1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pacific Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Щойно почав грати тут минулої ночі з бонусом за реєстрацію та проходженням 3k, яке я завершив, зараз я чекаю на підтвердження підтвердження, яке може зайняти 5-7 робочих днів, про що вони не згадали раніше.
Тож я подивлюся, як буде наступний тиждень, і поінформую всіх про це
Just started playing here last night with sign up bonus and 3k playthrough which Icompleted now I'm waiting on verification approval which can take 5-7 business days which they failed to mention before hand.
So I will see how next week plays out and keep everyone updated
Щойно почав грати тут минулої ночі з бонусом за реєстрацію та проходженням 3k, яке я завершив, зараз я чекаю на підтвердження підтвердження, яке може зайняти 5-7 робочих днів, про що вони не згадали раніше.
Тож я подивлюся, як буде наступний тиждень, і поінформую всіх про це
Just started playing here last night with sign up bonus and 3k playthrough which Icompleted now I'm waiting on verification approval which can take 5-7 business days which they failed to mention before hand.
So I will see how next week plays out and keep everyone updated
Привіт! Ви дізналися, що це займає 5-7 робочих днів із чату в реальному часі чи служби підтримки чи десь із Загальних положень та умов?
На даний момент я рекомендую співпрацювати з казино, тому що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми виведення коштів і процесу KYC.
Однак не забудьте інформувати нас про те, як розвивається ваша ситуація, оскільки інші гравці можуть принаймні мати уявлення про те, як пройшов процес перевірки або скільки часу зайняло зняття коштів. 🙂
Hi, did you find out that it takes 5-7 business days from live chat or support, or somewhere in the Terms and Conditions?
For now, I recommend to cooperate with the casino, because we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue and KYC process.
However, be sure to keep us updated on how your situation is going, because other players can at least have an overview of how the verification process went or how long the withdrawal took. 🙂
Привіт, з минулого вівторка ти чекаєш підтвердження рахунку чи зняття коштів? Звичайно, я хотів би зазначити, що я не вважаю доречним, щоб казино не повідомляло вам жодних оновлень протягом цілого тижня. Однак 14 днів, які ми надаємо для вирішення такого запиту, застосовуються в будь-якому випадку.
У будь-якому випадку, я також хотів би сказати вам, що не варто бути скептиком відразу, навіть якщо це неприємна ситуація, і намагайтеся мислити більш позитивно. Сподіваюся, ваша справа буде вирішена і врешті все буде добре. Я також буду чекати на оновлення від вас. Схрещуємо пальці 🤞🤞
Hi, since last Tuesday are you waiting for account verification or withdrawal ? Of course, I would like to point out that I don't think it's appropriate for a casino to not give you any updates for a whole week. However, the 14 days that we give to resolve such a request applies anyway.
Anyway, I would also like to tell you not to be skeptical right away, even if it's not a pleasant situation, and try to think more positively. I hope your case will be resolved and everything will be fine in the end. I will wait for an update from you as well. Fingers crossed 🤞🤞
але це дивно, я грав у багато онлайн-казино, і це єдине, яке не відповідає після надсилання їм інформації для перевірки, і досі не отримав жодної відповіді від них, але я ніколи не відчував цього в жодному казино!
but thats wierd i done played plenty of casinos online and this one the only one that do not reply after sending info to them to verify and still havent gotten an single response out of them yet i never experience this from no casino!
Так, це досить дивно і непрофесійно. Я помітив, що на нашому веб-сайті написано, що в казино працює « повільна або погана підтримка клієнтів », тому я не дуже здивуюся, якщо вони не відповідають. Ви теж це бачили?
Однак я розумію ваше розчарування, тому що я теж був би розлючений, і я хотів би порадити вам, якщо щось надійде з казино, не соромтеся повідомити нас.
Yes it is quite strange and unprofessional. I noticed that on our website it says that the casino has "Slow or bad customer support" and therefore I am not so surprised if they don't answer. Have you seen it too ?
However, I understand your frustration because I would be angry too and I would like to advise you that if anything comes from the casino, don't hesitate to let us know.
Так, вони досі не спілкуються, але все ж продовжують надсилати мені тисячу депозитних бонусів на день, але жодна реальна особа не надіслала мені жодного листа електронною поштою, оскільки я дав їм свою інформацію, щоб перевірити, я думаю, що вони взяли мою інформацію та використали її шахрайським шляхом, тому що це дуже малоймовірно, щоб взагалі не почути про казино, давай, чувак
Ya still no kind of communication from them at all but yet keep sending me a thousand deposit bonuses a day but no real person emailed me not once since i gave them my info to verify I think they took my information and using it fraudulently because this is very unlikely not to hear from an casino at all come on now man
Так, вони досі не спілкуються, але все ж продовжують надсилати мені тисячу депозитних бонусів на день, але жодна реальна особа не надіслала мені жодного листа електронною поштою, оскільки я дав їм свою інформацію, щоб перевірити, я думаю, що вони взяли мою інформацію та використали її шахрайським шляхом, тому що це дуже малоймовірно, щоб взагалі не почути про казино, давай, чувак
Ya still no kind of communication from them at all but yet keep sending me a thousand deposit bonuses a day but no real person emailed me not once since i gave them my info to verify I think they took my information and using it fraudulently because this is very unlikely not to hear from an casino at all come on now man
Я б сказав, що вам потрібно трохи почекати, скаргу, здається, буде оновлено найближчими днями. Наступного разу спершу зверніть увагу на огляд казино, як сказав Яро, ми попереджаємо про невідповідність. 🤔
I'd say you need to wait a bit, the complaint seems to be updated in the next few days. Next time, mind the casino review first, as Jaro said, we warn about the unresponsiveness. 🤔
Я помітив, що якщо ви не вкажете своє ім’я користувача в чаті, вони не відповідатимуть... Я вказую своє ім’я користувача спочатку в чаті, потім ставлю запитання, і вони відповідають
I noticed if you don't put your username in the chat they won't respond...I put my username first in the chat then ask a question and they respond
О так? Отже, що вони вам сказали, коли нарешті відповіли вам, тому що я ще не отримав відповідь і дав їм своє ім’я користувача та все в чаті, але вони відповідають мені в чаті, але з того часу не отримали жодного електронного листа.
O ya? So what did they tell you when they finally responded to you because I'm yet to get a response and gave them my user name and all in the chat but they respond in chat to me but haven't gotten an single email from then.
Я також отримав від них електронний лист. Мій обліковий запис електронної пошти, який я зареєстрував, відмовляється надсилати електронні листи з вкладеннями, вони просто залишаються в «черзі». Тож я перенаправив електронний лист зі своєї резервної електронної пошти на свою електронну адресу для реєстрації та знову переадресував із основної електронної пошти. Його було успішно надіслано, але, на жаль, вони не прийняли його в той час, але я написав їм у відповідь про свою проблему з усіма подробицями. Сподіваюся, це прояснить ситуацію. Я ще не отримав відповіді, але це було лише близько 36 годин тому
I have also received an email from them. My email account I signed up with refuses to send an email with attachments it just stays in "Queued". So I forwarded an email from my back up email to my signup email and forwarded again from main email. It sent successfully but unfortunately they did not accept it at the time but I have written them back about my issue in full detail. Hopefully it will clear things up I have yet to receive a response but it was only about 36hrs ago
Мене повідомили про це, але інформацію через чат служби підтримки. Так, перша виплата завжди є найдовшою із запровадженою процедурою KYC. Деякі казино працюють швидше, ніж інші, але справді важливо отримати наші виграші, незалежно від того, чи то тиждень, чи то два місяці
I was informed of that but of information via live chat support. Yes, the first payout is always the longest with KYC procedure implemented. Some casinos are faster than others but what really matters is receiving our winnings whether it be a week or two months
Ні, якщо й але про це це казино тіньове, як і решта, які я бачу тут, вони просувають, тому що здається, що коли ви повідомляєте про ці шахрайські казино, Casino Guru починає захищатися і намагається зробити так, щоб це було схоже на вашу брехню про казино, а потім повертається Нехай вас не чекає, навіть якщо казино, про яке ви повідомляєте, вчинило вам неправильно, тому, безсумнівно, гуру казино пов’язаний із цими шахрайськими казино, я просто говорю те, що бачу..
No if and buts about it this casino is shady just like the rest i see on here they promoting because it seem like when you report these scam casinos, Casino Guru get all defensive and try to make it like your lying about the casino and then turn down your case even if the casino you reporting did do you wrong so no doubt casino guru is in with these scam casinos im just speaking what i see..
мені не потрібно нічого робити! Їм потрібно заплатити!
i dont need to do nothing! They need to pay up!
Мене повідомили про це, але інформацію через чат служби підтримки. Так, перша виплата завжди є найдовшою із запровадженою процедурою KYC. Деякі казино працюють швидше, ніж інші, але справді важливо отримати наші виграші, незалежно від того, чи то тиждень, чи то два місяці
I was informed of that but of information via live chat support. Yes, the first payout is always the longest with KYC procedure implemented. Some casinos are faster than others but what really matters is receiving our winnings whether it be a week or two months
Дякуємо за відповідь. Очевидно, що це, мабуть, найважливіше, щоб казино врешті-решт виплатило гроші. Але, здається, не всі мають таке терпіння, як ви.
Я бачу, що ваша ситуація все ще прогресує. Як довго це триває? У мене таке відчуття, що в повітрі витає скарга. Як ви це бачите?
Thank you for your reply. Obviously, it is probably the most important thing that the casino pays out the money in the end. But not everyone seems to have the patience you do.
I see your situation is still progressing. How long has it been going on? I have a feeling a complaint is in the air. How do you see it?
Ні, якщо й але про це це казино тіньове, як і решта, які я бачу тут, вони просувають, тому що здається, що коли ви повідомляєте про ці шахрайські казино, Casino Guru починає захищатися і намагається зробити так, щоб це було схоже на вашу брехню про казино, а потім повертається Нехай вас не чекає, навіть якщо казино, про яке ви повідомляєте, вчинило вам неправильно, тому, безсумнівно, гуру казино пов’язаний із цими шахрайськими казино, я просто говорю те, що бачу..
No if and buts about it this casino is shady just like the rest i see on here they promoting because it seem like when you report these scam casinos, Casino Guru get all defensive and try to make it like your lying about the casino and then turn down your case even if the casino you reporting did do you wrong so no doubt casino guru is in with these scam casinos im just speaking what i see..
Я розумію, що ти сердишся, тому що неможливість отримати відповіді та відповідну інформацію розлютила б і мене. Але чому ви думаєте, що ми протистоїмо казино і на їхньому боці? Ваша скарга все ще триває, а казино та індекс безпеки становить 6,7 , що не дуже добре. То чому у вас такий натор і чому ви кажете, що ваша справа була відхилена?
I understand that you are angry because not being able to get answers and relevant information would make me mad too. But why do you think we are standing up to the casino and are on their side? Your complaint is still going on and the casino and the safety index is 6,7 which is not very good. So why do you have such a nator and why do you say your case was a turn down?
як я вже сказав, що це шахрайські казино, і вони нарешті повернулися до мене сьогодні вранці та сказали, що я можу зняти зараз, і коли я зняв 170 доларів, вони забрали 120 доларів із мого зняття, залишивши в мене 50 доларів, і вони стверджували, що це був бонус у розмірі 50 доларів США, коли він був бонус на виведення коштів у розмірі 100 доларів США, а потім сказав мені, що я повинен зробити депозит у розмірі 10 доларів, щоб отримати його, і вони взагалі не згадували про це в умовах та угоді, доки я не зняв гроші, тому я взагалі не пустир, я роками грав на бездепозитні бонуси, тож я знаю Коли я зіткнувся з сумнівними казино, і це точно одне з них, вам потрібно попрацювати над їх закриттям, тоді я б сказав, що ви чудово справляєтеся з цими шахрайськими казино!
like i said these are scam casinos and they finally got back with me this morning and said i can withdrawl now and when i withdrawled $170 they took $120 from my withdrawl leaving me with $50 and they claiming it was a $50 free spin bonus when it was a $100 max cashout bonus and then told me i gotta make a $10 deposit to get it and they did not mention this at all in the terms and agreement until i withdrawled so im no dummy at all been playing no deposit bonuses for years so i know when im facing shady casinos and this is for sure one of them yall need to work on getting them shutdown then i would say your doing a great job at nailing these scam casinos!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.