ФорумКазиноParis VIP Casino - загальне обговорення

Paris VIP Casino - загальне обговорення

2 р. тому від mrmileena
|
3574 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Paris VIP Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт,


це казино внесено до чорного списку на кількох сайтах. Наприклад casinofreak і chipy.com. На основі мого власного досвіду вони, звичайно, є на багатьох інших сайтах. Вони зовсім не заслуговують на цю позначку.


https://www.casinofreak.com/casino-reviews/paris-vip-casino-review


https://chipy.com/reviews/paris-vip-casino-review

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Я бачу, що це казино востаннє перевірялося минулого року, тому я запитаю про це нашу команду обробки даних і також додам вашу інформацію. Просто ми не дуже дбаємо про інші сайти, ми робимо все по-іншому, тому я не припускаю, що казино буде занесено до чорного списку. 🙂

У будь-якому випадку, ви натрапляли на форму, щоб повідомити нам про конкретне казино?:

file

Можна знайти під оглядом кожного казино 😉

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Дякуємо за повідомлення та інформацію. Я не знав, що ми можемо зв’язатися безпосередньо з відповідальним.

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Я сам нещодавно зрозумів, що ця функція «жива» 🙂😉.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені неодноразово надсилали електронні листи від 4 компаній тієї самої мережі, і я регулярно отримую від них 25 безкоштовних обертань у понеділок, середу та п’ятницю.

У тому числі і обговорюване казино.

Ось цікаво, що воно називається Paris Vip2 Casino. Чим відрізняється від казино ParisVip? Мій рахунок і прибуток теж там.

Я надіслав їм свої документи після виграшу 600 євро та повного бонусного обороту, але тут нічого не відбувається протягом кількох днів. Є лише чат-боти й немає прямої контактної особи. Я не можу здійснити платіж понад 100 євро.


Автоматичний переклад.
venusm
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що ParisVip2 — це лише дзеркальна сторінка для гравців, які отримують доступ до Paris Vip Casino з певних країн, це досить поширене технічне рішення.

Я також перевірив розділ «Зв’яжіться з нами» та знайшов це:

"Зв'яжіться з нами

Наша привітна команда обслуговування клієнтів готова відповісти на будь-які ваші запитання цілодобово та без вихідних. Тож звертайтеся!

Електронна адреса: support@parisvipcasino.com

"

Це електронна адреса, на яку ви надіслали ці документи?

Гадаю, вам варто трохи почекати, здається, іншого способу зв’язатися зі службою підтримки немає. Крім того, спробуйте його профілі в соціальних мережах, якщо такі є в казино. 🤔

Якщо вам не вдасться отримати виграш протягом 14 днів з дня, коли було подано запит на зняття коштів, ми спробуємо вам допомогти.

Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім, я клієнт Paris vip. Я завжди отримував свої виграші, але на даний момент сайт знаходиться на технічному обслуговуванні. Мабуть, вони збираються додати ігри та змінити правила, які були раніше. Мій обліковий запис має відновитися за кілька днів. Загалом мені подобається цей сайт.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
jfpedretti68
1 рік тому

привіт

дуже дякую за таку корисну інформацію. Я бачу, що ми перевірили сайт зовсім недавно (грудень 2022), хоча ми точно не хочемо пропустити жодних важливих змін 🙂.

Я зроблю нотатку.

Заходьте до нас частіше, тримайте нас в курсі 😉


Автоматичний переклад.
jfpedretti68
1 рік тому

Якось дивно створити обліковий запис на guru і просто залишити одне повідомлення про особливо погане та маловідоме казино... і як ви отримали цю інформацію, ймовірно, одного члена казино відправили захищати шахрайське казино.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Добре,

маєш щось конкретніше? Я б сам не робив таких звинувачень у подібних ситуаціях, хоча ви можете спершу поставити запитання до служби підтримки. Так виглядає справедливіше, вам не здається?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка,


Я навмання переглядав сайт, перевіряючи деякі казино, з якими у мене був поганий досвід, і я виявив, що цей коментар випадково надходить, щоб захистити сайт, і мені здалося, що це підозріло, і я хотів це сказати, тому що це казино обдурило мене на 150 євро, що я справедливо виграв, і він каже, що йому завжди платили, у чому я дуже сумніваюся, коли знаю, як вони ставилися до мене, коли я виграв.


Я виграв 100 євро років тому на вітальній пропозиції 25 безкоштовних обертань. Вони попросили мене підтвердити свою особу та зробити мінімальний депозит, щоб мати можливість зняти гроші, що я і зробив. Я виграв ще 50 євро зі своїм депозитом і хотів зняти 150. Через кілька днів мої зняття було видалено, я міг побачити це в історії, і його замінили на 25 євро. Мені також зателефонував хлопець і сказав, що 25 безкоштовних обертань — це фальшиві гроші, що вони призначені для досвіду гри.


Тож вибачте, якщо мій коментар прозвучав грубо, але після того, що я пережив у цьому казино, я не можу написати нічого приємного.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Я бачу, що ви не подали скаргу щодо випадку, який ви щойно описали. Ви не вважаєте, що воно того варте?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель,


це було багато років тому, і зараз у мене немає жодних доказів, щоб виправдати це, крім моїх слів. Колись я не знав про вас і про те, що ми можемо поскаржитися на казино, але тепер я багато чому навчився, і якщо це сталося нещодавно, я буду першим, хто скаржиться. Але все, що я знаю, це те, що я нічого не винаходжу, вони справді вкрали у мене 150 євро, як я це пояснював.

Автоматичний переклад.
mrmileena
1 рік тому

Я маю на увазі, що ви можете повторно відкрити навіть старіші справи на Casino Guru, але правда полягає в тому, що нам потрібні докази, які стосуються будь-якої скарги. Я переглядаю скарги, які ви надіслали Casino Guru, і схоже, що ви зазвичай граєте в казино, які часто мають погану репутацію. Сподіваюся, ви вже обережніші, коли справа доходить до цього. Наша статистика просто показує, що ми справді отримуємо набагато більше скарг на казино, які мають погану репутацію, порівняно з казино з 8+.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого