ФорумКазиноPinasbet Casino - загальне обговорення

Pinasbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
7530 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
RicoBuce
1 рік тому

Шеф, напишіть мені, я можу зателефонувати 09497927541

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сер, немає шансів, що мій обліковий запис шахрайський. Вони кажуть, що це кілька облікових записів, мій обліковий запис перевірено, а мій ідентифікатор все ще там

Автоматичний переклад.
jhelatotz
1 рік тому

У мене таке відчуття, що вам знадобиться допомога, чи не так?

Автоматичний переклад.
rainjuco312
1 рік тому

Вибачте, але скаргу закрито як нерозглянуту через відсутність співпраці з боку казино.

Зараз ми нічого не можемо для вас зробити.

Ви намагалися звернутися до PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php )?

Гадаю, ми могли б використати деякі деталі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я граю кілька годин і вже багато програв, а коли почав вигравати значні, я почав намагатися вивести свої виграші. Раптом мій запит на зняття коштів було відхилено, і агент сказав мені, що я «обманюю». Вона сказала, що про це згадав GP (постачальник ігор). Я не розумію, що вони говорять, що я обманюю. Я не робив нічого протизаконного. Пізніше вони, здається, конфіскували всі мої виграші без видимих причин... на суму понад 60 000 PHP. Тоді зі мною досі ніхто не розмовляє. Я намагаюся достукатися до них, вони не хочуть зі мною розмовляти або пояснювати, показувати та доводити, як я шахраював у грі. Цей досвід з ними обурює!!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemesis888
1 рік тому

Що ж, для цього потрібно більше деталей від казино. Якщо вони не зможуть пояснити, як саме ви обдурили, я думаю, вам слід подати скаргу.

Дізнайтеся більше про процес тут .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На жаль, вони не можуть цього пояснити. Я справді цього від них вимагаю, а вони мовчать. Вони сказали, що постачальник ігор (Dream Gaming) сказав їм, що вони покладалися лише на це без жодного розслідування. Це шахрайство, на якому все написано.

Автоматичний переклад.
Nemesis888
1 рік тому

Привіт, мені дуже шкода за ваші проблеми. У будь-якому випадку, незважаючи на те, що вони кажуть, я б подав скаргу на вашому місці. Принаймні це допомагає іншим гравцям побачити реальність і погану репутацію казино (за рейтинговою шкалою Casino Guru) на конкретному прикладі. Тож гравці можуть приймати рішення грати чи не грати там на основі більшої кількості доказів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Цікаво, чи може Casino Guru допомогти їх переслідувати, але все одно я подав скаргу тут, а також за вашою рекомендацією. Дякуємо за будь-яку допомогу, яку ви можете надати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як змінити свій ідентифікатор 1Win?

Автоматичний переклад.
Phaps
1 рік тому

Що ж, у цьому вам допоможе підтримка 1Win. Спробуйте оператор чату. 😉

Це однозначно варто спробувати.

Дай мені знати, як все пройшло!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

сер салам алейком, моя проблема виникла вчора, і досі я не можу зняти свої гроші..всі агенти в казино pinasbet не відповідають мені, я чекаю на зняття, вони постійно відмовляють мені..я грав тут у pinasbet казино, я багато програв, але коли я хочу зняти гроші, вони не хочуть усе, я зробив це навіть на банківському рахунку добре..

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

тут та сама ситуація... я втрачаю велику суму, а тепер виграю невелику суму, вони продовжують відхиляти мої зняття з листопада. 16 до теперішнього часу.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

З 16 листопада до цього часу я не можу зняти свої гроші, і вони продовжують повідомляти про технічне обслуговування системи. Неможливо проводити технічне обслуговування системи протягом 24 годин. Вони продовжують відмовлятися від моїх вилучень, 120 тис. це лише невелика сума в порівнянні з тим, що я втратив приблизно 1 млн. file

Автоматичний переклад.
BemBem
11 міс. тому

Привіт, я думаю, що не потрібно відразу панікувати, коли до виведення залишилося всього кілька днів. Ми даємо казино 14 днів для вирішення таких проблем. Ви все ще підтримуєте зв'язок із казино та чи знаєте ви про те, як довго має тривати технічне обслуговування?

Однак я помітив, що ви встигли подати скаргу , тож коли зазначений час закінчиться, наша команда спробує вам допомогти. Тим часом не соромтеся повідомляти нам, коли почуєте щось нове.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого