2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pinasbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт... це моя скарга в PINASBET ONLINE CASINO, що я грав минулого вересня. 21, 2022...
якийсь агент повідомив мені, що я щасливий гравець, який PINASBET ONLINE CASINO вирішив отримати винагороду, тож я спробував гру,,, я вніс 100 песо та взяв участь у промоційній пропозиції 50% першого щоденного депозиту, і вони це схвалили, і коли я виграв 36 000 песо і спробував їх зняти, вони відхилили моє зняття та заблокували мій рахунок
hello... this is my complain to PINASBET ONLINE CASINO, that I played last SEPT. 21, 2022...
some agent's message me that I am the lucky gamer that PINASBET ONLINE CASINO, has chosen to be given a reward, so I tried the game,,, I deposited 100 pesos and entered the 50% first daily deposit promo and they approved it, and when I won 36,000 pesos and tried to withdraw it, they rejected my withdrawal and blocked my account
Привіт,
Можливо, ваш обліковий запис заблоковано через те, що ви вперше подали заявку на зняття коштів. Це означає, що тепер ви повинні пройти перевірку, щоб отримати гроші.
У будь-якому випадку, цікаво, ви перевірили правила бонусів? Сподіваюся, немає правила максимального виведення коштів 🤔
Будь ласка, дайте нам знати, що все пройде.
Hello,
Maybe your account was blocked because you submitted the withdrawal for the first time. Meaning now you have to get verified in order to get paid.
Anyway, did you check the bonus rules I wonder? I hope there is no max cashout rule 🤔
Let us know it goes, please.
Насправді я поділяю те саме почуття щодо цього «онлайн-казино», яке я зареєстрував для облікового запису кілька днів тому, здається? Але тільки сьогодні почав грати в цьому казино. Я зайшов і заплатив 300 PHP як мій стартовий «капітал», як зазвичай роблю з будь-якою іншою платформою онлайн-казино. Мені подобається спочатку випробувати машину, перш ніж я навіть почну платити за набагато більшу суму, щоб у підсумку втратити набагато більшу частину переведених грошей. сьогодні близько 17:00 я виграв близько 8 тисяч. Тож я вирішив зупинитися на 7,5 тис. і обробив у них свій запит на зняття коштів. Я вже підтвердив свою особу з ними і навіть зв’язався з CS, щоб дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб вони перевірили особу. Мені сказали, що я пройшов процес перевірки та маю оновити сторінку. Я зробив саме те, що мені сказали, і побачив, що це справді вже завершено. Тоді я обробив свій запит на зняття коштів. Через пару хвилин я перевірив статус свого запиту та побачив, що його відхилено. Я негайно зв’язався з CS і отримав інформацію, що мої ставки все ще розглядаються (до речі, це нормально). Оскільки це перший випадок, коли мій CO отримав відмову в онлайн-казино, я занепокоївся і почав шукати подібну ситуацію у FB, а також у Google (саме так я знайшов цю статтю та ваш веб-сайт). Чесно кажучи, ці коментарі, які я побачив, змусили мене подумати, що це все шахрайство. У будь-якому разі я спробую дочекатися їх оновлення. Відповідно до CS вони не мають конкретного терміну для цього
I actually share the same sentiment for this "online casino" I registered for an account days ago, i think? But, only started playing at this casino today. I went in and paid 300php as my starting "capital" like i would normally do with any other online casino platform. I like to test the machine first before I even start paying for a much bigger amount only to end up losing a much bigger chunk of the cashed in money. at around past 5pm today, I won around 8k. So I decided to stop at 7.5K and processed my withdrawal request with them. I already verified my identity with them and even contacted CS to know how long will it take for them to process identity verification. I was told that I passed the verification process and that I have to refresh my page. I did exactly what I was told and saw that indeed it was already completed. I, then, processed my withdrawal request. After a couple of minutes, I checked on the status of my request and saw that it got rejected. I immediately contacted CS and was informed that my betting is still under review (which is ok, by the way). Since this is the very first time my CO got rejected by an online casino, I become worried and started searching for similar situation w/in FB and also google (that’s how I found this article and your website). Honestly, those comments that I saw made me feel that this is is all a scam. AnywY, ill try to wait for their update. Per ler CS they don’t have a specific timeline for it
мій обліковий запис було повністю підтверджено, і вони завжди дзвонять мені та запрошують зіграти, але коли я відкриваю їхній додаток і намагаюся зв’язатися з їхньою службою обслуговування клієнтів, вони завжди знаходяться під контролем, оскільки я виграв.
my account was fully verified, and they always call me and invite me to play but when ever I open their app and try to contact their costumer service they are always under maintainanace since I won.
Насправді я поділяю те саме почуття щодо цього «онлайн-казино», яке я зареєстрував для облікового запису кілька днів тому, здається? Але тільки сьогодні почав грати в цьому казино. Я зайшов і заплатив 300 PHP як мій стартовий «капітал», як зазвичай роблю з будь-якою іншою платформою онлайн-казино. Мені подобається спочатку випробувати машину, перш ніж я навіть почну платити за набагато більшу суму, щоб у підсумку втратити набагато більшу частину переведених грошей. сьогодні близько 17:00 я виграв близько 8 тисяч. Тож я вирішив зупинитися на 7,5 тис. і обробив у них свій запит на зняття коштів. Я вже підтвердив свою особу з ними і навіть зв’язався з CS, щоб дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб вони перевірили особу. Мені сказали, що я пройшов процес перевірки та маю оновити сторінку. Я зробив саме те, що мені сказали, і побачив, що це справді вже завершено. Тоді я обробив свій запит на зняття коштів. Через пару хвилин я перевірив статус свого запиту та побачив, що його відхилено. Я негайно зв’язався з CS і отримав інформацію, що мої ставки все ще розглядаються (до речі, це нормально). Оскільки це перший випадок, коли мій CO отримав відмову в онлайн-казино, я занепокоївся і почав шукати подібну ситуацію у FB, а також у Google (саме так я знайшов цю статтю та ваш веб-сайт). Чесно кажучи, ці коментарі, які я побачив, змусили мене подумати, що це все шахрайство. У будь-якому разі я спробую дочекатися їх оновлення. Відповідно до CS вони не мають конкретного терміну для цього
I actually share the same sentiment for this "online casino" I registered for an account days ago, i think? But, only started playing at this casino today. I went in and paid 300php as my starting "capital" like i would normally do with any other online casino platform. I like to test the machine first before I even start paying for a much bigger amount only to end up losing a much bigger chunk of the cashed in money. at around past 5pm today, I won around 8k. So I decided to stop at 7.5K and processed my withdrawal request with them. I already verified my identity with them and even contacted CS to know how long will it take for them to process identity verification. I was told that I passed the verification process and that I have to refresh my page. I did exactly what I was told and saw that indeed it was already completed. I, then, processed my withdrawal request. After a couple of minutes, I checked on the status of my request and saw that it got rejected. I immediately contacted CS and was informed that my betting is still under review (which is ok, by the way). Since this is the very first time my CO got rejected by an online casino, I become worried and started searching for similar situation w/in FB and also google (that’s how I found this article and your website). Honestly, those comments that I saw made me feel that this is is all a scam. AnywY, ill try to wait for their update. Per ler CS they don’t have a specific timeline for it
Привіт,
зважаючи на ситуацію, з якою зараз стикається інший гравець, чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису, цікаво? Є ознаки технічного обслуговування, будь ласка?
Я думаю, що якщо перевірка не буде проведена, усі зняття коштів будуть відхилені. Деякі казино роблять це таким чином.
Hello,
according to the situation the other player is facing by now, can you access your account, I wonder? Any signs of maintenance, please?
I think that unless the review is done, all withdrawals will be rejected. Some casinos do it this way.
мій обліковий запис було повністю підтверджено, і вони завжди дзвонять мені та запрошують зіграти, але коли я відкриваю їхній додаток і намагаюся зв’язатися з їхньою службою обслуговування клієнтів, вони завжди знаходяться під контролем, оскільки я виграв.
my account was fully verified, and they always call me and invite me to play but when ever I open their app and try to contact their costumer service they are always under maintainanace since I won.
сер салам алейком, моя проблема виникла вчора, і досі я не можу зняти свої гроші..всі агенти в казино pinasbet не відповідають мені, я чекаю на зняття, вони постійно відмовляють мені..я грав тут у pinasbet казино, я багато програв, але коли я хочу зняти гроші, вони не хочуть усе, я зробив це навіть на банківському рахунку добре..
sir salam alaikom my problem is yesterday and until now i can't withdraw my money..all the agents at pinasbet casino don't answer me i'm waiting for a withdrawal they keep rejecting me..i used to play here at pinasbet casino i lost a lot but when I want to ewithdraw, they don't want everything, I did it even in the bank account ok..
sir salam alaikom ang problema ko po kahapon at hanggang ngayon hnd ko ma withraw ang pera ko..lahat ng agent sa pinasbet casino d ako sinasagot naghihintay ako ng withdrawal panay reject..dati na ako naglalaro dto sa pinasbet casino malaki na natalo ko dto pero pag gusto ko ewithdraw ayaw nila lahat ginawa ko na pati sa bank acount ok..
Привіт, шановний гравець! Мені прикро чути про ваші проблеми, оскільки ви бачите, що інші платники з Філіппін стикаються з подібними проблемами.
Тут ви можете переглянути відкриті скарги. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, надішліть нашу власну скаргу тут.
Будемо сподіватися на краще. 🤞
Hello dear player, I'm sorry to hear about your issues, as you can see other payers from the Philippines face similar problems.
Here you can check open complaints. If you feel you need help submit our own complaint here.
Let's hope for the best. 🤞
Так, я все ще можу отримати доступ до свого облікового запису. У мене є безліч скріншотів і навіть запис екрана, на якому я грав учора, коли надсилав повідомлення представнику чату. Ви б побачили, що вони не реагують. Повідомлення навіть позначені як доставлені, а не як «прочитані», що означає, що вони навіть не наважилися його відкрити. У мене також є 2 останні стенограми чату. Куди я можу їх переслати? Будь ласка, мені потрібна адреса електронної пошти, на яку я можу це надіслати. Запис екрана, а також знімок екрана все ще зберігаються на диску Google у власній папці, позначеній як PB.
Yes, I can still access my account. I have tons of screenshots and even a screen recording of me playing it yesterday while sending a message to the live chat rep. You’d see there that they’re unresponsive. The messages are only even tagged as delivered and not "read" which means they didn’t even dare open it. I have 2 of the most recent chat transcripts as well. Where can I forward them? I need an email address where I can send it to, please. The screen recording as well as the screenshot is still in Google drive with their own folder labeled as PB.
Я запропонував вам подати скаргу, це правильне місце для кожного пов’язаного документа.
I suggested that you should submit a complaint, this is the proper place for every associated document.
привіт усім вам,,,
мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я вже надіслав усе, що їм потрібно, але досі немає відповіді від pinasbet... минуло вже 3 тижні, а вони досі ні слова,,,
hi to all of you,,,
my account was fully verified and I already submitted every thing that they needed but still there is no reply from pinasbet... it's been 3 weeks already and still no words from them,,,
Привіт,
згідно з вашою скаргою, здається, що відкликання було подано 1 жовтня, тому я б сказав, що минуло не 3 тижні.
Як нещодавно вас запитала Крістіна, ви вже отримали гроші з казино?
Будь ласка, надішліть відповідь через скаргу .
Hello,
according to your complaint, it seems that the withdrawal was submitted on the 1st of October, so I'd say that it not has been 3 weeks.
As Kristina asked you lately, have you received your withdrawal from the casino yet?
Kindly reply via the complaint.
Мій рахунок заблоковано pinasbet, я виграв 30 000 песо, і я намагаюся зняти гроші, але він завжди повідомляє, що його відхилено... і моя ставка розглядається... потім вони заблокували його... мій рахунок повністю перевірено
My acct is locked by pinasbet i won 30000 pesos and i try to withdraw but it always says its rejected......and my bet is under review....then they locked it...my acct is fully verifed
Привіт,
дозвольте, це добре - я сподіваюся, що команда по розгляду скарг зможе вирішити проблему, оскільки ви грали лише зі своїми коштами, тому, я думаю, ви не отримали жодного бонусу. Просто дайте нашій команді трохи часу, щоб перевірити це та прийняти рішення про наступні кроки.
Я також хотів би відповісти на ваше друге запитання, але я, здається, не розумію суті.
За "Як я можу повідомити про сайт казино?" — Ви питаєте мене, як повідомити про казино в якусь інстанцію чи як дістатися до казино?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hello,
allow, that's good - I hope that the complaint team will be able to solve the issue since you have only played with your funds so you have not taken any bonus I think. Just give our team some time to check it and decide on the next steps.
I'd like to answer your second question as well, but I do not understand the point it seems.
By "How can i report to the casino site?" - Are you asking me how to report the casino to some authority or how to reach the casino, please?
Kindly let me know.
Я маю на увазі, як я можу зв’язатися з pinasbet, оскільки їхня служба підтримки не відповідає
I mean how can i contact pinasbet because their customer service is not replying
Привіт,
Мені шкода, але я не маю рішення, я б спробував усі контактні форми, рекламовані на сайті казино або в їхніх профілях у соціальних мережах.
Hello,
I'm sorry but I have no solution, I would try every contact form advertised on the casino site or their social media profiles.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.