ФорумКазиноOXI Casino DE - загальне обговорення

OXI Casino DE - загальне обговорення

1 рік тому від Unioner58
|
1238 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити OXI Casino DE, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Хороший день,

мій обліковий запис у провайдера Oxicasino підтверджено. Виведення 1037 євро не буде оброблено. Я не порушував жодних умов бонусу. Повторний контакт із казино залишився без відповіді.

Автоматичний переклад.
Unioner58
1 рік тому

Привіт.

Як ви дізналися, що гроші "не підуть"? Будь ласка, поясніть всю ситуацію покроково, можливо, виникло просто непорозуміння. Коли ваш обліковий запис було підтверджено? Ви отримали підтвердження? Будь ласка, в якому статусі зараз відкликання і з якого часу?

Просто добра порада, якщо ви плануєте подати ще одну скаргу, співпрацюйте з командою. Бачити, що всі чотири скарги закриті через вашу бездіяльність, неприємно. 🙁



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, дякую, що подбали про мою проблему.

09.04.2023 я отримав прибуток у розмірі 1037 євро за виплату в Oxicasino. Умови казино зобов'язують казино перерахувати виплату протягом 2 робочих днів. Оскільки після цього часу я не міг знайти жодної квитанції, я звернувся до служби підтримки клієнтів. Тоді мене направили до відділу KYC. Мене попросили підтвердити мою кредитну картку. Однак це взагалі не було використано для депозиту. Я зробив усі депозити через миттєвий банкінг. Однак, щоб уникнути будь-яких проблем, я перевірив картку 13 квітня 2023 року. 14 квітня, тому сьогодні я хотів перевірити свій рахунок у казино. Я більше не міг увійти, тому що мій обліковий запис заблоковано від сьогодні. Нібито через залежність від азартних ігор !! Це ще один привід для відмови у виплаті. Прошу вас про допомогу.

filefilefile

Автоматичний переклад.
Unioner58
1 рік тому

Дякую за опис!

Я б сказав, що навіть якщо ви попросили про самовиключення, ваші законні перемоги повинні бути вам виплачені.

Будь ласка, коли ви просили про самовиключення?

На жаль, я не вмію читати німецькою, тому не знаю, що написано на цих друкованих екранах, але все ж, якщо ви пройшли KYC і отримали всі виграші згідно з правилами, ви повинні їх отримати.

Ви все ще на зв’язку з казино, незважаючи на те, що не можете увійти?

Я вважаю, що ця справа може потребувати ще однієї скарги.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Я не вимагав самовідсторонення, казино зробило це самостійно, без будь-яких обґрунтувань.

Сьогодні я надіслав казино інший запит на платіж. Проте відповіді від служби підтримки більше не отримую. Як на мене, це дуже нечесно. Сподіваюся, ви можете мені допомогти.

Заздалегідь спасибі

Райнер



Автоматичний переклад.
Unioner58
1 рік тому

По-перше, вам потрібно знову подати скаргу, щоб почати процес. Для цього скористайтеся цим посиланням .

Тільки майте на увазі, що це вимагає певного рівня співпраці з вашого боку.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого