3 р. тому
Тут ви можете обговорити Ovitoons Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Уникайте ЦЕГО КАЗИНО, ТОМ ЩО ЗАКРИВАЄ ОБЛІКОВІ ЗАЛОГИ БЕЗ ПРАВДОЇ ПРИЧИНИ!
AVOID THIS CASINO BECAUSE IT CLOSES THE ACCOUNTS AT ITS PLEASURE WITHOUT A REAL REASON!
EVITATE QUESTO CASINO' IN QUANTO CHIUDE I CONTI A SUO PIACERE SENZA UNA REALE MOTIVAZIONE!
Я зробив 4 депозити в цьому казино. Після мого останнього депозиту 21 вересня мені вдалося зняти 50 євро. Того ж дня я надіслав документи для перевірки на пошту (support@universalslots.net, казино Ovitoons і ім’я користувача в довідці/вмісті листа), про що вони повідомили мені в чаті. Поки що я не отримав листа про те, що я перевірений, і я не отримав своє відкликання. Через пару днів я зайшов у чат і запитав їх про мою перевірку та відкликання. Цю процедуру я повторював кожні 2 дні. Кожного разу я отримував ту саму відповідь: що я ще не перевірений і що вони повідомляють фінансову команду, щоб якомога швидше обробити моє зняття. Але вже минуло 12 днів і нічого не відбувається, тому я пишу цей відгук. Можливо, ви допоможете мені отримати мої 50 євро.
З найкращими побажаннями
Себастьян
I made 4 deposits in this casino. After my last deposit on the 21st of September I managed to made a withdrawal of 50 euros. On the same day I sent my verification documents to the mail (support@universalslots.net, Ovitoons casino and username in reference/mail content) they told me in livechat. So far I didnt get a mail that I am verified and I didnt receive my withdrawal. After a couple of days I went into livechat and asked them about my verification and the withdrawal. This procedure I repeated every 2 days. Each time I got the same response: That I am not verified by now and that they inform the finance team to process my withdrawal as soon as possible. But 12 days are gone by now and nothing happens, so I write this review. Maybe you can help me to get my 50 euros.
Best regards
Sebastian
Привіт! Якщо казино продовжує надавати вам ту саму інформацію, а ваша ситуація не змінилася, нам, ймовірно, доведеться подати скаргу. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми з виведенням коштів і KYC, але оскільки ви постійно отримуєте ту саму відповідь, я не думаю, що це нікуди піде.
У будь-якому випадку, ось посилання, за яким ви можете відкрити скаргу тут: https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Також я помітив, що гравці вже вирішували подібні ситуації, подібні до вашої, тому ви також можете переглянути їх тут . Навіть індекс надійності не дуже високий, тому я б так само обережно ставився до депозитів у цьому казино в майбутньому.
У будь-якому випадку, якщо щось зміниться і ви отримаєте відповідь від казино або якщо ви отримаєте кошти, чи можна буде повідомити нас? А поки бажаю тобі удачі.
Hi, if the casino keeps giving you the same information and your situation hasn't changed, we'll probably have to consider filing a complaint. We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and KYC issues, but since you keep getting the same answer, I don't think it will go anywhere.
Anyway, here is a link where you can open a complaint here:https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Also I noticed that players have already solved similar situations like yours, so you can also look at them here. Even the safety index is not great, so I would be just as cautious about depositing in this casino in the future.
Anyway, If something changes and you get a reply from the casino or if you get to the funds, would it be possible to inform us ? For now I wish you good luck.
Нарешті отримав свої гроші через 13 днів.
Finally got my money after 13 days.
У жодному разі! Ви відчуваєте полегшення? Я б звичайно. 😀
Отже, що ти плануєш зараз? Можливо, ви знайдете собі казино з кращим індексом безпеки? 4,9 з 10 на мій смак досить низький..
Сподіваюся, керівництво казино над цим попрацює.
No way! Do you feel relieved? I certainly would. 😀
So, what do you plan now? Finding yourself a casino with a better safety index, maybe? 4,9 out of 10 is quite low for my taste,..
Hopefully, the casino management will work on that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.