2 р. тому
Шеф, напишіть мені, я можу зателефонувати 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
1
Шеф, напишіть мені, я можу зателефонувати 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
Сер, немає шансів, що мій обліковий запис шахрайський. Вони кажуть, що це кілька облікових записів, мій обліковий запис перевірено, а мій ідентифікатор все ще там
Sir, there is no chance that mine is a fraudulent acct.. They say that it is multiple acct, my acct is verified and my ID is still there
Sir wala na chance kc fraudulent acct daw yung sa akin..multiple acct daw eh verified ung acct ko my i.d pa
У мене таке відчуття, що вам знадобиться допомога, чи не так?
I have a feeling that you could use some help, am I correct?
Вибачте, але скаргу закрито як нерозглянуту через відсутність співпраці з боку казино.
Зараз ми нічого не можемо для вас зробити.
Ви намагалися звернутися до PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php )?
Гадаю, ми могли б використати деякі деталі.
I'm sorry but the complaint is closed as unresolved due to a lack of cooperation from the casino.
There is nothing we can do for you now.
Did you try to turn to the PAGCOR (https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php)?
We could use some details, I guess.
Я граю кілька годин і вже багато програв, а коли почав вигравати значні, я почав намагатися вивести свої виграші. Раптом мій запит на зняття коштів було відхилено, і агент сказав мені, що я «обманюю». Вона сказала, що про це згадав GP (постачальник ігор). Я не розумію, що вони говорять, що я обманюю. Я не робив нічого протизаконного. Пізніше вони, здається, конфіскували всі мої виграші без видимих причин... на суму понад 60 000 PHP. Тоді зі мною досі ніхто не розмовляє. Я намагаюся достукатися до них, вони не хочуть зі мною розмовляти або пояснювати, показувати та доводити, як я шахраював у грі. Цей досвід з ними обурює!!!
I am playing for several hours and have lost a lot already and when I started to win significant I strarted to try withdrawing my wins. All of a sudden my withdrawal request was rejected and I was told by the agent that I was "cheating". She said it was mentioned by the GP (game provider). I don't understand what they are saying that I am cheating. I did not do anything illegal. Then afterwards they seem like confiscated all my winnings for no apparent reason....amounting to PHP60,000+. Then no one is talking to me until now. I am trying to reach out to them, they don't want to talk to me or explain and show and prove how I have cheated in the game. This experience with them is infuriating!!!
Що ж, для цього потрібно більше деталей від казино. Якщо вони не зможуть пояснити, як саме ви обдурили, я думаю, вам слід подати скаргу.
Well, this requires more details from the casino. If they fail to explain how exactly did you cheat, I guess you should submit a complaint.
На жаль, вони не можуть цього пояснити. Я справді цього від них вимагаю, а вони мовчать. Вони сказали, що постачальник ігор (Dream Gaming) сказав їм, що вони покладалися лише на це без жодного розслідування. Це шахрайство, на якому все написано.
Unfortunately they cannot explain it. I in fact demand it from them, yet they went silent. They said the game provider (Dream Gaming) told them so they only relied upon it without any investigation done. It's a scam written all over it.
Привіт, мені дуже шкода за ваші проблеми. У будь-якому випадку, незважаючи на те, що вони кажуть, я б подав скаргу на вашому місці. Принаймні це допомагає іншим гравцям побачити реальність і погану репутацію казино (за рейтинговою шкалою Casino Guru) на конкретному прикладі. Тож гравці можуть приймати рішення грати чи не грати там на основі більшої кількості доказів.
Hi, I am very sorry for your troubles. Anyway, despite what they say I would submit a complaint if I were you. At least it helps another players to see the reality and bad reputation of the casino (by Casino Guru rating scale) with the specific example. So players can make decisions to play or not to play there based on more evidence then.
Цікаво, чи може Casino Guru допомогти їх переслідувати, але все одно я подав скаргу тут, а також за вашою рекомендацією. Дякуємо за будь-яку допомогу, яку ви можете надати.
Wonder if Casino Guru can help chase them but anyway I logged complaint here as well as per your recommendation. Thanks for any help that you can extend.
Що ж, у цьому вам допоможе підтримка 1Win. Спробуйте оператор чату. 😉
Це однозначно варто спробувати.
Дай мені знати, як все пройшло!
Well, for that the 1Win support should help you out. Try the chat operator. 😉
It is definitely worth trying out.
Let me know how it went!
сер салам алейком, моя проблема виникла вчора, і досі я не можу зняти свої гроші..всі агенти в казино pinasbet не відповідають мені, я чекаю на зняття, вони постійно відмовляють мені..я грав тут у pinasbet казино, я багато програв, але коли я хочу зняти гроші, вони не хочуть усе, я зробив це навіть на банківському рахунку добре..
sir salam alaikom my problem is yesterday and until now i can't withdraw my money..all the agents at pinasbet casino don't answer me i'm waiting for a withdrawal they keep rejecting me..i used to play here at pinasbet casino i lost a lot but when I want to ewithdraw, they don't want everything, I did it even in the bank account ok..
sir salam alaikom ang problema ko po kahapon at hanggang ngayon hnd ko ma withraw ang pera ko..lahat ng agent sa pinasbet casino d ako sinasagot naghihintay ako ng withdrawal panay reject..dati na ako naglalaro dto sa pinasbet casino malaki na natalo ko dto pero pag gusto ko ewithdraw ayaw nila lahat ginawa ko na pati sa bank acount ok..
тут та сама ситуація... я втрачаю велику суму, а тепер виграю невелику суму, вони продовжують відхиляти мої зняття з листопада. 16 до теперішнього часу.
same situation here... i lose big amount and now im winning a small amount they keep rejecting my withdrawals since nov. 16 til up to the present.
З 16 листопада до цього часу я не можу зняти свої гроші, і вони продовжують повідомляти про технічне обслуговування системи. Неможливо проводити технічне обслуговування системи протягом 24 годин. Вони продовжують відмовлятися від моїх вилучень, 120 тис. це лише невелика сума в порівнянні з тим, що я втратив приблизно 1 млн.
Since Nov. 16 til now I cant withdraw my money and they keep telling system maintenance. Its impossible over 24 hours to have system maintenance. They keep rejecting my withdrawals its 120k its just a small amount compaired what i had lose more or less 1M.
Привіт, я думаю, що не потрібно відразу панікувати, коли до виведення залишилося всього кілька днів. Ми даємо казино 14 днів для вирішення таких проблем. Ви все ще підтримуєте зв'язок із казино та чи знаєте ви про те, як довго має тривати технічне обслуговування?
Однак я помітив, що ви встигли подати скаргу , тож коли зазначений час закінчиться, наша команда спробує вам допомогти. Тим часом не соромтеся повідомляти нам, коли почуєте щось нове.
Hello, I think there is no need to panic right away when the withdrawal is only a few days away. We give casinos 14 days to resolve such issues. Are you still in contact with the casino and informed about how long the maintenance should be ?
However, I noticed that you managed to file a complaint, so when the mentioned time is up, our team will try to help you. In the meantime, feel free to update us when you hear something new.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.