1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pink Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, вони позбавили моєї матері виграшу в розмірі 1723 фунтів стерлінгів після того, як вона здійснила 2 виплати на існуючу картку, яку вона поклала на мою… у неї була згода, і я надіслав їй листи про згоду, вони сказали, що гроші будуть виплачені через 15 днів і через 5 днів сказали, що вони конфіскували кошти .. вони зберігали її гроші, пройшов майже рік, звичайно, це незаконно ... вони вже заплатили на цю картку
Hi they forfeited my mums £1723 winnings after giving her 2 payouts on the existing card which she deposited on which was mine .. she had consent which I sent them consent letters , they said the money would be paid in 15 days and 5 days later said they have forfeited the funds .. they have kept her money it's been almost a year ,surely that's illegal ... they paid already to that card
Привіт.
Не знаю, що в цьому випадку є незаконним, але дозвольте мені сказати, що використання чиєїсь опції оплати заборонено та зазвичай призводить до проблем. 🙁
Чи можете ви сказати нам, коли це сталося і чому ви так довго шукали допомоги? Я маю на увазі, чому ти так довго чекав?
Здається, я пропонував подати скаргу раніше сьогодні, коли ваш відгук користувача було відхилено. Ви можете скористатися цим посиланням і подати скаргу: https://casino.guru/complaints/create
Хоча я не можу обіцяти, що це буде вирішено майже через рік. Спробуйте, будь ласка.
Hello.
Not sure what is illegal in this case, but allow me to say using someone's payment option is forbidden and usually results in trouble. 🙁
Can you tell us when this happened and what took you so long to seek help? I mean, why have you been waiting so long?
I believe I suggested creating a complaint earlier today when your user review got rejected. Feel free to use this link and lodge the complaint: https://casino.guru/complaints/create
Though I can't promise it will be resolved after almost a year. Go ahead and try, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.