Нічого страшного, я зовсім не ображаюся! Я повністю розумію і просто хотів переконатися, що всі знали, що я звичайний гравець, який завжди сподівається на позитивний результат для всіх нас. Єдина причина, чому я вважаю, що вони пов’язані, пов’язана з тим, що мене негайно вилучили з будь-яких бонусних акцій одночасно з безлімітними. щойно я взяв бонус на день народження, мене помістили в «гравець у класі, виключений з купону» навіть у безкоштовних обертаннях нових ігор. Як на мене, це добре, насправді краще просто внести депозит і грати без обмежень.
No worries I am not offended at all! I understand completely and just wanted to make sure all knew that I am just a regular gambler always hoping for positive outcome for all of us. The only reason I feel they are associated is due to the fact that I was immediately removed from any bonuses promotions at the exact same time as limitless. as soon as i took bday bonus I was put in "player in class excluded from coupon" even new game free spins. Which is fine by me actually works out better to just deposit and play without restrictions.
Що ж, якщо ви відчуваєте трохи авантюризму, я б сказав, що подання скарги може допомогти. Хоча я не зовсім впевнений, чи є у вас активний баланс, спробуйте зняти.
Будь ласка, виправте мене, якщо я помиляюся. 🙏
Well, if you feel a little adventurous, I'd say submitting a complaint might help. Though I'm not entirely sure whether you still have an active balance, you try to withdraw.
Please correct me if I'm wrong. 🙏
Привіт Радка
Так, у мене справді є активний обліковий запис, і мої виграші лежать там несправедливо й не квадратно (Ls). Я вважаю, що вони чекають, поки я зникну досить довго, щоб звільнити їх, або стати нетерплячими й відігнати їх.
Я також подав їм скаргу кілька місяців тому. Моїми намірами у моїй нещодавній надзвичайно короткій відповіді було просто інформувати всіх про неправильні дії цього казино.
Що ще гірше, тепер мене намагаються звинуватити в кількох акаунтах. Я грав у цьому казино лише один раз і лише один день. Я пройшов проходження та KYC, imo вони важкі, я фактично пройшов проходження і тому відмовляюся від виплати.
Hello Radka
Yes, I do indeed have an active account with my winnings just sitting there unfair and not square (Ls). I believe they're waiting for me to dissapear long enough to void them or get up-settingly impatient and play them away.
I have also submitted a complaint with them some months ago. My intentions with my recent extremely short reply was to merely keep everyone aware of this casinos wrong doings.
What's even worse, now they're trying to accuse me of multiple accounts. I've only played once in this casino and one day only. I completed playthrough and KYC, imo they are hard up I actually completed the playthrough and therefore refuse to payout.
Я розумію, що це в основному для того, щоб попередити інших гравців про практику казино. Але якщо ви чекаєте на зняття коштів і все ще маєте активний баланс, як ви сказали, і ви не знаєте, що маєте кілька облікових записів або зробили щось не так, скарга буде доречною.
Однак я не буду вас ні до чого штовхати, але якщо вам потрібна допомога, ви знаєте, що ми постараємося вам допомогти у вашому випадку.
Тому, якщо вам хочеться, не зволікайте, звертайтеся до нас, тому що ходити по колу і не отримувати жодної відповіді, звичайно, неприємно.
I understand that this is mainly to warn other players about the casino's practices. But if you are waiting for a withdrawal and still have an active balance as you said, and you are not aware that you have multiple accounts or have done something wrong, a complaint will be in order.
However, I won't push you into anything, but if you need help, you know that we will try to help you in your case.
So if you feel like it, don't hesitate to turn to us, because going round and round in circles and not getting any answers is certainly not pleasant.
Зрозумів... Я подам окрему скаргу, щоб ми могли продовжити це розслідування в рамках практики цього казино щодо мого облікового запису
Understood...I will file a separate complaint so that we can further this investigation within this casinos practices regarding my account
Я думаю, що це може бути хорошим кроком. Наша команда розгляне вашу ситуацію та спробує з’ясувати, що відбувається. Якщо у вас є щось, що ви хотіли б додати, будь ласка, зробіть це.
Схрещуємо пальці зі скаргою. 🤞
I think this could be a good step. Our team will take a look at your situation and try to find out what's going on. If you have something you would like to add please feel free to do so.
Fingers crossed with the complaint. 🤞
Щойно подав скаргу, тому що я подав свої речі на перевірку в грудні, і я вирішив сьогодні скористатися безкоштовними обертаннями, виграв 50 доларів і побачив, коли пішов зняти гроші, що я досі не перевірений. Чат — це бот, і я двічі надсилав листа в службу підтримки, перш ніж отримав відповідь, у якій ігнорувалося те, що я надіслав у грудні. Мені довелося повторно подати перевірку, але я вже зробив це в грудні. Хто знає, скільки це займе часу, якщо я взагалі отримаю відповідь. Я мав прочитати інформацію про них від Casino Guru. Я дуже радий, що не зробив депозит раніше цього тижня, як хотів. Я взагалі не буду робити депозити в цьому казино, тому що так важко з кимось зв’язатися чи навіть підтвердити свою думку.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Щойно подав скаргу, тому що я подав свої речі на перевірку в грудні, і я вирішив сьогодні скористатися безкоштовними обертаннями, виграв 50 доларів і побачив, коли пішов зняти гроші, що я досі не перевірений. Чат — це бот, і я двічі надсилав листа в службу підтримки, перш ніж отримав відповідь, у якій ігнорувалося те, що я надіслав у грудні. Мені довелося повторно подати перевірку, але я вже зробив це в грудні. Хто знає, скільки це займе часу, якщо я взагалі отримаю відповідь. Я мав прочитати інформацію про них від Casino Guru. Я дуже радий, що не зробив депозит раніше цього тижня, як хотів. Я взагалі не буду робити депозити в цьому казино, тому що так важко з кимось зв’язатися чи навіть підтвердити свою думку.
Just submitted a complaint because I submitted my stuff for verification in December and I decided to use some free spins today, won the $50 and saw when I went to withdraw that I am still not verified. The chat is a bot and I emailed support twice before I got a reply that ignored that I submitted in December. I had to resubmit verification, but I already did that in December. Who knows how long it will take, if I even get a reply at all. I should have read Casino Guru's info on them. I am so glad I did not deposit earlier this week like I wanted to. I will not be depositing at this casino at all because it is so hard to get a hold of someone or even get verified.
Привіт. Чи правильно я розумію, що ви не внесли грошей у це казино? Можливо, у вас на рахунку залишилися реальні гроші? Просто намагаюся краще зрозуміти цю вашу проблему.🤔 Буду чекати вашої відповіді.
Hello. Do I understand correctly, that you have not deposited any money in this casino? Have you got any real money remaining in your account, perhaps? Just trying to better understand this issue of yours.🤔 Will wait for your reply.
Ні, я не робив, оскільки я був новим учасником, і я майже не використовував обліковий запис, і справді тільки щойно почав знову минулого місяця/цього місяця (з минулого року), тому що я отримав кілька безкоштовних обертань і хотів спробувати ще раз. Я подумав, що якщо все піде добре з безкоштовними обертаннями, можливо, я дам шанс депозиту. Я справді хотів зробити депозит минулого тижня, але відмовився від цього, оскільки помітив, що мені важко зв’язатися з будь-яким членом команди підтримки.
No, I have not as I was a new member and I have barely used the account and really only just started up again last month/this month (since last year) because I got some free spins and wanted to give it another shot. I thought if things went well with the free spins, maybe I would give a deposit a chance. I actually wanted to deposit last week, but thought against it because I noticed it was hard to get a hold of any support team members.
Я вважаю, що ви зробили правильну річ, не зробивши депозит. Якщо ви не можете отримати відповіді, і ви все ще не верифіковані з минулого року, бог знає, як буде з відкликанням. У будь-якому випадку, які документи вимагало від вас казино? Є перевірені чи ще ні?
У цьому випадку скарга була хорошим кроком, і наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди вони дінуться.
Якщо у вас є нова інформація щодо перевірки, повідомте нас.
Я буду чекати.
I think you did the right thing by not de-positing. If you can't get answers and you still haven't been verified since last year, God knows how it would be with the withdrawal. Anyway, what documents did the casino require from you ? Are there any verified ones or not yet ?
In this case the complaint was a good step and our team will try to help you. We'll see where they go.
If you have any new information regarding verification, let us know.
I'll be waiting.
Вони просто попросили посвідчення особи з фотографією. Про всяк випадок я надіслав передню та задню сторони водійських прав і селфі з посвідченням особи. Знову ж таки, це було в грудні. Я знову відправив його на вихідних. Поки нічого....
They just asked for photo ID. I sent the front and back of my driver's license and a selfie with my ID just in case. Again, that was in December. I sent it again over the weekend. Still nothing so far....
Хм, як я вже сказав, це, мабуть, не найкращий знак, оскільки це триває вже так довго. Особливо, коли ви знову доставили все необхідне, а відповіді немає.
Однак єдине, що ми можемо зробити в цьому випадку, це почекати і подивитися, чи прийме казино документи, чи скаже вам щось інше. Звичайно, наша команда спробує провести розслідування та допомогти вам.
Тим часом нам доведеться зберігати холоднокровність і подивитися, куди піде весь процес перевірки.
Я бажаю вам удачі. ☘️
Hm, as I said, it's probably not the best sign since it's been going on for so long. Especially when you've again delivered everything you need to and there is no answer.
However, the only thing we can do in this case is to wait and see if the casino accepts the documents or tells you something else. Of course our team will try to investigate and help you.
In the meantime, we will have to keep a cool head and see where the whole verification process goes.
I wish you good luck. ☘️
Згідно з тим, що я бачив у скарзі, вам нарешті вдалося зняти гроші, чи не так?
Якщо так, то я радий, що ця історія закінчилася, тому що я знаю, що іноді це може бути неприємно, але головне, щоб гравець зрештою отримав гроші. ☘️🤗
Крім того, ви думаєте, що ви продовжуватимете грати тут чи краще підете в інше казино?
According to what I saw in the complaint you finally managed to withdraw the money is that right ?
If so, I am glad that this story is over, because I know that sometimes it can be unpleasant, but the important thing is that the player gets the money in the end. ☘️🤗
Besides, do you think you will continue to play here or would you rather go to another casino ?
Так, я був! Це був такий клопіт. Нієї, я б не вносив і не грав там знову.
Yes, I was! It was such a hassle. Noooo, I would not deposit and play there again.
Я так збентежений тим, чому у вас був такий важкий досвід із Pacific Spins, але я радий, що ви змогли отримати гроші! Мій досвід кардинально відрізнявся від вашого: перевірка зайняла 4 дні, і я зробив кілька депозитів і успішно миттєво (15 15-хвилин) зняв криптовалюту. Я також спілкувався з реальними людьми в службі підтримки клієнтів, тому це так дивно, що у вас було багато клопоту з казино. Ну, у будь-якому випадку, я не рослина чи щось лол, просто звичайна людина, яка час від часу там грає, і хотіла повідомити вам, що це не завжди так погано, якщо ви захочете спробувати ще раз. Успіхів і чудового дня!🍀
I'm so confused as to why you had such a difficult experience with Pacific Spins, but I'm glad you were able to get your withdrawal! My experience has been totally different from yours, verifying took 4 days, and I have made several deposits and successful instant(15 15-minute) crypto withdrawals. I've also chatted with real people in customer service, so it's so weird that you had a lot of hassles with the casino. Well anyway, I'm not a plant or anything lol, just a regular person who occasionally plays there, and wanted to let you know it's not always so off, if you wanted to give it another try some day. Good luck and have a great day!🍀
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.