11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Parasino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, шановна команда, я щойно створив тут обліковий запис у цьому казино, я виграв 220 євро, вони поклали їх у мій бонус, а не на мій баланс, і коли я намагався зняти гроші, вони сказали, що у вас недостатньо коштів.
Я побачив орган ліцензування, тому я створив там обліковий запис
Hi dear teeam i just created an account here with these casino, i have won 220 euros, they put it in my bonus not on my balance, and when im trying to withdraw they said you dont have enough funds..
I saw a license authority its why i created an account there
Привіт, ми позначили це казино як закрите.
Однак, що стосується ваших грошей, ви грали з бонусом чи ні? Мені здається, це пояснює, чому так сталося. Якщо ви грали з бонусом, чи зустрічалися ви з ставками?
Якщо ні, чи намагалися ви запитати службу підтримки, чому ваші гроші були вкладені в бонусні гроші?
Буду чекати відповіді.
Hello we have listed this casino as closed.
However, as far as your money is concerned, did you play with the bonus or not ? That seems to me to explain why that would happen. If you played with the bonus did you meet wagering ?
If not, did you try to ask the support why your money was put in the bonus money ?
I will wait for the answer.
Їх відповідь
Дякую вам за вашу електронну пошту.
Ми перевіримо ваш обліковий запис і зв’яжемося з вами.
Будь ласка, вкажіть своє ім'я користувача та дату реєстрації.
Щоб повністю активувати свій обліковий запис, будь ласка, надайте свої документи KYC відповідно до запиту.
Підтримка клієнтів
Their answer
Thank you for your email.
We will check your account and get back to you.
Please provide your username and date of registration.
In order to fully activate your account please provide your KYC documents as requested.
Customer support
ти грав з бонусом чи ні? Мені здається, це пояснює, чому так сталося. Якщо ви грали з бонусом, чи зустрічалися ви з ставками?
Я грав із власним депозитом, сер, я не знаю, чому вони зробили цю помилку, у мене все ще є всі докази депозиту та історія транзакцій. Я не ставлюся
did you play with the bonus or not ? That seems to me to explain why that would happen. If you played with the bonus did you meet wagering ?
I played with my own deposit sir i dont know why they did these mistake i still have all proofs of deposit and the transactions history. I dont wagger
Їх відповідь
Дякую вам за вашу електронну пошту.
Ми перевіримо ваш обліковий запис і зв’яжемося з вами.
Будь ласка, вкажіть своє ім'я користувача та дату реєстрації.
Щоб повністю активувати свій обліковий запис, будь ласка, надайте свої документи KYC відповідно до запиту.
Підтримка клієнтів
Their answer
Thank you for your email.
We will check your account and get back to you.
Please provide your username and date of registration.
In order to fully activate your account please provide your KYC documents as requested.
Customer support
Привіт і дякую за ці оновлення.
Щоб бути впевненим, щодо всіх запитаних документів – чи ви їх уже надіслали? Я маю на увазі, що відповідь, безумовно, хороший крок, але документи є найважливішою частиною.
Ви випадково повідомили казино про значний прогрес?
Hi there, and thank you for those updates.
Just to be sure, regarding all requested documents - have you already sent those? I mean, the reply is surely a good step, yet the docs are the most important part.
Have you, by chance, informed by the casino about significant progress?
ти грав з бонусом чи ні? Мені здається, це пояснює, чому так сталося. Якщо ви грали з бонусом, чи зустрічалися ви з ставками?
Я грав із власним депозитом, сер, я не знаю, чому вони зробили цю помилку, у мене все ще є всі докази депозиту та історія транзакцій. Я не ставлюся
did you play with the bonus or not ? That seems to me to explain why that would happen. If you played with the bonus did you meet wagering ?
I played with my own deposit sir i dont know why they did these mistake i still have all proofs of deposit and the transactions history. I dont wagger
Що стосується бонусу, чи запитали ви безпосередньо в казино? Здається, ви цілком переконані, що це була помилка, тож я припускаю, що у вас є пряма відповідь від оператора чату чи служби підтримки. Якщо так, було б чудово вставити його сюди.
Я буду тут, чекаю.
When it comes to the bonus, have you asked the casino directly, please? It seems you are quite convinced it was a mistake, so, I presume you have some direct response from the chat operator or the support. If you do, it would be really great to paste it here.
I'll be here, waiting.
Що стосується бонусу, чи запитали ви безпосередньо в казино? Здається, ви цілком переконані, що це була помилка, тож я припускаю, що у вас є пряма відповідь від оператора чату чи служби підтримки. Якщо так, було б чудово вставити його сюди.
Я буду тут, чекаю.
Привіт і дякую за ці оновлення.
Щоб бути впевненим, щодо всіх запитаних документів – чи ви їх уже надіслали? Я маю на увазі, що відповідь, безумовно, хороший крок, але документи є найважливішою частиною.
Ви випадково повідомили казино про значний прогрес?
Привіт , у мене є. Моя історія гри та мій депозит в історії, які я можу показати вам, щоб я був повністю впевнений, що казино не спілкується, не підтримує живий чат та ігнорує мої електронні листи, вони відповіли мені приблизно на двадцять електронних листів, скажіть мені процитувати користувача назвати та надіслати документи kyc, але більше не відповідає. Моя історія ігор та історія депозитів, щоб побачити це своїми очима
When it comes to the bonus, have you asked the casino directly, please? It seems you are quite convinced it was a mistake, so, I presume you have some direct response from the chat operator or the support. If you do, it would be really great to paste it here.
I'll be here, waiting.
Hi there, and thank you for those updates.
Just to be sure, regarding all requested documents - have you already sent those? I mean, the reply is surely a good step, yet the docs are the most important part.
Have you, by chance, informed by the casino about significant progress?
Hello I have. my game history and my history deposit which I can show you so I am completely sure, the casino does not communicate, it does not present livechat and ignores my emails they replied to me once for around twenty emails, for tell me to quote the user name and send the kyc documents but no longer responded. My game history and deposit history to see it by your eyes
Чи можу я отримати вашу допомогу? Оскільки ці казино більше не допомагають, вони ігнорують мої повідомлення.
Я зв’язався з ліцензією на ігри Кюрасао, вони відповіли.
Дорогий сер,
У 2018 році ми припинили дію цієї ліцензії.
З повагою
Can i still have your help ? Because these casino is not helping anymore they ignore my messages.
I contacted the curacao gaming license they answered.
Dear Sir,
We terminated this license in 2018.
Regards
Так, на жаль, казино не має ліцензії, тому ви отримали правильну відповідь.
Що стосується верифікації, то вам ще не вдалося її успішно пройти? Якщо це триває більше двох тижнів, як виглядає з моменту вашого першого написання, а казино не намагається вам допомогти та ігнорує вас, тоді я рекомендуюподати скаргу за цим посиланням .
Наша команда спробує розслідувати те, що сталося, і допомогти вам.
Що ти сказав ?
Yes, unfortunately the casino has no license, so the answer you got is correct.
As far as the verification is concerned, you still haven't managed to pass it successfully ? If it has been going on for more than two weeks, which looks like it from when you first wrote, and the casino is not trying to help you and is ignoring you, then I recommend filing a complaint on this link.
Our team will try to investigate what happened and help you.
What do you say ?
Казино ще не розглянуло жодної скарги, має низький індекс безпеки та багато попереджень . Тому я не здивуюся, якщо вони все-таки не відреагують на вашу скаргу.
Однак я поки що не буду кидатися в руки, і подивимося, що буде. Якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити мене, тому що мені дуже цікаво побачити, як це вийде.
Я буду тримати кулаки. 🤞
The casino has not yet resolved any complaints and has a low safety index and a lot of warnings. So I wouldn't be surprised if they don't respond to your complaint after all.
However, I won't jump the gun yet and we'll see what happens. If you have any new information, don't hesitate to let me know, because I'm quite interested to see how it turns out.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Обов’язково опублікуйте це у своїй скарзі. Вибачте, ми можемо просто поговорити про це на форумі, але справжня справа – це скарга. 🤷♀️
Make sure to post this in your complaint. Sorry, we can just talk about it on the forum, but the real deal is the complaint. 🤷♀️
Я вніс загалом 400 євро, зробив ставки на суму понад 2600 євро, але вони не хочуть знімати 200 євро.
Я спробував із сумою 50 євро з тим самим способом оплати, що використовувався під час депозиту, але його неодноразово відхиляли.
Вони ніколи не відповідають на мої електронні листи, в онлайн-чаті здається, що їх неможливо зловити (сьогодні я отримав їх, але вони не відповіли). Що робити? Чи можете ви надіслати їм повідомлення?
моє ім'я користувача там:
best22sellerpokemongo
+ інша проблема (я думаю, що це свого роду обмеження)
Коли я відкриваю сторінку «Спорт», з’являється помилка мережі. Але помилка виникає лише тоді, коли я входжу в обліковий запис. Як тільки я виходжу, це працює. Я пробував на 3 різних ноутбуках/ПК/телефонах, тестував у різних браузерах. Я видалив кеш браузера та файли cookie.
Я на 99% впевнений, що проблема НЕ в мені, оскільки сторінка завантажується ідеально, коли я не ввійшов у свій обліковий запис. Казино, живе казино, живі ігри завантажуються ідеально, проблема відображається лише на сторінці Spors. Будь ласка, перешліть його ІТ-команді або комусь іншому, дякую!
I deposited total 400 euro, played over 2600 euro worth bets, but they dont want to withdraw 200 euro.
I tried with 50 euro amount with same payment method what used at deposit, but its rejected repeatly.
They never reply to my emails, on online chat it seems impossible to catch them ( today I got them, but they not replied ) What to do ? Can you message them please?
my username there is:
best22sellerpokemongo
+ other issue ( I think its a kind of limitation )
When I open the Sports page, it says network error. But only comes error when I logged into my account. Once as I logout, its working. I tried with at 3 different laptop/PC/Phone, tested at different browsers. I deleted the browser cache and cookies.
I'm 99% sure that at issue NOT at me, since the page loads pefectly when I'm not logged into my account. THe casino, live casino, live games loads perfectly, only shows issue on Spors page. Please forward it to the IT team or someone, thanks!
Привіт! Мені прикро чути, що ви зіткнулися з цією проблемою. Судячи з того, що ви описуєте, казино не повідомило вам, чому зняття коштів завжди не вдається, чи не так? Звичайно, було б добре знати, чому це так, адже без цього ми нічого конкретного не знаємо.
Однак чи записували ви свої виграші за допомогою спортивних ставок або ігрових автоматів? Я відчуваю, що обмеження спорту в цьому казино можуть бути з їхнього боку, якщо вам вдалося там виграти. Я не думаю, що ви були б першим випадком, хоча мені особисто це теж не хотілося б.
Тож дайте мені відповідь на мої запитання, і ми подивимося, що ми можемо зробити.
Hello, I'm sorry to hear that you've run into this problem. From what you describe, the casino didn't tell you why the withdrawal always fails, am I right ? It would certainly be good to know why this is so, because without that we don't know anything concrete.
However, did you record your wins using sports betting or slots ? I have a feeling that the limitation of sports in this casino might be from their side if you managed to win there. I don't think you would be the first case although I personally wouldn't like it either.
So let me know the answer to my questions and we'll see what we can do.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.