ФорумКазиноParasino Casino - загальне обговорення

Parasino Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Recan97
|
4130 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Parasino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Привіт, шановна команда, я щойно створив тут обліковий запис у цьому казино, я виграв 220 євро, вони поклали їх у мій бонус, а не на мій баланс, і коли я намагався зняти гроші, вони сказали, що у вас недостатньо коштів.

file

Я побачив орган ліцензування, тому я створив там обліковий запис

Автоматичний переклад.
Recan97
10 міс. тому

Привіт, ми позначили це казино як закрите.

Однак, що стосується ваших грошей, ви грали з бонусом чи ні? Мені здається, це пояснює, чому так сталося. Якщо ви грали з бонусом, чи зустрічалися ви з ставками?

Якщо ні, чи намагалися ви запитати службу підтримки, чому ваші гроші були вкладені в бонусні гроші?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Їх відповідь

Дякую вам за вашу електронну пошту.


Ми перевіримо ваш обліковий запис і зв’яжемося з вами.


Будь ласка, вкажіть своє ім'я користувача та дату реєстрації.


Щоб повністю активувати свій обліковий запис, будь ласка, надайте свої документи KYC відповідно до запиту.


Підтримка клієнтів

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я відповів два дні тому, я все ще чекаю їхньої відповіді

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Проблема з сайтом, обміняли реальний баланс на бонус

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ти грав з бонусом чи ні? Мені здається, це пояснює, чому так сталося. Якщо ви грали з бонусом, чи зустрічалися ви з ставками?


Я грав із власним депозитом, сер, я не знаю, чому вони зробили цю помилку, у мене все ще є всі докази депозиту та історія транзакцій. Я не ставлюся

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Їх відповідь

Дякую вам за вашу електронну пошту.


Ми перевіримо ваш обліковий запис і зв’яжемося з вами.


Будь ласка, вкажіть своє ім'я користувача та дату реєстрації.


Щоб повністю активувати свій обліковий запис, будь ласка, надайте свої документи KYC відповідно до запиту.


Підтримка клієнтів

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт і дякую за ці оновлення.

Щоб бути впевненим, щодо всіх запитаних документів – чи ви їх уже надіслали? Я маю на увазі, що відповідь, безумовно, хороший крок, але документи є найважливішою частиною.

Ви випадково повідомили казино про значний прогрес?


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

ти грав з бонусом чи ні? Мені здається, це пояснює, чому так сталося. Якщо ви грали з бонусом, чи зустрічалися ви з ставками?


Я грав із власним депозитом, сер, я не знаю, чому вони зробили цю помилку, у мене все ще є всі докази депозиту та історія транзакцій. Я не ставлюся

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що стосується бонусу, чи запитали ви безпосередньо в казино? Здається, ви цілком переконані, що це була помилка, тож я припускаю, що у вас є пряма відповідь від оператора чату чи служби підтримки. Якщо так, було б чудово вставити його сюди.

Я буду тут, чекаю.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Що стосується бонусу, чи запитали ви безпосередньо в казино? Здається, ви цілком переконані, що це була помилка, тож я припускаю, що у вас є пряма відповідь від оператора чату чи служби підтримки. Якщо так, було б чудово вставити його сюди.

Я буду тут, чекаю.

Привіт і дякую за ці оновлення.

Щоб бути впевненим, щодо всіх запитаних документів – чи ви їх уже надіслали? Я маю на увазі, що відповідь, безумовно, хороший крок, але документи є найважливішою частиною.

Ви випадково повідомили казино про значний прогрес?

Привіт , у мене є. Моя історія гри та мій депозит в історії, які я можу показати вам, щоб я був повністю впевнений, що казино не спілкується, не підтримує живий чат та ігнорує мої електронні листи, вони відповіли мені приблизно на двадцять електронних листів, скажіть мені процитувати користувача назвати та надіслати документи kyc, але більше не відповідає. Моя історія ігор та історія депозитів, щоб побачити це своїми очима filefile

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи можу я отримати вашу допомогу? Оскільки ці казино більше не допомагають, вони ігнорують мої повідомлення.

Я зв’язався з ліцензією на ігри Кюрасао, вони відповіли.

Дорогий сер,

У 2018 році ми припинили дію цієї ліцензії.

З повагою

Автоматичний переклад.
Recan97
10 міс. тому

Так, на жаль, казино не має ліцензії, тому ви отримали правильну відповідь.

Що стосується верифікації, то вам ще не вдалося її успішно пройти? Якщо це триває більше двох тижнів, як виглядає з моменту вашого першого написання, а казино не намагається вам допомогти та ігнорує вас, тоді я рекомендуюподати скаргу за цим посиланням .

Наша команда спробує розслідувати те, що сталося, і допомогти вам.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Зараз я відкрию справу та подам скаргу, але ми ніколи не отримаємо відповіді на них, і ти це знаєш, Джаро, дякую

Автоматичний переклад.
Recan97
9 міс. тому

Казино ще не розглянуло жодної скарги, має низький індекс безпеки та багато попереджень . Тому я не здивуюся, якщо вони все-таки не відреагують на вашу скаргу.

Однак я поки що не буду кидатися в руки, і подивимося, що буде. Якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити мене, тому що мені дуже цікаво побачити, як це вийде.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
lauarual
9 міс. тому

брат, це про паразіно?

Автоматичний переклад.
Recan97
9 міс. тому

Швидше за все ні, якщо можна відповісти. Слідкуйте за темою тут 👈 Якщо хочете.


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file вони вкрали мій баланс

Автоматичний переклад.
Recan97
9 міс. тому

Обов’язково опублікуйте це у своїй скарзі. Вибачте, ми можемо просто поговорити про це на форумі, але справжня справа – це скарга. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вніс загалом 400 євро, зробив ставки на суму понад 2600 євро, але вони не хочуть знімати 200 євро.

Я спробував із сумою 50 євро з тим самим способом оплати, що використовувався під час депозиту, але його неодноразово відхиляли.

Вони ніколи не відповідають на мої електронні листи, в онлайн-чаті здається, що їх неможливо зловити (сьогодні я отримав їх, але вони не відповіли). Що робити? Чи можете ви надіслати їм повідомлення?

моє ім'я користувача там:

best22sellerpokemongo

+ інша проблема (я думаю, що це свого роду обмеження)

Коли я відкриваю сторінку «Спорт», з’являється помилка мережі. Але помилка виникає лише тоді, коли я входжу в обліковий запис. Як тільки я виходжу, це працює. Я пробував на 3 різних ноутбуках/ПК/телефонах, тестував у різних браузерах. Я видалив кеш браузера та файли cookie.

Я на 99% впевнений, що проблема НЕ в мені, оскільки сторінка завантажується ідеально, коли я не ввійшов у свій обліковий запис. Казино, живе казино, живі ігри завантажуються ідеально, проблема відображається лише на сторінці Spors. Будь ласка, перешліть його ІТ-команді або комусь іншому, дякую!


Автоматичний переклад.
hurkeczistvan
5 міс. тому

Привіт! Мені прикро чути, що ви зіткнулися з цією проблемою. Судячи з того, що ви описуєте, казино не повідомило вам, чому зняття коштів завжди не вдається, чи не так? Звичайно, було б добре знати, чому це так, адже без цього ми нічого конкретного не знаємо.

Однак чи записували ви свої виграші за допомогою спортивних ставок або ігрових автоматів? Я відчуваю, що обмеження спорту в цьому казино можуть бути з їхнього боку, якщо вам вдалося там виграти. Я не думаю, що ви були б першим випадком, хоча мені особисто це теж не хотілося б.

Тож дайте мені відповідь на мої запитання, і ми подивимося, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого