ГоловнаФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Anonymized742
|
57 804 переглядів 250 відповідей |
|
1...7 8 9...13

Тиждень і жодних оновлень щодо зняття коштів. Виникла проблема з KYC у моїх методах оплати, не було вказано, як/що має бути включено на знімок екрана, і єдиний спосіб, яким я міг побачити, що виникла проблема з перевіркою, був під час натискання кнопки виведення, і це показувало вікно KYC. Ні електронної пошти, ні повідомлення про це.

Автоматичний переклад.

Це все неправильно, і я починаю трохи підозрювати щодо якостей казино!

Найгірше – це завжди відсутність спілкування, але це також найпоширеніша проблема, з якою гравці стикаються знову і знову.

Бажаю вам удачі, тримайте нас у курсі!


Автоматичний переклад.

У мене пройшло 7 днів, а платіж ще обробляється!

Погане казино я ще не бачив!

Автоматичний переклад.

Ви зустрічали когось із служби підтримки чи чату? Принаймні ми б припустили, що підтримка працює дуже повільно, а не взагалі не існує...

Автоматичний переклад.

Чи буде достатньо того, що я згадав, для скарги навіть на сторінці Кюрасао?

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8

Ви можете подати скаргу, навіть якщо вони надішлють вам на 1 цент менше, Curaçao eGaming (CEG) просить, що важливо мати докази на підтримку вашої скарги, щоб підтвердити її, не має значення причина, їй потрібні докази

Змінено
Автоматичний переклад.

Я зберіг багато стенограм чату та KYC, з яким у мене були проблеми. Дякуємо за відгук, ми розглянемо скаргу пізніше сьогодні. У вас є оновлення для вашої справи?

Автоматичний переклад.

Я просто чекаю, поки завершиться цей останній платіж, я більше ніколи не зайду в це казино

Служба підтримки постійно щось обіцяє, бреше, обманює, нічого конкретного не кажуть! Це найгірше казино

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8

Мою скаргу зараз схвалено (CEG). Чекайте доказів від Palmslot, щоб прийняти рішення, і вони повідомлять мені

Автоматичний переклад.

Після чергового спілкування з представниками один із них сказав мені, що фінансовий відділ зараз розглядає моє відкликання. Через кілька годин я знову зв’язався з ними, щоб запитати. Тоді представник сказав мені, що вони не мають прямого зв’язку з цим відділом. На відміну від попереднього представника, я показав їм стенограму, що вони дійсно спілкувалися. Потім мені сказали, що їм у фінансовому відділі залишили записку. Усе це задокументовано разом із стенограмами, і, будь ласка, дайте мені знати, якщо адміністратори хочуть мати їх для скарги. Це глибокий спосіб пожартувати над клієнтами.

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8

Привіт,

адміністраторам нічого з цього не потрібно, якщо ви не подасте скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru . Що завжди рекомендується як перший крок. У такому випадку ви будете спілкуватися з власником скарги, ви знаєте, що форум не є місцем, де розглядаються скарги.

Не соромтеся подати скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create , а потім надайте всі необхідні дані через цей канал, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Я думаю, що це казино PALMA SLOT слід закрити та закрити, вони шахраї

Автоматичний переклад.
Danijel310138

Отже, я бачу, що ваше останнє зняття ще не надійшло. Я бачив, що ви встигли подати скаргу , де вказали, що минуло тиждень, як ви отримали гроші. Слід зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, але, з іншого боку, я розумію, що ви, ймовірно, просто хочете отримати останній платіж і викреслити казино зі свого списку, чи не так?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це скоро вирішиться, і ви будете задоволені, і все буде добре.

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8

Таку саму брехню я чую від них.

8 днів тому, як я подав запит на виведення коштів.

Тримайся подалі від цього лайнового казино!

Автоматичний переклад.
lgschwandtner

Привіт. У мене та ж проблема. Я подав запит на виведення коштів 8 днів тому, і мене продовжують вводити в оману та уникати конкретних відповідей.

Ви тоді отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
Tadejusee

Я отримав гроші, тож, гадаю, якщо з документами нічого не трапилось, тобі все готово.

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8

Дякую за відповідь і теплі слова.

Ще одне запитання, тому що я втомився чекати.... Скільки часу у вашому випадку зайняло від запиту на зняття коштів до отримання грошей?


З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.
Tadejusee

На отримання грошей пішло 14 днів. Це довгий період


Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8

Дуже дякую за ваші відповіді та ваш час.

Гарного дня!

Автоматичний переклад.

Таку саму брехню я чую від них.

8 днів тому, як я подав запит на виведення коштів.

Тримайся подалі від цього лайнового казино!

Автоматичний переклад.

привіт Я впевнений, що це незручна ситуація. У вас вже є перевірений рахунок казино? 8 днів стає небагато, але ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процедурою виведення коштів.

У будь-якому випадку, я помітив, що ви вже подали скаргу , і гравці з досвідом роботи в цьому казино вже відповіли вам, тож це принаймні може бути заспокоєнням, оскільки вони змогли зняти гроші навіть через 2 тижні. Сподіваюся, що ваша справа складеться так само щасливо і все буде добре. Коли щось зміниться, чи можете ви повідомити нам?

Автоматичний переклад.

Привіт.

Так, всі документи були надіслані і всі вони погоджені.

Річ у тім, що вони роблять це на пригоді, щоб гравці, які втомилися чекати, передумали та скасували незавершене зняття коштів, грали та втрачали кредит. Це все...


Повідомлю, звичайно, обов'язково.

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Tadejusee

Привіт!

Це яскрава сторона інших «тактик» - деякі казино блокують ваш рахунок під час верифікації. Гравці хвилюються через це, але технічно шансів скасувати виведення немає.

Але це не має значення; Я цілком розумію, що зручно думати, що це зроблено навмисне, 8 днів є 8 днів! Я звичайно сподіваюся, що це скоро закінчиться!

Щиро вітаю вас!

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого