1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pigmo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому саме ви ставите цьому казино 4 бали? Коли треба поставити 0, вони звичайні злодії
Why exactly do you give this casino 4 points? When you should give it 0 they are ordinary thieves
De ce anume îi dați acestui cazino 4 puncte? Cand ar trebui să-i dați 0 sunt niște hoți ordinari
Привіт,
Здається, ви зіткнулися з проблемою в цьому казино, я близько?
Що ж, почнемо з вашого запитання:
Коротше кажучи, є вкладка під назвою « пояснення репутації », я пропоную почати прямо з неї. Як розумний другий крок я хотів би відзначити статтю під назвою « Як ми переглядаємо онлайн-казино »
Як я бачу, ви подали дві скарги в минулому, і я переконаний, що серйозна проблема заслуговує ще однієї. Цього разу просто надішліть скаргу до кінця.🙌
Якщо говорити про це, що насправді сталося з вами в казино Crashour? Можливо, ми можемо вам чимось допомогти?
Hello,
It sounds like you encountered an issue with this casino, am I close?
Well, let's start with your question:
In short, there is a tab called "reputation explained" I suggest you start right there. As a reasonable second step, I would like to point out the article called "How we review online casinos"
As I can see, you have started two complaints in the past, and I'm convinced a serious issue deserves another one. This time, just please address the complaint until its end.🙌
Speaking of which, what has actually happened to you at Crashour Casino? Something we can help you out with, perhaps?
Я хотів би видалити свій відгук і оцінку. Виявляється, я спіймав Pigmo, коли він розкрадав доходи казино від блокчейн-транзакцій, коли ці гроші мали піти на зворотний викуп і спалення токена.
Я запитав їх про це, і засновник завантажив мене з сервера. Я був інвестором/тримачем майже рік. Як тільки ви починаєте задавати правильні запитання, вони починають захищатися й усувають вас. У минулому у них також було кілька спонсорованих стримерів, яким не платили, а їх також вигнали з групи. Багато червоних прапорів з pigmo, не кажучи вже про те, що це їхня друга спроба після невдалого проекту казино під назвою «crashout».
Would like to remove my review post and rating. Turns out I caught Pigmo looting the casino revenue on blockchain transactions when that money was suppose to go to buyback and burn of the token.
I asked them about it and the founder booted me from the server. I was an investor/holder for almost a year. As soon as ya start asking the right questions, they get defensive and remove you. They have also had several sponsored streamers in the past that were not paid and also kicked out of the group. Alot of red flags with pigmo, not to mention this is their second attempt after their failed casino project called "crashout".
Якщо ви хочете видалити або, можливо, змінити/відредагувати свій відгук користувача, ви завжди можете зробити це у своєму обліковому записі.
Просто переконайтеся, що міститься достатньо інформації, щоб ваш відгук було схвалено та опубліковано на нашому веб-сайті.
Чи можу я запитати, чи є ви гравцем у цьому казино, тож можете написати про свій досвід гри?
If you'd like to remove or maybe change/edit your user review, you can always do it in your account.
Just make sure to include enough information in there, so your review will be approved and published on our website.
May I ask if you are a player at this casino, so you can write about your experience from playing?
Був і гравцем, і інвестором. Особисто я не мав таких проблем, як інші, з використанням самої програми, але я бачу багато проблем з іншими останнім часом із зняттям коштів і призупиненням облікового запису, коли вони піднімають квитки. Я пропоную деяким залишити свій відгук, але оскільки це не мій особистий досвід, я не можу про це говорити.
Здається, я не можу знайти можливість відредагувати або видалити відгук, який опублікував сам. Я просто не хочу заохочувати користувачів до pigmo з інших міркувань операційної практики та безпеки.
Was both a player and investor. Personally I have not had the same issues as others with using the app itself, but I'm seeing alot of issues with others lately with withdrawels and account suspensions when they raise tickets. I've suggest for some to give their review, but since its not my personal experience, I can't speak to that.
I can't seem to find the option to edit or remove the review i posted myself. I just don't want to encourage any users to pigmo for other reasons of operational practices and security reasons.
Дуже мило з вашого боку, що ви дбаєте про інших.
Відгуки користувачів насправді повинні бути написані лише з вашого власного досвіду, хоча, як ви сказали. Отже, якщо ви більше не граєте в цьому казино і у вас немає іншого досвіду звідти, це правильно, що немає причин для вас писати нове, і дякуємо вам за це розуміння.
Я точно розумію причину, чому ви хочете його видалити. На жаль, зараз у нас є деякі технічні проблеми, над якими ми працюємо, і сподіваємося, що скоро все буде виправлено.
Якщо я можу попросити вас про послугу. Не могли б ви описати, що саме відбувається, коли ви намагаєтеся відредагувати або видалити свій відгук користувача? Навіть відео це було б великою підмогою.
Ви могли б це зробити, будь ласка? Ми будемо дуже вдячні.
It is really nice of you that you care for others.
The user reviews should really be written only from your own experiences, though, as you said. So, if you do not play at this casino anymore and you have no other experience from there, it is right that there is no reason for you to write a new one, and thank you for this understanding.
I surely understand the reason you'd like to remove it. Unfortunately, right now we are experiencing some technical issues, which we are working on, and hopefully everything will be fixed soon.
If I can ask you a favor. Could you please describe what exactly is happening when you try to edit or delete your user review, please? Even a video of it would be a big help.
Could you do that, please? We'd really appreciate it.
Привіт, я зміг видалити свій відгук. Раніше під оглядом не відображалися вкладки «редагувати» та «видалити». Здається, тепер це виправлено.
Hi, I've been able to remove my review now. Beforehand it was not displaying the 'edit' and 'delete' tabs under the review. Seems like its fixed now.
Дякуємо за підтвердження того, що зараз він працює нормально.
Будь ласка, повідомте нас, якщо ви зіткнетеся з чимось іншим, що не працює належним чином, і ми спробуємо це негайно виправити.
ти міг би
Thank you for confirming that it is working okay now.
Please let us know if you bump into anything else that doesn't work as it should and we will try to fix it right away.
Could you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.