ФорумКазиноPacific Spins Casino - загальне обговорення

Pacific Spins Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від PiSpinWin
|
11359 переглядів 104 відповідей |
|
1...3 4 56
Додати публікацію
Marcchester89
9 міс. тому

Суп Марчестер


Отже, тут відбувається те, що вони беруть будь-яке надлишок, який ви маєте понад 50 доларів бонусу, який можна зняти, після того, як ви успішно завершите свою гру.


Отже, здається, ви мали 512,77 доларів після завершення проходження. Тож вони анулювали надлишок у розмірі 462,77 доларів і залишили вам максимальний бонус, який можна вивести, у розмірі 50 доларів. Таким чином, ваш кінцевий реальний баланс має становити 50 доларів США, щоб ви могли подати запит на зняття коштів.


Якщо ви не пройшли перевірку KYC, вони попросять надати документи після запиту на зняття.


Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я розумію це дякую, але це все ще не пояснює, що сталося з моїм депозитом. Це не з’явилося та було підтверджено..

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
8 міс. тому

Нічого страшного, я зовсім не ображаюся! Я повністю розумію і просто хотів переконатися, що всі знали, що я звичайний гравець, який завжди сподівається на позитивний результат для всіх нас. Єдина причина, чому я вважаю, що вони пов’язані, пов’язана з тим, що мене негайно вилучили з будь-яких бонусних акцій одночасно з безлімітними. щойно я взяв бонус на день народження, мене помістили в «гравець у класі, виключений з купону» навіть у безкоштовних обертаннях нових ігор. Як на мене, це добре, насправді краще просто внести депозит і грати без обмежень.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Від них досі немає відповіді... тут або електронною поштою

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
8 міс. тому

Що ж, якщо ви відчуваєте трохи авантюризму, я б сказав, що подання скарги може допомогти. Хоча я не зовсім впевнений, чи є у вас активний баланс, спробуйте зняти.

Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся. 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт Радка


Так, у мене справді є активний обліковий запис, і мої виграші лежать там несправедливо й не квадратно (Ls). Я вважаю, що вони чекають, поки я зникну досить довго, щоб звільнити їх, або стати нетерплячими й відігнати їх.


Я також подав їм скаргу кілька місяців тому. Моїми намірами у моїй нещодавній надзвичайно короткій відповіді було просто інформувати всіх про неправильні дії цього казино.

Що ще гірше, тепер мене намагаються звинуватити в кількох акаунтах. Я грав у цьому казино лише один раз і лише один день. Я пройшов проходження та KYC, imo вони важкі, я фактично пройшов проходження і тому відмовляюся від виплати.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
8 міс. тому

Я розумію, що це в основному для того, щоб попередити інших гравців про практику казино. Але якщо ви чекаєте на зняття коштів і все ще маєте активний баланс, як ви сказали, і ви не знаєте, що маєте кілька облікових записів або зробили щось не так, скарга буде доречною.

Однак я не буду вас ні до чого штовхати, але якщо вам потрібна допомога, ви знаєте, що ми постараємося вам допомогти у вашому випадку.

Тому, якщо вам хочеться, не зволікайте, звертайтеся до нас, тому що ходити по колу і не отримувати жодної відповіді, звичайно, неприємно.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зрозумів... Я подам окрему скаргу, щоб ми могли продовжити це розслідування в рамках практики цього казино щодо мого облікового запису

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
8 міс. тому

Я думаю, що це може бути хорошим кроком. Наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує з’ясувати, що відбувається. Якщо у вас є щось, що ви хотіли б додати, будь ласка, зробіть це.

Схрещуємо пальці зі скаргою. 🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Щойно подав скаргу, тому що я подав свої речі на перевірку в грудні, і я вирішив сьогодні скористатися безкоштовними обертаннями, виграв 50 доларів і побачив, коли пішов зняти гроші, що я досі не перевірений. Чат — це бот, і я двічі надсилав листа в службу підтримки, перш ніж отримав відповідь, у якій ігнорувалося те, що я надіслав у грудні. Мені довелося повторно подати перевірку, але я вже зробив це в грудні. Хто знає, скільки це займе часу, якщо я взагалі отримаю відповідь. Я мав прочитати інформацію про них від Casino Guru. Я дуже радий, що не зробив депозит раніше цього тижня, як хотів. Я взагалі не буду робити депозити в цьому казино, тому що так важко з кимось зв’язатися чи навіть підтвердити свою думку.

Автоматичний переклад.
mmbrre
6 міс. тому

Обережно, це шахраї!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Щойно подав скаргу, тому що я подав свої речі на перевірку в грудні, і я вирішив сьогодні скористатися безкоштовними обертаннями, виграв 50 доларів і побачив, коли пішов зняти гроші, що я досі не перевірений. Чат — це бот, і я двічі надсилав листа в службу підтримки, перш ніж отримав відповідь, у якій ігнорувалося те, що я надіслав у грудні. Мені довелося повторно подати перевірку, але я вже зробив це в грудні. Хто знає, скільки це займе часу, якщо я взагалі отримаю відповідь. Я мав прочитати інформацію про них від Casino Guru. Я дуже радий, що не зробив депозит раніше цього тижня, як хотів. Я взагалі не буду робити депозити в цьому казино, тому що так важко з кимось зв’язатися чи навіть підтвердити свою думку.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт. Чи правильно я розумію, що ви не внесли грошей у це казино? Можливо, у вас на рахунку залишилися реальні гроші? Просто намагаюся краще зрозуміти цю вашу проблему.🤔 Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, я не робив, оскільки я був новим учасником, і я майже не використовував обліковий запис, і справді тільки щойно почав знову минулого місяця/цього місяця (з минулого року), тому що я отримав кілька безкоштовних обертань і хотів спробувати ще раз. Я подумав, що якщо все піде добре з безкоштовними обертаннями, можливо, я дам шанс депозиту. Я справді хотів зробити депозит минулого тижня, але відмовився від цього, оскільки помітив, що мені важко зв’язатися з будь-яким членом команди підтримки.

Автоматичний переклад.
mmbrre
6 міс. тому

Я вважаю, що ви зробили правильну річ, не зробивши депозит. Якщо ви не можете отримати відповіді, і ви все ще не верифіковані з минулого року, бог знає, як буде з відкликанням. У будь-якому випадку, які документи вимагало від вас казино? Є перевірені чи ще ні?

У цьому випадку скарга була хорошим кроком, і наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди вони дінуться.

Якщо у вас є нова інформація щодо перевірки, повідомте нас.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони просто попросили посвідчення особи з фотографією. Про всяк випадок я надіслав передню та задню сторони водійських прав і селфі з посвідченням особи. Знову ж таки, це було в грудні. Я знову відправив його на вихідних. Поки нічого....

Автоматичний переклад.
mmbrre
6 міс. тому

Хм, як я вже сказав, це, мабуть, не найкращий знак, оскільки це триває вже так довго. Особливо, коли ви знову доставили все необхідне, а відповіді немає.

Однак єдине, що ми можемо зробити в цьому випадку, це почекати і подивитися, чи прийме казино документи, чи скаже вам щось інше. Звичайно, наша команда спробує провести розслідування та допомогти вам.

Тим часом нам доведеться зберігати холоднокровність і подивитися, куди піде весь процес перевірки.

Я бажаю вам удачі. ☘️



Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони сказали, що я був перевірений, а потім, коли я ввійшов, вони не зняли обмеження на зняття після перевірки.

Автоматичний переклад.
mmbrre
6 міс. тому

Згідно з тим, що я бачив у скарзі, вам нарешті вдалося зняти гроші, чи не так?

Якщо так, то я радий, що ця історія закінчилася, тому що я знаю, що іноді це може бути неприємно, але головне, щоб гравець зрештою отримав гроші. ☘️🤗

Крім того, ви думаєте, що ви продовжуватимете грати тут чи краще підете в інше казино?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, я був! Це був такий клопіт. Нієї, я б не вносив і не грав там знову.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я так збентежений тим, чому у вас був такий важкий досвід із Pacific Spins, але я радий, що ви змогли отримати гроші! Мій досвід кардинально відрізнявся від вашого: перевірка зайняла 4 дні, і я зробив кілька депозитів і успішно миттєво (15 15-хвилин) зняв криптовалюту. Я також спілкувався з реальними людьми в службі підтримки клієнтів, тому це так дивно, що у вас було багато клопоту з казино. Ну, у будь-якому випадку, я не рослина чи щось лол, просто звичайна людина, яка час від часу там грає, і хотіла повідомити вам, що це не завжди так погано, якщо ви захочете спробувати ще раз. Успіхів і чудового дня!🍀

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого