ФорумКазиноПитання до всіх

Питання до всіх

8 міс. тому від Crdunnett
|
1327 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

Якщо у вас було казино, в якому ви робили депозити та знімали кошти протягом 3-4 місяців раптово, вам потрібно повторно підтвердити свій рахунок. І вони кажуть, що ваша перевірка є пріоритетом №1 для них?? І ви все ще не опрацьовуєте свої зняття через 2 дні?? Ну, я витратив 10 годин на чат, надсилаючи документи за документами. Не брешу, я надіслав їм понад 50 документів, у яких вони сказали, що вчора о 18:30 останнім, що мені було потрібно, було підтвердження платіжних карток, тому я надіслав його, а потім мене заблокували в чаті з ними, оскільки моя тривога та стрес взяли верх над нами сказав їм, що я думаю про їхнє казино.

Ось через що я зараз проходжу в казино stay. Щойно отримав оновлення. Вони все ще працюють над цим, і я все ще в пріоритеті №1, і вони дадуть мені знати. Лол

Автоматичний переклад.
Crdunnett
8 міс. тому

Вибачте, що вам доводиться пройти через таку ситуацію. Це пов’язано з вашою скаргою , чи не так? Немає нічого незвичайного в тому, що казино потребує додаткової перевірки. Звичайно, я розумію, що було б краще, якби там сказали, які саме документи потрібно перевірити і в якому форматі, або в чому проблема тих документів, які ви вже надали. Однак найкращий спосіб — це завжди співпрацювати з казино, щоб провести перевірку. Чи отримали ви вже якісь оновлення від них? Будь ласка, тримайте нас в курсі, коли з'являється щось нове.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого