ФорумКазиноParimatch Casino - загальне обговорення

Parimatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

6 міс. тому від kakurana
|
3158 переглядів 52 відповідей |
|
12 3
Mohdyawar123
2 міс. тому

Наша команда спочатку повинна мати все необхідне для зв’язку з казино, тому потрібне терпіння. Ваша скарга не єдина відкрита. Ми зробимо все можливе.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Дякую, я чекаю на краще і мої 3500 рупій.

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
2 міс. тому

Будь ласка, не соромтеся повідомляти нас про будь-які оновлення. Бажаю Вам ефективного вирішення Вашого питання.

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Моя проблема досі не вирішена, але я чекаю і вірю в тебе


дякую

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
2 міс. тому

Ми уважно спостерігатимемо за розвитком скарги.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

4 вересня я отримав лист від parimatch про те, що мої гроші будуть повернуті протягом 24 годин після того, як я заповню всі необхідні запитання. Я заповнив усі необхідні запитання, але сьогодні 7 вересня, але мої гроші не зараховано, будь ласка, зв’яжіться з parimatch і розкажіть їм про мою проблему.

Дуже дякую за вашу відповідь.

file

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
2 міс. тому

Відповідно до того, що я побачив у вашій скарзі, ми вже зв’язалися з казино, тому, сподіваюся, вони пояснять, і ви отримаєте свої гроші. Мені дуже цікаво, і я сподіваюся почути від них незабаром.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я вніс 3000 4 вересня через paytm, який є автоматичним режимом, у якому ви потрапляєте безпосередньо в додаток, який ви вибираєте, гроші були успішно переведені, і коли я зв’язався з керівником клієнта, зачекайте 5-7 днів, гроші отримають відшкодування. Я чекав 7 днів, потім вони знову попросили мене зачекати до 19 вересня, кошти повернуть, зараз 20, і тепер вони кажуть мені, що ти, ймовірно, надіслав це неправильному продавцю, коли ти автоматично потрапляєш у програму без копіювання, вставки будь-якого UPI, як це можливо, що я маю надіслано через неправильний UPI, вони просто шахраюють зі своїми клієнтами, вони є шахраями, я прошу зв’язатися з parimatch і вирішити мою суперечку якомога швидше file

Автоматичний переклад.
sfimoazim25
2 міс. тому

Привіт, я чув, у чому ваша проблема, і я дуже здивований, що якщо він автоматично перенаправляв вас під час оплати в казино, вам казали, що вам довелося чекати досить довго, щоб дізнатися, що ви кудись відправили це неправильно. Вам більше нічого не сказали чи порадили, що робити? Ви також перевірили, чи все ввели правильно? Ви також надіслали казино ідентифікатор транзакції, щоб перевірити, чи можуть вони його підтвердити?

Однак якщо вони не зможуть вам допомогти, ви можете спробувати подати нам скаргу на нашому веб-сайті, і наша команда розгляне та спробує з’ясувати, що пішло не так.

Просто натисніть тут, щоб відкрити скаргу . ⬅️

Ви за це?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Як щодо моєї скарги parimatch casino не відповіло.

Будь ласка, зробіть щось краще на мою користь

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
2 міс. тому

Я бачу, що у вашій скарзі таймер все ще вказано на стороні казино. На жаль, ми не можемо багато з цим зробити, і лише якщо казино зв’яжеться, наша команда зможе вирішити вашу проблему.

Тому будь ласка, наберіться терпіння та зачекайте, щоб побачити, як розгортатиметься скарга.

Я буду тримати за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Гуру казино, ти фальшивий, оскільки моя скарга все ще не розглянута, а parimatch не відповів на мою скаргу, ти не маєш права зв’язуватися з parimatch, якщо ти змусив їх відповісти на мою скаргу

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
2 міс. тому

Шановний гравець,

Наскільки я розумію ваше повідомлення, ми «фальшиві», тому що намагалися вам допомогти. Що ж, як сказано в скарзі, у казино ще є час на відповідь, тому я пропоную вам заспокоїтися. Чи можете ви будь-яким способом змусити представника казино негайно відповісти?

Я б сказав, що краще відкинути сильні емоції та зосередитися на тому, що скарга ще не закінчилася.

«Ми хочемо попросити казино відповісти на цю скаргу. Ми подовжуємо таймер на 7 днів . Якщо казино не відповість у встановлений термін, ми закриємо скаргу як «нерозглянуту», що може негативно вплинути на її рейтинг ."

Сподіваюся, ваша проблема буде вирішена, хоча ми не несемо відповідальності за будь-який збій.

Зберігайте спокій і позитив, будь ласка.



Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого