ФорумКазиноPacific Spins Casino - загальне обговорення

Pacific Spins Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від PiSpinWin
|
14699 переглядів 104 відповідей |
|
1...3 4 56
11 міс. тому

Я розумію це дякую, але це все ще не пояснює, що сталося з моїм депозитом. Це не з’явилося та було підтверджено..

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
11 міс. тому

Нічого страшного, я зовсім не ображаюся! Я повністю розумію і просто хотів переконатися, що всі знали, що я звичайний гравець, який завжди сподівається на позитивний результат для всіх нас. Єдина причина, чому я вважаю, що вони пов’язані, пов’язана з тим, що мене негайно вилучили з будь-яких бонусних акцій одночасно з безлімітними. щойно я взяв бонус на день народження, мене помістили в «гравець у класі, виключений з купону» навіть у безкоштовних обертаннях нових ігор. Як на мене, це добре, насправді краще просто внести депозит і грати без обмежень.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Від них досі немає відповіді... тут або електронною поштою

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
10 міс. тому

Що ж, якщо ви відчуваєте трохи авантюризму, я б сказав, що подання скарги може допомогти. Хоча я не зовсім впевнений, чи є у вас активний баланс, спробуйте зняти.

Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт Радка


Так, у мене справді є активний обліковий запис, і мої виграші лежать там несправедливо й не квадратно (Ls). Я вважаю, що вони чекають, поки я зникну досить довго, щоб звільнити їх, або стати нетерплячими й відігнати їх.


Я також подав їм скаргу кілька місяців тому. Моїми намірами у моїй нещодавній надзвичайно короткій відповіді було просто інформувати всіх про неправильні дії цього казино.

Що ще гірше, тепер мене намагаються звинуватити в кількох акаунтах. Я грав у цьому казино лише один раз і лише один день. Я пройшов проходження та KYC, imo вони важкі, я фактично пройшов проходження і тому відмовляюся від виплати.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
10 міс. тому

Я розумію, що це в основному для того, щоб попередити інших гравців про практику казино. Але якщо ви чекаєте на зняття коштів і все ще маєте активний баланс, як ви сказали, і ви не знаєте, що маєте кілька облікових записів або зробили щось не так, скарга буде доречною.

Однак я не буду вас ні до чого штовхати, але якщо вам потрібна допомога, ви знаєте, що ми постараємося вам допомогти у вашому випадку.

Тому, якщо вам хочеться, не зволікайте, звертайтеся до нас, тому що ходити по колу і не отримувати жодної відповіді, звичайно, неприємно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Зрозумів... Я подам окрему скаргу, щоб ми могли продовжити це розслідування в рамках практики цього казино щодо мого облікового запису

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
10 міс. тому

Я думаю, що це може бути хорошим кроком. Наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує з’ясувати, що відбувається. Якщо у вас є щось, що ви хотіли б додати, будь ласка, зробіть це.

Схрещуємо пальці зі скаргою. 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Щойно подав скаргу, тому що я подав свої речі на перевірку в грудні, і я вирішив сьогодні скористатися безкоштовними обертаннями, виграв 50 доларів і побачив, коли пішов зняти гроші, що я досі не перевірений. Чат — це бот, і я двічі надсилав листа в службу підтримки, перш ніж отримав відповідь, у якій ігнорувалося те, що я надіслав у грудні. Мені довелося повторно подати перевірку, але я вже зробив це в грудні. Хто знає, скільки це займе часу, якщо я взагалі отримаю відповідь. Я мав прочитати інформацію про них від Casino Guru. Я дуже радий, що не зробив депозит раніше цього тижня, як хотів. Я взагалі не буду робити депозити в цьому казино, тому що так важко з кимось зв’язатися чи навіть підтвердити свою думку.

