ФорумКазиноPacific Spins Casino - загальне обговорення

Pacific Spins Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від PiSpinWin
|
14628 переглядів 104 відповідей |
|
1 2 3...6
Jaro
1 рік тому

Я все ще чекаю, щоб вони затвердили мій kyc, вони стверджували, що я не надсилав їм фото, що я, звичайно, зробив. Тому я знову чекаю на відповідь. І дякую, тому що так, терпіння важливе для багатьох речей, і мені неприємно це говорити, але особливо, якщо справи йдуть не так, як вам потрібно.


Тож для мене з цього почався другий тиждень

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

як я вже сказав, що це шахрайські казино, і вони нарешті повернулися до мене сьогодні вранці та сказали, що я можу зняти зараз, і коли я зняв 170 доларів, вони забрали 120 доларів із мого зняття, залишивши в мене 50 доларів, і вони стверджували, що це був бонус у розмірі 50 доларів США, коли він був бонус на виведення коштів у розмірі 100 доларів США, а потім сказав мені, що я повинен зробити депозит у розмірі 10 доларів, щоб отримати його, і вони взагалі не згадували про це в умовах та угоді, доки я не зняв гроші, тому я взагалі не пустир, я роками грав на бездепозитні бонуси, тож я знаю Коли я зіткнувся з сумнівними казино, і це точно одне з них, вам потрібно попрацювати над їх закриттям, тоді я б сказав, що ви чудово справляєтеся з цими шахрайськими казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вимога складати хв. внесення коштів перед першим виведенням коштів є стандартною процедурою в багатьох казино. З іншого боку, не можна вираховувати 120 доларів із вашого виграшу, якщо макс. виведення бонусу склало 100 доларів США. Це не має жодного сенсу.

Не могли б ви надати більше деталей щодо закриття казино? Як ви собі уявляєте, що ми повинні це робити з нашої позиції?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я все ще чекаю, щоб вони затвердили мій kyc, вони стверджували, що я не надсилав їм фото, що я, звичайно, зробив. Тому я знову чекаю на відповідь. І дякую, тому що так, терпіння важливе для багатьох речей, і мені неприємно це говорити, але особливо, якщо справи йдуть не так, як вам потрібно.


Тож для мене з цього почався другий тиждень

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ваші фотографії або загубилися, або просто зависли. Насправді важко сказати, де правда. Просто намагайтеся якомога більше співпрацювати з казино (це добре, що ви надіслали його ще раз) і не давайте їм жодних виправдань для невиплати виграшу. Отримавши гроші, ви завжди можете піти, якщо вам не подобається, як вони з вами поводяться, але наразі терпіння — головне!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, як багато людей намагаються пройти перевірку, як і я. Вони взагалі не відповідають на електронні листи. Крім того, я не виграв на безкоштовних обертаннях. Я вніс депозит, а вони досі мене ігнорують. Це чудове місце. Просто хотілося б, щоб я міг поговоріть з усіма, хто думає внести депозит тут. Я чекав лише тиждень. Не знаю, скільки ще мені доведеться чекати.

Автоматичний переклад.
Lilvance79
1 рік тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в яку ви потрапили. Однак я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів. У будь-якому випадку, це, звичайно, неприємно, якщо казино вас ігнорує. Вам вдалося пройти верифікацію облікового запису? Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав фотографії більше тижня тому, але жодної відповіді. Здається, вони ставляться до всіх однаково. Як, їм просто байдуже. Буду здивований, якщо ми коли-небудь почуємо про них. Їм не потрібно гладити, якщо ми не перевірено.

Автоматичний переклад.
Lilvance79
1 рік тому

Відповідно до того, що я бачу, багато гравців уже звернулися до проблеми з перевіркою, і на нашому веб-сайті ми також маємо цю заяву «повільна або погана підтримка клієнтів», яка, ймовірно, підтверджує, що ви не отримували від них жодних повідомлень протягом тижня.

Однак, якщо так триватиме, я точно розглянуможливість подати скаргу , тому що я не вважаю, що це правильно, якщо казино не спілкувалося протягом тижня.

Незважаючи на це, якщо ви почуєте щось нове і казино надасть вам відповідь у рамках перевірки вашого облікового запису, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не грайте тут, я чекав на виплату два місяці. Вони наполягають на тому, що я неодноразово завантажую свої документи, які в мене є, але вони все ще не підтверджені та не виплачуються. Наразі їхні дії показали, що вони не є законним казино

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

Я пам’ятаю ваш випадок, і ви також довго не могли верифікувати свій обліковий запис. Ваш досвід не так сильно відрізняється від досвіду гравця, який зараз вирішує свою проблему. Мабуть, ви назавжди попрощалися з цим казино. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож я скористався вітальним бонусом, який пройшов 1000, а за умовами було сказано, що максимальна сума виведення грошей становить 100, і ось тут я. Мабуть, я сам винен, бо припустив, що вони будуть такими ж хорошими, як і інші 2, на яких я граю, з тими самими налаштуваннями сторінок y та L, з якими у мене ніколи не було проблем. схоже, процес перевірки – це місце, де це буде затримано.

Автоматичний переклад.
Moneymaker413
1 рік тому

Отже, справжня проблема пов’язана з процесом перевірки, а не з самим бонусом, чи не так?

Яка проблема з перевіркою?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Не обов’язково я надсилав документи знову, і, сподіваюся, цього разу все пройде. Наразі я не дуже оптиміст, мушу визнати. Вони мали достатньо часу, і інші скарги здаються схожими на мої власні. Тож знову час покаже. Я, ймовірно, назавжди здамся після цього раунду, якщо все знову зірветься

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Для мене? поки що так. це затримка

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не обов’язково я надсилав документи знову, і, сподіваюся, цього разу все пройде. Наразі я не дуже оптиміст, мушу визнати. Вони мали достатньо часу, і інші скарги здаються схожими на мої власні. Тож знову час покаже. Я, ймовірно, назавжди здамся після цього раунду, якщо все знову зірветься

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, тому буду радий, якщо ви поділитеся з нами, як усе буде цього разу, і якщо вам вдасться перевірити без подальших непотрібних проблем. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для мене? поки що так. це затримка

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І в чому саме проблема? Казино не приймає ваші документи чи це займає багато часу, чи яка конкретна проблема під час перевірки? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт, Джаро


Так, виглядає недобре. За останні пару місяців я отримав той самий електронний лист 5 разів. Я впевнений, що вони не мають наміру виплачувати виплати, тож я знову мушу записати це як хижацьку втрату та, мабуть, рухатися далі.


Чесно кажучи, мені вже набридло, що це відбувається, тому що занадто багато онлайн-казино роблять це. Це відбувається знову, поки ми говоримо... Казино Yabby робить те саме. Обидва казино майже відображають те, що SlotsVilla та Vipcasinoroyal зробили зі мною

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

так, чекаю на перевірку, я дам йому 14 днів і оновлю в будь-якому випадку.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

Вибачте, але у казино немає ліцензії. В принципі, вони можуть робити все, що хочуть. Можливо, вони просто дуже повільні, і ви врешті-решт отримаєте виграш після тривалого очікування. Важко сказати😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Даніель


У мене є великі сумніви, я щойно перевірив два казино, на які подав скарги місяць чи два тому. Один із них повністю стер мій обліковий запис про виграші та інформацію, не маючи доступних повторень. Іншого вже навіть не існує.


Це казино демонструє ті самі дії, що й ці двоє з першого запиту на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

Я вважаю, що, оскільки ви були в такій ситуації раніше, це, мабуть, доречно мати сумніви, і я, безсумнівно, також їх мав би. Ви не подали скаргу на це казино. Ви думали про це?

Однак я дуже сподіваюся, що врешті-решт все вирішиться і ви отримаєте свої гроші. Навіть якщо це коштує довшого очікування. Я справді тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого