1 рік тому
Тут ви можете обговорити OXI Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хороший день,
мій обліковий запис у провайдера Oxicasino підтверджено. Виведення 1037 євро не буде оброблено. Я не порушував жодних умов бонусу. Повторний контакт із казино залишився без відповіді.
Good day,
my account with the provider Oxicasino is verified. The withdrawal of €1037 will not be processed. I have not violated any bonus terms. Repeated contact from the casino remained unanswered.
Guten Tag,
mein Konto bei dem Anbieter Oxicasino ist verifiziert. Die Auszahlung von 1037€ wird nicht bearbeitet. Ich habe gegen keine Bonusbestimmungen verstoßen. Mehrmalige Kontaktaufnahmen blieben von Seiten des Casinos unbeantwortet.
Привіт.
Як ви дізналися, що гроші "не підуть"? Будь ласка, поясніть всю ситуацію покроково, можливо, виникло просто непорозуміння. Коли ваш обліковий запис було підтверджено? Ви отримали підтвердження? Будь ласка, в якому статусі зараз відкликання і з якого часу?
Просто добра порада, якщо ви плануєте подати ще одну скаргу, співпрацюйте з командою. Бачити, що всі чотири скарги закриті через вашу бездіяльність, неприємно. 🙁
Hello there.
How did you find out the money "will not be processed"? Please explain the whole situation step by step, maybe there is just a misunderstanding. When was your account verified? Have you received confirmation? In what status is the withdrawal now, and since when, please?
Just a kind piece of advice, if you plan to submit another complaint, cooperate with the team. Seeing all four complaints closed due to your inactivity, is unpleasant. 🙁
Привіт, дякую, що подбали про мою проблему.
09.04.2023 я отримав прибуток у розмірі 1037 євро за виплату в Oxicasino. Умови казино зобов'язують казино перерахувати виплату протягом 2 робочих днів. Оскільки після цього часу я не міг знайти жодної квитанції, я звернувся до служби підтримки клієнтів. Тоді мене направили до відділу KYC. Мене попросили підтвердити мою кредитну картку. Однак це взагалі не було використано для депозиту. Я зробив усі депозити через миттєвий банкінг. Однак, щоб уникнути будь-яких проблем, я перевірив картку 13 квітня 2023 року. 14 квітня, тому сьогодні я хотів перевірити свій рахунок у казино. Я більше не міг увійти, тому що мій обліковий запис заблоковано від сьогодні. Нібито через залежність від азартних ігор !! Це ще один привід для відмови у виплаті. Прошу вас про допомогу.
Hello, thank you for taking care of my problem.
on 04/09/2023 I made a profit of €1037 for payout at Oxicasino. The casino's terms and conditions oblige the casino to transfer the payout within 2 working days. Since I could not find any receipt after this time, I contacted customer service. I was then referred to the KYC department. I was asked to verify my credit card. However, this was not used at all for the deposit. I made all deposits via instant banking. However, to avoid any problems, I verified the card on April 13, 2023. On April 14th so today i wanted to check my account at the casino. I could no longer log in because my account has been blocked since today. Allegedly because of gambling addiction !! This is another excuse for refusing to pay out. I ask you for help.
Hallo, vielen Dank das Sie sich meinem Problem annehmen.
am 09.04.2023 habe ich im Oxicasino einen Gewinn von 1037 € zur Auszahlung vorgenommen. Die AGB des Casinos verpflichten das Casino innerhalb von 2 Werktagen die Auszahlung zu überweisen. Da ich nach dieser Zeit keinen Eingang feststellen konnte, habe ich mich an den Kundenservice gewannt. Da hat man mich an die KYC Abteilung verwiesen. Ich wurde aufgefordert, meine Kreditkarte zu verifizieren. Diese wurde jedoch garnicht für die Einzahlung verwendet. Ich habe sämtliche Einzahlungen per Sofortbanking vorgenommen. Um jedoch eventuellen Problemen aus dem Weg zu gehen, habe ich am 13.04.2023 die Karte verifiziert. Am 14.04. also heute wollte ich mein Konto bei dem Casino überprüfen. Ich konnte mich nicht mehr anmelden da mein Konto seit heute gesperrt ist. Angeblich wegen Spielsucht !! Das ist eine weitere Ausrede-hinsichtlich der Verweigerung der Auszahlung. Ich bitte Sie um Hilfe.
Дякую за опис!
Я б сказав, що навіть якщо ви попросили про самовиключення, ваші законні перемоги повинні бути вам виплачені.
Будь ласка, коли ви просили про самовиключення?
На жаль, я не вмію читати німецькою, тому не знаю, що написано на цих друкованих екранах, але все ж, якщо ви пройшли KYC і отримали всі виграші згідно з правилами, ви повинні їх отримати.
Ви все ще на зв’язку з казино, незважаючи на те, що не можете увійти?
Я вважаю, що ця справа може потребувати ще однієї скарги.
Thank you for the description!
I'd say, even if you asked for the self-exclusion, your legitimate wins must be paid to you.
When did you ask for the self-exclusion, please?
Sadly, I can't read in German, so I have no clue what those print screens say, but still, if you passed the KYC and have gained all winnings according to the rules, you should get those.
Are you still in touch with the casino despite you can't log in?
I feel this matter could use another complaint.
Привіт Радка,
Я не вимагав самовідсторонення, казино зробило це самостійно, без будь-яких обґрунтувань.
Сьогодні я надіслав казино інший запит на платіж. Проте відповіді від служби підтримки більше не отримую. Як на мене, це дуже нечесно. Сподіваюся, ви можете мені допомогти.
Заздалегідь спасибі
Райнер
Hello Radka,
I didn't ask for the self-exclusion myself, the casino did it themselves, without any justification.
I sent the casino another payment request today. However, I no longer get an answer from the support. In my opinion, this is very dishonest. I hope you can help me.
Thanks in advance
Rainer
Hallo Radka,
ich habe nicht selber um den Selbstausschluss gebeten, das hat das Casino von selbst gemacht , ohne geglichen Begründung.
Ich habe dem Casino heute erneut eine Zahlungsaufforderung geschickt. Jedoch bekomme ich von dem Support keine Antwort mehr. Das ist in meinen Augen sehr unseriös. Ich hoffe, das Siemir helfen können.
vielen Dank im Voraus
Rainer
По-перше, вам потрібно знову подати скаргу, щоб почати процес. Для цього скористайтеся цим посиланням .
Тільки майте на увазі, що це вимагає певного рівня співпраці з вашого боку.
First, you need to submit the complaint again to start the process. Use this link to do so, please.
Just mind it requires a certain level of cooperation from your side.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.