2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Pixel.gg Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Casino Pixel перевіряє KYC через сторонню організацію Sumsub. Коли я намагався пройти верифікацію, вони відхилили документи і мій профіль залишився не верифікованим, через це я не можу вивести свої кошти. Під час звернення до служби підтримки казино вони сказали, що не можуть допомогти, і сказали, що вам потрібно звернутися безпосередньо до Sumsub.
Це не перший раз, коли я стикаюся з проблемою під час перевірки Sumsub. Подібні проблеми виникли на Fairspin і Tetherbet. Лише в цих 2 випадках служба підтримки казино допомогла вирішити проблему, а тут повністю перекладає відповідальність з себе на сторонню організацію Sumsub.
Оновлено 23/01/2025. Через два тижні я можу пояснити свою ситуацію та нарешті підтвердити свій обліковий запис, це було дуже важко. Тому я думаю, що ми можемо закрити цю справу.
Casino Pixel checks the KYC through a third-party organization Sumsub. When I tried to pass verification, they rejected my documents and my profile remained unverified, because of this I cannot withdraw my funds. When contacting the casino support, they said that they could not help and said that you need to contact Sumsub directly.
This is not the first time I have encountered a problem when verifying Sumsub. Similar problems occurred on Fairspin and Tetherbet. Only in those 2 cases did the casino support help solve the problem, but here they completely shift responsibility from themselves to the third-party organization Sumsub.
Upd 23/01/2025. After two weeks i can explain my situation and finally verify my account it was very hard. So i think we can close this case.
Мені дуже шкода за таку пізню відповідь. Ваш пост якось загубився.
Це справді чудово, що наприкінці ви змогли зняти свої гроші.
Сподіваюся, втручання нашої команди у вашу скаргу також допомогло. як ти думаєш
Чи можу я запитати, чому ви не пройшли перевірку Sumsub? Ви це знаєте?
I am really sorry for this late reply. Your post got lost somehow.
That is really great that at the end you were able to withdraw your money.
I hope that the intervention from our team in your complaint helped as well. What do you think?
May I just ask what was the reason you didn't pass the verification by Sumsub, though? Are you aware of it?
Мені не сказали причину. Але я думаю, що це пов’язано з тим, що сервіс «Сумсуб» налаштований перевіряти ID-картки та водійські права в пластиковому форматі, а паспорти з Росії він просто не розпізнає і тому їх відхиляє.
Насправді я просто зміг пояснити свою ситуацію службі підтримки Pixel.
They didn't tell me the reason. But I think this is due to the fact that the Sumsub service is configured to check ID cards and driver’s licenses in plastic format, but it simply does not recognize passports from Russia and therefore rejects them.
In fact, I was simply able to explain my situation to Pixel support.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.