ФорумКазиноOshi Casino - загальне обговорення

Oshi Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від kaischildhauer
|
10575 переглядів 94 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
Boss78
1 рік тому

Ці казино Curazao завжди роблять такі речі, кількість кримінальних речей, які вони роблять, уже нікого не дивує 😆 Все, що керує Dama NV, погане, намагайтеся уникати казино/букмекерів Curazao, зокрема Dama NV

Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

На жаль, це не провина рецензента, і рейтинг, наданий там, не повинен використовуватися як керівництво щодо використання казино чи ні, це радше загальний інформаційний посібник, як-от максимальні зняття коштів, способи оплати, будь-які умови та умови, на які варто звернути увагу, тощо. Що потрібно використовувати як керівництво щодо користування казино чи ні негативні відгуки від користувачів (НАДВАГО позитивні, ймовірно, фальшивка), це те, про що я дізнався нещодавно, перестав брати до уваги рейтинг, наданий на будь-якому сайті, і аналізую лише негативні у відгуках було щось, що могло завадити мені користуватися цим сайтом, час від часу це рятувало мене, я пропоную кожному зробити те саме.

Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

Мені це не здається, що вони не хочуть дозволити вам зняти кошти. Це просто технічна проблема, яку вони повинні вирішити, щоб ви могли виводити кошти на іншу електронну адресу Skrill.

Цілком зрозуміло, що немає часових рамок, оскільки служба підтримки не знає, скільки часу потрібно ІТ-відділу, щоб виправити це 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Просто будьте обережні з ними... вони ніколи не платили мені, навіть я дізнався, що вони виправили деякі ставки через мою історію ігор, щоб мати якісь докази, наприклад, якщо ви подивитеся на це


08.02.23 вони додали гру Star Spell зі ставкою 0,00 і виграшем 0,00, навіть якщо я не входив у систему з 05.05.23, коли я подав на них скаргу, я відразу зрозумів, що вони готові до чогось

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розглядаю вашу скаргу, і здається, що Star Spell не була причиною, чому вони не хотіли виплачувати ваш виграш, а ви порушили TCs, зробивши одну ставку понад ліміт. У будь-якому випадку ми погодилися, що це несправедливо. Зоряне заклинання, яке відображається в історії вашого облікового запису, виглядає як чергова технічна проблема/помилка, оскільки ви навіть не можете робити ставки 0,00.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто не розумію, як у них такий високий рейтинг за погану та марну підтримку клієнтів і за те, що вони не знімають гроші

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я цілком упевнений, що якщо ви не зробили нічого поганого, а вони відмовляться виплачувати виграш, тому що вони не зможуть змінити адресу електронної пошти Skrill для вас, їхній рейтинг вплине негативно. З іншого боку, я не бачу жодної причини, чому вони не дозволять вам завершити виведення, коли вони це виправлять.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Насправді я можу цілком погодитися з тим, що ви описали щодо оцінок і відгуків. Навіть коли я купую якийсь продукт, вибираю ресторан чи житло, я перевіряю негативні відгуки, а потім вирішую, чи це дійсно актуально, і чи це те, що заважає мені скористатися послугою чи купити продукт. Те, що деякі люди вважають негативним, не обов’язково повинно бути негативним для вас.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Вони продовжують казати мені, що змінити електронну адресу неможливо, вони відмовляються перевести мене до менеджера також продовжують казати, що це неможливо... Навіть на їхньому сайті в налаштуваннях профілю вказано, що якщо ви хочете змінити будь-яке поле, просто зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів Звичайно, це неможливо лише тому, що..я відкрив скаргу на askgamblers..сподіваюся, допоможе

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Але вони дозволили мені зробити депозит з того самого skrill, з якого я хочу зняти кошти

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Боже мій..Це найгірше казино, коли ви намагаєтеся зняти кошти... Підтримка клієнтів взагалі марна..Я повністю перевірений..і їхній сайт не працює належним чином..Вони розмістили ту саму електронну адресу, яку я зареєстрував у цьому казино до мого розділу skrill автоматично, і вони не здійснюють зняття коштів. Вони сказали, що не можуть це змінити, вони не можуть нічого зробити, просто продовжують говорити мені чекати.. Немає причин, чому це займає так багато часу, немає інформації про часові рамки, щоб виконайте цю дуже важку роботу, щоб просто змінити електронну адресу...Жахливий досвід..Я зареєструвався лише через хороші відгуки,і це була помилка..Навіщо грати в казино,якщо ви не можете зняти...Я грав у сотні онлайн-казино, але ніколи не мав такого поганого досвіду.. Я все ще чекаю кілька днів, поки вони перепишуть мою електронну пошту, я думаю, для цього потрібно попрацювати всій команді ІТ-фахівців, щоб це сталося

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дійсно незручна ситуація. На жаль, таку проблему може вирішити тільки саме казино, або це здається найпростішим способом - так, я знаю, як це звучить.

Якщо вони не зможуть вирішити проблему протягом 14 повних днів із дати, коли ви подали заяву на відкликання, я розгляну скаргу.

На даний момент я можу сказати небагато. Я сподіваюся, що незабаром казино це вирішить.

Дайте нам знати, як це відбувається. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file Просто будьте обережні з ними... вони ніколи не платили мені, навіть я дізнався, що вони виправили деякі ставки через мою історію ігор, щоб мати якісь докази, наприклад, якщо ви подивитеся на це


08.02.23 вони додали гру Star Spell зі ставкою 0,00 і виграшем 0,00, навіть якщо я не входив у систему з 05.05.23, коли я подав на них скаргу, я відразу зрозумів, що вони готові до чогось

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я був дуже шокований, коли побачив, що ваша скарга закрита як " проти чесних азартних ігор "

Іншому гравцеві ця інформація може бути корисною:

«Після консультацій у цій справі з представниками казино, на жаль, вони не хочуть йти на компроміси.

З точки зору казино, ви порушили правило, і технічно вони мають право анулювати ваш виграш.

З нашої точки зору, ми вважаємо, що ви ненавмисно порушили правило максимальної ставки та не отримали несправедливої переваги. Найкраще забезпечити дотримання таких умов за допомогою програмного забезпечення, щоб гравець не мав права порушувати його системою, хоча ми розуміємо, що сьогодні це не є стандартом, ми вважаємо, що кожен подібний випадок слід принаймні оцінювати окремо».


Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

Щоразу, коли ми виявляємо щось несправедливе - бажано через скаргу, казино карається:

file

Інші фактори, які враховуються під час обчислення огляду, пояснюються в цій статті .

Ми не можемо знизити оцінку виключно на основі дописів на форумі з відгуками гравців. Спочатку нам потрібні надійні докази того, що казино вчинило щось несправедливе, а потім ми протиставляємося казино, щоб бути на 100% впевненими в результатах.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Шановні Радка та Даніель,


Я хотів би подякувати вам і команді Casino Guru за

докласти всіх зусиль, щоб допомогти мені вирішити проблему

що я мав з Оші!

Тепер я не стану ні багатшим, ні біднішим через них

не заплатив мені , я також заповнив нову скаргу проти них на сайті Askgamblers, моя суть і мета полягає в тому, щоб

надати будь-яку корисну інформацію, щоб захистити інших гравців від шахраїв.

Ось кілька прикладів:

Три роки гри, понад 100 000+ ставок, лише одна ставка порушила їхні умови.

До моєї історії ігор додано ігри, в які я ніколи не граю, і зі ставкою 0,00 CAD

Вони фіксують ставки у вашій Історії ігор лише для того, щоб мати якісь докази на підтвердження своєї невинності!

Депозит зробив 30 000+ надзвичайно швидко протягом 2 секунд

зняття склало 6700, і кожне зняття було спочатку скасовано, а потім оплачено, завжди вони мали якусь відповідь!

Тепер, якщо вони робили це зі мною під час гри так довго і, очевидно, вони заробляли на мені гроші... що думати про нових гравців?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони вимкнули мій обліковий запис і сказали, що зроблять виведення коштів на мій skrill вручну, мені цікаво, скільки часу це займе?

Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

Я не можу сказати, це залежить від того, коли відбудеться передача. Я б запитав у казино.

Автоматичний переклад.
Boss78
1 рік тому

Привіт.

Ваша скарга залишається загальнодоступною, як і зараз. Сподіваюся, нові гравці це помітять.

Як я вже сказав, я вважаю надзвичайно складним довести, що казино виправили щось в облікових записах гравця, я можу покладатися лише на ваше слово, я думаю.

Чи не могли б ви поділитися своїм прогресом на AskGamblers?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Askgamblers попросив мене надати додаткову інформацію, але служба підтримки користувачів oshi відповіла мені сьогодні, вони відключили мій обліковий запис і виведуть гроші вручну протягом 1-3 робочих днів, я задоволений цим. Сподіваюся, все пройде гладко

Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

Розумію. Тоді я бажаю вам плавного виведення 🙂

Ви б підтвердили, що отримали гроші, коли це буде зроблено?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я буду ) ще не прийшов

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони справді отримують нагороду «Гуру казино» в категорії «Найпрозоріший».

Категорія казино... і я отримав 20 обертань, так, вони насправді подумали, що я знову зіграю в їхньому казино після того, як утримаю свій виграш.

Навіть якщо вони розмістять 5000 $ бонусу на рахунку, я б навіть не турбувався.

Автоматичний переклад.
tieguan
1 рік тому

Гей, тігуан,

Ви вже отримали готівку?

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого