1 рік тому
Тут ви можете обговорити PlanetaXbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Якби я міг здогадатися, я б сказав, що ваш обліковий запис спочатку потрібно підтвердити, деякі казино блокують обліковий запис, доки не буде виконано перевірку. Тож чи можу я знати, чи перевіряли вас колись у цьому?
Я знаю, що це справді незручно, якщо у вас немає інформації щодо вашого заблокованого облікового запису безпосередньо з казино, я буду регулярно надсилати електронні листи для пояснень.
Це свіже казино, тому, можливо, підтримці бракує належного досвіду 🤔
Hello,
If I could guess I would say that your account has to be verified first, some casinos block the account until the verification is done. So may I know whether you have been verified ever before in this one?
I know that it is truly inconvenient if you have no information regarding your blocked account directly from the casino, I'd email regularly for some explanation.
It's a fresh casino, so maybe the support is lacking proper experiences 🤔
мій рахунок було перевірено, інакше я не зможу зняти гроші. Статус заявки на зняття схвалено, але через півгодини мене просто викинули з облікового запису і коли я зайшов, то пише, що я заблокований
my account was verified otherwise I would not be able to withdraw money. The status of the withdrawal request was approved, but after half an hour I was simply kicked out of the account and when I logged in it says that I am blocked
Привіт і дякую. Я бачу, що це неприємна ситуація, але я пропоную трохи потерпіти. Якщо ви хочете вирішити проблему, подавши скаргу тут, на нашому веб-сайті, ми все одно не можемо це пришвидшити. Ми можемо взяти участь у цій справі лише через 14 днів після того, як ви почали боротися з казино. Дозвольте запитати, коли саме ви подали запит на зняття? Я думаю, нещодавно, правда?
Hello, and thank you. I see it is unpleasant situation but I would suggest to stay patient a little. If you want to resolve the issue by submitting a complaint here on our website, then we can't speed it up anyway. We are only able to get involved in the case after 14 days since you started to struggle with casino. Let me ask you when exactly did you requested the withdrawal? I guess just recently, right?
Я подав запит на зняття коштів, і він був підтверджений, але я не отримав кошти.
I requested a withdrawal and it was confirmed, but I did not receive the funds.
Привіт,
Якщо ваш обліковий запис усе ще заблоковано, і ви не можете зв’язатися з казино, я б подумав надсилати скаргу. Без пояснень казино ми можемо лише здогадуватися, в чому проблема, тому скарга має допомогти. Щоб дізнатися більше про те, як працює цей процес, натисніть тут .
Я зачекаю кілька днів, однак я не знаю, коли саме було схвалено ваше відкликання. Дай мені знати, що ти думаєш про це.
Hello,
If your account is still blocked and you can't get in touch with the casino, I'd consider submitting a complaint. Without the casino's explanation, we can only guess what is the issue, so the complaint should help. To learn more about how this process works, click here.
I'll wait a few days, however, I have no clue when exactly your withdrawal was approved. Let me know what you think about that.
Це казино - суцільне шахрайство. Вони кажуть людям, що створюють кілька облікових записів, щоб не знімати кошти. Я прошу вашої допомоги та співпраці з ігровою комісією Кюрасао, щоб усунути це казино з ринку.
Коли я попросив ідентифікатор транзакції, вони сказали, що не можуть мені надати.
Коли через 12 годин я знову попросив зняти кошти, мій рахунок закрили. Нехай чесність перемагає.
This casino is a total scam. They tell people that they create multiple accounts so as not to withdraw funds. I am asking for your help and cooperation with the Curaçao Gaming commission to eliminate this casino from the market.
When I asked for the transaction ID they said they couldn't give me.
When after 12 hours I asked again for a withdrawal, that's when they closed my account. Let honesty prevail.
Привіт, прикро чути про вашу проблему.
Я вважаю, що було б найкраще, якби ви могли подати скаргу прямо зараз. Просто натисніть це посилання .
Також було б добре дізнатися, що означає розглядати скаргу, ви можете дізнатися більше про процес прямо тут .
Сподіваємось, команда розгляду скарг зможе вам допомогти. 👍
Hello sorry to hear about your issue.
I guess it would be best if you could submit a complaint right now. Just click this link.
Would also be good to find out what it means to deal with a complaint, you can find more details about the process right here.
Let's hope the complaint team will be able to assist you. 👍
Додам, що відразу після блокування мого облікового запису вони змінили правила, що вони не приймають VPN. Раніше VPN був дозволений :)
I will add that right after blocking my account, they changed the rules that they do not accept VPN. Previously VPN was allowed :)
Привіт,
ми вже впровадили заборонений VPN в огляд. Хоча я не знаю, коли саме це сталося.
Є оновлення щодо вашої проблеми? Тобі потрібна допомога? 🤔
Hi there,
we already implemented the forbidden VPN into the review. Though I do not know when exactly it happened.
Any update about your issue? Do you need help? 🤔
Але я знаю, коли це сталося - 20.01.23 або 21.01.23
Це внутрішні процедури казино, але не соромтеся запитати їх, коли вони внесли цю зміну. Клянуся здоров'ям моєї матері, це змінилося, і це сміливі слова (:
But I know when it happened - 20/01/23 or 21/01/23
These are the casino's internal procedures, but feel free to ask them when they made this change. I swear on my mother's health this has changed and those are bold words (:
Справді сміливий 🙂
В такому випадку подавайте скаргу, я б сказав, що вам це тільки на користь.
Я думаю, що варто спробувати, і ми зможемо вам допомогти. Без тиску, звичайно, якщо ви не впевнені в цій ідеї, можливо, ця стаття посібника про скарги допоможе.
Truly a bold one 🙂
In this case, submit the complaint, I'd say that you can only benefit from it.
I guess it is worth a try and we may be able to help you. No pressure of course, if you're not sure about that idea, maybe this guide article about complaints will help.
Чи можуть скріншоти у вкладенні бути підставою для скарги?
Відповідно до інформації в Інтернеті із зовнішніх сайтів VPN було дозволено, так що в цьому є щось 🙂
Нажаль, мені не прийшло в голову зробити скріншот регламенту безпосередньо перед оплатою, але я побачив, що тоді ще дозволено, тобто 100% 20.01.23
Can the screenshots in the attachment be the basis for a complaint?
According to information on the web from external sites VPN was allowed, so there's something to it 🙂
Unfortunately, it slipped my mind to take a screenshot of the regulations just before the payment, but I saw that it was still allowed then, i.e. 100% on 20/01/23
Чесно кажучи, важко сказати, я припускаю, що нам знадобиться також інформація від казино, щоб вислухати обидві сторони. Крім того, це лише повнотекстові результати пошуку, тому це навіть не повний огляд, а лише частина тексту, розміщеного в Інтернеті.
Але я б сказав, що взагалі найгірше було б, щоб скарга була відхилена. Нічого гіршого статися не може.
Це свіже казино, тому я думаю, що нам може знадобитися принаймні більше інформації 🙂.
Honestly, hard to tell, I guess that we would need information from the casino as well, to hear out both sides. Furthermore, those are just full-text search results so, it is not even a full review, just a part of text located through the internet.
But I would say that in general, the worst thing would be, that the complaint may get rejected. Nothing worst can happen.
It's a fresh casino, hence I think that we could use more insights, at least 🙂.
Я є користувачем Planetaxbet, але їх веб-сайт недоступний вже два дні. Я додаю знімок екрана того, що я бачу, коли переходжу на їхню URL-адресу. Я пробував використовувати інший веб-переглядач, інший пристрій, змінювати інтернет-провайдерів і навіть інші географічні розташування, але результат той самий. Вчора я звернувся до їхньої служби підтримки, щоб дізнатися про проблему, але не отримав відповіді. Хтось знає, що сталося з цим оператором? Чи побачимо ми це знову?
I am a user of Planetaxbet, but their website has been inaccessible for two days now. I am attaching a screenshot of what I see when I go to their URL. I have tried using a different browser, a different device, changing internet providers, and even different geo locations, but the result is the same. I contacted their support team yesterday to inquire about the issue, but I have not received a response. Does anyone know what has happened to this operator? Will we see it again?
Я звернуся до Радьки і попрошу її допомогти нам прояснити ситуацію.
I will turn to Radka and ask her to help us clarify the situation.
Доброго вечора, Радко!
Чи могли б ви допомогти нам у цій справі, спробувавши дізнатися, що сталося з сайтом Planetaxbet і взагалі, яка доля цієї компанії?
Good evening, Radka!
Would you help us with this case by trying to find out what happened to the Planetaxbet website and, in general, what is the fate of this company?
Привіт, я спробував перевірити веб-сайт навіть за допомогою VPN, і я отримую ті самі результати. У нашій базі даних я знайшов 2 різних контакти Skype, тому спробував зв’язатися з ними таким чином. Я дам вам знати, якщо мені вдасться отримати від них відповідь.
Hi, I tried to check the website even with VPN and I'm getting the same results. I found 2 different Skype contacts in our database so I tried to contact them this way. I'll let you know if I manage to get an answer from them.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.