Шановний гравець,
Наскільки я розумію ваше повідомлення, ми «фальшиві», тому що намагалися вам допомогти. Що ж, як сказано в скарзі, у казино ще є час на відповідь, тому я пропоную вам заспокоїтися. Чи можете ви будь-яким способом змусити представника казино негайно відповісти?
Я б сказав, що краще відкинути сильні емоції та зосередитися на тому, що скарга ще не закінчилася.
«Ми хочемо попросити казино відповісти на цю скаргу. Ми подовжуємо таймер на 7 днів . Якщо казино не відповість у встановлений термін, ми закриємо скаргу як «нерозглянуту», що може негативно вплинути на її рейтинг ."
Сподіваюся, ваша проблема буде вирішена, хоча ми не несемо відповідальності за будь-який збій.
Зберігайте спокій і позитив, будь ласка.
Dear player,
The way I understand your message, we are "fake" because we tried to help you out. Well, as being said in the complaint, the casino still has time to respond, so I suggest you calm down. Are you by any means able to force the casino representative to respond right away?
I'd say it would be best to put strong emotions aside and focus on the basic fact that the complaint has not ended yet.
"We would like to ask the casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating."
I hope your matter will be resolved, though we are not responsible for any failure.
Stay calm and positive, please.
Автоматичний переклад.