ФорумКазиноPaston Casino - загальне обговорення

Paston Casino - загальне обговорення

1 рік тому від eddispeed
|
4823 переглядів 38 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Paston Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я намагався закрити його обліковий запис із цією пройдисвітом. що вам просто потрібно прочитати положення та умови, щоб знати, про що вони. Тільки опція самовиключення з'являється максимум на три місяці... на вашому веб-сайті ви не можете його повністю закрити. Мене дивує, що ці люди є хорошим казино, оскільки вони платять лише центи за ігрові автомати навіть з бонусними призами, спінами, які ви отримуєте як приз. якщо ви граєте в їхні бонуси, ви отримуєте гарні призи, тож згідно з їхніми умовами вони залишають вам 30 євро, а решту вони. востаннє вони зробили зі мною 1850, а вони залишилися 1820... це в моєму місті називається обманом і крадіжкою.

Автоматичний переклад.
eddispeed
1 рік тому

Привіт, eddispeed.

Ви пробували живий чат? Я вважаю, що ви повинні отримати рекомендацію електронною поштою з проханням про самовиключення. Якщо у вас є проблеми з азартними іграми, не кажучи про те, що вони є, ви повинні повідомити про це казино, і казино має закрити ваш рахунок.

На жаль, ми знайшли відповідальний інструмент для азартних ігор сумнівним, тому я можу лише здогадуватися, як працює казино в такій ситуації.

Крім того, якщо ви вважаєте, що вас ошукали, і вам потрібна допомога, поділіться детальнішою інформацією та надішліть скаргу.

Ти зацікавлений?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вирішено, дуже дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема з депозитом, вони сказали, що кредит буде зараховано через 15-30 хвилин, але все ще не кредитують мою суму, яку я вніс 29 числа, кілька разів вони казали, що вона буде повернена на ваш банківський рахунок, підіть і перевірте, коли я пішов у свій банк і запитав виписку з банківського рахунку, я перевірив усі деталі, що гроші не були кредитом, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вирішено, дуже дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зрештою, я щасливий, що це спрацювало.

Я все одно хотів би знати, скільки часу ви чекали загалом і як це врешті-решт вирішили, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема з депозитом, вони сказали, що кредит буде зараховано через 15-30 хвилин, але все ще не кредитують мою суму, яку я вніс 29 числа, кілька разів вони казали, що вона буде повернена на ваш банківський рахунок, підіть і перевірте, коли я пішов у свій банк і запитав виписку з банківського рахунку, я перевірив усі деталі, що гроші не були кредитом, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я вважаю, що ви знаєте, що вам потрібно подати скаргу, оскільки у вас уже є 2 активні скарги та одна стосується тієї самої проблеми. 😔

Ну, я не можу тобі порадити краще, на даний момент.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв 3700 в казино paston 7 січня 2023 року, і вони поклали на мене це, вони заблокували рахунок file а сьогодні це file Я не знаю, що буде, але це мої гроші, і я їх хочу

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Привіт,

добре, що ви знайшли цю тему, давайте перевіримо, що відбувається!

На жаль, я не можу прочитати екран. Чи не могли б ви бути такими люб’язними та скопіювати та вставити текст безпосередньо у відповідь, щоб його можна було автоматично перекласти англійською одним натисканням?

Якщо я можу здогадатися, ваш обліковий запис перебуває під певним розслідуванням, або, попросивши зняти кошти, ви почали процес перевірки. Деякі казино блокують обліковий запис до завершення верифікації або перевірки безпеки.

Проте я хотів би знати, що написано в електронному листі, будь ласка, дайте мені відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт світанок

Ми додали новий коментар до вашого квитка з ID 658273

Підтвердження вашої особи з підтвердженням життя завершено. Ваш номер відстеження такий:


cbcf3d41cac64eb2a1fc79b258876718


Збережіть цей номер. Наші агенти можуть вимагати це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому


Повідомляємо, що ваша документація розглянута та затверджена.


Якщо у вас виникнуть інші запитання, ви можете зв’язатися з нами в онлайн-чаті PASTÓN.es або за телефоном служби підтримки клієнтів з понеділка по неділю з 09:00 до 00:00. І не забувайте, що з PASTÓN.es , ми просимо вас грати відповідально.

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

привіт світанок


Це ідентифікаційний номер для відстеження вашої справи ID 657351


Повідомляємо вам, що ваш ігровий обліковий запис вивчається відділом ризиків, тому до завершення розслідування ваш обліковий запис буде призупинено.


З повагою

Обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дорогий клієнт,

Для процесів безпеки та відповідності чинному законодавству ми повинні підтвердити вашу особу.

Для цього необхідно пройти життєвий тест за посиланням:

https://www.paston.es/members/veridas-proof-life-process.html

Ви повинні слідувати інструкціям, зазначеним за посиланням. Якщо ви виконуєте процес з ПК, ви можете використовувати веб-камеру, або, якщо хочете, ви можете здійснювати керування з мобільного пристрою з камерою.

Окрім підтвердження життя, вам буде надано можливість зробити селфі, яке ви повинні зробити за допомогою тієї самої програми, що й посилання.

Майте на увазі, що терміни розгляду та затвердження документів можуть бути зміщені з часом, тому ми просимо вас проявити терпіння та розуміння.

Ваш обліковий запис буде призупинено, доки не буде завершено розширену перевірку особи.

Повідомляємо, що ваше відкликання було відхилено.

Якщо у вас є інші запитання, ви можете зв’язатися з нами в чаті PASTÓN.es або за телефоном служби підтримки клієнтів з понеділка по неділю

з 09:00 ранку до 00:00 ранку І не забувайте, що від PASTÓN.es ми просимо вас грати відповідально .

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Ви успішно завершили процес. Найближчим часом наші агенти зв'яжуться з вами.

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Привіт,

побачити? Ваш обліковий запис перебував на перевірці управління ризиками, тому обліковий запис було призупинено до завершення перевірки. Це стандартна процедура. Я радий бачити, що ви успішно завершили процес.👍

Здається, все добре, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ж, я не знаю

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Я прочитав усі електронні листи, які ви отримали від казино, і мені не здається, що вони мають з вами справжню проблему. Вони хотіли підтвердити вашу особу, схоже, вони підтвердили, тому я зачекаю, поки агент зв’яжеться з вами. Якщо вони не зв’яжуться протягом тижня, я рекомендую нагадати казино про ваш випадок.

У будь-якому разі повідомте нас, коли агент зв’яжеться з вами. Сподіваюся, це закінчиться для вас позитивно 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони ще не перевірили мене, тому не хвилюйтеся, я ні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав депозитні картки, щоб перевірити, чи пощастить мені, і вони дали мені відповідь

Автоматичний переклад.
Daniela2311
1 рік тому

Я припускаю, що вони попросили у вас картки, так? Зазвичай це частина процесу перевірки.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого