ФорумКазиноPaston Casino - загальне обговорення

Paston Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від eddispeed
|
7487 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому

І скільки часу вони зазвичай займають?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Скільки часу у вас є, щоб підтвердити мій обліковий запис і надати мені можливість зняти кошти?

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Привіт,

ми не казино , вибачте, що я не можу відповісти на це запитання. Будь ласка, увійдіть у свій профіль казино та запитайте про це службу підтримки.

Загалом це може зайняти кілька днів залежно від поточної професії казино.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я знаю, що ти не казино, дякую

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Тоді повідомте нам, будь ласка, як ваше вилучення коштів. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони все ще не кажуть мені, що вони переглядають, і у них немає кінцевого терміну, щоб сказати мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У відповідь на ваш запит повідомляємо, що термін завершення дослідження, проведеного відділом ризиків, не визначений, тому до завершення розслідування ваш обліковий запис буде призупинено.


Після завершення дослідження ми повідомимо вас про це електронною поштою.


Крім того, щодо відкликання, про яке ви нам повідомляєте, ми повідомляємо, що в надісланому вам електронному листі було зазначено, що відкликання було відхилено. Ми не маємо більше інформації про це.


З повагою

Обслуговування клієнтів


Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Привіт,

не хочу вас лякати, але має сенс, що перевірка безпеки не пояснюється гравцеві чітко, оскільки це може зіпсувати саму перевірку. Іноді це займає навіть кілька місяців, але це лише загальна інформація, візьміть це на замітку. Причини такої додаткової перевірки облікового запису можуть бути дуже різними, але я б сказав, що можуть бути певні подібності з групою гравців, однакові шаблони або будь-що, що потрібно дослідити.

Я прекрасно розумію, що це неймовірна ситуація для звичайного гравця, наберіться терпіння, будь ласка. Команда по розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб підтримати вас.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я почекаю, але мені нема чого приховувати

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Тепер, коли Деніел Ун не заплатив мені, ти теж бачиш його нормальним

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Чи можете ви, будь ласка, пояснити трохи докладніше? Я не розумію, що ви хотіли висловити. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цей Деніел бачив електронні листи нормально, і я кажу йому, чи бачить він це зараз нормально

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Думаю, тепер зрозумів - дякую.

Так, навіть якась додаткова перевірка – це цілком нормально. Він може бути запущений автоматично системою казино. Важливо сказати, що для того, щоб отримати виграш, спочатку потрібно пройти цю перевірку або KYC. Наскільки я можу судити, на даний момент це все ще так.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це вже не нормально

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Як ви знаєте, Томас попросив казино взяти участь у скаргі та повідомити нам. Залишилося 2 дні, щоб пояснити.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але вони тобі скажуть???

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Нам, боюся, доведеться почекати, поки це з’ясується.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вніс 20 євро в Lucky Dreams 1 березня 2024 року за допомогою миттєвого переказу. Гроші були списані з мене та відхилені казино. Тільки до сьогодні

Автоматичний переклад.
Gerd11
7 міс. тому

Привіт!

У вашій скарзі я знайшов таку частину: «Гроші списані з мого рахунку і не повернуті до сьогодні, 19.03.2024».

Зазвичай я сприймаю це як оновлення, яке вирішує проблему, але краще запитати вас, чи я правий.

Так чи інакше, сама скарга може потребувати оновлення, будь ласка, зробіть це прямо тут 👈.

Не соромтеся виправити мене щодо неправильно внесеного депозиту.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого