7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Parimatch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Не могли б ви бути конкретнішими та розповісти нам, у чому саме полягає проблема? Спробуйте надати більше деталей, щоб ми змогли якось вам допомогти.
Hello. Could you be more specific, please and tell us what exactly the issue is? Try to provide more details, so we'll be able to assist you somehow.
2 квітня 2024 року я знімаю 5000 рупій. Його було успішно схвалено, але гроші так і не надійшли на мій рахунок. Щоразу, коли я прошу їх, вони кажуть мені надати банківський звіт.
Зараз 19 травня я вніс 9000 рупій. Гроші були зняті з мого рахунку, але депозит не був успішним. Щоразу, коли я прошу підтримки, вони просто відповідають тим самим. Ми працюємо над вашим запитом.
On 02 April 2024 i withdraw 5000 rupees. It was approved successfully but the money never came to my account. Everytime i ask them they tell me to submit bank report.
Now on 19 may i deposited 9000 rupees. The money got deducted from my account but the deposit was not successful. Whenever i ask for support they just reply with same thing. We are working on your request.
Дякуємо за роз'яснення питання. Це звучить дуже погано, і, чесно кажучи, індекс безпеки цього казино мені також не здається найкращим.
Якщо вам потрібно, щоб наша група розгляду скарг втрутилася, надішліть скаргу тут, на нашому веб-сайті. Це безкоштовно, і вони напевно краще розберуться в цій проблемі та спробують її вирішити. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і тримайте нас у курсі, як ви це впораєтеся.
Thank you for clarifying the issue. This sounds really bad, and to tell you the truth, the safety index of this casino doesn't look well to me either.
If you need our complaint team to intervene, please submit a complaint here on our website. It is free of charge, and they will surely have a better look into this issue and will try to get it solved. Just follow this link to do so, and keep us informed on how you go with it.
Привіт Ромі.
Я подав скаргу. Минуло 4 дні, як я вніс депозит. Кожного разу, коли я запитую їх, вони кажуть, що ми працюємо над вашою проблемою. Але все, що вони роблять, це обман. Багато людей на YouTube висловили ту саму проблему. Parimatch — це повне шахрайство. Він розкрадає гроші.
Hello Romi.
I have filed a complaint. It has been 4 days since i deposited. Everytime i ask them they say we are working on your issue. But all they do is cheat. Many people on youtube have expressed same problem. Parimatch is a complete fruad. Its looting the money.
Я бачив вашу скаргу , де Вероніка пояснювала реальну ситуацію. Спробуйте перевірити у свого постачальника платіжних послуг і інформуйте нас про те, як це відбувається. Сподіваємось, незабаром вони зможуть знайти рішення. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.
I have seen your complaint where Veronika has explained the actual situation. Try to check with your payment provider, please, and keep us updated about how it goes. Hopefully, they will be able to find the solution soon. We'll wait for your reply here.
З цього питання вам слід звернутися до свого банку. Який спосіб оплати ви використовували, якщо можна запитати?
You should contact your bank in that matter. Which payment method have you used, if I may ask?
Я робив оплату через upi. Трансакція успішна. Суму було успішно знято та надійшло на рахунок, який відображається в parimatch. Чим може допомогти мій банк у цьому питанні?
I did payment by upi. The transaction is successful. The amount was successfully deducted and reached to account displayed in parimatch. What help can my bank do in this matter
Я не дуже знайомий з UPI, чесно кажучи. Хіба це не пов’язано з вашим банківським рахунком?🤔
Тож я б сказав, що ваш банк має підтвердити, що він обробив платіж.
I am not very familiar with UPI, to tell you the truth. Isn't it linked to your bank account, actually?🤔
So your bank should confirm that they processed the payment, I would say.
Чи правильно я розумію, що ви працюєте в банку, який є вашим постачальником платежів? Добре, я зрозумів. Отже, ви вважаєте, що це в руках казино. Але чи намагаються вони вирішити проблему? Можливо, ви отримали якусь нову інформацію про свій депозит?
Do I understand correctly that you work at the bank, which is your payment provider? Okay, I understand. So you reckon it is in the casinos hands. Do they try to solve the problem, though? Have you gotten any new information about your deposit, perhaps?
Ні, вони нічого не роблять. Кожного разу, коли я запитую їх, вони відповідають тим самим: "Ми зараз працюємо над вашою проблемою". Але як я можу їм вірити, немає доказів. Я запитав про це на youtube. У багатьох людей така проблема, і їхній депозит не зараховується навіть через два місяці.
No they are not doing anything. Whenever i ask them they reply with same thing "we are currently working on your issue". But how can i believe them there is no proof. I enquired this on youtube. Many people have same problem and their deposit is not credited even after two months.
Якщо я можу сказати з нашого досвіду тут, у Casino Guru, таке розслідування іноді вимагає часу. Часто гроші губляться, і їх потрібно з’ясувати, де. Я просто сподіваюся, що вони скоро знайдуться, просто потрібно спробувати бути терплячими.
If I can tell from our experience here in Casino Guru, this kind of investigation takes time sometimes. Many times, the money gets lost, and it is needed to find out where. I just hope they will be found soon, you just need to try to be more patient.
Чесно кажучи, на жаль, на розслідування часто може знадобитися навіть місяць, і я сподіваюся, що це не ваш випадок.🤞 Повідомляйте нас про будь-які зміни, ми чекатимемо на вашу відповідь.
To tell you the truth, many times it could take maybe even a month to investigate, unfortunately, and I hope this won't be your case.🤞 Please keep us updated about any changes, we'll wait for your reply.
Я не отримав свою суму 30000, яку зняв із parimatch уже 17 днів ....чи не могли б ви допомогти???? Мені брешуть, що вже перерахували суму
I haven't received my 30000 withdrawal amount from parimatch since 17 days now ....could you plz help ???? They are lying to me that have already transferred the amount
Привіт, я бачу, що у вас проблеми в казино, що неприємно, але дозвольте поставити вам кілька запитань.
Коли казино стверджує, що надіслало вам гроші, чи намагалися ви запитати квитанцію, щоб перевірити, чи це правда? Коли казино повідомило вам про цей факт і який спосіб оплати ви використовували для виведення коштів?
Будь ласка, дай мені знати.
Hi, I can see that you are having problems in the casino which is not pleasant but let me ask you a few questions.
When the casino claims to have sent you money, did you try to ask the receipt to see if it was really true ? When did the casino tell you this fact and what payment method did you use to withdraw ?
Please let me know.
У мене на рахунку Parimatch 24000 рупій. Раніше я грав в авіатора, але раптом мій акаунт заблокували. Мій обліковий запис повністю перевірено, але вони заблокували його без попереднього повідомлення.
I have 24000 Rs in my Parimatch account. I used to play aviator but suddenly my account got blocked. My account is fully verified but they blocked it without any prior notice.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.