ФорумКазиноPinasbet Casino - загальне обговорення

Pinasbet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Radka
|
7516 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pinasbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

filefile

привіт... це моя скарга в PINASBET ONLINE CASINO, що я грав минулого вересня. 21, 2022...

якийсь агент повідомив мені, що я щасливий гравець, який PINASBET ONLINE CASINO вирішив отримати винагороду, тож я спробував гру,,, я вніс 100 песо та взяв участь у промоційній пропозиції 50% першого щоденного депозиту, і вони це схвалили, і коли я виграв 36 000 песо і спробував їх зняти, вони відхилили моє зняття та заблокували мій рахунок

Автоматичний переклад.
RicoBuce
2 р. тому

Привіт,

Можливо, ваш обліковий запис заблоковано через те, що ви вперше подали заявку на зняття коштів. Це означає, що тепер ви повинні пройти перевірку, щоб отримати гроші.

У будь-якому випадку, цікаво, ви перевірили правила бонусів? Сподіваюся, немає правила максимального виведення коштів 🤔

Будь ласка, дайте нам знати, що все пройде.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді я поділяю те саме почуття щодо цього «онлайн-казино», яке я зареєстрував для облікового запису кілька днів тому, здається? Але тільки сьогодні почав грати в цьому казино. Я зайшов і заплатив 300 PHP як мій стартовий «капітал», як зазвичай роблю з будь-якою іншою платформою онлайн-казино. Мені подобається спочатку випробувати машину, перш ніж я навіть почну платити за набагато більшу суму, щоб у підсумку втратити набагато більшу частину переведених грошей. сьогодні близько 17:00 я виграв близько 8 тисяч. Тож я вирішив зупинитися на 7,5 тис. і обробив у них свій запит на зняття коштів. Я вже підтвердив свою особу з ними і навіть зв’язався з CS, щоб дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб вони перевірили особу. Мені сказали, що я пройшов процес перевірки та маю оновити сторінку. Я зробив саме те, що мені сказали, і побачив, що це справді вже завершено. Тоді я обробив свій запит на зняття коштів. Через пару хвилин я перевірив статус свого запиту та побачив, що його відхилено. Я негайно зв’язався з CS і отримав інформацію, що мої ставки все ще розглядаються (до речі, це нормально). Оскільки це перший випадок, коли мій CO отримав відмову в онлайн-казино, я занепокоївся і почав шукати подібну ситуацію у FB, а також у Google (саме так я знайшов цю статтю та ваш веб-сайт). Чесно кажучи, ці коментарі, які я побачив, змусили мене подумати, що це все шахрайство. У будь-якому разі я спробую дочекатися їх оновлення. Відповідно до CS вони не мають конкретного терміну для цього

Автоматичний переклад.
2 р. тому

мій обліковий запис було повністю підтверджено, і вони завжди дзвонять мені та запрошують зіграти, але коли я відкриваю їхній додаток і намагаюся зв’язатися з їхньою службою обслуговування клієнтів, вони завжди знаходяться під контролем, оскільки я виграв.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді я поділяю те саме почуття щодо цього «онлайн-казино», яке я зареєстрував для облікового запису кілька днів тому, здається? Але тільки сьогодні почав грати в цьому казино. Я зайшов і заплатив 300 PHP як мій стартовий «капітал», як зазвичай роблю з будь-якою іншою платформою онлайн-казино. Мені подобається спочатку випробувати машину, перш ніж я навіть почну платити за набагато більшу суму, щоб у підсумку втратити набагато більшу частину переведених грошей. сьогодні близько 17:00 я виграв близько 8 тисяч. Тож я вирішив зупинитися на 7,5 тис. і обробив у них свій запит на зняття коштів. Я вже підтвердив свою особу з ними і навіть зв’язався з CS, щоб дізнатися, скільки часу знадобиться, щоб вони перевірили особу. Мені сказали, що я пройшов процес перевірки та маю оновити сторінку. Я зробив саме те, що мені сказали, і побачив, що це справді вже завершено. Тоді я обробив свій запит на зняття коштів. Через пару хвилин я перевірив статус свого запиту та побачив, що його відхилено. Я негайно зв’язався з CS і отримав інформацію, що мої ставки все ще розглядаються (до речі, це нормально). Оскільки це перший випадок, коли мій CO отримав відмову в онлайн-казино, я занепокоївся і почав шукати подібну ситуацію у FB, а також у Google (саме так я знайшов цю статтю та ваш веб-сайт). Чесно кажучи, ці коментарі, які я побачив, змусили мене подумати, що це все шахрайство. У будь-якому разі я спробую дочекатися їх оновлення. Відповідно до CS вони не мають конкретного терміну для цього

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

зважаючи на ситуацію, з якою зараз стикається інший гравець, чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису, цікаво? Є ознаки технічного обслуговування, будь ласка?

Я думаю, що якщо перевірка не буде проведена, усі зняття коштів будуть відхилені. Деякі казино роблять це таким чином.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

мій обліковий запис було повністю підтверджено, і вони завжди дзвонять мені та запрошують зіграти, але коли я відкриваю їхній додаток і намагаюся зв’язатися з їхньою службою обслуговування клієнтів, вони завжди знаходяться під контролем, оскільки я виграв.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можете ви вставити кілька скріншотів, будь ласка? Ви зараз на зв'язку з казино? Я просто хочу бути впевненим.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

сер салам алейком, моя проблема виникла вчора, і досі я не можу зняти свої гроші..всі агенти в казино pinasbet не відповідають мені, я чекаю на зняття, вони постійно відмовляють мені..я грав тут у pinasbet казино, я багато програв, але коли я хочу зняти гроші, вони не хочуть усе, я зробив це навіть на банківському рахунку добре..

Автоматичний переклад.
saipodenracmat1985
2 р. тому

Привіт, шановний гравець! Мені прикро чути про ваші проблеми, оскільки ви бачите, що інші платники з Філіппін стикаються з подібними проблемами.

Тут ви можете переглянути відкриті скарги. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, надішліть нашу власну скаргу тут.

Будемо сподіватися на краще. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я все ще можу отримати доступ до свого облікового запису. У мене є безліч скріншотів і навіть запис екрана, на якому я грав учора, коли надсилав повідомлення представнику чату. Ви б побачили, що вони не реагують. Повідомлення навіть позначені як доставлені, а не як «прочитані», що означає, що вони навіть не наважилися його відкрити. У мене також є 2 останні стенограми чату. Куди я можу їх переслати? Будь ласка, мені потрібна адреса електронної пошти, на яку я можу це надіслати. Запис екрана, а також знімок екрана все ще зберігаються на диску Google у власній папці, позначеній як PB.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mavieelemon
2 р. тому

Я запропонував вам подати скаргу, це правильне місце для кожного пов’язаного документа.

Надішліть його тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт усім вам,,,

мій обліковий запис було повністю підтверджено, і я вже надіслав усе, що їм потрібно, але досі немає відповіді від pinasbet... минуло вже 3 тижні, а вони досі ні слова,,,

Автоматичний переклад.
RicoBuce
2 р. тому

Привіт,

згідно з вашою скаргою, здається, що відкликання було подано 1 жовтня, тому я б сказав, що минуло не 3 тижні.

Як нещодавно вас запитала Крістіна, ви вже отримали гроші з казино?

Будь ласка, надішліть відповідь через скаргу .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мій рахунок заблоковано pinasbet, я виграв 30 000 песо, і я намагаюся зняти гроші, але він завжди повідомляє, що його відхилено... і моя ставка розглядається... потім вони заблокували його... мій рахунок повністю перевірено

Автоматичний переклад.
rainjuco312
2 р. тому

Привіт,

Ця ж порада стосуватиметься і вас, якщо ви відчуваєте, що потребуєте допомоги, я пропоную подати скаргу .

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я просто подаю звіт

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Як я можу повідомити на сайт казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто подаю звіт

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дозвольте, це добре - я сподіваюся, що команда по розгляду скарг зможе вирішити проблему, оскільки ви грали лише зі своїми коштами, тому, я думаю, ви не отримали жодного бонусу. Просто дайте нашій команді трохи часу, щоб перевірити це та прийняти рішення про наступні кроки.

Я також хотів би відповісти на ваше друге запитання, але я, здається, не розумію суті.

За "Як я можу повідомити про сайт казино?" — Ви питаєте мене, як повідомити про казино в якусь інстанцію чи як дістатися до казино?

Будь ласка, дайте мені знати.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я маю на увазі, як я можу зв’язатися з pinasbet, оскільки їхня служба підтримки не відповідає

Автоматичний переклад.
rainjuco312
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, але я не маю рішення, я б спробував усі контактні форми, рекламовані на сайті казино або в їхніх профілях у соціальних мережах.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого