ГоловнаФорумКазиноPinasbet Casino - загальне обговорення

Pinasbet Casino - загальне обговорення

 від Radka
|
9 759 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Pinasbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

filefile

привіт... це моя скарга в PINASBET ONLINE CASINO, що я грав минулого вересня. 21, 2022...

якийсь агент повідомив мені, що я щасливий гравець, який PINASBET ONLINE CASINO вирішив отримати винагороду, тож я спробував гру,,, я вніс 100 песо та взяв участь у промоційній пропозиції 50% першого щоденного депозиту, і вони це схвалили, і коли я виграв 36 000 песо і спробував їх зняти, вони відхилили моє зняття та заблокували мій рахунок

Автоматичний переклад.
RicoBuce

Привіт,

Можливо, ваш обліковий запис заблоковано через те, що ви вперше подали заявку на зняття коштів. Це означає, що тепер ви повинні пройти перевірку, щоб отримати гроші.

У будь-якому випадку, цікаво, ви перевірили правила бонусів? Сподіваюся, немає правила максимального виведення коштів 🤔

Будь ласка, дайте нам знати, що все пройде.

Автоматичний переклад.

Насправді я поділяю те саме почуття щодо цього «онлайн-казино», яке я зареєстрував для облікового запису кілька днів тому, здається? Але тільки сьогодні почав грати в цьому казино. Я зайшов і заплатив 300 PHP як мій стартовий «капітал», як зазвичай роблю з будь-якою іншою платформою онлайн-казино. Мені подобається спочатку випробувати машину, перш ніж я навіть почну платити за набагато більшу суму, щоб у підсумку втратити набагато більшу частину переведених грошей. сьогодні близько 17:00 я виграв близько 8 тисяч. Тож я вирішив зупинитися на 7,5 тис. і обробив у них свій запит на зняття коштів. Я вже підтвердив свою особу з ними і навіть зв’язався з CS, щоб дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб вони перевірили особу. Мені сказали, що я пройшов процес перевірки та маю оновити сторінку. Я зробив саме те, що мені сказали, і побачив, що це справді вже завершено. Тоді я обробив свій запит на зняття коштів. Через пару хвилин я перевірив статус свого запиту та побачив, що його відхилено. Я негайно зв’язався з CS і отримав інформацію, що мої ставки все ще розглядаються (до речі, це нормально). Оскільки це перший випадок, коли мій CO отримав відмову в онлайн-казино, я занепокоївся і почав шукати подібну ситуацію у FB, а також у Google (саме так я знайшов цю статтю та ваш веб-сайт). Чесно кажучи, ці коментарі, які я побачив, змусили мене подумати, що це все шахрайство. У будь-якому разі я спробую дочекатися їх оновлення. Відповідно до CS вони не мають конкретного терміну для цього

Автоматичний переклад.

мій обліковий запис було повністю підтверджено, і вони завжди дзвонять мені та запрошують зіграти, але коли я відкриваю їхній додаток і намагаюся зв’язатися з їхньою службою обслуговування клієнтів, вони завжди знаходяться під контролем, оскільки я виграв.

Автоматичний переклад.

Насправді я поділяю те саме почуття щодо цього «онлайн-казино», яке я зареєстрував для облікового запису кілька днів тому, здається? Але тільки сьогодні почав грати в цьому казино. Я зайшов і заплатив 300 PHP як мій стартовий «капітал», як зазвичай роблю з будь-якою іншою платформою онлайн-казино. Мені подобається спочатку випробувати машину, перш ніж я навіть почну платити за набагато більшу суму, щоб у підсумку втратити набагато більшу частину переведених грошей. сьогодні близько 17:00 я виграв близько 8 тисяч. Тож я вирішив зупинитися на 7,5 тис. і обробив у них свій запит на зняття коштів. Я вже підтвердив свою особу з ними і навіть зв’язався з CS, щоб дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб вони перевірили особу. Мені сказали, що я пройшов процес перевірки та маю оновити сторінку. Я зробив саме те, що мені сказали, і побачив, що це справді вже завершено. Тоді я обробив свій запит на зняття коштів. Через пару хвилин я перевірив статус свого запиту та побачив, що його відхилено. Я негайно зв’язався з CS і отримав інформацію, що мої ставки все ще розглядаються (до речі, це нормально). Оскільки це перший випадок, коли мій CO отримав відмову в онлайн-казино, я занепокоївся і почав шукати подібну ситуацію у FB, а також у Google (саме так я знайшов цю статтю та ваш веб-сайт). Чесно кажучи, ці коментарі, які я побачив, змусили мене подумати, що це все шахрайство. У будь-якому разі я спробую дочекатися їх оновлення. Відповідно до CS вони не мають конкретного терміну для цього

Автоматичний переклад.

Привіт,

зважаючи на ситуацію, з якою зараз стикається інший гравець, чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису, цікаво? Є ознаки технічного обслуговування, будь ласка?

Я думаю, що якщо перевірка не буде проведена, усі зняття коштів будуть відхилені. Деякі казино роблять це таким чином.


Автоматичний переклад.

мій обліковий запис було повністю підтверджено, і вони завжди дзвонять мені та запрошують зіграти, але коли я відкриваю їхній додаток і намагаюся зв’язатися з їхньою службою обслуговування клієнтів, вони завжди знаходяться під контролем, оскільки я виграв.

Автоматичний переклад.

Чи можете ви вставити кілька скріншотів, будь ласка? Ви зараз на зв'язку з казино? Я просто хочу бути впевненим.

Автоматичний переклад.

сер салам алейком, моя проблема виникла вчора, і досі я не можу зняти свої гроші..всі агенти в казино pinasbet не відповідають мені, я чекаю на зняття, вони постійно відмовляють мені..я грав тут у pinasbet казино, я багато програв, але коли я хочу зняти гроші, вони не хочуть усе, я зробив це навіть на банківському рахунку добре..

Автоматичний переклад.
saipodenracmat1985

Привіт, шановний гравець! Мені прикро чути про ваші проблеми, оскільки ви бачите, що інші платники з Філіппін стикаються з подібними проблемами.

Тут ви можете переглянути відкриті скарги. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, надішліть нашу власну скаргу тут.

Будемо сподіватися на краще. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka

Так, я все ще можу отримати доступ до свого облікового запису. У мене є безліч скріншотів і навіть запис екрана, на якому я грав учора, коли надсилав повідомлення представнику чату. Ви б побачили, що вони не реагують. Повідомлення навіть позначені як доставлені, а не як «прочитані», що означає, що вони навіть не наважилися його відкрити. У мене також є 2 останні стенограми чату. Куди я можу їх переслати? Будь ласка, мені потрібна адреса електронної пошти, на яку я можу це надіслати. Запис екрана, а також знімок екрана все ще зберігаються на диску Google у власній папці, позначеній як PB.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
mavieelemon

Я запропонував вам подати скаргу, це правильне місце для кожного пов’язаного документа.

Надішліть його тут .

Автоматичний переклад.

привіт усім вам,,,

мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я вже надіслав усе, що їм потрібно, але досі немає відповіді від pinasbet... минуло вже 3 тижні, а вони досі ні слова,,,

Автоматичний переклад.
RicoBuce

Привіт,

згідно з вашою скаргою, здається, що відкликання було подано 1 жовтня, тому я б сказав, що минуло не 3 тижні.

Як нещодавно вас запитала Крістіна, ви вже отримали гроші з казино?

Будь ласка, надішліть відповідь через скаргу .

Автоматичний переклад.

Мій рахунок заблоковано pinasbet, я виграв 30 000 песо, і я намагаюся зняти гроші, але він завжди повідомляє, що його відхилено... і моя ставка розглядається... потім вони заблокували його... мій рахунок повністю перевірено

Автоматичний переклад.
rainjuco312

Привіт,

Ця ж порада стосуватиметься і вас, якщо ви відчуваєте, що потребуєте допомоги, я пропоную подати скаргу .

Автоматичний переклад.
Radka

Я просто подаю звіт

Автоматичний переклад.
Radka

Як я можу повідомити на сайт казино?

Автоматичний переклад.

Я просто подаю звіт

Автоматичний переклад.

Привіт,

дозвольте, це добре - я сподіваюся, що команда по розгляду скарг зможе вирішити проблему, оскільки ви грали лише зі своїми коштами, тому, я думаю, ви не отримали жодного бонусу. Просто дайте нашій команді трохи часу, щоб перевірити це та прийняти рішення про наступні кроки.

Я також хотів би відповісти на ваше друге запитання, але я, здається, не розумію суті.

За "Як я можу повідомити про сайт казино?" — Ви питаєте мене, як повідомити про казино в якусь інстанцію чи як дістатися до казино?

Будь ласка, дайте мені знати.



Автоматичний переклад.
Radka

Я маю на увазі, як я можу зв’язатися з pinasbet, оскільки їхня служба підтримки не відповідає

Автоматичний переклад.
rainjuco312

Привіт,

Мені шкода, але я не маю рішення, я б спробував усі контактні форми, рекламовані на сайті казино або в їхніх профілях у соціальних мережах.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого