ФорумКазиноOvitoons Casino - загальне обговорення

Ovitoons Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Nemokid
|
2994 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Ovitoons Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Уникайте ЦЕГО КАЗИНО, ТОМ ЩО ЗАКРИВАЄ ОБЛІКОВІ ЗАЛОГИ БЕЗ ПРАВДОЇ ПРИЧИНИ!

Автоматичний переклад.
Nemokid
3 р. тому

Що сталося? Ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив 4 депозити в цьому казино. Після мого останнього депозиту 21 вересня мені вдалося зняти 50 євро. Того ж дня я надіслав документи для перевірки на пошту (support@universalslots.net, казино Ovitoons і ім’я користувача в довідці/вмісті листа), про що вони повідомили мені в чаті. Поки що я не отримав листа про те, що я перевірений, і я не отримав своє відкликання. Через пару днів я зайшов у чат і запитав їх про мою перевірку та відкликання. Цю процедуру я повторював кожні 2 дні. Кожного разу я отримував ту саму відповідь: що я ще не перевірений і що вони повідомляють фінансову команду, щоб якомога швидше обробити моє зняття. Але вже минуло 12 днів і нічого не відбувається, тому я пишу цей відгук. Можливо, ви допоможете мені отримати мої 50 євро.


З найкращими побажаннями

Себастьян

Автоматичний переклад.
Sebastian98
1 рік тому

Привіт! Якщо казино продовжує надавати вам ту саму інформацію, а ваша ситуація не змінилася, нам, ймовірно, доведеться подати скаргу. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблеми з виведенням коштів і KYC, але оскільки ви постійно отримуєте ту саму відповідь, я не думаю, що це нікуди піде.

У будь-якому випадку, ось посилання, за яким ви можете відкрити скаргу тут: https://de.casino.guru/beschwerden/alle

Також я помітив, що гравці вже вирішували подібні ситуації, подібні до вашої, тому ви також можете переглянути їх тут . Навіть індекс надійності не дуже високий, тому я б так само обережно ставився до депозитів у цьому казино в майбутньому.

У будь-якому випадку, якщо щось зміниться і ви отримаєте відповідь від казино або якщо ви отримаєте кошти, чи можна буде повідомити нас? А поки бажаю тобі удачі.

Автоматичний переклад.
Sebastian98
1 рік тому

Нарешті отримав свої гроші через 13 днів.

Автоматичний переклад.
Sebastian98
1 рік тому

У жодному разі! Ви відчуваєте полегшення? Я б звичайно. 😀

Отже, що ти плануєш зараз? Можливо, ви знайдете собі казино з кращим індексом безпеки? 4,9 з 10 на мій смак досить низький..

Сподіваюся, керівництво казино над цим попрацює.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого