2 р. тому
Тут ви можете обговорити Paston Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я намагався закрити його обліковий запис із цією пройдисвітом. що вам просто потрібно прочитати положення та умови, щоб знати, про що вони. Тільки опція самовиключення з'являється максимум на три місяці... на вашому веб-сайті ви не можете його повністю закрити. Мене дивує, що ці люди є хорошим казино, оскільки вони платять лише центи за ігрові автомати навіть з бонусними призами, спінами, які ви отримуєте як приз. якщо ви граєте в їхні бонуси, ви отримуєте гарні призи, тож згідно з їхніми умовами вони залишають вам 30 євро, а решту вони. востаннє вони зробили зі мною 1850, а вони залишилися 1820... це в моєму місті називається обманом і крадіжкою.
I tried to close his account with this riffraff. that you just have to read terms and conditions to know what they are about. Only the self-exclusion option appears for a maximum of three months... on your website you cannot close it completely. I am surprised to see these people as a good casino, since they only pay cents for slot machines even with bonus prizes, spins, that you get as a prize. if you play their bons you get good prizes, so with their terms and conditions they leave you 30 euros and they the rest. the last one they did to me was 1850 and they stayed 1820... that in my town is called cheating and stealing.
he intentado cerrar le cuenta con esta gentuza. que solo hay que leer terminos y condiciones para saber de que van. solo sale la opcion d autoexclusion por tres meses maximo...en su web no puedes cerrarla completamente. me sorprende ver a esta gente como buen casino,ya que solo pagan las maquinas slots centimos hasta con premios de bonos,tiradas ,que te salgan como premio. si juegas sus bons cambia cojes buenos premios,asi con sus terminos y condiciones te dejan 30 euros y ellos el resto. la ultima que me hicieron 1850 habia cacado y se quedaron ellos 1820.. eso en mi pueblo se llama defraudar y robar.
Привіт, eddispeed.
Ви пробували живий чат? Я вважаю, що ви повинні отримати рекомендацію електронною поштою з проханням про самовиключення. Якщо у вас є проблеми з азартними іграми, не кажучи про те, що вони є, ви повинні повідомити про це казино, і казино має закрити ваш рахунок.
На жаль, ми знайшли відповідальний інструмент для азартних ігор сумнівним, тому я можу лише здогадуватися, як працює казино в такій ситуації.
Крім того, якщо ви вважаєте, що вас ошукали, і вам потрібна допомога, поділіться детальнішою інформацією та надішліть скаргу.
Ти зацікавлений?
Hello eddispeed.
Have you tried the live chat? I believe you should get recommend some email through that you ask for self-exclusion. If you have a gambling problem, not saying you have one, you should inform the casino and the casino should close your account.
Sadly, we found the responsible gambling tool questionable, so I can only guess how the casino operates in such a situation.
Furthermore, if you think you were cheated and need help, please share more details and submit a complaint.
Are you interested?
Проблема з депозитом, вони сказали, що кредит буде зараховано через 15-30 хвилин, але все ще не кредитують мою суму, яку я вніс 29 числа, кілька разів вони казали, що вона буде повернена на ваш банківський рахунок, підіть і перевірте, коли я пішов у свій банк і запитав виписку з банківського рахунку, я перевірив усі деталі, що гроші не були кредитом, будь ласка, допоможіть мені
Deposit problem they said it will be credict in with in 15 -30 min but still not credict my amount i deposited at 29 th some times they said it will be returned to your bank account go and check at the time i went to my bank and asked my bank statement i check all details that money was not credict please help me
Зрештою, я щасливий, що це спрацювало.
Я все одно хотів би знати, скільки часу ви чекали загалом і як це врешті-решт вирішили, будь ласка?
I'm happy it worked, after all.
I would still like to know for how long have you been waiting in total and how do solved it in the end, please?
Проблема з депозитом, вони сказали, що кредит буде зараховано через 15-30 хвилин, але все ще не кредитують мою суму, яку я вніс 29 числа, кілька разів вони казали, що вона буде повернена на ваш банківський рахунок, підіть і перевірте, коли я пішов у свій банк і запитав виписку з банківського рахунку, я перевірив усі деталі, що гроші не були кредитом, будь ласка, допоможіть мені
Deposit problem they said it will be credict in with in 15 -30 min but still not credict my amount i deposited at 29 th some times they said it will be returned to your bank account go and check at the time i went to my bank and asked my bank statement i check all details that money was not credict please help me
Привіт, я вважаю, що ви знаєте, що вам потрібно подати скаргу, оскільки у вас уже є 2 активні скарги та одна стосується тієї самої проблеми. 😔
Ну, я не можу тобі порадити краще, на даний момент.
Hello, I believe you know that you have to submit the complaint because you have already 2 active complaints now and one concerning the same issue. 😔
Well, I can't advise you better, at the moment.
Я виграв 3700 в казино paston 7 січня 2023 року, і вони поклали на мене це, вони заблокували рахунок а сьогодні це Я не знаю, що буде, але це мої гроші, і я їх хочу
I won 3700 in casino paston on January 7, 2023 and they have put this on me, they block the account and today this I don't know what will happen but it's my money and I want it
Yo en casino paston gane el 7 de enero del 2023 3700 e y me han puesto esto bloquean la cuenta y hoy esto no se qué pasará pero es mi dinero y lo quiero
Привіт,
добре, що ви знайшли цю тему, давайте перевіримо, що відбувається!
На жаль, я не можу прочитати екран. Чи не могли б ви бути такими люб’язними та скопіювати та вставити текст безпосередньо у відповідь, щоб його можна було автоматично перекласти англійською одним натисканням?
Якщо я можу здогадатися, ваш обліковий запис перебуває під певним розслідуванням, або, попросивши зняти кошти, ви почали процес перевірки. Деякі казино блокують обліковий запис до завершення верифікації або перевірки безпеки.
Проте я хотів би знати, що написано в електронному листі, будь ласка, дайте мені відповідь.
Hello,
it's good that you found this thread, let's check what is happening!
Sadly, can't read the printscren, would you be so kind and copy and paste the text directly to the reply post so it can be auto-translated to English per one click, please?
If I may guess, your account is under some investigation, or by asking for the withdrawal, you started the verification process. Some casinos blocks account until the verification or security check is completed.
Still, I'd like to know what the email says, kindly reply to me.
привіт світанок
Ми додали новий коментар до вашого квитка з ID 658273
Підтвердження вашої особи з підтвердженням життя завершено. Ваш номер відстеження такий:
cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718
Збережіть цей номер. Наші агенти можуть вимагати це.
hello dawn
We have added a new comment on your ticket with ID 658273
Your identity verification with proof of life has been completed. Your tracking number is as follows:
cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718
Save this number. Our agents may request it.
Hola aurora
Hemos añadido un nuevo comentario en tu ticket con ID 658273
Se ha completado tu verificación de identidad con prueba de vida. Tu número de seguimiento es el siguiente:
cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718
Guarda este número. Es posible que nuestros agentes te lo soliciten.
Повідомляємо, що ваша документація розглянута та затверджена.
Якщо у вас виникнуть інші запитання, ви можете зв’язатися з нами в онлайн-чаті PASTÓN.es або за телефоном служби підтримки клієнтів з понеділка по неділю з 09:00 до 00:00. І не забувайте, що з PASTÓN.es , ми просимо вас грати відповідально.
We inform you that your documentation has been managed and approved.
If you have any other question, you can contact us in the Live Chat of PASTÓN.es or through the Customer Service phone from Monday to Sunday from 09:00 a.m. to 00:00 a.m. And don't forget that, from PASTÓN.es, we ask you to play responsibly.
Te informamos de que tu documentación ha sido gestionada y aprobada.
Si tienes otra consulta, puedes ponerte en contacto con nosotros en el Chat en vivo de PASTÓN.es o a través del teléfono de Atención al Cliente de Lunes a Domingo de 09:00h a 00:00h. Y no olvides que, desde PASTÓN.es, te pedimos jugar con responsabilidad.
привіт світанок
Це ідентифікаційний номер для відстеження вашої справи ID 657351
Повідомляємо вам, що ваш ігровий обліковий запис вивчається відділом ризиків, тому до завершення розслідування ваш обліковий запис буде призупинено.
З повагою
Обслуговування клієнтів
hello dawn
This is the identification number for tracking your case ID 657351
We inform you that your game account is under study by the Risk Department, so until the investigation is complete, your account will remain Suspended.
Sincerely,
Customer Service
Hola aurora
Este es el número de identificación para el seguimiento de tu caso ID 657351
Te informamos de que tu cuenta de juego se encuentra en estudio por el Departamento de Riesgo, por lo que hasta que la investigación finalice, tu cuenta permanecerá Suspendida.
Atentamente,
Servicio de Atención al Cliente
Дорогий клієнт,
Для процесів безпеки та відповідності чинному законодавству ми повинні підтвердити вашу особу.
Для цього необхідно пройти життєвий тест за посиланням:
https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html
Ви повинні слідувати інструкціям, зазначеним за посиланням. Якщо ви виконуєте процес з ПК, ви можете використовувати веб-камеру, або, якщо хочете, ви можете здійснювати керування з мобільного пристрою з камерою.
Окрім підтвердження життя, вам буде надано можливість зробити селфі, яке ви повинні зробити за допомогою тієї самої програми, що й посилання.
Майте на увазі, що терміни розгляду та затвердження документів можуть бути зміщені з часом, тому ми просимо вас проявити терпіння та розуміння.
Ваш обліковий запис буде призупинено, доки не буде завершено розширену перевірку особи.
Повідомляємо, що ваше відкликання було відхилено.
Якщо у вас є інші запитання, ви можете зв’язатися з нами в чаті PASTÓN.es або за телефоном служби підтримки клієнтів з понеділка по неділю
з 09:00 ранку до 00:00 ранку І не забувайте, що від PASTÓN.es ми просимо вас грати відповідально .
Dear Customer,
For security processes and to comply with current legislation, we must verify your identity.
To do this, you must carry out a life test through the following link:
https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html
You must follow the instructions indicated in the link. If you carry out the process from a PC, you can use the webcam, or if you prefer, you can carry out the management from a mobile device with the camera.
In addition to the proof of life, you will be provided with the selfie option, which you must take with the same application as the link.
Keep in mind that the deadlines for reviewing and approving documents could be delayed over time, so we ask for your patience and understanding.
Your account will remain suspended until the enhanced identity verification is complete.
We inform you that your withdrawal has been denied.
If you have another question, you can contact us in the Live Chat of PASTÓN.es or through the Customer Service phone from Monday to Sunday
from 09:00 a.m. to 00:00 a.m. And don't forget that, from PASTÓN.es, we ask you to play responsibly .
Estimado/a Cliente,
Por procesos de seguridad y para cumplir con la legislación vigente, debemos verificar tu identidad.
Para ello es preciso que realices una prueba de vida a través del siguiente link:
https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html
Deberás seguir las instrucciones que se indican en el enlace. Si realizas el proceso desde un PC, puedes utilizar la webcam, o si lo prefieres, puedes realizar la gestión desde un dispositivo móvil con la cámara.
Además de la prueba de vida, se te facilitará la opción del selfie, que debes realizar con la misma aplicación del enlace.
Ten en cuenta que los plazos de revisión y aprobación de documentos podrían demorarse en el tiempo, por lo que te pedimos paciencia y comprensión.
Tu cuenta permanecerá suspendida hasta que la verificación de identidad reforzada finalice.
Te informamos de que tu retirada ha sido denegada.
Si tienes otra consulta, puedes ponerte en contacto con nosotros en el Chat en vivo de PASTÓN.es o a través del teléfono de Atención al Cliente de Lunes a Domingo
de 09:00h a 00:00h. Y no olvides que, desde PASTÓN.es, te pedimos jugar con responsabilidad.
Ви успішно завершили процес. Найближчим часом наші агенти зв'яжуться з вами.
You have completed the process successfully. Soon our agents will contact you.
Has completado el proceso con éxito. Pronto nuestros agentes se pondrán en contacto contigo.
Привіт,
побачити? Ваш обліковий запис перебував на перевірці управління ризиками, тому обліковий запис було призупинено до завершення перевірки. Це стандартна процедура. Я радий бачити, що ви успішно завершили процес.👍
Здається, все добре, чи не так?
Hello,
see? Your account was under a risk management check hence the account was suspended until the check is done. This is a standard procedure. I'm happy to see that you completed the process successfully.👍
Seems that all is well, isn't it?
Я прочитав усі електронні листи, які ви отримали від казино, і мені не здається, що вони мають з вами справжню проблему. Вони хотіли підтвердити вашу особу, схоже, вони підтвердили, тому я зачекаю, поки агент зв’яжеться з вами. Якщо вони не зв’яжуться протягом тижня, я рекомендую нагадати казино про ваш випадок.
У будь-якому разі повідомте нас, коли агент зв’яжеться з вами. Сподіваюся, це закінчиться для вас позитивно 🙂
I read all the e-mails you received from the casino and it doesn't sound to me like they have some real issue with you. They wanted to verify your identity, it sounds like they verified so I'd wait until the agent will contact you. If they don't get in touch within a week, I'd recommend to remind the casino about your case.
Anyway, let us know when the agent gets in touch with you. I hope it will end up in a positive way for you 🙂
Я припускаю, що вони попросили у вас картки, так? Зазвичай це частина процесу перевірки.
I suppose they asked you for the cards, right? It's usually part of the verification process.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.