ФорумКазиноParimatch Casino - загальне обговорення

Parimatch Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

4 міс. тому від kakurana
|
2104 переглядів 52 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Weebin
1 місяць тому

Гей, казино не повідомило вам, чому вони заблокували ваш рахунок? Вам не надіслали загальну відповідь, що ви порушили якісь Умови? Ви грали з бонусом чи ні?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому


Я отримав це повідомлення від Парі Матч.



Шановний Джатін

Згідно з нашими положеннями та умовами № 92, у разі необхідності Букмекерська компанія може вимагати додаткові підтвердження особи в будь-який час, незалежно від того, чи пройшов Клієнт первинну перевірку облікового запису.



я не використовував жодного бонусу, і мої гроші застрягли.

будь ласка, дайте мені рішення.

Автоматичний переклад.
Weebin
1 місяць тому

Гаразд, тож, виходячи з того, що вони вам написали, вони вимагали від вас будь-яких документів, що засвідчують особу? Схоже, казино хоче, щоб ви провели додаткову перевірку.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я вже надав усі документи, які вони запитували, але вони не відповідають на мої листи. Я надсилав свої документи електронною поштою 7-8 разів. І досі не отримує жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
Weebin
1 місяць тому

Хм, у вашому обліковому записі гравця теж нічого не відображається про перевірку? Це дивно. Те, що вони вам не кажуть, дуже дратує. Коли ви передали їм документи?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я віддав документи в той же день 4 серпня. І не отримав жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
Weebin
1 місяць тому

Що ж, нам справді знадобиться певна підтримка, щоб рухатися вперед із вирішенням проблеми. Шкода, що вас ігнорують. Наприклад, я не впевнений, чи обліковий запис у першому раунді, чи вам слід очікувати подальшої перевірки.

Я також перевірив відгуки користувачів і виявив їх не дуже переконливими. Його підтримку було описано як грубу та повільну.

Незважаючи на це, я боюся, що нам все одно доведеться дати їм трохи часу, щоб дістатися до вас. Чи могли б ви повідомити нам про майбутні події?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

В порядку

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт, мені потрібна ваша підтримка. Я граю в казино parimatch, мій ідентифікатор гравця — 285679462 30.07.2024. Я зробив депозит на суму 3500 індійських рупій через телефонну оплату. Мій платіж було знято з мого банку, але не зараховано на рахунок parimatch. Я зв’язався зі службою підтримки parimatch, вони запитали мені про мою платіжну квитанцію, яку я дав їм, вони сказали мені, що мої гроші будуть зараховані на мій рахунок протягом 5-7 робочих днів, через 7 днів мої гроші не були зараховані на мій рахунок або рахунок Parimatch Я знову звернувся до служби підтримки клієнтів, вони запитали мене, надіслав банк виписка з поточною датою Я надав їм виписку з банківського рахунку з поточною датою, але мої гроші не повернуто, вони запитували мене знову і знову сьогодні 30.08.2024 мої гроші не повернуто на мій банківський рахунок. Сподіваюся, я отримаю від вас допомогу

дякую..

285679462 ідентифікатор гравця

Ідентифікатор транзакції T2407300105295325896361

421218832236 Ідентифікатор утр

368644361 id квитка hai phone pay



Шахрайство з депозитами в казино Parimatch

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
4 тиж. тому

Це дійсно неприємна ситуація, яку ви описали тут і у своїй скарзі .

Це дуже сумно, тому що в такій ситуації наша команда не може зробити багато, і зазвичай це між казино та постачальником платежів.

Я просто сподіваюся, що незабаром буде знайдено рішення, і ви отримаєте назад свої гроші.

Будь ласка, тримайте нас в курсі, як це відбувається.

Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Я сподіваюся, що ви мені допоможете, будь ласка, ви моя остання надія.

Минув місяць, але мої гроші все ще не повертаються або не зараховуються на мій обліковий запис Parimatch. Я надав усі основні документи в службу підтримки Parimatch, але вони запитують мене знову і знову, витрачаючи час, будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
3 тиж. тому

Чи можу я запитати, що саме вони просять?

Можливо, деякі документи, які ви надали, були в неправильному форматі або неналежної якості.

Спробуйте перевірити цю можливість, і, можливо, вам вдасться це виправити.

Повідомте нам, будь ласка, якщо щось дізнаєтесь.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Дякую за супер швидку відповідь. Вони попросили мене звернутися до свого банку

Багато часу я надсилав їм виписку з банківського рахунку та платіжну квитанцію.

Я вже зв’язався зі своїм банком, і вони сказали, що платіж уже надіслано на рахунок одержувача, однак це не перша скарга на Parimatch. Я прочитав багато негативних відгуків, пов’язаних із проблемою депозиту на parimatch на інших сайтах казино. Вчора один із їхніх агентів сказав, що ви отримаєте суму максимум через 12 годин, але зараз це більше 17 годин. Будь ласка, перевірте та допоможіть, оскільки мені справді потрібна ваша підтримка, інакше вони будуть шахраювати так у майбутньому.


Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
3 тиж. тому

Привіт.

Мені прикро чути про ваше випробування; Я б очікував, що простий депозит буде виплачено набагато швидше. Було б ідеально, якби вони змогли знайти швидке рішення, але я щиро сподіваюся, що скарга змусить персонал казино вжити певних заходів. Просто продовжуйте скаргу; Я знаю, що це має бути важко. Мені неприємно це говорити, але нам все одно потрібно дати деякий час, поки не буде зібрано всю інформацію, і процес може загостритися.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Дякуємо за вашу відповідь 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Вчора один із їхніх агентів сказав, що ви отримаєте суму протягом максимум 24 годин, але зараз це більше ніж 24 години. Будь ласка, перевірте та допоможіть, оскільки мені дуже потрібна ваша підтримка, інакше вони будуть шахраювати так у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
3 тиж. тому

На жаль, наразі ми нічого не можемо зробити, але зачекайте. Сподіваюся, незабаром у цьому буде рух.

Будь ласка, тримайте нас в курсі та намагайтеся залишатися терплячими.🙏

Автоматичний переклад.
Mohdyawar123
3 тиж. тому

Я бачу, що ви постійно отримуєте різну інформацію про те, коли має бути зарахований ваш депозит, що не найприємніше.

Однак, як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться терпіти, доки ваша скарга не буде розглянута, тому що без цього ми мало що зможемо зробити.

Але ми сподіваємось, що казино зможе внести гроші без нашого наполягання.

Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Дякуємо за відповідь.

Але, будь ласка, зробіть щось краще, щоб скоро мої гроші зарахували.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Ви повинні домагатися цього, тому що без підштовхування вони не можуть зарахувати мої гроші, оскільки минуло місяць, але мої гроші все ще не зараховані, тому я прийшов сюди по допомогу, і я вірю, що ви зробите щось краще для моїх грошей.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого