ГоловнаФорумКазиноPaston Casino - загальне обговорення

Paston Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від eddispeed
|
9 717 переглядів 45 відповідей |
|
1 2 3

І скільки часу вони зазвичай займають?

Автоматичний переклад.

Скільки часу у вас є, щоб підтвердити мій обліковий запис і надати мені можливість зняти кошти?

Автоматичний переклад.
Daniela2311

Привіт,

ми не казино , вибачте, що я не можу відповісти на це запитання. Будь ласка, увійдіть у свій профіль казино та запитайте про це службу підтримки.

Загалом це може зайняти кілька днів залежно від поточної професії казино.


Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Я знаю, що ти не казино, дякую

Автоматичний переклад.
Daniela2311

Тоді повідомте нам, будь ласка, як ваше вилучення коштів. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

Вони все ще не кажуть мені, що вони переглядають, і у них немає кінцевого терміну, щоб сказати мені

Автоматичний переклад.

У відповідь на ваш запит повідомляємо, що термін завершення дослідження, проведеного відділом ризиків, не визначений, тому до завершення розслідування ваш обліковий запис буде призупинено.


Після завершення дослідження ми повідомимо вас про це електронною поштою.


Крім того, щодо відкликання, про яке ви нам повідомляєте, ми повідомляємо, що в надісланому вам електронному листі було зазначено, що відкликання було відхилено. Ми не маємо більше інформації про це.


З повагою

Обслуговування клієнтів


Автоматичний переклад.
Daniela2311

Привіт,

не хочу вас лякати, але має сенс, що перевірка безпеки не пояснюється гравцеві чітко, оскільки це може зіпсувати саму перевірку. Іноді це займає навіть кілька місяців, але це лише загальна інформація, візьміть це на замітку. Причини такої додаткової перевірки облікового запису можуть бути дуже різними, але я б сказав, що можуть бути певні подібності з групою гравців, однакові шаблони або будь-що, що потрібно дослідити.

Я прекрасно розумію, що це неймовірна ситуація для звичайного гравця, наберіться терпіння, будь ласка. Команда по розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб підтримати вас.

Автоматичний переклад.

Я почекаю, але мені нема чого приховувати

Автоматичний переклад.
Daniel

Тепер, коли Деніел Ун не заплатив мені, ти теж бачиш його нормальним

Автоматичний переклад.
Daniela2311

Чи можете ви, будь ласка, пояснити трохи докладніше? Я не розумію, що ви хотіли висловити. 🤔

Автоматичний переклад.

Цей Деніел бачив електронні листи нормально, і я кажу йому, чи бачить він це зараз нормально

Автоматичний переклад.
Daniela2311

Думаю, тепер зрозумів - дякую.

Так, навіть якась додаткова перевірка – це цілком нормально. Він може бути запущений автоматично системою казино. Важливо сказати, що для того, щоб отримати виграш, спочатку потрібно пройти цю перевірку або KYC. Наскільки я можу судити, на даний момент це все ще так.

Автоматичний переклад.

Це вже не нормально

Автоматичний переклад.
Daniela2311

Як ви знаєте, Томас попросив казино взяти участь у скаргі та повідомити нам. Залишилося 2 дні, щоб пояснити.🤞

Автоматичний переклад.

Але вони тобі скажуть???

Автоматичний переклад.
Daniela2311

Нам, боюся, доведеться почекати, поки це з’ясується.

Змінено
Автоматичний переклад.

Я вніс 20 євро в Lucky Dreams 1 березня 2024 року за допомогою миттєвого переказу. Гроші були списані з мене та відхилені казино. Тільки до сьогодні

Автоматичний переклад.
Gerd11

Привіт!

У вашій скарзі я знайшов таку частину: «Гроші списані з мого рахунку і не повернуті до сьогодні, 19.03.2024».

Зазвичай я сприймаю це як оновлення, яке вирішує проблему, але краще запитати вас, чи я правий.

Так чи інакше, сама скарга може потребувати оновлення, будь ласка, зробіть це прямо тут 👈.

Не соромтеся виправити мене щодо неправильно внесеного депозиту.


Автоматичний переклад.

Привіт, я пішов зняти виграні гроші в букмекерській конторі Pastón, але вони це заперечують, тому що це розслідує команда ризиків. Вони надсилають мені електронний лист із посиланням для виконання життєвого тесту, і я надіслав їм свій ідентифікатор, а вони також попросили мене надати знімок екрана PayPal. Я надсилаю все це на електронну пошту, яку вони мені надають. Минають дні, а вони не відповідають. Я дзвоню в службу підтримки по телефону, і вони знають, як мені сказати, що у відділі багато роботи. Я так з кінця грудня і сума становить 6000 євро. Я граю на цій сторінці з 2021 року. Я виводив кошти через PayPal, і раптом вони заблокували кнопку виведення.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого