ГоловнаФорумКазиноParimatch Casino - загальне обговорення

Parimatch Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від kakurana
|
3 631 переглядів 52 відповідей |
|
1 23
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Parimatch Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Це шахрайства. Вони не дали моє зняття, а коли я вніс гроші, вони не дали моїх грошей

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Привіт. Не могли б ви бути конкретнішими та розповісти нам, у чому саме полягає проблема? Спробуйте надати більше деталей, щоб ми змогли якось вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

2 квітня 2024 року я знімаю 5000 рупій. Його було успішно схвалено, але гроші так і не надійшли на мій рахунок. Щоразу, коли я прошу їх, вони кажуть мені надати банківський звіт.

Зараз 19 травня я вніс 9000 рупій. Гроші були зняті з мого рахунку, але депозит не був успішним. Щоразу, коли я прошу підтримки, вони просто відповідають тим самим. Ми працюємо над вашим запитом.

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Дякуємо за роз'яснення питання. Це звучить дуже погано, і, чесно кажучи, індекс безпеки цього казино мені також не здається найкращим.

Якщо вам потрібно, щоб наша група розгляду скарг втрутилася, надішліть скаргу тут, на нашому веб-сайті. Це безкоштовно, і вони напевно краще розберуться в цій проблемі та спробують її вирішити. Просто перейдіть за цим посиланням, щоб зробити це, і тримайте нас у курсі, як ви це впораєтеся.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт Ромі.

Я подав скаргу. Минуло 4 дні, як я вніс депозит. Кожного разу, коли я запитую їх, вони кажуть, що ми працюємо над вашою проблемою. Але все, що вони роблять, це обман. Багато людей на YouTube висловили ту саму проблему. Parimatch — це повне шахрайство. Він розкрадає гроші.

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Я бачив вашу скаргу , де Вероніка пояснювала реальну ситуацію. Спробуйте перевірити у свого постачальника платіжних послуг і інформуйте нас про те, як це відбувається. Сподіваємось, незабаром вони зможуть знайти рішення. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Але як я можу зв’язатися з постачальником платежів. Я переказав свої гроші на рахунок, який відображався на платформі parimatch

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

З цього питання вам слід звернутися до свого банку. Який спосіб оплати ви використовували, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я робив оплату через upi. Трансакція успішна. Суму було успішно знято та надійшло на рахунок, який відображається в parimatch. Чим може допомогти мій банк у цьому питанні?

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Я не дуже знайомий з UPI, чесно кажучи. Хіба це не пов’язано з вашим банківським рахунком?🤔

Тож я б сказав, що ваш банк має підтвердити, що він обробив платіж.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Працюю тільки в банку. Я підтвердив, що платіж успішно зараховано.


Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Чи правильно я розумію, що ви працюєте в банку, який є вашим постачальником платежів? Добре, я зрозумів. Отже, ви вважаєте, що це в руках казино. Але чи намагаються вони вирішити проблему? Можливо, ви отримали якусь нову інформацію про свій депозит?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, вони нічого не роблять. Кожного разу, коли я запитую їх, вони відповідають тим самим: "Ми зараз працюємо над вашою проблемою". Але як я можу їм вірити, немає доказів. Я запитав про це на youtube. У багатьох людей така проблема, і їхній депозит не зараховується навіть через два місяці.

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Якщо я можу сказати з нашого досвіду тут, у Casino Guru, таке розслідування іноді вимагає часу. Часто гроші губляться, і їх потрібно з’ясувати, де. Я просто сподіваюся, що вони скоро знайдуться, просто потрібно спробувати бути терплячими.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Але, сер, має бути певна відповідальність. Минуло 5 днів. Це були мої важко зароблені гроші. Вони, здається, не дбають про це

Автоматичний переклад.
kingslayer17
7 міс. тому

Чесно кажучи, на жаль, на розслідування часто може знадобитися навіть місяць, і я сподіваюся, що це не ваш випадок.🤞 Повідомляйте нас про будь-які зміни, ми чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я не отримав свою суму 30000, яку зняв із parimatch уже 17 днів ....чи не могли б ви допомогти???? Мені брешуть, що вже перерахували суму

Автоматичний переклад.
sahil648698
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблеми в казино, що неприємно, але дозвольте поставити вам кілька запитань.

Коли казино стверджує, що надіслало вам гроші, чи намагалися ви запитати квитанцію, щоб перевірити, чи це правда? Коли казино повідомило вам про цей факт і який спосіб оплати ви використовували для виведення коштів?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене на рахунку Parimatch 24000 рупій. Раніше я грав в авіатора, але раптом мій акаунт заблокували. Мій обліковий запис повністю перевірено, але вони заблокували його без попереднього повідомлення.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого