У мене є претензії лише до paradiseplay.
Ні, у них немає причини закрити обліковий запис заради мого «благополуччя». Але я зареєструвався лише напередодні та вніс 150 євро. Так яке благополуччя?
Дивіться електронну адресу:
Привіт,
Я сподіваюся, що у вас все добре.
Цей електронний лист стосується вашого запиту на зняття коштів і вашого ігрового облікового запису. Нам прикро повідомляти вам, що виграш у розмірі 10 000 євро конфісковано, а ваш ігровий рахунок назавжди закрито відповідно до наведених нижче умов.
8.4. Ми залишаємо за собою право на власний розсуд заблокувати або закрити ваш Обліковий запис на будь-якій платформі, що належить Sarah Eternal SRL, якщо ми вважаємо, що подальше користування нашими Сервісами завдає шкоди вашому здоров’ю та благополуччю.
Однак ваш депозит у розмірі 150 євро буде повернено на той самий рахунок, на який ви надіслали запит на зняття.
Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням від нашої сторони, щойно розпочнеться процес повернення депозиту. Ми просимо вас терпіння та розуміння з цього приводу.
Якщо вам потрібна допомога з чимось іншим, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами знову або електронною поштою ( support@paradiseplay.com ) або чат,
З найкращими побажаннями,
Йонас
Підтримка Paradise Play
Так яке благополуччя!? І навіщо конфіскувати мої гроші, якщо я виграв це чесно і чесно і не порушив жодних правил. Як я сказав учора, якщо вони хочуть закрити мій рахунок з будь-якої вигаданої причини, я штрафую, але навіщо конфіскувати мої гроші?. Вони не мають права цього робити, бо я не порушував жодного правила. Я був новим учасником цього казино, перевірено. Не було SE в будь-якому казино іншого бренду.
Це просто шахрайство.
Тож щоразу, коли ви виграєте, вони просто кажуть: «О, ми закриваємо ваш рахунок через добробут гравця та конфіскуємо ваші гроші». Це легко .. тому вони ніколи не виплатять ваш виграш?
Але для мене згадка про всі казино одного бренду є попередженням. Тому що я бачу більше скарг на подібні проблеми, але казино того самого бренду.
Ви виграєте, а проблеми прийдуть.
I only have a complaint against paradiseplay.
No they dont have a reason they closed the account for my "wellbeing". But ive only registered the day before and deposit 150 euro. So what wellbeing?
See email:
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 10000€ has been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per below terms conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However your deposit of 150€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive an confirmation email from our end once your deposit refund process initiated. We request your patience and understanding with this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Jonas
Paradise Play Support
So what well being!? And why confisticate my money if I won this fair and square and didnt break any rules. Like I said yesterday if they want to close my account for whatever made up reason fine by me but why confesticate my money?. They have no right to do that for I didnt break any rule. I was a new member at that casino, verified. Didnt had any SE at any other brand casino.
Its just a scam.
So whenever you win big they just say oh we close your account because of the wellbeing of the player and confesticate your money. That is easy .. so they will never pay out your winnings?
But for me mentioning all the casino's of the same brand is as a warning. Because I see more complaints similiar problems but same brand casino's.
You win big and problems comes.
Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.