ФорумКазиноPink Riches Casino - загальне обговорення

Pink Riches Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Donmarie26585
|
1417 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pink Riches Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Все ще чекаю на відповідь, це триває вже майже 3 тижні

Автоматичний переклад.
Donmarie26585
1 рік тому

Привіт, чи можете ви пояснити ситуацію трохи докладніше та сказати мені, у чому ваша проблема? Таким чином я міг просто здогадатися, що буде не так з мого боку. Про що ви чекаєте відповіді від казино?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, чекаючи на їх відповідь, я виграв 680 фунтів, а ти даєш мені 40 фунтів з них. Має жест доброї волі. Я вніс картку своєї дівчини, я чекав нову, вони влаштовували це разом, я надіслав картку Ідентифікатори її та мене, які вони отримали зараз

Автоматичний переклад.
Donmarie26585
1 рік тому

Дякуємо за роз'яснення ситуації. Чи сказали вам чат або служба підтримки, що це нормально? Ви грали з бонусом чи без? Я думаю, що проблема може полягати в тому, що ви скористалися карткою подруги, але коли ви говорите, що підтвердили картку, і казино повідомило вам, що все гаразд, тоді я не впевнений. Чи є у вас скріншоти казино, які свідчать про те, що все гаразд?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Через електронну пошту вони запитали, яке відношення вона має до мене, а потім сказали, що мені доведеться надати підтвердження картки та її посвідчення особи, які я зараз маю, і ні, без бонусів на мою транзакцію, там написано, що коригування адміністратора 680,20, потім ще одне коригування адміністратора 42,50, а потім зняття 42,50, це те, що вони поклали на рахунок моєї дівчини

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

У них немає чату в прямому ефірі, і потрібно кілька днів, щоб отримати відповідь електронною поштою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
Donmarie26585
1 рік тому

Оскільки ви згадали, що ця справа тягнеться вже три тижні, і все було перевірено та підтверджено у вашій справі електронною поштою, я рекомендую вам подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all і давайте подивимося як ваша справа буде розвиватися далі.

У будь-якому випадку, казино дало вам якусь причину, чому ви не отримали свої гроші, коли ви успішно все підтвердили. Мені дуже цікаво, як розвиватиметься ситуація далі, і я буду радий, якщо ви повідомите мені про це. Сподіваюся, все вирішиться без проблем.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дякую, я це зроблю

Автоматичний переклад.
Donmarie26585
1 рік тому

Просто нагадуємо, що ваша скарга потребує уваги:

https://casino.guru/pink-riches-casino-player-s-withdrawal-delayed-due

Спробуйте посилання, будь ласка.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого