповідно до розділу «ПОЛІТИКА ЗНЯТТЯ» наших умов і умов «Усі виплати банківським переказом, як правило, обробляються протягом трьох-семи (3-7) банківських днів».
Не могли б ви надати адресу електронної пошти, пов’язану з вашим профілем, щоб ми могли надати вам більш детальну відповідь щодо вашої ситуації?
З повагою,
Казино Plangames
Dear Kingeckrim,
Thank you for reaching out to us! We’d like to clarify that if there are no obstacles to the withdrawal, we strive to process it as quickly as possible. However, the withdrawal speed may also depend on your payment method. For example, according to the WITHDRAWAL POLICY section of our T&C, "All Bank Transfer payouts are in principle processed within three to seven (3-7) banking days."
Could you please provide the email address linked to your profile so we can give you a more detailed response regarding your situation?
Best regards,
Plangames Casino
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.