ГоловнаФорумКазиноOnlywin Casino - загальне обговорення

Onlywin Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від petitgamer
|
512 переглядів 11 відповідей |
|
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Onlywin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Важливо додати, що ігри мають додаткові комісії від 1% до 4% залежно від постачальника ігор.

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Чи означає це, що ви завжди отримуєте частину цих відсотків з вашого виграшу, чи як це працює? 🤔

Чи є щось подібне в Умовах або десь, де гравець це бачить?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи означає це, що ви завжди отримуєте частину цих відсотків з вашого виграшу, чи як це працює? 🤔

Чи є щось подібне в Умовах або десь, де гравець це бачить?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Виходячи з їхніх умов, за кожне обертання, скажімо, 0,50 цента, існує додаткова комісія, яка може становити від 1 до 5%. (Казино MAgicRed робить те саме)

Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Розумію, я б сказав, що це досить безпрецедентно. Я б, мабуть, не грав у такому казино, якби все було так. А ви, чи згодні з цим, чи ви вирішили інакше, коли дізналися? У якого постачальника ігор ця комісія найвища?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Розумію, я б сказав, що це досить безпрецедентно. Я б, мабуть, не грав у такому казино, якби все було так. А ви, чи згодні з цим, чи ви вирішили інакше, коли дізналися? У якого постачальника ігор ця комісія найвища?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гадаю, я був надто захоплений іграми, але після того, як я вирішив назавжди закрити свій обліковий запис, щоб назавжди уникнути цього казино.


Автоматичний переклад.
petitgamer
1 місяць тому

Я не здивований, якби я мав комісію за кожне обертання, я, мабуть, теж був би не задоволений. Але принаймні це чудова інформація для гравців. 🙂

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт petitgamer і Jaro ,

Наша команда постійно працює над удосконаленням досвіду гравців, тому ми розглянули ваш коментар і не змогли знайти пункт T&C, який ви згадали.

petitgamer Чи могли б ви вказати, де ви на нього натрапили, щоб його можна було вивчити більш детально та внести додаткові покращення?

З повагою,

Команда OnlyWin.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, у когось є проблеми зі зняттям коштів? Я застряг у ситуації, яка виглядає дещо тривожною. Я зняв 1900 євро, а пізніше зняв 900 євро. Мені сказали, що мій обліковий запис розглядається, і я розумію, що це іноді трапляється в казино, але що було дивно, він розглядався більше тижня. Після цього вони надіслали мені електронний лист із повідомленням про те, що все схвалено, обробили мій зняття 900 євро та відхилили більший 1900 євро. Мені сказали, що це через технічні проблеми. Але чому в одному виведенні немає жодних технічних труднощів, а в іншому є? Після цього мені сказали неправду, що спочатку зняття буде оброблено протягом 24 годин, пізніше після цього мені сказали, що протягом наступних 48 годин, але результат той самий - зняття все ще не отримано. Я бачу, що казино має дуже хороший рейтинг, однак їхня нещодавня поведінка показує, що у них або проблеми з грошима, або щось інше. Але я не вважаю, що це «технічна складність», оскільки вони не оброблять одне зняття й відхилять інше, це просто не має сенсу. Тому мені цікаво, можливо, у когось ще є подібні проблеми. Або, можливо, хтось інший нещодавно отримав відкликання, яке також свідчитиме про відсутність технічних проблем із платежами.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт petitgamer і Jaro ,

Наша команда постійно працює над удосконаленням досвіду гравців, тому ми розглянули ваш коментар і не змогли знайти пункт T&C, який ви згадали.

petitgamer Чи могли б ви вказати, де ви на нього натрапили, щоб його можна було вивчити більш детально та внести додаткові покращення?

З повагою,

Команда OnlyWin.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я помітив, що додаткові відсоткові комісії за обертання для певних постачальників, як зазначено у ваших Загальних положеннях та умовах , здається, було видалено. На жаль, оскільки мій обліковий запис назавжди закрито, я не можу підтвердити, чи застосовано ці зміни на всій платформі.

Позитивним моментом є те, що це коригування відображає ваше прагнення покращити досвід гравців і забезпечити справедливість, що заслуговує похвали.

Бажаю вам подальших успіхів у ваших зусиллях. Можливо, наступного року я можу зв’язатися з вашою командою, щоб переоцінити казино та його пропозиції.

З повагою.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, у когось є проблеми зі зняттям коштів? Я застряг у ситуації, яка виглядає дещо тривожною. Я зняв 1900 євро, а пізніше зняв 900 євро. Мені сказали, що мій обліковий запис розглядається, і я розумію, що це іноді трапляється в казино, але що було дивно, він розглядався більше тижня. Після цього вони надіслали мені електронний лист із повідомленням про те, що все схвалено, обробили мій зняття 900 євро та відхилили більший 1900 євро. Мені сказали, що це через технічні проблеми. Але чому в одному виведенні немає жодних технічних труднощів, а в іншому є? Після цього мені сказали неправду, що спочатку зняття буде оброблено протягом 24 годин, пізніше після цього мені сказали, що протягом наступних 48 годин, але результат той самий - зняття все ще не отримано. Я бачу, що казино має дуже хороший рейтинг, однак їхня нещодавня поведінка показує, що у них або проблеми з грошима, або щось інше. Але я не вважаю, що це «технічна складність», оскільки вони не оброблять одне зняття й відхилять інше, це просто не має сенсу. Тому мені цікаво, можливо, у когось ще є подібні проблеми. Або, можливо, хтось інший нещодавно отримав відкликання, яке також свідчитиме про відсутність технічних проблем із платежами.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це дійсно дивно, як ви це описуєте, але я сподіваюся, що все скоро вирішиться і ви зможете отримати свої гроші.

Сподіваюся, це дійсно якась технічна проблема, і вони її вирішать.

Будь ласка, обов’язково інформуйте нас про те, як все буде, і якщо вам знадобиться наша допомога, ми будемо готові втрутитися.

Автоматичний переклад.
учора

У мене жахливий досвід роботи з казино onlywin. Спочатку мені дуже пощастило, і після депозиту в 30 євро і бонусу в 45 євро я поставив необхідну суму і закінчив з 1070 євро. Однак після цього почалися всі проблеми. Я пройшов автоматичну онлайн-перевірку, але чомусь спочатку документи були відхилені. Але з другої спроби все було добре і обліковий запис верифікували. Але коли я подав запит на зняття коштів, його все одно було відхилено, і я отримав електронний лист із вимогою документів, якого я ніколи не отримував від жодного іншого казино.

Ось їхні вимоги:

1) фото паспорта з іншого ракурсу в ідеальній якості;

2) селфі з паспортом в руках;

3) підтвердження адреси, наприклад, виписка з банківського рахунку або рахунки за комунальні послуги;

4) Ваша фотографія, на якій ви тримаєте паспорт, і аркуш паперу з сьогоднішньою датою та назвою казино. У фоновому режимі на екрані вашого пристрою має відображатися ваш рахунок казино, на якому чітко видно ваше ім’я та баланс. Усі елементи на фото мають бути розбірливими та невідредагованими.

5) Скріншот гаманця:

Ви повинні надати знімок екрана або фотографію гаманця відправника, з якого було здійснено депозит. На скріншоті має бути чітко видно наступне:

- Залишок гаманця;

- Історія транзакцій, включаючи транзакцію конкретного депозиту (a978f129-eae8-4b7b-b3a8-a62368495d8c);

- Адреса гаманця відправника.


Не розумію, навіщо їм номер 2), а потім номер 4). У будь-якому випадку все в номері 4 включено, і навіщо просити ще одне окреме селфі з паспортом у руках, коли я надішлю те саме в номері 4. Я також не розумію, чому вони мають онлайн-підтвердження, коли ви завантажуєте документи, і перевіряється ваше обличчя . Навіть якщо ви завершите це, вас все одно просять надати купу документів.

Але найбільша проблема навіть не тут. Незважаючи на те, що я впевнений, що ці вимоги занадто великі, і я не знаю, що вони роблять з усіма цими документами, і я відчуваю себе дуже некомфортно, у будь-якому випадку вони мають усі ці документи, я знаю, що це єдиний спосіб отримати свій виграші. Тому я надіслав їм усе, що їм було потрібно. Я не тільки надіслав їм це, я зробив селфі з усім, що вони просили, з різних кутів, тому всього більш ніж достатньо.

Я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис буде підтверджено протягом максимум 24 годин. На жаль, після того, як я запитав про перевірку через 24 години, вони сказали мені, що буде додаткова перевірка, але вони не можуть сказати, скільки часу триватиме. І ось уже тиждень, як я відправила всі документи. Мій рахунок активний, я можу грати, але не можу зняти кошти. Але я зовсім не хочу з ними грати, тому що я впевнений, що вони цього хочуть, вони хочуть, щоб я втратив свої кошти, поки я чекаю. Цього не станеться, і я буду чекати.

Я просто хочу поділитися своїм досвідом з іншими гравцями або майбутніми гравцями про те, що не варто грати там, якщо вам не зручно віддавати стільки своїх документів у казино, що ви не впевнені, що воно з ними робитиме. Я вважаю, що рейтинг цього казино не розкриває повної картини. На мій погляд, казино з таким рейтингом не повинно так себе поводити

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого