Отже, я бачу, що ваше останнє зняття ще не надійшло. Я бачив, що ви встигли подати скаргу , де вказали, що минуло тиждень, як ви отримали гроші. Слід зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, але, з іншого боку, я розумію, що ви, ймовірно, просто хочете отримати останній платіж і викреслити казино зі свого списку, чи не так?
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це скоро вирішиться, і ви будете задоволені, і все буде добре.
I see, then, that your last withdrawal still hasn't come. I saw that you managed to file a complaint where you mention that it's been a week since you received the money. It should be noted that we give casinos 14 days to resolve such a situation, but on the other hand, I understand that you probably just want the last payment and to cross the casino off your list, am I right ?
Anyway, I hope it will be resolved soon and you will be satisfied and everything will turn out fine.
Автоматичний переклад.