Насправді я теж цього не розумію, і, мабуть, тільки вони мають відповідь. Я б сказав, що ви повинні утримувати гравців, але я не думаю, що це так, тому що у вас є проблема, і ніхто не відповідає.
У нашому огляді я виявив, що це казино також внесено до чорного списку на деяких платформах і має жахливий індекс безпеки , тому це був не найкращий вибір.
Тож, мабуть, я б підготувався до того, що ви, можливо, не отримаєте грошей, але сподіваюся, що я не правий.
Наступного разу я, ймовірно, краще зроблю роботу, знайшовши інформацію та підтвердивши її з кількох джерел. 🙁
Actually, I don't understand that either, and I guess only they have the answer. I would say that you have to keep the players, but I don't think it's that way, because you have a problem and nobody answers.
I found in our review that this casino is also blacklisted on some platforms and has a terrible safety index, so it wasn't the best choice.
So I guess I would prepare myself that it's possible you won't get any money, but I hope I'm not right.
Next time I would probably do a better job of finding information and confirming from multiple sources. 🙁
Автоматичний переклад.