2 р. тому
Тут ви можете обговорити Optibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Optibet вимагає інформацію IBAN із підтвердженням оплати кредитною карткою:
"Надайте банківську виписку з видимим депозитом з вашої кредитної картки на нашому сайті. Номер IBAN, назва банку, ваше повне ім'я, дата, номер картки/деталі мають бути видимі на знімку екрана або файлі PDF. На знімку екрана має бути видима повна URL-адреса веб-сайту ".
Інші казино приймають номери IBAN з виписками з банку, а не транзакції кредитними картками. Optibet ні.
Optibet requires IBAN information with Proof of credit card payment:
"Provide bank statement with visible deposit from your credit card to our site. IBAN number, bank name, your full name, date, card number/details should be visible in a screenshot or PDF file. In a screenshot full website URL should be visible. "
Other casinos accept IBAN numbers with bank statements not credit card transactions. Optibet do not.
Привіт і дякую за цю інформацію.
Мушу сказати, що у мене виникли б проблеми із забезпеченням такого екрану друку, оскільки моя банківська програма показує багато з цих речей окремо 🙂
Hello and thank you for this information.
I must say that I would have a problem providing such a print screen because my banking application shows many of these things separately 🙂
Так, і я намагався пояснити їм ситуацію безуспішно. Я надав усі інші документи (копію паспорта, телефонний рахунок, копію кредитної картки, банківську операцію з IBAN, операцію з кредитною карткою з усією наявною інформацією. Але вони продовжують вимагати одну конкретну операцію з кредитної картки з номерами IBAN. Вони сказали, що я обліковий запис буде обмежено, доки я не надам цю інформацію та не перестану відповідати на мої повідомлення.
Yes, and I tried to explain the situation to them with no success. I have delivered all the other documents (passport copy, phone bill, copy of credit card, bank transaction with IBAN, credit card transaction with all the information there is. But they keep demanding one specific credit card transaction with IBAN numbers. They said my account stays restricted until I provide that information and stopped responding to my messages.
Як щодо зв’язку зі своїм банком на цьому етапі? Я хотів би запитати, чи можуть вони допомогти надати цей особливий документ.
How about contacting your bank at this point? I'd try to ask whether they can help provide this special kind of document.
Я запитав і це неможливо. Я також перевірив, що жодне інше казино не вимагає такої інформації CC+IBAN у своєму kyc (або, принаймні, я не зміг знайти такого, що вимагає).
I asked and it's not possible. I also checked that no other casino requires that kind of information CC+IBAN number in their kyc (or at least I couldn't find one that does).
Буває, що в казино потрібен документ, який просто неможливо отримати. Навіть я не зміг надати знімок екрана, який містить історію транзакцій та інформацію про мою картку.
Але мені спало на думку, що можна записати коротке відео зі свого інтернет-банкінгу, щоб показати все, що вони хочуть побачити.
It sometimes happens that a casino requires a document, that's simply impossible to get. Even I couldn't provide a screenshot containing by transaction history and information about my card.
But it came to my mind that you could record a short video from your internet banking, showing everything they want to see.
Дякую, можливо, це спрацювало. Але вони більше не відповідають на мої повідомлення, і чат підтримки також не працює. Вони також проігнорували моє прохання поговорити з якимось старшим чи керівником. Просто цікавляться моїми варіантами вирішення цієї проблеми.
Thanks, that might have worked. But they don't answer my messages anymore and the support chat is not working either. They also ignored my request to talk to some senior or manager. Just wondering my options to solve this issue.
Ви можете спробувати завантажити Adobe acrobat з App Store. Перейдіть до свого банківського додатка. Знайдіть щомісячну виписку з трансакцією. Завантажте його в Adobe, після чого ви зможете надіслати всю місячну виписку до казино та повідомити їм, де її знайти у виписці до дати. Я сподіваюся, що це допоможе.
You could try this download Adobe acrobat from the App Store. Go to your banking app. Find the monthly statement with transaction on it. Download it to Adobe then you can send the whole monthly statement to the casino and tell them where to find it on the statement by the date. I hope this helps.
Так, можливо, але інформація, яка їм потрібна, знаходиться в різних «потоках» (місцях), і вони хочуть, щоб вони бачили їх (номер IBAN + транзакція CC) на одному знімку екрана або PDF. Я зробив депозит також зі свого звичайного банківського рахунку та надіслав знімок екрана, який вони не схвалили.
Yeah maybe, but the information they require are in the different "streams" (locations) and they want the see those (IBAN number + CC transaction) in one single screenshot or PDF. I did the deposit also from my regular bank account and sent the screenshot of that, which they didn't approve.
Останнє казино, до якого я приєднався, не приймало знімок екрана з підтвердженням адреси моєї банківської виписки, тому я надіслав їм PDF-файл, і все було добре. Я б спробував pdf і попросив їх пояснити.
The last casino I joined would not accept a screenshot of my bank statement proof of address so I sent them a pdf and everything was fine. I would try a pdf and ask them to clarify.
Вони сказали, що номер IBAN є обов’язковим, незважаючи ні на що. І тому ніяких інших документів вони не приймають. Я намагався надіслати щонайменше десять різних файлів із виписки з банківського рахунку та транзакцій кредитної картки. Але номер IBAN відсутній у конкретній транзакції з кредитною карткою, яку вони шукають. Не повірили мені, коли я сказав, що інформації немає.
They told that IBAN number is a must have, no matter what. And that's why they don't accept any other documents. I have tried to sent at least ten different files from my bank statement and credit card transactions. But IBAN number is missing from the specific credit card transaction they are after. Didn't believe me when I told that the information is not available.
Це має відрізнятися від системи у Великобританії, як правило, коли ви вносите депозит, ви робите це за допомогою дебетової або кредитної картки, де вам не потрібно надавати свій Iban тільки тоді, коли казино вимагає ваш swift, а Iban – коли вони хочуть зняття банківським переказом.
It must be a different system to the one in the UK normally when you deposit you do it by debit card or credit card where you don’t have to supply your Iban the only time a casino requires your swift and Iban is when they want a withdrawal by bank transfer.
Раніше я мав депозитні гроші від NETELLER (дебет, і є обидва номери IBAN). Але тепер я зробив це за допомогою кредитної картки. Але, можливо, я просто подам скаргу. Це не єдина проблема з цим оператором.
I have deposit money by NETELLER before (debit, and there are both IBAN numbers available). But now I did it with credit card. But maybe I just file a complaint. This is not the only issue with this operator.
До речі, як вам вдалося переконати казино, що ви не можете надати потрібний їм документ?
Btw, how did you manage to convince the casino that you are not able to provide the document they want?
Щойно з’ясувалося, що банк може зробити виписку, яка має транзакцію CC та IBAN, що, звичайно, буде коштувати додатково, але тоді URL-адреса буде відсутня. Ха-ха, це стає смішно.
"Надайте банківську виписку з видимим депозитом з вашої кредитної картки на нашому сайті. Номер IBAN, назва банку, ваше повне ім'я, дата, номер картки/деталі мають бути видимі на знімку екрана або файлі PDF. На знімку екрана має бути видима повна URL -адреса веб-сайту ".
Just found out that the bank is able to make a statement that has CC transaction and IBAN, that will cost extra of course, but then the URL would be missing. Haha, this is getting ridiculous.
"Provide bank statement with visible deposit from your credit card to our site. IBAN number, bank name, your full name, date, card number/details should be visible in a screenshot or PDF file. In a screenshot full website URL should be visible. "
Ви можете отримати у своєму банку документ із печаткою, що підтверджує те, що ви сказали, або ви можете отримати документ із печаткою, що підтверджує те, що казино вимагає від вас. У всякому разі, я розумію, що це дійсно зайві клопоти, і раджу подати скаргу.
You can get a stamped document from your bank confirming what you said or you could actually get a stamped document confirming what the casino requires from you. Anyway, I understand that this is really unnecessary hassle and I advise you to submit a complaint.
На їхньому сайті згадується, що в альтернативному вирішенні спорів (скарги) я повинен звернутися до Незалежної служби розгляду ставок (IBAS), але ви (ваша команда), схоже, також розглядаєте скарги. Я також маю один скромний виграш джекпоту десь в їхніх системах.
Що ви порадите?
In their site is mention that in Alternate Dispute Resolution (complaints) I should contact Independent Betting Adjudication Service (IBAS), but you (your crew) seem to handle complaints as well. I have also one modest jackpot win waiting somewhere in their systems.
What do you recommend?
Щойно з’ясувалося, що банк може зробити виписку, яка має транзакцію CC та IBAN, що, звичайно, буде коштувати додатково, але тоді URL-адреса буде відсутня. Ха-ха, це стає смішно.
"Надайте банківську виписку з видимим депозитом з вашої кредитної картки на нашому сайті. Номер IBAN, назва банку, ваше повне ім'я, дата, номер картки/деталі мають бути видимі на знімку екрана або файлі PDF. На знімку екрана має бути видима повна URL -адреса веб-сайту ".
Just found out that the bank is able to make a statement that has CC transaction and IBAN, that will cost extra of course, but then the URL would be missing. Haha, this is getting ridiculous.
"Provide bank statement with visible deposit from your credit card to our site. IBAN number, bank name, your full name, date, card number/details should be visible in a screenshot or PDF file. In a screenshot full website URL should be visible. "
На їхньому сайті згадується, що в альтернативному вирішенні спорів (скарги) я повинен звернутися до Незалежної служби розгляду ставок (IBAS), але ви (ваша команда), схоже, також розглядаєте скарги. Я також маю один скромний виграш джекпоту десь в їхніх системах.
Що ви порадите?
In their site is mention that in Alternate Dispute Resolution (complaints) I should contact Independent Betting Adjudication Service (IBAS), but you (your crew) seem to handle complaints as well. I have also one modest jackpot win waiting somewhere in their systems.
What do you recommend?
Хм, у нас не так багато скарг, поданих проти казино тут, на нашому веб-сайті та відповідно до того, що я бачу. Ви можете спробувати подати скаргу тут, і якщо вони не відреагують на неї, ви можете слідкувати за пропозицією на їхньому веб-сайті.
Hm, we don't have many complaints submitted against the casino here on our website and according to what I see. You can try to submit the complaint here and in case they don't react to it, you can follow the suggestion on their website.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.