ФорумКазиноPalmSlots Casino - загальне обговорення

PalmSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від canaberto
|
34130 переглядів 239 відповідей |
|
1...7 8 9...13
Додати публікацію
schoffiberlin
1 рік тому

Отже, ви повинні вгадати, які ігри виключені з підрахунку ставок? А тепер уявіть, що вам вдалося виконати вимоги до ставок, але ви грали в гру, яку могли забанити, поки активний бонус, і вони просто анулювали ваш баланс. Я впевнений, що це може статися, ми бачили подібні сценарії в інших казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після цих заяв служби підтримки LiveChat з Nora я дуже скептично ставлюся до серйозності цього казино:


Нора

Ви можете грати в ігри, які вам подобаються, щоб спокійно перевірити своє перекидання. Ви можете переглянути поточну суму пролонгації, натиснувши своє ім’я користувача та вибравши опцію «Кампанії».


Гаразд, які ігри означають 100% - усі слоти, скретч і казуальні ігри (за винятком версій, указаних нижче)?


Оскільки згаданого списку там немає?


Здається, є виключені ігрові автомати, інакше б про них там не згадували!?

Нора

Я рекомендую вам просто перевірити перекидання під час гри, щоб переконатися, що все в порядку.


Ні, дякую. Я не люблю купувати кота в мішку.


Скажіть, будь ласка, виключені ігрові автомати :(

Нора

Я хотів би вам це сказати, але міг би ввести вас в оману неправильною інформацією.


Я радий прийняти це

Нора

Тож дякуємо, що звернулися до нас. Якщо у вас більше немає питань, ми можемо завершити чат. Гарного вечора та будьте здорові!

Нора залишила чат


Мені відмовляють у наданні інформації. Чи повинен я спочатку внести депозит, а потім мати можливість дізнатися, які слот-ігри виключені з активним бонусом?


Великий палець вниз!!


Йдеться про персоналізований депозитний код: WLC120FS50


Існують спеціальні умови бонусів:

https://palmslots1.com/tc-pages/private-casinobonus-fs

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! У вашому випадку я б також передумав, чи буду я врешті робити депозит у казино. З описаною вами ситуацією виглядає так, ніби ви купуєте кота в мішку, що врешті-решт може обернутися не дуже добре.

Однак мене заінтригувала відповідь, що «я хотів би вам це сказати, але я міг би ввести вас в оману неправильною інформацією». Я не думаю, що це дуже професійно і серйозно.

У будь-якому випадку, чи можете ви розповісти нам, як ви врешті прийняли своє рішення і чи ви зробили депозит і грали?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тиждень і жодних оновлень щодо зняття коштів. Виникла проблема з KYC у моїх методах оплати, не було вказано, як/що має бути включено на знімок екрана, і єдиний спосіб, яким я міг побачити, що виникла проблема з перевіркою, був під час натискання кнопки виведення, і це показувало вікно KYC. Ні електронної пошти, ні повідомлення про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене пройшло 7 днів, а платіж ще обробляється!

Погане казино я ще не бачив!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тиждень і жодних оновлень щодо зняття коштів. Виникла проблема з KYC у моїх методах оплати, не було вказано, як/що має бути включено на знімок екрана, і єдиний спосіб, яким я міг побачити, що виникла проблема з перевіркою, був під час натискання кнопки виведення, і це показувало вікно KYC. Ні електронної пошти, ні повідомлення про це.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це все неправильно, і я починаю трохи підозрювати щодо якостей казино!

Найгірше – це завжди відсутність спілкування, але це також найпоширеніша проблема, з якою гравці стикаються знову і знову.

Бажаю вам удачі, тримайте нас у курсі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене пройшло 7 днів, а платіж ще обробляється!

Погане казино я ще не бачив!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви зустрічали когось із служби підтримки чи чату? Принаймні ми б припустили, що підтримка працює дуже повільно, а не взагалі не існує...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи буде достатньо того, що я згадав, для скарги навіть на сторінці Кюрасао?

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8
1 рік тому

Ви можете подати скаргу, навіть якщо вони надішлють вам на 1 цент менше, Curaçao eGaming (CEG) просить, що важливо мати докази на підтримку вашої скарги, щоб підтвердити її, не має значення причина, їй потрібні докази

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зберіг багато стенограм чату та KYC, з яким у мене були проблеми. Дякуємо за відгук, ми розглянемо скаргу пізніше сьогодні. У вас є оновлення для вашої справи?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто чекаю, поки завершиться цей останній платіж, я більше ніколи не зайду в це казино

Служба підтримки постійно щось обіцяє, бреше, обманює, нічого конкретного не кажуть! Це найгірше казино

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8
1 рік тому

Мою скаргу зараз схвалено (CEG). Чекайте доказів від Palmslot, щоб прийняти рішення, і вони повідомлять мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після чергового спілкування з представниками один із них сказав мені, що фінансовий відділ зараз розглядає моє відкликання. Через кілька годин я знову зв’язався з ними, щоб запитати. Тоді представник сказав мені, що вони не мають прямого зв’язку з цим відділом. На відміну від попереднього представника, я показав їм стенограму, що вони дійсно спілкувалися. Потім мені сказали, що їм у фінансовому відділі залишили записку. Усе це задокументовано разом із стенограмами, і, будь ласка, дайте мені знати, якщо адміністратори хочуть мати їх для скарги. Це глибокий спосіб пожартувати над клієнтами.

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8
1 рік тому

Привіт,

адміністраторам нічого з цього не потрібно, якщо ви не подасте скаргу через Центр вирішення проблем Casino Guru . Що завжди рекомендується як перший крок. У такому випадку ви будете спілкуватися з власником скарги, ви знаєте, що форум не є місцем, де розглядаються скарги.

Не соромтеся подати скаргу за цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create , а потім надайте всі необхідні дані через цей канал, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що це казино PALMA SLOT слід закрити та закрити, вони шахраї

Автоматичний переклад.
Danijel310138
1 рік тому

Отже, я бачу, що ваше останнє зняття ще не надійшло. Я бачив, що ви встигли подати скаргу , де вказали, що минуло тиждень, як ви отримали гроші. Слід зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, але, з іншого боку, я розумію, що ви, ймовірно, просто хочете отримати останній платіж і викреслити казино зі свого списку, чи не так?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це скоро вирішиться, і ви будете задоволені, і все буде добре.

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8
1 рік тому

Таку саму брехню я чую від них.

8 днів тому, як я подав запит на виведення коштів.

Тримайся подалі від цього лайнового казино!

Автоматичний переклад.
lgschwandtner
1 рік тому

Привіт. У мене та ж проблема. Я подав запит на виведення коштів 8 днів тому, і мене продовжують вводити в оману та уникати конкретних відповідей.

Ви тоді отримали свої гроші?

Автоматичний переклад.
Tadejusee
12 міс. тому

Я отримав гроші, тож, гадаю, якщо з документами нічого не трапилось, тобі все готово.

Автоматичний переклад.
ytdmh6dtz8
12 міс. тому

Дякую за відповідь і теплі слова.

Ще одне запитання, тому що я втомився чекати.... Скільки часу у вашому випадку зайняло від запиту на зняття коштів до отримання грошей?


З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.
Tadejusee
12 міс. тому

На отримання грошей пішло 14 днів. Це довгий період


Автоматичний переклад.
1...7 8 9...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.