1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pink Riches Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи можете ви пояснити ситуацію трохи докладніше та сказати мені, у чому ваша проблема? Таким чином я міг просто здогадатися, що буде не так з мого боку. Про що ви чекаєте відповіді від казино?
Hi can you please explain the situation a bit more and tell me what your problem is ? That way I could just guess what would be wrong on my part. About what are you waiting for an answer from the casino ?
Так, чекаючи на їх відповідь, я виграв 680 фунтів, а ти даєш мені 40 фунтів з них. Має жест доброї волі. Я вніс картку своєї дівчини, я чекав нову, вони влаштовували це разом, я надіслав картку Ідентифікатори її та мене, які вони отримали зараз
Yea waiting for them to reply I won 680 pound and thy give me 40 pounds out of it.has a good will gesture.I deposited of my girlfriend card has I was waiting a new one they was fine with that along has I sent the the ID of her and me which they have received it all now
Дякуємо за роз'яснення ситуації. Чи сказали вам чат або служба підтримки, що це нормально? Ви грали з бонусом чи без? Я думаю, що проблема може полягати в тому, що ви скористалися карткою подруги, але коли ви говорите, що підтвердили картку, і казино повідомило вам, що все гаразд, тоді я не впевнений. Чи є у вас скріншоти казино, які свідчать про те, що все гаразд?
Thank you for clarifying the situation. Did live chat or support tell you that it's ok ? Did you play with or without the bonus ? I think the problem might be that you used a girlfriend's card, but when you say that you verified the card and the casino told you that everything is fine, then I'm not sure. Do you have any screenshots of the casino telling you it's okay ?
Через електронну пошту вони запитали, яке відношення вона має до мене, а потім сказали, що мені доведеться надати підтвердження картки та її посвідчення особи, які я зараз маю, і ні, без бонусів на мою транзакцію, там написано, що коригування адміністратора 680,20, потім ще одне коригування адміністратора 42,50, а потім зняття 42,50, це те, що вони поклали на рахунок моєї дівчини
It was through email they asked what relation she was to me then said that I would have to provide the prove of card and her ID which I have now and no without bouns on my transaction it says admin adjustment 680.20 then another admin adjustment of 42.50 then a withdrawal of 42.50 which is what they put in my girlfriend account
У них немає чату в прямому ефірі, і потрібно кілька днів, щоб отримати відповідь електронною поштою
They have no live chat and it’s take days to hear back of them which is through email
Оскільки ви згадали, що ця справа тягнеться вже три тижні, і все було перевірено та підтверджено у вашій справі електронною поштою, я рекомендую вам подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all і давайте подивимося як ваша справа буде розвиватися далі.
У будь-якому випадку, казино дало вам якусь причину, чому ви не отримали свої гроші, коли ви успішно все підтвердили. Мені дуже цікаво, як розвиватиметься ситуація далі, і я буду радий, якщо ви повідомите мені про це. Сподіваюся, все вирішиться без проблем.
Since you mentioned that this case has been dragging on for three weeks and everything has been verified and confirmed in your case by email, I would recommend you to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all and let's see how your case will be further developed.
Anyway, did the casino gave you some reason why you didn't get your money when you successfully verified everything I am quite curious how the situation will develop further and I will be glad if you will keep me updated. I hope everything will be resolved without any problems.
Просто нагадуємо, що ваша скарга потребує уваги:
https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due
Спробуйте посилання, будь ласка.
Just a kind reminder that your complaint needs attention:
https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due
Try out the link, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.