Автоматичний переклад.
mmbrre
8 міс. тому

Обережно, це шахраї!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Щойно подав скаргу, тому що я подав свої речі на перевірку в грудні, і я вирішив сьогодні скористатися безкоштовними обертаннями, виграв 50 доларів і побачив, коли пішов зняти гроші, що я досі не перевірений. Чат — це бот, і я двічі надсилав листа в службу підтримки, перш ніж отримав відповідь, у якій ігнорувалося те, що я надіслав у грудні. Мені довелося повторно подати перевірку, але я вже зробив це в грудні. Хто знає, скільки це займе часу, якщо я взагалі отримаю відповідь. Я мав прочитати інформацію про них від Casino Guru. Я дуже радий, що не зробив депозит раніше цього тижня, як хотів. Я взагалі не буду робити депозити в цьому казино, тому що так важко з кимось зв’язатися чи навіть підтвердити свою думку.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Чи правильно я розумію, що ви не внесли грошей у це казино? Можливо, у вас на рахунку залишилися реальні гроші? Просто намагаюся краще зрозуміти цю вашу проблему.🤔 Буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ні, я не робив, оскільки я був новим учасником, і я майже не використовував обліковий запис, і справді тільки щойно почав знову минулого місяця/цього місяця (з минулого року), тому що я отримав кілька безкоштовних обертань і хотів спробувати ще раз. Я подумав, що якщо все піде добре з безкоштовними обертаннями, можливо, я дам шанс депозиту. Я справді хотів зробити депозит минулого тижня, але відмовився від цього, оскільки помітив, що мені важко зв’язатися з будь-яким членом команди підтримки.

Автоматичний переклад.
mmbrre
8 міс. тому

Я вважаю, що ви зробили правильну річ, не зробивши депозит. Якщо ви не можете отримати відповіді, і ви все ще не верифіковані з минулого року, бог знає, як буде з відкликанням. У будь-якому випадку, які документи вимагало від вас казино? Є перевірені чи ще ні?

У цьому випадку скарга була хорошим кроком, і наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди вони дінуться.

Якщо у вас є нова інформація щодо перевірки, повідомте нас.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони просто попросили посвідчення особи з фотографією. Про всяк випадок я надіслав передню та задню сторони водійських прав і селфі з посвідченням особи. Знову ж таки, це було в грудні. Я знову відправив його на вихідних. Поки нічого....

Автоматичний переклад.
mmbrre
8 міс. тому

Хм, як я вже сказав, це, мабуть, не найкращий знак, оскільки це триває вже так довго. Особливо, коли ви знову доставили все необхідне, а відповіді немає.

Однак єдине, що ми можемо зробити в цьому випадку, це почекати і подивитися, чи прийме казино документи, чи скаже вам щось інше. Звичайно, наша команда спробує провести розслідування та допомогти вам.

Тим часом нам доведеться зберігати холоднокровність і подивитися, куди піде весь процес перевірки.

Я бажаю вам удачі. ☘️



Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вони сказали, що я був перевірений, а потім, коли я ввійшов, вони не зняли обмеження на зняття після перевірки.

Автоматичний переклад.
mmbrre
8 міс. тому

Згідно з тим, що я бачив у скарзі, вам нарешті вдалося зняти гроші, чи не так?

Якщо так, то я радий, що ця історія закінчилася, тому що я знаю, що іноді це може бути неприємно, але головне, щоб гравець зрештою отримав гроші. ☘️🤗

Крім того, ви думаєте, що ви продовжуватимете грати тут чи краще підете в інше казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, я був! Це був такий клопіт. Нієї, я б не вносив і не грав там знову.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я так збентежений тим, чому у вас був такий важкий досвід із Pacific Spins, але я радий, що ви змогли отримати гроші! Мій досвід кардинально відрізнявся від вашого: перевірка зайняла 4 дні, і я зробив кілька депозитів і успішно миттєво (15 15-хвилин) зняв криптовалюту. Я також спілкувався з реальними людьми в службі підтримки клієнтів, тому це так дивно, що у вас було багато клопоту з казино. Ну, у будь-якому випадку, я не рослина чи щось лол, просто звичайна людина, яка час від часу там грає, і хотіла повідомити вам, що це не завжди так погано, якщо ви захочете спробувати ще раз. Успіхів і чудового дня!🍀

Автоматичний переклад.
cherriberrie
8 міс. тому

Вони заплатили вам, щоб ви сказали це, лол

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого