2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pelaa Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я просто дивлюся на вашу скаргу . Чи правильно я розумію, що ви подали запит на самовиключення, навіть не будучи зареєстрованими в казино, а потім зареєструвалися там і грали в період з квітня по грудень?
I'm just looking at your complaint. Do I understand it correctly that you requested to be self-excluded without even being registered in the casino and then you registered there and played between April - December?
Так. У електронному листі я вказав, що якщо я не зареєстрований, я прошу казино надати мені відсоток від цього. Це був електронний лист, надісланий багатьом казино, і більшість з них підкорилися. Усі maila тощо додаються до скарги.
Yes. In the email I specified that if I am not registered, I request the casino to percent me from doing so. This was an email sent to a multitude of casinos and most of them complied. All the maila etc are attached in the complaint.
Привіт,
Очевидно, що ви зробили все можливе, щоб не грати в цих казино.
І все-таки мені просто цікаво, чи одразу ви отримали відповідь від казино Pelaa? Мені спадає на думку, що такі запити може оброблятися спеціальним відділом – на відміну від звичайного клієнтського відділу в деяких казино.
Hello,
It's obvious you did your best to keep yourself out of playing in those casinos.
Still, I'm just wondering now, did you receive an immediate reply from the Pelaa Casino? It comes t my mind that such requests can be handled by a special department - different from the usual customer department, in some casinos.
Я вірю, що зробив. Це точна електронна адреса, на яку слід надсилати подібні запити. Те, як вони ставляться до клієнтів, несправедливо. Сподіваюся, моя скарга допоможе щось вирішити.
I believe I did. This is the exact email that requests like this should be directed to. The way they handle customers is unfair. I hope my complaint helps resolve something.
З того, що я прочитав на цьому веб-сайті про казино групи Genesis, я, здається, не один у цьому випадку. На жаль.
From what I’ve read on this website regarding Genesis group casinos, I don’t seem to be alone in this case. Sadly.
Я думаю, ви не самотні в цьому - так.
Ми доклали так багато зусиль, щоб розробити справді унікальний глобальний інструмент самовиключення, тому що ми бачимо, що щось подібне сьогодні має вирішальне значення. На жаль, це досить тривалий період і вимагає величезної співпраці в індустрії азартних ігор.
Дізнайтеся більше, якщо вам цікаво:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#top-panel
I guess you're not alone in this - yes.
We put so much effort to develop the truly unique global self-exclusion tool because we can see something like this is crucial nowadays. Sadly, it's quite a long run and it requires a huge amount of cooperation across the gambling industry.
Learn more, if you're interested:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#top-panel
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.