2 р. тому
Тут ви можете обговорити Paris VIP Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
це казино внесено до чорного списку на кількох сайтах. Наприклад casinofreak і chipy.com. На основі мого власного досвіду вони, звичайно, є на багатьох інших сайтах. Вони зовсім не заслуговують на цю позначку.
https://www.casinofreak.com/casino-reviews/paris-vip-casino-review
https://chipy.com/reviews/paris-vip-casino-review
Hello,
this casino is blacklisted on several sites. For example casinofreak and chipy.com. They are certainly on a lot of other sites based on my own exprience. They do not deserve this mark at all.
https://www.casinofreak.com/casino-reviews/paris-vip-casino-review
https://chipy.com/reviews/paris-vip-casino-review
Привіт, mrmileena,
Я бачу, що це казино востаннє перевірялося минулого року, тому я запитаю про це нашу команду обробки даних і також додам вашу інформацію. Просто ми не дуже дбаємо про інші сайти, ми робимо все по-іншому, тому я не припускаю, що казино буде занесено до чорного списку. 🙂
У будь-якому випадку, ви натрапляли на форму, щоб повідомити нам про конкретне казино?:
Можна знайти під оглядом кожного казино 😉
Hello mrmileena,
I can see that this casino was lastly reviewed last year, so I will ask our data team about it and will also add your info. It's just that we do not much care about other sites, we do things differently, so I do not assume that the casino will be blacklisted, however. 🙂
Anyway, have you come across the form to update us about a specific casino?:
Can be found under each casino overview 😉
Привіт Радка,
Дякуємо за повідомлення та інформацію. Я не знав, що ми можемо зв’язатися безпосередньо з відповідальним.
Hello Radka,
Thank you for your message and the information, I didn't know we could contact the responsible directly.
Я сам нещодавно зрозумів, що ця функція «жива» 🙂😉.
I realized this function is "live" just recently myself 🙂😉.
Мені неодноразово надсилали електронні листи від 4 компаній тієї самої мережі, і я регулярно отримую від них 25 безкоштовних обертань у понеділок, середу та п’ятницю.
У тому числі і обговорюване казино.
Ось цікаво, що воно називається Paris Vip2 Casino. Чим відрізняється від казино ParisVip? Мій рахунок і прибуток теж там.
Я надіслав їм свої документи після виграшу 600 євро та повного бонусного обороту, але тут нічого не відбувається протягом кількох днів. Є лише чат-боти й немає прямої контактної особи. Я не можу здійснити платіж понад 100 євро.
I was repeatedly emailed by 4 of the same chain and regularly get 25 free spins from them on Monday, Wednesday and Friday.
Including the discussed casino.
Here is curious that it is called Paris Vip2 Casino. What is the difference to ParisVip Casino? My account and the profit are there too.
I sent them my documents after winning 600 euros and full bonus turnover, but nothing has happened here for days. There are only chatbots and no direct contact person. I cannot make a payment over 100 euros.
Ich wurde von immer wieder 4 der gleichen Kette per email angeschrieben und bekomme regelmässig am Montag , Mittwoch und Freitag von denen je 25 Freispiele.
Darunter auch das besprochene Casino.
Hier ist merkwürdig, das es sich Paris Vip2 Casino nennt . Was ist der Unterschied zu ParisVip Casino? Dort gibt es mein Konto auch und den Gewinn.
ich habe denen nach meinem Gewinn von 600 Euro und vollem Bonusumsatz meine Dokumente gesendet aber hier tuts sich nichts seit Tagen. Es gibt nur Chatbots und keinen direkten Ansprechpartner.Ich kann keine Auszahlung über 100 Euro tätigen.
Привіт,
Я припускаю, що ParisVip2 — це лише дзеркальна сторінка для гравців, які отримують доступ до Paris Vip Casino з певних країн, це досить поширене технічне рішення.
Я також перевірив розділ «Зв’яжіться з нами» та знайшов це:
"Зв'яжіться з нами
Наша привітна команда обслуговування клієнтів готова відповісти на будь-які ваші запитання цілодобово та без вихідних. Тож звертайтеся!
Електронна адреса: support@parisvipcasino.com
"
Це електронна адреса, на яку ви надіслали ці документи?
Гадаю, вам варто трохи почекати, здається, іншого способу зв’язатися зі службою підтримки немає. Крім того, спробуйте його профілі в соціальних мережах, якщо такі є в казино. 🤔
Якщо вам не вдасться отримати виграш протягом 14 днів з дня, коли було подано запит на зняття коштів, ми спробуємо вам допомогти.
Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається.🤞
Hello,
I'd guess that ParisVip2 is just a mirror page for players accessing the Paris Vip Casino from certain countries, this is quite a common technical solution.
I also checked the section called contact us and found this:
"Contact us
Our friendly customer service team is on hand to answer any questions you may have 24/7. So get in touch!
E-mail: support@parisvipcasino.com
"
Is this the email you sent those documents to?
Well, I guess you should wait a bit, seems there is no other way how to get in touch with the support. Alternatively, try its social media profiles, if the casino has any. 🤔
If you fail to get the winnings within 14 days counting from the day your withdrawal request was made, we will try to help you out.
Let us know how it goes, please.🤞
Привіт усім, я клієнт Paris vip. Я завжди отримував свої виграші, але на даний момент сайт знаходиться на технічному обслуговуванні. Мабуть, вони збираються додати ігри та змінити правила, які були раніше. Мій обліковий запис має відновитися за кілька днів. Загалом мені подобається цей сайт.
Hello everyone, I am a customer at Paris vip. I have always received my winnings but at the moment the site is under maintenance. Apparently they are going to add games and change the rules from before. My account should be back up and running in a few days. I like this site overall.
привіт
дуже дякую за таку корисну інформацію. Я бачу, що ми перевірили сайт зовсім недавно (грудень 2022), хоча ми точно не хочемо пропустити жодних важливих змін 🙂.
Я зроблю нотатку.
Заходьте до нас частіше, тримайте нас в курсі 😉
Hey there,
thank you very much for such a piece of useful information. I can see we checked the site quite recently (December 2022), though we definitely don't want to miss any important changes 🙂.
I'll make a note.
Visit us often, keep us updated 😉
Якось дивно створити обліковий запис на guru і просто залишити одне повідомлення про особливо погане та маловідоме казино... і як ви отримали цю інформацію, ймовірно, одного члена казино відправили захищати шахрайське казино.
Kinda weird to create an account on guru and just leave one message on a particularly bad and not well known casino... and how did you get these infos, probably one member of the casino being sent to defend the scam casino.
Добре,
маєш щось конкретніше? Я б сам не робив таких звинувачень у подібних ситуаціях, хоча ви можете спершу поставити запитання до служби підтримки. Так виглядає справедливіше, вам не здається?
Well,
do you have anything more concrete? I wouldn't make such accusations myself in situations like this, though you're welcome to ask support questions first. It feels fairer, don't you think?
Привіт Радка,
Я навмання переглядав сайт, перевіряючи деякі казино, з якими у мене був поганий досвід, і я виявив, що цей коментар випадково надходить, щоб захистити сайт, і мені здалося, що це підозріло, і я хотів це сказати, тому що це казино обдурило мене на 150 євро, що я справедливо виграв, і він каже, що йому завжди платили, у чому я дуже сумніваюся, коли знаю, як вони ставилися до мене, коли я виграв.
Я виграв 100 євро років тому на вітальній пропозиції 25 безкоштовних обертань. Вони попросили мене підтвердити свою особу та зробити мінімальний депозит, щоб мати можливість зняти гроші, що я і зробив. Я виграв ще 50 євро зі своїм депозитом і хотів зняти 150. Через кілька днів мої зняття було видалено, я міг побачити це в історії, і його замінили на 25 євро. Мені також зателефонував хлопець і сказав, що 25 безкоштовних обертань — це фальшиві гроші, що вони призначені для досвіду гри.
Тож вибачте, якщо мій коментар прозвучав грубо, але після того, що я пережив у цьому казино, я не можу написати нічого приємного.
Hello Radka,
i was going randomly through the site, checking some of casinos which i had bad experience with and i found that comment randomly coming to defend the site and i found it suspicious and wanted to say it because this casino scammed me of 150 euros which i fairly won and he is saying that he has always been paid, which i really doubt when i know how they treated me when i won.
I won 100 euros years back on the welcome 25 free spins offer. They asked me to verify my identity and to make a minimum deposit to be able to withdraw, which i did. I won 50 more euros with my deposit and wanted to withdraw 150. Few days later, my withdrawals were removed, i could see it in the history and it was replaced by 25 euros. I also received a call of a guy telling me that the 25 free spins were fake money, that it was to experience games.
So i am sorry if my comment sounded rude but after what i experienced with this casino, i cannot write anything sweet.
Я бачу, що ви не подали скаргу щодо випадку, який ви щойно описали. Ви не вважаєте, що воно того варте?
I can see you haven't submitted a complaint regarding the case you just described. Don't you think it's worth it?
Привіт Даніель,
це було багато років тому, і зараз у мене немає жодних доказів, щоб виправдати це, крім моїх слів. Колись я не знав про вас і про те, що ми можемо поскаржитися на казино, але тепер я багато чому навчився, і якщо це сталося нещодавно, я буду першим, хто скаржиться. Але все, що я знаю, це те, що я нічого не винаходжу, вони справді вкрали у мене 150 євро, як я це пояснював.
Hello Daniel,
this was years ago and i do not have any proofs to justify it now other than my words. Back in time, i did not know about you and that we could complain actually against a casino but now i have learnt a lot and if it happened recently, i will be the first to complain. But all i know is that i am not inventig anything, they really stole me 150 euros like i explained it.
Я маю на увазі, що ви можете повторно відкрити навіть старіші справи на Casino Guru, але правда полягає в тому, що нам потрібні докази, які стосуються будь-якої скарги. Я переглядаю скарги, які ви надіслали Casino Guru, і схоже, що ви зазвичай граєте в казино, які часто мають погану репутацію. Сподіваюся, ви вже обережніші, коли справа доходить до цього. Наша статистика просто показує, що ми справді отримуємо набагато більше скарг на казино, які мають погану репутацію, порівняно з казино з 8+.
I mean, you can reopen even older cases on Casino Guru, but the truth is that we'd need evidence which applies to any complaint case. I'm going through the complaints you submitted to Casino Guru and it looks like you tend to play in casinos that often have quite a bad reputation. I hope you're already more careful when it comes to this. Our statistics simply show that we really do receive much more complaints against casinos that have the bad reputation compared to those with 8+.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.