Привіт,
ми не казино , вибачте, що я не можу відповісти на це запитання. Будь ласка, увійдіть у свій профіль казино та запитайте про це службу підтримки.
Загалом це може зайняти кілька днів залежно від поточної професії казино.
Hello,
we are not the casino, I'm sorry I can't answer this question. Please log in to your casino profile and ask the support about that.
Generally speaking, it may take a few days based on the casino curent occupation.
Я знаю, що ти не казино, дякую
I know you're not the casino thanks
Ya se que no eres el casino gracias
Тоді повідомте нам, будь ласка, як ваше вилучення коштів. 🤞
Then let us know how is your withdrawal faring, please. 🤞
Вони все ще не кажуть мені, що вони переглядають, і у них немає кінцевого терміну, щоб сказати мені
They still don't tell me that they are reviewing and they don't have a deadline to tell me
Todavía nada me dicen que están revisando y no tienen plazo para decirme
У відповідь на ваш запит повідомляємо, що термін завершення дослідження, проведеного відділом ризиків, не визначений, тому до завершення розслідування ваш обліковий запис буде призупинено.
Після завершення дослідження ми повідомимо вас про це електронною поштою.
Крім того, щодо відкликання, про яке ви нам повідомляєте, ми повідомляємо, що в надісланому вам електронному листі було зазначено, що відкликання було відхилено. Ми не маємо більше інформації про це.
З повагою
Обслуговування клієнтів
In response to your query, we inform you that there is no stipulated period for completion of the study carried out by the Risk Department, so until the investigation is complete, your account will remain suspended.
Once the study is completed, we will inform you of it via email.
In addition, regarding the withdrawal that you communicate to us, we inform you that in the email that was sent to you, it was indicated that the withdrawal was denied. We do not have more information about it.
Sincerely,
Customer Service
En respuesta a tu consulta, te informamos de que no hay una plazo estipulado para la finalización del estudio que realiza el Departamento de Riesgo, por lo que hasta que la investigación finalice, tu cuenta permanecerá suspendida.
Una vez concluya dicho estudio, te informaremos de ello a través del email.
Además, con respecto a la retirada que nos comunicas, te informamos de que en el email que se te envió, se te indicó que la retirada estaba denegada. No disponemos de más información al respecto.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente
Привіт,
не хочу вас лякати, але має сенс, що перевірка безпеки не пояснюється гравцеві чітко, оскільки це може зіпсувати саму перевірку. Іноді це займає навіть кілька місяців, але це лише загальна інформація, візьміть це на замітку. Причини такої додаткової перевірки облікового запису можуть бути дуже різними, але я б сказав, що можуть бути певні подібності з групою гравців, однакові шаблони або будь-що, що потрібно дослідити.
Я прекрасно розумію, що це неймовірна ситуація для звичайного гравця, наберіться терпіння, будь ласка. Команда по розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб підтримати вас.
Hello,
don't want to scare you, still, it makes sense that the security check is not clearly explained to the player, because it could spoil the check itself. Sometimes it takes even a few months but that's just general information, take it as a note. Reasons for such additional account review may quite vary, but I'd say that there may be some similarities with a group of players, the same patterns, or anything that needs to be investigated.
I perfectly understand that it is quite an unbelievable situation for a casual player, try to be patient, please. The complaint team will do its best to support you.
Я почекаю, але мені нема чого приховувати
I'll wait but I have nothing to hide
Esperaré pero yo no tengo nada que esconder
Тепер, коли Деніел Ун не заплатив мені, ти теж бачиш його нормальним
Now that Daniel Un hasn't paid me, you see him normal too
Ahora que Daniel que Un no me han pagado lo ves normal también
Чи можете ви, будь ласка, пояснити трохи докладніше? Я не розумію, що ви хотіли висловити. 🤔
Can you kindly explain a bit further, please? I have no clue what you wished to express. 🤔
Думаю, тепер зрозумів - дякую.
Так, навіть якась додаткова перевірка – це цілком нормально. Він може бути запущений автоматично системою казино. Важливо сказати, що для того, щоб отримати виграш, спочатку потрібно пройти цю перевірку або KYC. Наскільки я можу судити, на даний момент це все ще так.
I think got it now - thank you.
Yes, even a kind of additional check is quite normal. It may be triggered automatically by the casino's system. It's important to say that in order to get the winnings, this check or KYC must be done first. As far as I can tell, this is still the case at the moment.
Як ви знаєте, Томас попросив казино взяти участь у скаргі та повідомити нам. Залишилося 2 дні, щоб пояснити.🤞
As you know, Tomas asked the casino to step into the complaint and update us. 2 Days left for them to explain.🤞
Нам, боюся, доведеться почекати, поки це з’ясується.
We have to wait for that to be found out, I'm afraid.
Я вніс 20 євро в Lucky Dreams 1 березня 2024 року за допомогою миттєвого переказу. Гроші були списані з мене та відхилені казино. Тільки до сьогодні
I deposited 20 euros at Lucky Dreams on March 1st, 2024 via instant transfer. The money was debited from me and rejected by the casino. Only until today
Ich habe bei Lucky Dreams am 01.03.2024 20 Euro per Sofortüberweisung einbezahlt. Das Geld wurde bei mir abgebucht und vom Casino abgelehnt.Nur bis heute
Привіт!
У вашій скарзі я знайшов таку частину: «Гроші списані з мого рахунку і не повернуті до сьогодні, 19.03.2024».
Зазвичай я сприймаю це як оновлення, яке вирішує проблему, але краще запитати вас, чи я правий.
Так чи інакше, сама скарга може потребувати оновлення, будь ласка, зробіть це прямо тут 👈.
Не соромтеся виправити мене щодо неправильно внесеного депозиту.
Hey there!
In your complaint, I found this part, "The money was debited from my account and has not been refunded until today, 19.03.2024."
Normally, I would take that as a problem-solved sort of update, but I prefer to ask you whether I'm right.
One way or another, the complaint itself could use an update, kindly do so right here 👈.
Don't hesitate to correct me regarding the misplaced deposit.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.