3 р. тому
Тут ви можете обговорити PinoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це також гарне казино. На початку я щоразу програвав, але через деякий час я також починав вигравати. Також дуже швидко зняти. У них багато акцій та турнірів. Дуже хороший вибір ігор. У цьому казино я мав найкращий за всю історію виграш X (1500X), тому я не можу сказати про це нічого поганого. (до речі, мені потрібно було 8 років грати в казино, щоб отримати 1500X, а ставка була всього 20 центів)
This is a nice casino also. On the beggining i lost every time but after a while i start win as well. Very fast withdraw as well. They have alot of promotions and tournaments. Very nice selection of games. I had my best ever X win (1500X) on this casino so i cannot say anything bad about it. (by the way it took me 8 years play on casinos to get that 1500X and there was only 20cents stake)
Не дуже хороше казино, я роблю свій перший депозит 11 вересня, але досі не маю цих грошей на своєму балансі. Вони сказали, що чекають 1-3 дні, щоб завершити депозит, зараз 4 день, і досі немає грошей. Люди обережно роблять депозити в цьому казино.
Not so good casino, i make my first deposite in 11 september and still dont have this money in my balance. They said wait 1-3days for finish deposite, now is day 4 and still dont have money. People carefull make deposite in this casino.
Привіт, мені шкода, що ви потрапили в подібну ситуацію. У цьому випадку я б рекомендував зв’язатися з постачальником платіжних послуг, але зауважу, що процес може тривати довше. Ви вже пробували?
У будь-якому разі, оскільки ви спілкувалися з казино, вони також не зв’язувалися з вами, у чому може бути проблема?
Hi, I'm sorry you got into a similar situation. In this case, I would recommend contacting the payment provider, but I note that the process may take longer. Have you tried it yet ?
Anyway, since you have communicated with the casino, they have not contacted you either, what could be the problem ?
Я не розумію всі ці негативні відгуки. Я граю в PinoCasino багато років, і, звичайно, іноді все йде не так. Служба підтримки завжди дуже доброзичливо допомагає мені вирішити проблему. А виплати в основному не викликають проблем. Для мене Pinocasino - найкраще онлайн-казино!
I don't understand all those negative reviews. I have been playing at PinoCasino for many years and of course things sometimes go wrong. The helpdesk always helps me solve the problem in a very friendly manner. And the payouts generally do not cause any problems. For me, Pinocasino is the best online casino!
Привіт.
Було приємно почути позитивні відгуки. Якщо я можу додати кілька слів щодо негативних відгуків, я б сказав, що вони, ймовірно, були результатом старіших відгуків; найновіші видаються кращими. Ну, напевно, це пов’язано з особистими перевагами та відмінностями у смаках.
У будь-якому випадку, здається, ви ніколи не надсилали власного відгуку користувача. Згідно з вашим досвідом, я б сказав, що вам слід спробувати це: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide
Дякуємо за увагу 😉
Hello.
It was great to hear positive feedback. If I may add a few words regarding the negative reviews, I would say that they were probably the result of older reviews; the most recent ones appear to be better. Well, it's probably due to personal preferences and differences in taste.
Anyway, it seems you have never submitted your own user review. According to your experience, I'd say you should try this: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide
Thanks for considering 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.