ФорумКазиноPlanet 7 Casino - загальне обговорення

Planet 7 Casino - загальне обговорення

1 рік тому від mrlazzaj
|
2429 переглядів 11 відповідей ||
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Planet 7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Я зареєструвався та грав у Planet 7. Я виграв, але було сказано, що мені потрібно внести 10 доларів у біткойнах, щоб підтвердити. Так я зробив, і це підтверджено. Сказав, що виплату надіслали, але це було вчора. Виплати в біткойнах миттєві чи скільки це займає часу? Я намагався зателефонувати в службу підтримки, але сказав, що це не робочий номер, і кинув мені трубку...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оновлення, я не отримую виплати. Спочатку вони сказали, що у мене кілька облікових записів, що неправда. Потім вони сказали, що я не отримую виплату, тому що я зіграв більше однієї безкоштовної фішки, що також не відповідає дійсності. Одне слово для планети 7. ШАХРАЯ!

Автоматичний переклад.
Mofo77801
10 міс. тому

Привіт, це звучить незручно.

Вибачте за таке запитання, але чи впевнені ви, що ніхто з ваших родичів чи інших людей, які, можливо, живуть разом, ніколи не грав у тому ж казино?

Знаєте, таке буває часто. Отже, я хочу бути прямолінійним.

Не соромтеся ознайомитися з нашим безкоштовним процесом подання скарг:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Оскільки я вважаю, що казино повинно мати вагомі докази, щоб чітко показати, що ви створили другий обліковий запис і першим отримали несправедливу перевагу.

Щоб подати скаргу, перейдіть за посиланням:

https://casino.guru/complaints/create

Як ти до цього ставишся?




Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

Привіт,

Хто мені це пояснить? ЛОЛ.

Автоматичний переклад.
koVVal92
9 міс. тому

Привіт, боюся, це може пояснити тільки служба технічної підтримки казино. Здається, це помилка, пов’язана з їх базою даних. Гадаю, електронний лист, який ви бачите на екрані, ваш?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я зробив депозит у казино Planet 7 27 листопада 2023 року, я все ще чекаю підтвердження, щоб моє зняття було оброблено. Хтось ще проходив через те саме?

Автоматичний переклад.
Stephen13433
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам потрібно пройти перевірку облікового запису. Я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу. Однак чи контактували ви з казино, чи як ваші документи?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Доброго дня Яро,


Гаразд, я зачекаю решту часу, щоб дати казино час, потрібний для перевірки, якщо вони не відповіли, я повернуся на форум і відповім на цю розмову.

Автоматичний переклад.
Stephen13433
5 міс. тому

Вам теж доброго дня.

Мені здається, таке очікування – не дуже приємна частина процесу, тож якщо натрапиш на щось, що варто сказати, чи просто в настрої, приходь і розповідай. Не соромтеся повідомити нам, як ваші справи в дорозі.

Іноді допомагає обмін інформацією ✨

У будь-якому випадку ми тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго дня, Радко,


Що ж, сьогодні день 14, я досі не отримав жодного відгуку чи повідомлення від Casino Planet 7. Що ви пропонуєте?


З повагою

Стівен Фінн

0849459807

Автоматичний переклад.
Stephen13433
5 міс. тому

Привіт, якщо ви не отримали жодного відгуку від казино і ви не дізналися нічого нового про свою ситуацію, я рекомендую вамподати скаргу за цим посиланням .

Наша команда спробує допомогти вам і побачить, що ви досягнете. Ви в?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого