1 рік тому
Після завершення виведення коштів мій обліковий запис залишається вимкненим
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Після завершення виведення коштів мій обліковий запис залишається вимкненим
After they completed my cashout,my account still remain disabled
Як я й думав... скаргу, яку я подаю в AskGamblers, було схвалено з усіма доказами з мого боку, але немає відповіді від Оші, тому що вони не мають жодних доказів, тому що AskGamblers нікому не прощає, і вони зараховують окуляри. впав дуже довго... вони навіть мають сертифікат довіри. Саме так вони мають бути покарані за крадіжку чужих грошей!
Just as I thought ... the complain that I file at AskGamblers was approved with all proof from my side, but no answer from Oshi because they have no proof what so ever,because AskGamblers do not give pardons to anyone, and they score has dropped big time... even do they hold certificate of trust. That is how they suppose to be punished of stealing peoples money!
Який був його рейтинг раніше?
Ми також «винагородили» казино на основі спірної суми:
Ми завжди так робимо. Зараз він має 8,2 - AG 7,9 Для мене це не велика різниця. Але я радий, що ти почуваєшся задоволеним.
What was its rating before?
We also "rewarded" the casino based on the disputed amount:
We always do. It now has 8,2 - AG 7,9 Not a big difference to me. But I'm happy you feel satisfied.
Ви отримали якесь пояснення? 🤔
На жаль, казино можуть закривати рахунки без пояснення причини, поки немає активного балансу або зняття коштів.
Зазвичай це називають адміністративним рішенням.
Have you received any explanation? 🤔
Sadly, casinos can close accounts without giving a reason while there's no active balance or withdrawal.
Usually, call that an administrative decision.
Я зв’язався з ними через чат, і вони знову активували мій обліковий запис
I contacted them thru the chat and they reactivated my acc
Чудово! - Я радий, що я був тут песимістом! 😉
Отже, ти залишаєшся з Оші?
Awesome! - I'm glad I was the pessimist here! 😉
So, are you staying with Oshi?
Привіт Радка,
Я хотів би підтвердити, що я отримав свій виграш від
Казино Оші.
Hello Radka,
I would like to confirm that I have received my winning from
Oshi Casino.
Щиро вітаю! 🙂
Я думаю, що останні кілька днів їм було важко, оскільки вони зазвичай платять дуже швидко!
Будемо сподіватися, що це був лише виняток 🙂
Подальших успіхів!
Congratulations! 🙂
I think they've been struggling the past few days as they usually pay really fast!
Let's hope it was just an exception 🙂
Continued success!
Gratulation! 🙂
Ich denke sie hatten in den letzten Tagen Schwierigkeiten da sie normalerweise wirklich schnell bezahlen!
Hoffen wir das es nur eine Ausnahme war 🙂
Weiterhin viel Erfolg!
Привіт Boss78!
Приємно чути - дякую, що поділилися 👌 Якби тільки скарга закінчилася як вирішена. 🤔
Hello Boss78!
Nice to hear - thanks for sharing 👌 If only the complaint would end as resolved. 🤔
Привіт Радка,
Я знову відкрив скаргу тут, у Casino Guru, і підтвердив... тому ви можете позначити її як вирішену з мого боку
Дякую!
Hello Radka,
I did reopen the complain here at Casino Guru and confirmed... so you can mark it as resolved from my side
Thanks!
Хлопці, як ваш поточний досвід роботи з казино Oshi? Я помітив на них чимало негативних відгуків користувачів. Здебільшого вони згадують відсутність відповіді на підтримку клієнтів, закриті рахунки, конфіскацію виграшів... Казино має дуже хорошу репутацію на нашому веб-сайті, включаючи значок справедливості, тому я трохи хвилююся чи радше цікавлюся.
Guys, how's your current experience with Oshi casino? I noticed quite a few negative user reviews on them. They mostly mention unresponsive customer support, closed accounts, winnings confiscated...The casino has a very good reputation on our website including the fair badge so I'm little bit worried or rather curious.
Я теж помітив!
Хоча я граю тут з 2020-2021 років, і, чесно кажучи, у мене ніколи не було проблем.
Я отримав останню виплату 07.06.23, і вона була на моєму рахунку через 4 години.
Нічого негативного сказати не можу. 🙂
Але, можливо, інші користувачі
I noticed too!
I've been playing here since 2020-2021 though and to be honest I've never had any problems.
I had the last payout on 06/07/23 and it was on my account after 4 hours.
I can't say anything negative. 🙂
But maybe other users
Ist mir auch aufgefallen!
Ich spiele hier allerdings seit 2020-2021 und hatte ehrlich gesagt nie Probleme.
Letzte Auszahlung hatte ich am 7.06.23 und die war nach 4 Stunden auf meinem Konto.
Ich kann nichts negatives berichten. 🙂
Aber villeicht andere Nutzer
Я більше не грав в Oshi... після того, як у мене виникла проблема з ними, але, на мою думку, вони останнім часом змінилися.
I did not play at Oshi any longer...since the issue I had with them, but in my opinion I think they have changed lately.
Змінився на краще чи гірше. Що б ти сказав?
Changed for better or worse. What would you say?
Чекаю виплати 700$ і в місці виграшу мені відповідають чекайте чекайте на сайтах пишуть виплати в крипту миттєві а в підтримці пишуть що треба чекати в лінія
I’m waiting for a payment of $ 700, and in the place where I win I get an answer, wait, wait, the sites say that payments to the crypt are instant, and in support, they say that you have to wait in line
Жду выплату 700$, а в место , выигрыша получаю ответ , ждите ждите, на сайтах написано что выплаты на крипту моментальные, а в сапорте, говорят , что надо ждать очереди
Не грайте..просто чекайте...вони хочуть, щоб ви грали!Вони скажуть вам сотні причин,просто будьте терплячими
Don't play..just wait...all they want you to play!They will tell u hundreds of reasons ,just be patient
Так, я готовий чекати, без питань, я їм написав, скільки це може тривати? Відповіді не дають, не знаємо, вибачте, вибачте, мені вже мозок забитий☹️🤣
Yes, I'm ready to wait, no questions asked, I wrote to them, how long can this last? They don’t give an answer, we don’t know, sorry, sorry, my brain has already been clogged☹️🤣
Да , я готов подождать, без вопросов, я им написал , сколько по времени это может продолжаться? Они не дают ответа, мы не знаем , сори сори, уже мне мозг засорили☹️🤣
Ви грали з ними? Скільки часу вони вас вивозили? Я їх запитав, вони сказали, що точно не тиждень
Have you played with them? How much time did they take you out? I asked them, they said that it was definitely not a week
Ты у них играл? Они тебе по времени сколько выводили?я у них спросил , сказали , что точно не неделю
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.