1 тиждень тому
Ні, я зберігаю свої логіни записаними p&p. Мій рахунок зник разом із моїми виграшами, я пережив це
No, I keep my logins written down p&p. My account is gone along with my winnings, im over it
0
Ні, я зберігаю свої логіни записаними p&p. Мій рахунок зник разом із моїми виграшами, я пережив це
No, I keep my logins written down p&p. My account is gone along with my winnings, im over it
З цього постійного спілкування я не можу чесно сказати, чого чекати далі.
Проте ви завжди можете подати скаргу, справді, на жаль, у вас немає відповідних доказів; з іншого боку, ви все одно можете спробувати. Якщо ваш обліковий запис було закрито з якоїсь причини без вашого повідомлення з активним балансом, я б сказав, що варто спробувати.
From this ongoing communication, I can't honestly tell what to expect next.
Yet you may always submit the complaint, it is indeed unfortunate you don't have any relevant evidence; on the other hand, you are welcome to try anyway. If your account was closed for some reason without your notice with active balance, I'd say it is worth a try.
Знаєте, тепер, коли я думаю про це, майже всі докази, які я мав, належали СС. Можливо, половина складалася з обговорень служби підтримки клієнтів, а інша – з електронної пошти. Я майже впевнений, що зможу знову отримати записи електронної пошти, але мої обговорення CS, ймовірно, закінчилися.
Знову ж таки, якщо я правильно пам’ятаю, мої обговорення електронною поштою та обмін електронною поштою з «Pacific Spins» мають бути більш ніж достатніми доказами для підтвердження моїх тверджень
You know, now that I think about it, nearly all the evidence I had were ss's. Maybe half were comprised of customer support discussions and the others derived from email. I'm almost certain I can obtain email records again, but my CS discussions are probably good as gone.
Again, if I remember correctly, my email discussions and email exchanges with 'Pacific Spins' should more than suffice as evidence to back up my claims
Тоді сміливо надсилайте скаргу тут, і наша команда проведе розслідування.
Я вважаю, що якщо ваш обліковий запис було раптово закрито, а на ньому залишився баланс, ви не повинні залишати це так.
Будь ласка, повідомте нам, як ви вирішили.
Then feel free to file a complaint here, and our team will investigate.
I believe that if your account was suddenly closed with some remaining balance in it, you shouldn't leave it be.
Please let us know how you decide.
Привіт! Перше, що спало мені на думку, коли я побачив повідомлення, яке з’явилося, це те, чи брали ви якісь інші бонуси раніше, чи це мав бути перший, який ви отримали в казино? Іноді в казино, якщо ви часто отримуєте бонуси, вам потрібно внести між ними депозит, щоб мати можливість їх отримати. Ось чому я питаю.
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, the first thing that came to my mind when I saw the message that popped up was did you take any other bonuses before or was this supposed to be the first one you'd had in the casino ? Sometimes in casinos, if you take bonuses frequently, you have to deposit in between them to be able to take them. So that's why I'm asking.
I will wait for your answer.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.