ФорумКазиноPacific Spins Casino - загальне обговорення

Pacific Spins Casino - загальне обговорення

1 рік тому від PiSpinWin
|
14665 переглядів 104 відповідей |
|
1 2...6
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pacific Spins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Щойно почав грати тут минулої ночі з бонусом за реєстрацію та проходженням 3k, яке я завершив, зараз я чекаю на підтвердження підтвердження, яке може зайняти 5-7 робочих днів, про що вони не згадали раніше.


Тож я подивлюся, як буде наступний тиждень, і поінформую всіх про це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я чекав з минулого тижня у вівторок, ні підтвердження, ні відповіді, я не вірю, що вони отримають виплату!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щойно почав грати тут минулої ночі з бонусом за реєстрацію та проходженням 3k, яке я завершив, зараз я чекаю на підтвердження підтвердження, яке може зайняти 5-7 робочих днів, про що вони не згадали раніше.


Тож я подивлюся, як буде наступний тиждень, і поінформую всіх про це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Ви дізналися, що це займає 5-7 робочих днів із чату в реальному часі чи служби підтримки чи десь із Загальних положень та умов?

На даний момент я рекомендую співпрацювати з казино, тому що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми виведення коштів і процесу KYC.

Однак не забудьте інформувати нас про те, як розвивається ваша ситуація, оскільки інші гравці можуть принаймні мати уявлення про те, як пройшов процес перевірки або скільки часу зайняло зняття коштів. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я чекав з минулого тижня у вівторок, ні підтвердження, ні відповіді, я не вірю, що вони отримають виплату!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, з минулого вівторка ти чекаєш підтвердження рахунку чи зняття коштів? Звичайно, я хотів би зазначити, що я не вважаю доречним, щоб казино не повідомляло вам жодних оновлень протягом цілого тижня. Однак 14 днів, які ми надаємо для вирішення такого запиту, застосовуються в будь-якому випадку.

У будь-якому випадку, я також хотів би сказати вам, що не варто бути скептиком відразу, навіть якщо це неприємна ситуація, і намагайтеся мислити більш позитивно. Сподіваюся, ваша справа буде вирішена і врешті все буде добре. Я також буду чекати на оновлення від вас. Схрещуємо пальці 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

але це дивно, я грав у багато онлайн-казино, і це єдине, яке не відповідає після надсилання їм інформації для перевірки, і досі не отримав жодної відповіді від них, але я ніколи не відчував цього в жодному казино!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
kjkevjones11
1 рік тому

Так, це досить дивно і непрофесійно. Я помітив, що на нашому веб-сайті написано, що в казино працює « повільна або погана підтримка клієнтів », тому я не дуже здивуюся, якщо вони не відповідають. Ви теж це бачили?

Однак я розумію ваше розчарування, тому що я теж був би розлючений, і я хотів би порадити вам, якщо щось надійде з казино, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, вони досі не спілкуються, але все ж продовжують надсилати мені тисячу депозитних бонусів на день, але жодна реальна особа не надіслала мені жодного листа електронною поштою, оскільки я дав їм свою інформацію, щоб перевірити, я думаю, що вони взяли мою інформацію та використали її шахрайським шляхом, тому що це дуже малоймовірно, щоб взагалі не почути про казино, давай, чувак

Автоматичний переклад.
kjkevjones11
1 рік тому

Скільки робочих днів зараз?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, вони досі не спілкуються, але все ж продовжують надсилати мені тисячу депозитних бонусів на день, але жодна реальна особа не надіслала мені жодного листа електронною поштою, оскільки я дав їм свою інформацію, щоб перевірити, я думаю, що вони взяли мою інформацію та використали її шахрайським шляхом, тому що це дуже малоймовірно, щоб взагалі не почути про казино, давай, чувак

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б сказав, що вам потрібно трохи почекати, скаргу, здається, буде оновлено найближчими днями. Наступного разу спершу зверніть увагу на огляд казино, як сказав Яро, ми попереджаємо про невідповідність. 🤔

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

триває вже два тижні, і ніхто не відповідає, оскільки я дав їм свою інформацію

Автоматичний переклад.
kjkevjones11
1 рік тому

Я помітив, що якщо ви не вкажете своє ім’я користувача в чаті, вони не відповідатимуть... Я вказую своє ім’я користувача спочатку в чаті, потім ставлю запитання, і вони відповідають

Автоматичний переклад.
1 рік тому

О так? Отже, що вони вам сказали, коли нарешті відповіли вам, тому що я ще не отримав відповідь і дав їм своє ім’я користувача та все в чаті, але вони відповідають мені в чаті, але з того часу не отримали жодного електронного листа.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також отримав від них електронний лист. Мій обліковий запис електронної пошти, який я зареєстрував, відмовляється надсилати електронні листи з вкладеннями, вони просто залишаються в «черзі». Тож я перенаправив електронний лист зі своєї резервної електронної пошти на свою електронну адресу для реєстрації та знову переадресував із основної електронної пошти. Його було успішно надіслано, але, на жаль, вони не прийняли його в той час, але я написав їм у відповідь про свою проблему з усіма подробицями. Сподіваюся, це прояснить ситуацію. Я ще не отримав відповіді, але це було лише близько 36 годин тому

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мене повідомили про це, але інформацію через чат служби підтримки. Так, перша виплата завжди є найдовшою із запровадженою процедурою KYC. Деякі казино працюють швидше, ніж інші, але справді важливо отримати наші виграші, незалежно від того, чи то тиждень, чи то два місяці

Автоматичний переклад.
PiSpinWin
1 рік тому

Ні, якщо й але про це це казино тіньове, як і решта, які я бачу тут, вони просувають, тому що здається, що коли ви повідомляєте про ці шахрайські казино, Casino Guru починає захищатися і намагається зробити так, щоб це було схоже на вашу брехню про казино, а потім повертається Нехай вас не чекає, навіть якщо казино, про яке ви повідомляєте, вчинило вам неправильно, тому, безсумнівно, гуру казино пов’язаний із цими шахрайськими казино, я просто говорю те, що бачу..

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

мені не потрібно нічого робити! Їм потрібно заплатити!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мене повідомили про це, але інформацію через чат служби підтримки. Так, перша виплата завжди є найдовшою із запровадженою процедурою KYC. Деякі казино працюють швидше, ніж інші, але справді важливо отримати наші виграші, незалежно від того, чи то тиждень, чи то два місяці

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякуємо за відповідь. Очевидно, що це, мабуть, найважливіше, щоб казино врешті-решт виплатило гроші. Але, здається, не всі мають таке терпіння, як ви.

Я бачу, що ваша ситуація все ще прогресує. Як довго це триває? У мене таке відчуття, що в повітрі витає скарга. Як ви це бачите?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, якщо й але про це це казино тіньове, як і решта, які я бачу тут, вони просувають, тому що здається, що коли ви повідомляєте про ці шахрайські казино, Casino Guru починає захищатися і намагається зробити так, щоб це було схоже на вашу брехню про казино, а потім повертається Нехай вас не чекає, навіть якщо казино, про яке ви повідомляєте, вчинило вам неправильно, тому, безсумнівно, гуру казино пов’язаний із цими шахрайськими казино, я просто говорю те, що бачу..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що ти сердишся, тому що неможливість отримати відповіді та відповідну інформацію розлютила б і мене. Але чому ви думаєте, що ми протистоїмо казино і на їхньому боці? Ваша скарга все ще триває, а казино та індекс безпеки становить 6,7 , що не дуже добре. То чому у вас такий натор і чому ви кажете, що ваша справа була відхилена?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

як я вже сказав, що це шахрайські казино, і вони нарешті повернулися до мене сьогодні вранці та сказали, що я можу зняти зараз, і коли я зняв 170 доларів, вони забрали 120 доларів із мого зняття, залишивши в мене 50 доларів, і вони стверджували, що це був бонус у розмірі 50 доларів США, коли він був бонус на виведення коштів у розмірі 100 доларів США, а потім сказав мені, що я повинен зробити депозит у розмірі 10 доларів, щоб отримати його, і вони взагалі не згадували про це в умовах та угоді, доки я не зняв гроші, тому я взагалі не пустир, я роками грав на бездепозитні бонуси, тож я знаю Коли я зіткнувся з сумнівними казино, і це точно одне з них, вам потрібно попрацювати над їх закриттям, тоді я б сказав, що ви чудово справляєтеся з цими шахрайськими казино!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого